Vieze Goesting Rit

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Locked
User avatar
julien
Posts: 63
Joined: 31 Dec 2012 05:42

Re: Vieze Goesting Rit

Post by julien »

Ben morgen ook thuis en al het werk in den hof da ga ni lopen . Kan ik als ne last minute nog aanpikken alst gepermiteerd is :?:

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Vieze Goesting Rit

Post by Muug »

Godver het moet weer lukken dat ik morgen met een collega naar een klant moet. Anders had ik last second een dag congé genomen.

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Vieze Goesting Rit

Post by OzzePaa »

julien wrote:Ben morgen ook thuis en al het werk in den hof da ga ni lopen . Kan ik als ne last minute nog aanpikken alst gepermiteerd is :?:
Als ge met dat zootje ongeregeld wil gezien worden, Julien, van mij vaneigens ;)
Voor u en al dat ander schoon volk : :arrow: hier staat de GPX met de achtersteveurversie (route & track), vertrekkend vanaf Thumper-town.

Den Trooper was deze morgen zinnes dat toerke (in gravelversie :headbang: ) af te bonjouren ... Alsem terug is voor morgenvroeg kunnen we straks 'es vragen oft goe was :rayof:
Vorige week bolde ik plusminus hetzelfde parcours naar dezelfde coté daar beneden (465km), wel met wat kleiner wegskes, en had daar van 8u45 tot 18u20 voor nodig. incluis zo'n 2 uur tanken, drinken, eten, pissen en fottokes trekken.
Om maar te zeggen dat we zoals de Fore al begrepen had : ten leste niet veel later dan 9u00 aanzetten want om 480km soldaat te maken met onderwijl nog wat hoogstaand gekeuvel over ditto onderwerpen, moet er toch niet teveel gelanterfant worden ... want té is nooit goe hé ;) :mrgreen:
We kunnen desgevallend her en der wel iet afsnijden, bv in Rochehaut rechtdoor ipv het bochtenfestival langs Poupehan-Corbion-Bouillon-Mogimont pitst zo'n 30km eraf ... maar als we dan toch daar zijn zou't zeunt zijn dat niet mee te pikken :ricky:

@Muug, laat diene klant gewoon NAAR uwe collega komen en gij zijt daar nie van doen ;) :mrgreen:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Vieze Goesting Rit

Post by zappa »

Ow Ow Ow, ik ga in mijn beperkte vrije uren dat er niet tussen krijgen, moet ook nog om boodschappen, en 's avonds de hongerigen spijzen, misschien zelfs rond 17 u mijn dochter ophalen aan 't station, no go dus voor mij. :cry: zal ter plaatse wel wat trappelen en toerke rond de Kapelle rijden. Amudeerdulder, past misschien nog wel eens als 't dichter bij huis is?
sig nature

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Vieze Goesting Rit

Post by Koeno »

Have fun dudes en dudettes.
Mijne voorband zal door omstandigheden pas volgende week vrijdag geplaatst worden,
dus meerijden was al geen optie meer :-)

ik zal vanavond dan wel genieten van mijn onder-weg-zijnde-uitlaten :)

User avatar
julien
Posts: 63
Joined: 31 Dec 2012 05:42

Re: Vieze Goesting Rit

Post by julien »

Doeme te laat de vogels zijn al gaan vliegen :dontknow:

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Vieze Goesting Rit

Post by fore »

al ene vogel is terug geland ...

Aangename ontvangst bij Tom Thumper ... met koffie en bijhorende koeken.

Schitterend weer, prachtige streken doorkruist, vlot tempo (soms te) ... De blijkbaar onvermijdelijke U-turns en wegenwerken mochten niet ontbreken.

In Falaen, zat de cobut-uitbater zonder kok ... en al zijn buren waren dicht. We zijn dan maar nen boterham gaan eten met maredsou-kaas ... in 't zonneke.

In Bohan ne nog wat dorstigen bevredigd ... ozzepaa deed enorm zijn best om zijn hersenspinsels in franse geluidsgolven om te vormen ... tegen een vlaamse uitbaatster. :lol:

zo'n lange rit, na een winterstop ... bijkt toch ne ferme poepen-bijter te zijn :?. In Rochehaut hebben we toch diene 'teppe' via bouillon van +30 km afgesneden.

rit verder afgewerkt tot in Hoei. Ozzepaa zijn achterlicht werkte niet ... en 't begon te schemeren.

Tom, Marc, nen dikke mersie ... de vieze goesting is nog niet over ... 't smaakt naar nog!
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Vieze Goesting Rit

Post by Tom Thumper »

Dat is dus inderdaad heel goed geweest. Schoon weer, schoon ritje, wat wil een mens nog meer. De laatst stop heb ik moeten overslaan om aan strak toeristisch tempo naar huis te rijden. 1 uur om van Pont De Bonne naar Thumpertown was toch een beetje nipt gerekend...
julien wrote:Doeme te laat de vogels zijn al gaan vliegen :dontknow:
Volgens mij ben je een keertje in de straat weg en weer gereden maar tegen dat ik buiten was, was jij al weg. Ik had uw bericht te laat gelezen en kon mijn adres niet meer doorsturen. Mea culpa.
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
julien
Posts: 63
Joined: 31 Dec 2012 05:42

Re: Vieze Goesting Rit

Post by julien »

Ik was op zoek naar een paar motoren op een oprit ;) nadat ik deze niet kon vinden , aan de kerk effe geparkeerd de route gestart en op mijnen eigen maar vertrokken , onderweg tijdens een P .. pauze :mrgreen: zijn jullie mij voorbij gereden :o net voorbij het rondpunt te Marchovelette ik stond in een dreef , maar tegen dat ik mijnen battledress aan had :wall: waren jullie al weg , getracht om in te halen maar zo nen dikken trakteur dacht daar anders over :whip: moeilijk voorbij te geraken :furious3: , achtervolging dan maar gestaakt en er ne solo van gemaakt , tegen 14 hr heb ik mijne neus richting thuis gezet , t'was toch een schoon tochtje , k'ga hem nog wel is helemaal uitrijden :ricky: .

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Vieze Goesting Rit

Post by OzzePaa »

Arhh, Julien ... da's pech. Heb zelf ook wel efkes gezocht naar den entrée bij TT (en ik wist dan het nummer nog :wall: ) Die dreef hebben wij waarschijnlijk in volle accelleratie na de dorpskern geeneens opgemerkt ... en enig geluid van stromend water ook nie gehoord :lol:

Maar 't was idd ne schonen dag, met een schoon toerke, om nog te zwijgen van de companie :mrgreen: :grin: En : we zijn toch weeral maar eens in Frankrijk geweest 8-) :lol:
Zoals nogallis dikwijls in aangenaam gezelschap toch wel weer wa lang blijven hangen ook (zelfs nog voor dawwe vertrokken waren, want 't was goeie koffie, Tom) zodat we de route na Pont de Bonne toch maar lieten voor wat ze was.
Maar 520km zijn toch schappelijk voor een seizoensopstarttoerke :rayof:

Tja, Fore, diejen uitleg heb ik vanbuiten geleerd om in vreemde contreiren toch aan ne "pomton" te geraken hé :tongue: :mad: ...
Chapeau trouwens om met een (niet té ervaren) duo zo weergaloos en zonder zagen over lostrillende tsjoepekes in de pas te blijven :thumbsup: :headbang: Door het vele off-roadwerk :lipsrsealed2: :mrgreen: zalt wel niet gekomen zijn, maar deze keer was er wel bij Gertruud iet losgetrild : raar maar waar was de ampoulle vant achterlicht in zulke positie beland dat alleen nog tstoplicht aanging, maar tachterlicht zelf niet. TomT had me daar al op attent gemaakt maar den deze dacht dat 'em vergeten was de schakelaar weer op "on" te zetten wegens batterijbespaarmodus bij 't starten :pillepalle: ... pas na de stop in Pont de Bonne uiteindelijk dan toch maar eens opengedraaid om dat te ontdekken :oops: want zelfs Gertruud zou nie graag langs achter gepakt zijn, zo zonder rood licht in haar gat :lol:
Vree goe gammezeerd dus in succulent gezelschap, en ook hier worden al snode plannen gesmeed voor een volgende remedie tegen de vieze goesting :ricky:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Vieze Goesting Rit

Post by zappa »

ik ben dan maar die mooie dag, een kassei - proef gaan rijden met scrambo, en ja hij kan dat toch wel :grin:

Image

gestart in Oudenaarde en via Ronse naar Geraardsbergen gereden.

Image

Image

Image

Image
sig nature

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Vieze Goesting Rit

Post by OzzePaa »

Dinsdag 20° ... Zonneke doet 11uur haar best ... Mocht er nog iemand Vieze Goesting (en vooral veel tijd, kweetet :whistling: ) hebben : hier ist toerkestijd geblazen :ricky:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Vieze Goesting Rit

Post by zappa »

en waar ga je uw vieze goesting gaan rijden? :grin:
sig nature

User avatar
julien
Posts: 63
Joined: 31 Dec 2012 05:42

Re: Vieze Goesting Rit

Post by julien »

Ben dinsdag vrij :grin: en wil wel meerijden :ricky:

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Vieze Goesting Rit

Post by F M »

Nog 9 jaar wachten op mijn pensioen, dus neen, dinsdag moet ik werken...
I am confused. Oh no, maybe not!

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Vieze Goesting Rit

Post by fore »

jeukjeuk ...
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Vieze Goesting Rit

Post by OzzePaa »

zappa wrote: 26 Mar 2017 11:29 en waar ga je uw vieze goesting gaan rijden? :grin:
Awel , om u een plezier te doen (en ook omdat 2 juli toch nog veraf is :tongue: ) zou de versie-2 van de "Baanrit" die jij ooit dus hier ergens te grabbel gooide, wel eens in aanmerking kunnen komen :whistling: Of anders de RoadBookRally Henegouwen van M&T uit 2008 ... die ben ik ooit in Edingen begonnen maar na 5km flipte de Zumo en ben ik maar de onvolprezen neus achterna gereden, terug naar huis :? Dat toerke van 270km tot zowat Silenrieux en de Lacs d' Eau d'Heure moet dus nog eens in uitgesteld relais afgewerkt worden.
Morgen eens zien, zie ... :ricky:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Nickel
Posts: 329
Joined: 28 Oct 2009 20:13

Re: Vieze Goesting Rit

Post by Nickel »

F M wrote: 26 Mar 2017 15:23 Nog 9 jaar wachten op mijn pensioen, dus neen, dinsdag moet ik werken...
Idem.....op zijn minst :roll:
If loud pipes save lives, imagine what learning to ride would do :mrgreen: .

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Vieze Goesting Rit

Post by Koeno »

Nickel wrote: 27 Mar 2017 10:07
F M wrote: 26 Mar 2017 15:23 Nog 9 jaar wachten op mijn pensioen, dus neen, dinsdag moet ik werken...
Idem.....op zijn minst :roll:
Nog 37jaar wachten op mijn pensioen.. minstens...
Wat betekent dat ik nu gewoon nog piepjong ben ;-)

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Vieze Goesting Rit

Post by bompa »

OzzePaa wrote: 27 Mar 2017 00:21
zappa wrote: 26 Mar 2017 11:29 en waar ga je uw vieze goesting gaan rijden? :grin:
Awel , om u een plezier te doen (en ook omdat 2 juli toch nog veraf is :tongue: ) zou de versie-2 van de "Baanrit" die jij ooit dus hier ergens te grabbel gooide, wel eens in aanmerking kunnen komen :whistling: Of anders de RoadBookRally Henegouwen van M&T uit 2008 ... Dat toerke van 270km tot zowat
Morgen eens zien, zie ... :ricky:
Juist gezien ,ik kom nu en dan maar is loeren :grin: ik ben thuis ,maar het zou voor mij het eerste ritje van het jaar worden ,en dan vind ik de RoadBookRally Henegouwen 272 +heen en terug een 500 km samen voor mezelf toch wel wat ver, amuseer je morgen :ricky: .

Locked