Neteltattoo

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Post Reply
User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Post by zappa »

Image Ik heb vandaag van z??r dichtbij netels bestudeerd Image Toen ik me uitkleedde om te gaan douchen vielen er nog netels uit m'n kleren Image

Als netelprikken goed is tegen reuma, dan ga ik nooit reuma krijgen, na vandaag Image

't was warm, nee het was zelfs heet. En het lag droog, waardoor je goed wat snelheid kan halen en ik moest zien dat ik BlackBert voor bleef Image

foto's zeker? Image




singeltrackjes hmm Image


Image

Image


Op den dijk

Image


Image


sommige tracks waren moeilijk te zien (op de tast, waar zit dat spoor hier Image )

Image

Image

Eentje om met Tuur ook te gaan rijden Image

Image

BlackBert, op het crossparcours (tje) na ieder rondje ne halve liter verdampt, mul zand is behoorlijk lastig.

Image

En toen.... ik was[b:2fstsqzu] bijna [/b:2fstsqzu] boven, en ineens niet meer Image

Image


Was al wreed aan 't denken geweest, dak hier maar niet val tussen al die netels ......en ja hoor , plof Image

Image


Stukje dakar Image


Image

Image

Image


Dan terug in de dichte begroeiing gaan rijden

Bert ik ben mijn baantje kwijt Image

Image

ha hier ist Image

Image

Image

ha kijk een mooi gravelbaantje in de schaduw, om een stutte te eten Image maar er lag een onzichtbare gracht tussen Image

Image

allee ik daar nu ook door h? Image

Image


na het vullen van ons maag, verder gereden en ons laten voeren of was't nu varen Image heerlijk koel briesje op 't water Image

Image

gras hoger dan mijne moto Image

Image


d'r stond met z'n momenten enorm veel begroeiing

Image


nog een "cross terreintje "

Image

Image

Waar er ook hele hoge en steile beklimmingen inzaten, heb er zo omhoog en omlaaaaaag gereden, toen we volledig omsloten waren door "dijken" en er terug wilden uitrijden, lukte het mij niet meer, mijne moto schoot van onder mij door als ik bijna boven was, terug naar beneden in de netels Image en ook in de distels Image na de 3de mislukte poging, zei Bert wijselijk, stop maar of ge doet u nog zeer Image en toen heb ik een gemakkelijker stuk gevonden en daar naar boven gereden.

En toen was de batterij van m'n gopro plat evenals de achterband van Blackbert's moto Image

overschakelen naar GSM foto's (van niet zo goede kwaliteit)

Gelukkig vond ik daar onmiddellijk een moto krik, weliswaar uit het stenen tijdperk Image

Image

garage BlackBert Image

Image


Image


Een liter zweet verder, waren we terug op pad en ik heb ook geen netel onderzoek meer gedaan Image

Toch een serieus toerke gereden, wreed geamuseerd Image

JAHOE-OE-OE-OE ![/size:2fstsqzu] Image
sig nature

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Neteltattoo

Post by TRooPER »

Image
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
Blackbert
Posts: 3431
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Neteltattoo

Post by Blackbert »

Hooikoortsritje op singletracksaturday. Beter dan 't gras afrijden.

Ik kreeg zo'n tripytrackske in mijn mail, wel zonder aanwijzingen. Maar met de mededeling dat er toch een paar stukken inzitten die we niet gaan rijden. Google sat maakt duidelijk waarom. Teveel bomen is niet goed. Bon, aanpassen, gpx van maken, opdelen in 500punten-stukjes. 60CSx aanzetten, die na 't startscherm weer uitdooft. Image

Zaterdagochtend: Zappa, mijne gps weigert dienst. En zie, met minimaal twijfelwerk tovert die daar een fijn ritje uit haar hoofd.
Ik begin nu de beginselen van zandrijden door te krijgen.
Je kan verrekt steile hellingen op met een moto.
In Olland liggen ook schone baantjes
De haven van Gent heeft nog serieuze uitbreidingsplannen.
Mijn eerste platte band was op een half uur vervangen.
Ik heb geen foto's.

Merci voor 't gidsen enzo. Image
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Muug
Posts: 11758
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Neteltattoo

Post by Muug »

Amai zeg! Ik weet al wat ik ga doen als mijn dochter oud is. Een X-Challenge kopen en meespelen!

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Neteltattoo

Post by zappa »

Amai zeg! Ik weet al wat ik ga doen als mijn dochter oud is. Een X-Challenge kopen en meespelen!
Image als uw dochter oud is, dan gaddegij nog veel ouder zijn hoor, of is X-challenge ook 't merk van een rollator? Image
sig nature

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: Neteltattoo

Post by laouen »

Wij zijn vandaag luskes gaan trekken rond Bekkevoort met mijn neef, de ex-crosser-op-behoorlijk-hoog-niveau. Toen ik die al driftend het eerste zandbaantje in zag stuiven, wist ik al hoe laat het was Image Image Versnellingske hoger dus, maar wel toffe baantjes ontdekt en een heel tof trial-stukske Image Image Heb ik daar ook meteen maar een modderbadje genomen ook Image

't was plezant, de DRZ op korte pootjes is net wat ik nodig had en DuibhceK leek precies ook wel fun te hebben met de WR450 Image

Het wordt stilaan tijd om dat eike es te pellen met die Verloren Zusters peis'k Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re: Neteltattoo

Post by Harald »

Zon zon ....
Ik ben vandaag een toerke gaan doen, 11?C en regen ... Image

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: Neteltattoo

Post by laouen »

Zon zon ....
Ik ben vandaag een toerke gaan doen, 11?C en regen ... Image
waar zijde gij naartoe getrokken?!?
Hier was't ideaal! Beetje zon, genoeg wolken, fris brieske om wat af te koelen...
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re: Neteltattoo

Post by Harald »

Hagelandsmotortreffen.
Toerke van Aarschot richting Diest, st Truiden ... tot randje Durbuy en terug via Huy.

Had deze ochtend de wintervoering uit men pak gehaald, maar voor de zekerheid toch een fleecke in mijn tanktas gestopt.
Had ik geluk zeg, vertrokken thuis met 15,5?C
In Aarschot na een ontbijt iets voor 10u vertrokken, rond 15u terug thuis.
Jammer dat er onderweg een paar detourkes tussen zaten. Dus had ik een paar wegen uitgekozen waarvan ik zag dat die weg weg was op GPS, en ik wou weten of dat werkelijk zo was Image
2 keer wel terug gedraaid, A keer omdat er een huis in de weg stond en 1 keer een veld.

Voor herhaling vatbaar, maar dan ga ik wel mijn bandenreparatiesetje wel meepakken voor "Als", want er lagen nogal veel stenen, putten, ...

Oja, ook al denk je ik ga die alleen rijden, je hangt geregeld achter een groep waarvan je hoopt dat er geen valpartijen gebeuren Image

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Neteltattoo

Post by TRooPER »

foto van neteltattoo ?
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Neteltattoo

Post by zappa »

foto van neteltattoo ?
Bert wou geen foto nemen Image


Image Image Image Image
sig nature

User avatar
Muug
Posts: 11758
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Neteltattoo

Post by Muug »

hmmmmmmmmmmm maar hij heeft toch maar gekeken dan. Image

User avatar
Blackbert
Posts: 3431
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Neteltattoo

Post by Blackbert »

Image
grease up your baby for a ball on the hill

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: Neteltattoo

Post by Theo »

Amai zeg! Ik weet al wat ik ga doen als mijn dochter oud is. Een X-Challenge kopen en meespelen!
Jij bedoelt hier natuurlijk NIET mee dat Bert zo oud lijkt dat Zappa zijn dochter kon zijn........ Image

User avatar
Blackbert
Posts: 3431
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Neteltattoo

Post by Blackbert »

Image

Image

Image
grease up your baby for a ball on the hill

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Neteltattoo

Post by fore »

Jij bedoelt hier natuurlijk NIET mee dat Bert zo oud lijkt dat Zappa zijn dochter kon zijn........ Image
Image .. Phieuw ... dat heb ik toch -tig keer moeten lezen om er aan uit te geraken ... ik 'denk' dat ik 'm snap ... Image


Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

Post Reply