roddel rit

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Post Reply
User avatar
zappa
Posts: 4505
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Post by zappa »

Image

(alweer) een modder rit gaan rijden.

Deze keer met Benedikte, haar man Frank en Marcel met zijn husqvarna.

Frank ging voorop rijden .... kijk daar Frank, dat stipje daar aan de horizon ... Image

Tempo lag h??l hoog, soms heel moeilijke stukken, en glij-en Image

Image

Image


Gelukkig heeft het heel de dag droog gebleven, ik bedoel de regen, want water lag er genoeg, en ik had mijn waterdichte sokken niet bij Image

Marcel zijn husky viel vorige week steeds maar stil, tijdens het rijden ?? Hij heeft dan achterop een quad de dag verder gezet (afentoe met zijn ogen dicht Image )
Maar nu steekt er een nieuwe benzine pomp op de husky, dus deze keer eindelijk een rit zelf te rijden....NOT dus, viel steeds weer stil Image binnen kort husky-verbranding vrees ik Image

Terwijl onze voorrijder, bleef wachten bij Marcel zijn Benedikte en ik verder gereden, beetje spoor zoeken, en bij een andere groep aangesloten. Die groep waar eenzelfde ka watje als wijlen den mijnen, in zat, hebben we vlug achter ons gelaten en met de vlugge mannen meegereden Image

Tot onze voorrijder terug opdook, zonder Marcel.

Image

Een paar oudjes, de moto's, met lastige kickstarters Image

Image


De route ging op een bepaald moment vlak langs een nieuw gezette hangaar van een landbouwer, eigenlijk eindigde het baantje recht op de hoek van die constructie Image er werd dan maar tussen het land en het gebouw gereden. Maar daar stak de landbouwer bij ons groepje een schopje voor... Image na 15' in 't beste frans uitleg gegeven te hebben, mochten we verder en zwaaide hij niet meer vervaarlijk met zijn schop.
Baantjes in palmen...in sommige delen van Belgie kan dat blijkbaar.

Maar niet alleen landbouwers zijn licht ontvlambaar, ook hun machines soms

Image

Image


even gestopt

Image

om een serieus naastdeweg -machien te bekijken :

Image

Veel tijd voor foto's had ik niet, amai, ik ga morgen m'n spiertjes voelen Image dat weet ik nu al...

De roddeltjes Image

Blijkbaar kijken groentjes mee op 't net en googlen op het woord naastdeweg (in 't engels ) en du ro enz... Iemand heeft groene mannekes aan zijn deur gehad...en nee 't waren geen marsmannekes Image

Ben dus een beetje voorzichtig mee wat ik post Image




En blijkbaar heeft ridingman niet veel meer om mee te rijden... zijn witte met redbull stickers staat te koop, heb het gevraagd of het zijn motor was die daar 2dehands staat, en het is de zijne. Image
sig nature

User avatar
Muug
Posts: 11764
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: roddel rit

Post by Muug »

Ah? Waarom doet hij hem weg?

User avatar
zappa
Posts: 4505
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: roddel rit

Post by zappa »

Ah? Waarom doet hij hem weg?
Volgens de shop eigenaar, zou hij een eigen taxi bedrijf startten ? Dat zal ook veel rijden zijn, maar niet met de moto Image
sig nature

User avatar
Muug
Posts: 11764
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: roddel rit

Post by Muug »

die met het kapot gesneden lakwerk Image
ah? Vertel ! Desnoods pb Image

User avatar
zappa
Posts: 4505
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: roddel rit

Post by zappa »

die met het kapot gesneden lakwerk Image
ah? Vertel ! Desnoods pb Image
lezen h? Image : ier
sig nature

User avatar
Muug
Posts: 11764
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: roddel rit

Post by Muug »

tja, ik lees inderdaad niet alles Image

Post Reply