Zegt nu nog da ge hem niet gezien had...

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
User avatar
Blackbert
Posts: 3435
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Zegt nu niet da ge hem nog gezien had...

Post by Blackbert »

Die doen niet alles : een willekeurige greep uit zaterdaagse aktiviteiten : info innwinnen bij een DHZ-zaak, kleur verf kiezen en kopen, verven, [color=#FF8000:2xig3q17]kind naar ballet voeren[/color:2xig3q17], wat aan elektriek frutselen, aan ruiten en ramen frutselen, etc etc etc
Wanneer ga je die dan terughalen? Image
grease up your baby for a ball on the hill

petervdc
Posts: 3451
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Zegt nu niet da ge hem nog gezien had...

Post by petervdc »

no-go helaas
Keep going

User avatar
Muug
Posts: 11764
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Zegt nu niet da ge hem nog gezien had...

Post by Muug »

Hoeveel uren televies kijkt ge op nen avond? Image
Nooit, mijn beste. Thuis komen rond 18u, tafel klaarzetten, eten, afruimen, wat meehelpen in het huishouden, dochterlief om acht uur naar boven sturen en tegen kwart voor negen is het verhaaltje afgelopen. Dan is er tijd voor verder te doen: strijken bvb, of de afwas als die nog niet gedaan is, of foto-albums maken voor de schoonouders (toch al twee de laatste drie maand) en tegen half elf lig ik weer in mijn nest. TV? Geen idee wat ik er mee zou moeten doen eigenlijk.
Kortom, voor mij persoonlijk past ne zaterdag heel slecht in mijn schema. Da's echt zonder zever de voornaamste reden dat ik de laatste paar jaar uw ritten niet meer gereden heb. Da's zeker niet persoonlijk.

User avatar
F M
Posts: 5049
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Zegt nu niet da ge hem nog gezien had...

Post by F M »

En feitelijk, zegt nu nog dat nog niemand gezien heeft dat African een woord vergeten is in zijn titel. Image
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
zappa
Posts: 4505
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Zegt nu niet da ge hem nog gezien had...

Post by zappa »

En feitelijk, zegt nu nog dat nog niemand gezien heeft dat African een woord vergeten is in zijn titel. Image


oooowww Image ik dacht dat het over zwarte piet ging ?
sig nature

petervdc
Posts: 3451
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Zegt nu niet da ge hem nog gezien had...

Post by petervdc »

En feitelijk, zegt nu nog dat nog niemand gezien heeft dat African een woord vergeten is in zijn titel. Image


oooowww Image ik dacht dat het over zwarte piet ging ?
Nie "racistisch" worden h?, zwarte pieten in de media & de VN, wadisda tegenwoordig allemaal, fuck zeg Image
Zeveraars allemaal Image
Keep going

User avatar
Muug
Posts: 11764
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Zegt nu nog da ge hem niet gezien had...

Post by Muug »

5orry h? muugske, da'k uw forum kaap. 't Is voor een goed doel: Hij leerde zijn volk toeren....
is niet erg, African, Image wij zullen u eeren, geleijck de Vlaemingen den Gezelle eeren Image

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Zegt nu niet da ge hem nog gezien had...

Post by TRooPER »

Ik kan tot mijn grote spijt niet mee, zaterdag = cursus sinds september. Maar ik zou wel graag het gpx'ke ook ontvangen zodat ik het eens op een zondag kan rijden Image
De verschillende files zijn te downloaden op 't eerste blad (op 't M&T. forum)[/size:1imoh9dc]ddo
Ik weet niet hoelang Ozzepaa die op zijn website ga laten staan...

De files mogen weg want tegen voor uw routedat ik dat toerke ga kunnen rijden gaan er al teveel beloofde bochtjes weg
Zijn.

Bytheway: Thx african...voor uw route dat standaard in de tripy zit. Vetrekkend v bonvivant? Ik heb die in augustus op ardennenverlof gereden. Zalig ritje...geen lichten...veel snelle bochtrn...stukje noord frankrijk...300km plezier ik alleen...
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Zegt nu nog da ge hem niet gezien had...

Post by fore »

Was dat trouwens Consience niet???

Hij leerde zijn volk (roadbookskes) lezen...

Neen ... dat was de fluppe ... Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

Post Reply