Vieze Goesting Rit

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Locked
User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Post by F M »

Om dat niet alleen in het andere forum te melden: zondag doe ik een rit van iets meer dan 300 km startend in het E40 wegrestaurant nabij Barchon om 9 uur. De rit gaat naar Duitsland en eindigt in het E25 wegrestaurant in Noidr? (onder Luik). Ze geven voorlopig droog in de voormiddag en mogelijk lichte regen in de namiddag.

Wie zin heeft kan aansluiten.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Vieze Goesting Rit

Post by Muug »

Om dat niet alleen in het andere forum te melden: zondag doe ik een rit van iets meer dan 300 km startend in het E40 wegrestaurant nabij Barchon om 9 uur. De rit gaat naar Duitsland en eindigt in het E25 wegrestaurant in Noidr? (onder Luik). Ze geven voorlopig droog in de voormiddag en mogelijk lichte regen in de namiddag.

Wie zin heeft kan aansluiten.
Merci FM, om dat hier te posten. Image

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Vieze Goesting Rit

Post by TRooPER »

Dikke vette vuile goesting om morgen maandag na het werk een indian summerke af te bollen,
Wie mee wil voor een "dikke vette vuile goesting", laat van zich horen.
Als er geen storm aangekondigd wordt hoop ik rond 17u onder Brussel richting india(n) summer startplaats te rijden. Terug :als het donker is en de socissen op zijn

De keuze van IS 1,2,3,4 laat ik nog effe open
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Vieze Goesting Rit

Post by OzzePaa »

Int aangenaam gezelschap van de Wannes gisteren al 495 Ardennekillemeters soldaat gemaakt, Troop :ricky: ... vandaag dus een beke productief à-la-mijzon zijn ;) Ziedagge niet verlore rijdt en ammezeerdu ;) :thumbsup:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Vieze Goesting Rit

Post by TRooPER »

OzzePaa wrote:Int aangenaam gezelschap van de Wannes gisteren al 495 Ardennekillemeters soldaat gemaakt, Troop :ricky: ... vandaag dus een beke productief à-la-mijzon zijn ;) Ziedagge niet verlore rijdt en ammezeerdu ;) :thumbsup:

ik had het zaterdagnacht nog gelezen van uw tripke, maar het was zo laat in de nacht, dat de ochtend er te vroeg zou zijn, en hoegaarden zou dan nog verder van mijn bed geweest zijn. Sunday = chill/familyday à-la-mijzon

straks: :Pyndn:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Vieze Goesting Rit

Post by TRooPER »

klein verslagske van een klein groepje over een klein tripke:

zondag was een rustige en zonnige familie thuis dag, waarvan we ten volle genoten hebben, maar daar stond wel een beest te popelen om zijn beentjes te strekken. In de vooravond is het beest toch effe uit zijn kot gekomen voor een douchke en wat sunlight hier en daar.
Tr :ricky: :ricky: Per had ook al veel goesting gekregen om het beest te :whip:
De weergoden leken nog een paar dagen gunstig gezind te lijken, dus daar wilden we van profiteren.

Een last-minute oproep aan enkele mede-troopers leverden BOT op, dat komt nogal eens voor bij last-minute uitstapjes.
Maar geen nood: Tr :ricky: :ricky: Per is groot en sterk genoeg :devil: om het beest alleen te :whip:

Battle gear modus on: battle-gloves <- battle-goggles <- battle-helmet <- battle-boots <- battle-neck-protector <- sissy-trousers <- sissy-jacket <- pamper-baby-dry : CHECK
:pillepalle:


Dus gisteren in Gentse vertrokken voor een avond Ardennentripke, wegens de vrij last-minute aankondiging, was de groep zo groot als een eenhoorn :ricky:

Tripy mocht ook nog eens mee, en daar stond toch wel heel toevallig alle IndianSummer socissentrippen op.

Iene miene mutte
Tien pond grutten
Tien pond kaas
Iene miene mutte is de baas.

Maar de baas die is er niet,
dus ben jij hem lekker niet!

Maar de baas die was niet thuis,
want hij lag in het ziekenhuis.

Pepermuntje room maar weg,
jij hebt pech!

Maar jij mag de baas niet zijn
Want jij bent nog veel te klein

Klim naar boven in de mast
Hou die kleine dikzak vast!

Maar de baas die kan niet horen
Deze heeft nu verloren

Wie de slag van twalef heeft
hoeft hem niet te wezen
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 , 9, 10, 11, 12

Pief paf poef,
Jij bent de dikke vette boef

Iet wiet waai is eerlijk weg

Ief ef af is eerlijk af

ot bot kat vot

vrouw komt thuis, weg is de muis

Maar Pietje heeft de krant gescheurd

IndianSummer soccissentrip 3 jij bent aan de beurt



Tripy de baas had al die vrije tijd in het stromandje aan het tekenen :book2: geweest voor een lange aanrijroute richting startpunt ISST3.


Allemaal tof van Tripy om zo het voortouw te nemen, maar volgende keer liefst zonder Gosselies en Charleroi Centrum, pfff

Aha en aha, we komen in bekend terrein, ik begin de bochtjes en dorpje al te herkennen richting startplaats: hotel Cobut in onhaye.
Gesloten stond op het bord.
Geen nood, de soccissen als noodrantsoen zijn mee :
Image

Het zonnetje en de warme dagtemperaturen verdwijnen net bij de start en de eerste druppels vallen als betonblokken op mijn battle-gear.
We gaan ons niet vergalopperen en nemen de eerste kilometers vele wegomleidingen voor wat ze zijn. Tijdens de omleidingsroute snel even tanken zodat we daar niet meer aan hoeven te denken voor de 200km ISST3
(KTM modus: slik 190km -> 17liter : 9 l/100: tijd voor een carb checkup bij volgend onderhoud)

Het wegdek blijft relatief droog dus :Pyndn:


We zijn heel blij dat het maandag is en dus ook zeer weinig ander verkeer, kan mij voorstellen dat daags voordien met zomerse temperaturen er heel wat meer volk bochtjes gepikt hebben, maar er zijn er daar genoeg dus Image

De zware regendruppels zijn verdampt en het lijkt erop dat het droog zal blijven.
De ISST3 is een vrij snelle rit met minder technisch korte bochten, of zou het toch aan het beest liggen..... de eerste 80km vliegen voorbij. De vorige keer dat we deze rit reden met African en aanhangsels dateert nog van 2008, met mijn transalp denk ik.

Tijd voor een korte pauze en dat knagend hongerke te onderdrukken:
Image

Nog 120 km te gaan en we zien de zon zakken....
Image

Dat ene hert aan de kant van de weg zag ook de zon zakken en wou recht naar huis,
Dat huis aan de overkant van de weg in dat andere bos,
helaas was die zon even groot als mijn groot licht en kwam de zon veel dichter bij,
Gelukkig was het hert al groot genoeg om zelfstandig de weg over te steken na oogcontact met andere weggebruikers.
Image

Voortaan beschouw ik deze borden als reëel en laat ik de snelheid toch wat zakken , zelfs als er helemaal niets te zien is.
Image

Door verschillende omleidingen voor vers asfalt geraak ik van de route af en zit ik middenin de lus. We besluiten om de benen nog even snel te strekken en nemen de snelle route naar de stal thuis. Dat leek een goeie beslissing want eens op de E42 vallen die dikke druppels terug uit de lucht zonder ophouden.


Tripy modus: 460km, gem: 89km/h
KTM modus: was dorstig en slijtig (remblokken ook bijna op)
Tr :devil: :devil: PER modus: :ricky:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Vieze Goesting Rit

Post by TRooPER »

DE SOCISSEN ZIJN OP !
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Vieze Goesting Rit

Post by Muug »

goe bezig, maar ik heb het al gezegd : stel uw carbs af ! :grin:

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Vieze Goesting Rit

Post by Tom Thumper »

TRooPER wrote:
Voortaan beschouw ik deze borden als reëel en laat ik de snelheid toch wat zakken , zelfs als er helemaal niets te zien is.
Image
Zoals ze in de Kempen plachten te zeggen: "Da bord wult zegge dagge ni te hert meugt rijen."
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Bij
Posts: 435
Joined: 01 Mar 2011 09:57
Location: Pallieterland

Re: Vieze Goesting Rit

Post by Bij »

TRooPER wrote:DE SOCISSEN ZIJN OP !
hebde gij dan zo dikwijls uw gereedschapskofferke moeten boven halen? :mrgreen:
Oldtimer BMW fanaat :ricky:

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Vieze Goesting Rit

Post by TRooPER »

Bij wrote:
TRooPER wrote:DE SOCISSEN ZIJN OP !
hebde gij dan zo dikwijls uw gereedschapskofferke moeten boven halen? :mrgreen:
heb dat braaf hert ook een paar worstjes toegegooid :mrgreen:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

karel-p
Posts: 111
Joined: 07 May 2015 09:07

Re: Vieze Goesting Rit

Post by karel-p »

:shock: Hoe laat zijt ge vertrokken en hoe laat huis gekomen??

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Vieze Goesting Rit

Post by OzzePaa »

De goesting is sowieso meer dan vies genoeg, maar bovendien dienen de nief Anakee's Wild van mister Bibendum waar Gertruud sinds deze week op staat, asap hun vuurdoop nog te krijgen :headbang:
En uitgebreid toerke om die ten-hemel-geprezen zwarte rondsels eens aan de tand te voelen dringt zich dus op ...
Helaas voor sommigen zal het nu maandag moeten wegens echt geen ander agendagaatje volgende week :( ;)
L'ambarras du choix is zoals gewoonlijk weer groot :? :whistling: Morgen eens zien ...
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Vieze Goesting Rit

Post by zappa »

maandag + goe weer+ ikke thuis = misschien niet voor lang .... :mrgreen:
sig nature

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Vieze Goesting Rit

Post by OzzePaa »

Mmmm ... a closer look at the weatherforecast leert dat de verwachte "regen vanuit het westen tegen de late namiddag/avond" alreeds vanaf de middag het ganse grondgebied zal gaan innemen :( :bash:
Misschien zalt uitstapje dan toch best pas iet voor (het voorlopig weer vrijgekomen agendagaatje) op donderdag zijn :? ...
Morgen weten we waarschijnlijk meer overt weer :idea:
Inallegeval wordt het één van dees :arrow: Keuzes ...
.......................................................... :thinking2:
- Een Voertoerke langs en over klein wegskes ...
- Binnendoor naar Mettet en nog binnendoorder terug, met alster goesting en tijd is de IST3 eraan gebreeën ...
- Klassiek naar de klassieke startplaats Celles voor de Onvolprezen IST-V !
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Vieze Goesting Rit

Post by bompa »

OzzePaa wrote:Mmmm ... a closer look at the weatherforecast leert dat de verwachte "regen vanuit het westen tegen de late namiddag/avond" alreeds vanaf de middag het ganse grondgebied zal gaan innemen :( :bash:
Misschien zalt uitstapje dan toch best pas iet voor (het voorlopig weer vrijgekomen agendagaatje) op donderdag zijn :? ...
Morgen weten we waarschijnlijk meer overt weer :idea:
Inallegeval wordt het één van dees :arrow: Keuzes ...
.......................................................... :thinking2:
- Een Voertoerke langs en over klein wegskes ...
- Binnendoor naar Mettet en nog binnendoorder terug, met alster goesting en tijd is de IST3 eraan gebreeën ...
- Klassiek naar de klassieke startplaats Celles voor de Onvolprezen IST-V !
Ik zie dat wel zitte , Ik hou het hier wel in de gaten waar en wanneer je zal rijden. :thumbsup:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Vieze Goesting Rit

Post by OzzePaa »

In de late namiddag toch Gertruud maar opgezadeld en efkes binnendoor tot in Huy gebold voor een terraske 8-)
Morgen, maandag, wordt het vrees ik echter niks : vanaf 's morgens hier al gedruppel en de vroege namiddag zit er al lichte regen tot Samber&Maas ... Dat zou allemaal nog te doen zijn, maar vanaf 15u lijkt het echt naar de knoppen :cry: Veel en constante regen op het tweede routedeel en heel de thuisrit is not what i had in mind :pillepalle:
We houden dus donderdag in de gaten ... :ricky:

De Anakees Wild doen trouwens hun ding OK, maar wat een laweit maken die zeg :!: :o :shock: Had al wel gelezen dat er wat geluid afkwam, maar tis toch erger dan ik kon vermoeden. Het constante high pitch, "wimmerend" gehuil van vooral de achterband is over langere afstand bijna niet te harden. Op klein wegskes aan gezapige snelheid geen vuiltje aan de lucht, maar vanaf zo'n 65-70 per uur op grotere wegen ist nie echt een symfonie voor de oren :thumbsdown: Met eendert welke andere banden altijd zonder oordoppen gereden zonder last ... maar met dees gaat dat niet lukken.
Morgen dat spatscherm boven de achterband er eens afhalen ... wie weet ligt dat gehuil wel die dikke noppen die rakelings langs dat suk plastic suizen ... :dontknow: :krabje:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Vieze Goesting Rit

Post by bompa »

Ik heb vandaag in de veluwe gezeten , en de rit niet kunnen uitrijden wegens wateroverlast, te veel water in den ijssel ,de veerboot vaarde niet wegens wateroverlast :grin: maar de rit op zijn eigen die we gereden hebben was wel mooi ,wel veel mooier als die van 14 dagen geleden , nu heb ik niet door Bronkhorst kunnen rijden en heb een deel van de rit dan maar niet gereden :? Maar in Ellecom de route terug opgepakt en zo over de posbank en dan terug naar huis.
Ik heb ze met de wagen gereden dan kon A-M ook mee, 't was mooi .Maar de eerste maanden is de route niet meer te rijden ,vanaf volgende week beginnen daar werken in Deventer,Voorsterbeek, Empe , tot einde Augustes.Ik dacht ik rij die route maar is om ze te verkennen,om daarna is voor te rijden voor de club, maar 't zal niet voor dit jaar zijn.
Last edited by bompa on 24 Jun 2016 09:30, edited 1 time in total.

robman
Posts: 121
Joined: 02 Apr 2015 19:01

Re: Vieze Goesting Rit

Post by robman »

Verleden zondag ..vroeg opgestaan en de IS2 rit nog eens afgereden .
Slechts op 1 punt na kan je die rit nog compleet probleemloos afrijden ....blijft smullen die ritten van African 8-) :)

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Vieze Goesting Rit

Post by OzzePaa »

Bon, morrege blijkbaar (op een paar prullekes tegen de avond aan na) noggis een hele dag droog ... 8-)

In de week in de late namiddag met Gertruud nog vertrokken voor een Voertoerke waarop de nief Anakee Wild's goed zijn ingereden wegens vanalles wat onder het rubber gekregen. Waaronder wat gemodder zoals op :arrow: dees "We-Transfer-filmkes"

Genoeg gezandstuift voor efkes, dus ist de beurt aan de Blaawe Geschelpte om uit zijn kot te komen ... voor de IST-V :ricky:
'k Weetet : tis weer zo'n leste-moment-beslissing, maar moest morgen menigéén toch tijd en goesting hebben : zo tegen 11u00 aan de tank in Celles ;) :grin:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Locked