campeerweekend

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Post Reply
fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: campeerweekend

Post by fore »

... (2,5? gemiddeld) zo in een tent moeten kruipen hebben, dat was toch niet goed gekomen Image Image ...
Survival-tip ... in ne rubberen kruik pissen en gebruiken als warmwaterkruik ... (hopelijk is't stoppeke goe dicht ..) Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: campeerweekend

Post by Blackbert »

gelijk 'm zegt. [u:18msox0o]klein[/u:18msox0o] tentje (warmt rapper op), degelijke matras (ook breed genoeg, of ge sukkelt daar naast met uw armen -> kou), goeie slaapzak m?t laken. muts op uwe knikker (langs uw hoofd verlies je 't meest warmte). voor de rest alleen een onderbroek. net niet zweten, terwijl 's morgens bij tent openritsen 't ijs eraf sprong.
aja, steek uw t-shirt en proper onderbroek mee in de slaapzak, 's avonds.


of pakt uw madam mee en een duo slaapzak. Image


't zal in februari ook niet lukken vrees ik.[/size:18msox0o]
grease up your baby for a ball on the hill

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: campeerweekend

Post by Wipr »

De weersverwachtingen voor de komende week zien er toch niet denderend uit. Mijn gedacht, toeren als de bomen in bloei staan, na een regenbui gaan rijden en indien je niet achter ne stinkerd rijdt word je getrakteerd op al die frisse geuren. Image

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: campeerweekend

Post by Koeno »

of ge pakt natuurlijk een elektrisch vuurke mee... :p

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2910
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Chapel-of-the-Well
Contact:

Re: campeerweekend

Post by duibhce Kaelann »

Ik was van plan om te gaan, als was het alleen, maar we hebben geen kinder opvang voor vrijdag de 22ste en den auto moet ook binnen op onderhoud en wordt zaterdag terug afgehaald. Dus, weekend kan niet doorgaan voor mij (was toch nog niemand die mee ging, dus aan niemand verantwoording af te leggen).
pfff, uitvluchten van ne sissie. Image
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: campeerweekend

Post by laouen »

Ik was van plan om te gaan, als was het alleen, maar we hebben geen kinder opvang voor vrijdag de 22ste en den auto moet ook binnen op onderhoud en wordt zaterdag terug afgehaald. Dus, weekend kan niet doorgaan voor mij (was toch nog niemand die mee ging, dus aan niemand verantwoording af te leggen).
pfff, uitvluchten van ne sissie. Image

Image Image Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

Post Reply