Asfaltrijden

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
User avatar
Muug
Posts: 11763
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Post by Muug »

OK, off-road rijden is fun.
OK, af en toe in de modder spelen kan goed zijn tegen rheuma.
OK, ge valt doorgaans niet zo hard en ge komt doorgaans zacht neer.

Maar ik wil weer op de weg rijden ! Image Image Image Ik m?s de geur van heet bitumen, het sch?rp van de asfalten snee, de adrenal?ne van het overleven. Ik wil de grenzen van de KTM vinden en voelen terwijl ik met een paar maten de ene prachtige asfalten bocht na de andere aan elkaar rijg. Image

Afin, dus, kortom, eigenlijk feitelijk : wanneer spreken we nog ne keer af gasten? Image

User avatar
F M
Posts: 5049
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Asfaltrijden

Post by F M »

En alleen kunde gij nie rijden of zo ? Image Image Image
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: Asfaltrijden

Post by laouen »

Afin, dus, kortom, eigenlijk feitelijk : wanneer spreken we nog ne keer af gasten? Image
Als Josefien haar welverdiende onderhoudje gekregen heeft Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Asfaltrijden

Post by zappa »

nu zondag? Nadat ik mijne Bart naar China gebracht heb ? Image
sig nature

User avatar
Blackbert
Posts: 3435
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Asfaltrijden

Post by Blackbert »

Gij zijt zo 1 van die mensen die alleen in 't weekend tijd hebben zeker? Image
Dan zal 't er de eerste 2 weekends niet inzitten.
Kan ik wel nog:
- 'nieuwe' koppeling steken. kpeis dat de booster zijn tijd wel gehad heeft, minstens.
- ineens ook een nieuwe plunjer + veer in de oliepomp duwen.
- nekeer zien of de waterpompas en -dichting mogen blijven zitten.
- voor de derde keer 't waterreservoir uitkuisen.
- mijn 'zomer'handkappen monteren.
- 't zadel eens afwassen met cif. -> terug oranje.

Daarna h?, daarna gaan we rijden. gij en ik, ver, tot ge 't beu zijt en dan nog wat. Image
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Muug
Posts: 11763
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Asfaltrijden

Post by Muug »

Daarna h?, daarna gaan we rijden. gij en ik, ver, tot ge 't beu zijt en dan nog wat. Image
Weet ik, weet ik.

User avatar
Muug
Posts: 11763
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Asfaltrijden

Post by Muug »

En alleen kunde gij nie rijden of zo ? Image Image Image
Man, neen, echt, dat gaat mij niet af. Image Niks geen fun meer an. De tijd van de Lonesome Cowboy is allang voorbij. Image

Als ik rij wil ik genieten van iets wat ik graag "synchroon rijden" noem... met ne man of twee-drie in hetzelfde ritme ... met dezelfde rijstijl ... ruiken wat de ander gaat doen omdat gij dat ook zo zou doen ... niet rapper en maar zeker ook niet trager dan uw eigen moto-bioritme ... temporijden ... bochten nemen op het ritme van de hartslag ... en als ik dan ergens stop wil ik een babbelke kunnen doen.

Wat Johan regelmatig doet, en Piet van RAD en Rakeman ook trouwens, zo'n Ardennen-dag van 600km, vind ik dood- en doodsaai. Image

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Asfaltrijden

Post by bompa »

En alleen kunde gij nie rijden of zo ? Image Image Image
Man, neen, echt, dat gaat mij niet af. Image Niks geen fun meer an. De tijd van de Lonesome Cowboy is allang voorbij. Image
Soms neem bvb verleden zomer en herfst , spring ik zo op een doordeweekse dag op mijne moto en rij van huis , de een keer kom ik in de Ardennen uit,de andere keer ergens op de veluwe of in zeeland , niks met niemand afgeproken , rijden maar, doe ik is graag een klapje dan stop ik ergens aan een terras , en anders ergens onderweg aan een zitbank ,'k heb gewoonlijk toch eten en drinken bij , rij je in de week ergens aan de kanten van de stuwdammen op kleine baantjes, dan ben je precies met momenten alleen op de baan, dat vind ik zeer mooi om te doen Image verleden herfst zo in de hoge venen gestopt,niks of niemand te bespeuren , mooi weer en meer moet dat ni zijn voor mij Image Maar als ik zondags zo is met de club meerij vind ik ook wel plezant. Image

Koeno
Posts: 3199
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Asfaltrijden

Post by Koeno »

En alleen kunde gij nie rijden of zo ? Image Image Image
Man, neen, echt, dat gaat mij niet af. Image Niks geen fun meer an. De tijd van de Lonesome Cowboy is allang voorbij. Image

Als ik rij wil ik genieten van iets wat ik graag "synchroon rijden" noem... met ne man of twee-drie in hetzelfde ritme ... met dezelfde rijstijl ... ruiken wat de ander gaat doen omdat gij dat ook zo zou doen ... niet rapper en maar zeker ook niet trager dan uw eigen moto-bioritme ... temporijden ... bochten nemen op het ritme van de hartslag ... en als ik dan ergens stop wil ik een babbelke kunnen doen.

Wat Johan regelmatig doet, en Piet van RAD en Rakeman ook trouwens, zo'n Ardennen-dag van 600km, vind ik dood- en doodsaai. Image
Als ge zo is afspreekt wil ik wel is meevolgen,
maar kweet natuurlijk niet over wat voor een tempo/rijstijl enzo ge praat Image

User avatar
Muug
Posts: 11763
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Asfaltrijden

Post by Muug »

Als ge zo is afspreekt wil ik wel is meevolgen,
maar kweet natuurlijk niet over wat voor een tempo/rijstijl enzo ge praat Image
Meestal is dat een redelijk normale rijstijl. Da's maar af en toe dat ik ne keer de kolder in de kop krijg en op 't scherp van de snee begin te vliegen. Image

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Asfaltrijden

Post by Tom Thumper »

Laat maar iets weten, ik doe mee. Image
Me gusta la moto, me gustas tu.

petervdc
Posts: 3451
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Asfaltrijden

Post by petervdc »

Als ge zo is afspreekt wil ik wel is meevolgen,
maar kweet natuurlijk niet over wat voor een tempo/rijstijl enzo ge praat Image
Meestal is dat een redelijk normale rijstijl. Da's maar af en toe dat ik ne keer de kolder in de kop krijg en op 't scherp van de snee begin te vliegen. Image
Vertaling : ge rijdt meestal scherp, en af&toe es zot ?
Image
Keep going

Koeno
Posts: 3199
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Asfaltrijden

Post by Koeno »

Als het nen datum is da'k kan,
dan ganek zeker mee...

User avatar
Muug
Posts: 11763
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Asfaltrijden

Post by Muug »

allez 't is goe, ik zal eens kijken om ??n van de laatste Indian Summer-ritten af te rijden/koersen/vlammen/vliegen/tsjolen. Image Zal wel niet vroeger dan mei of juni zijn. 't is nogal drukskes hiero Image

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Asfaltrijden

Post by TRooPER »

allez 't is goe, ik zal eens kijken om ??n van de laatste Indian Summer-ritten af te rijden/koersen/vlammen/vliegen/tsjolen. Image Zal wel niet vroeger dan mei of juni zijn. 't is nogal drukskes hiero Image


jomme all?,

ge doet ne mens goesting krijgen en dan gaat ge zelf uitstellen voor een maand of 2 Image
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

Koeno
Posts: 3199
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Asfaltrijden

Post by Koeno »

Image
ik was hier al weekends aan het vrijmaken Image

Nee jah, kbegrijp da wel :p
kmoet er dringend nog eens op uit kunnen trekken,
maar verbouwingswerkskes, en nen aankomenden bouw... da slokt toch wa tijd op zenne Image

User avatar
Muug
Posts: 11763
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Asfaltrijden

Post by Muug »

jomme all?,

ge doet ne mens goesting krijgen en dan gaat ge zelf uitstellen voor een maand of 2 Image
ja jong Image ik kan er ook niet aan doen, ge moet onze agenda eens komen bekijken Image Image Image Drie weken geleden kreeg ik telefoon van nen ouwe maat om nog eens af te spreken. Wel, 2 juni hebben we kunnen vastleggen. Image

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re: Asfaltrijden

Post by Harald »

Ik heb mijnen agenda is bekeken, en ja ik zie dat ook zitten behalve het gedeelte 'op 't scherp van de snee beginnen vliegen'.
Vliegt gij maar, ik geniet wel om te laat te komen Image
Mijne agenda staat ook vree vol:
Za 20/4, vrij
Zo 28/4, vrij maar moet om 16u thuis zijn
Woe 1/5, vrij
Zo 5/5, vrij
do 9/5 tem zo 12/5 kan ik een dag of 2 vrijhouden
Zo 2/6 is de eerst volgende dan.

petervdc
Posts: 3451
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Asfaltrijden

Post by petervdc »

Maak gewoon een doodelke, das simpeler Image
Keep going

User avatar
Muug
Posts: 11763
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Asfaltrijden

Post by Muug »

fuk doodle Image
dat leidt tot massa's mogelijke datums maar geen enkele concrete Image
ik zal thuis ne keer zien wanneer het past en dan maak ik daar een aparte topic van. Image

Post Reply