Vieze Goesting Rit

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Vieze Goesting Rit

Post by F M »

Je bent heel welkom, Joel. Maar laat idd liefst nog iet weten want als het enkel Wim en ik zou zijn, dan vertrekken we waarschijnlijk bij mij thuis.
I am confused. Oh no, maybe not!

J2FK
Posts: 132
Joined: 19 May 2015 17:28

Re: Vieze Goesting Rit

Post by J2FK »

Frans, stuur anders via peebee je adres en uur van vertrek, als ik mee kan kom ik tot bij je thuis, op de koffie, :lol: :lol:.
Ben ik er niet op tijd... dan is da pech voor mij en goed voor jullie :whistling: Eerst nog ff rap een en tander regelen.

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Vieze Goesting Rit

Post by zappa »

had echt wel vieze goesting, maar zal het hier op een ritje rond de kerktoren houden, ik heb spijtig genoeg niet heel de dag, mijne plicht ligt nog te roepen :mrgreen: Een andere keer misschien, amuseerdulder :thumbsup:
sig nature

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Vieze Goesting Rit

Post by F M »

Joel was er uiteindelijk niet bij. Maar om 8u40 kreeg ik een sms van Ozzepaa dat hij om 9u45 aan het 2e rondpunt na de afrit van de snelweg zou komen. Oeps, normaal gezien zouden Wim , zijn oudste zoon en ik daar dan al voorbij zijn. Maar omdat ze toch nog moesten tanken, en we daarop beslisten om de route toch volledig van het begin te rijden ipv gewoon de snelweg te nemen tot die afrit, kwamen wij keurig om 9u45 bij Ozzepaa aan. Hij moest echter op tijd terug thuis zijn, zodat hij uiteindelijk maar tot net voor Huy bij ons gebleven is.

Volgende keer wat langer, hee Paa !

Het weer was bijna ideaal. Enkel de lage zon maakte het voor de middag wat moeilijker op sommige plaatsen. Ons voorbeeld werd trouwens door heel veel andere motards gevolgd.

We hebben 360km bijgezet op de teller. Ik was er begot muug van. Maar het doet toch goed. :ricky:
I am confused. Oh no, maybe not!

J2FK
Posts: 132
Joined: 19 May 2015 17:28

Re: Vieze Goesting Rit

Post by J2FK »

Ah nee ik was er nie bij...ge hebt me uw adres nie doorgespeeld :?
Ik was nochtans van plan maar 1taske koffie te drinken hoor :grin: :grin:

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Vieze Goesting Rit

Post by F M »

Oei, Joel, ik heb nochtans geprobeerd een PM te sturen. Ik moet nu zeggen "geprobeerd", want ik zie inderdaad niets in de sent items of de outbox. :oops: Ik heb het dus weer verneukt...

1000 keer sorry, want het was echt leuk geweest met jou erbij. Ik was eigenlijk teleurgesteld toen je niet kwam opdagen. Mea culpa dus.
I am confused. Oh no, maybe not!

J2FK
Posts: 132
Joined: 19 May 2015 17:28

Re: Vieze Goesting Rit

Post by J2FK »

1000 keer is een beetje overdreven Frans,...999 keer was ook al goed :lol: .
Mijn banden waren nochtans ook opgepompt, niet echt nodig, maar das meer uit gewoonte. Nee, alle gekheid op en stokje, ik had mss ook nog ne keer moeten peebeejen, maar dacht...de Frans zal zeker nie willen laten zien in welk kasteel hij woont. :shock:
Volgende keer onze date beter organiseren.

De dochter vond het nie zo erg, samen moto 3 -2 en GP kijken, gevolgd door de superbike. Daarna brommer FS1 les voor haar gevolgd door autorijles. Tussendoor rap ff op mijn 30years gesprongen voor een ommetje, aja, mijn banden waren opgepomt en zij stond te trappelen gelijk een jong veulen. Thuis gekomen, de GS binnen gestoempt en op de zoon zijne supermotard gesprongen (afgekeken van de motoGP mannen, die springen ook van den ene op den andere) om diene nog ff te gaan mishandelen. Om de dag af te sluiten nog een avond loopsessie met de dochter.
Nee, al bij al was het ook een vruchtbare dag. ;)

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Vieze Goesting Rit

Post by OzzePaa »

fore wrote:Moto ... en toebehoren ne keer getest in 'barre' toestanden.

toereke gedaan naar Zaltbommel (NL) ... erwtensoep gaan eten ... wat gaan dijkje-rijden en bootje varen (veerpontjes) ...

testrapport:
- moto .. geslaagd
- erwtensoep, geslaagd
- dijkje rijden, bootje varen: geslaagd ... 't was zo koud, dat zelfs de ontvanger niet uit z'n cabine kwam om tolgeld te ontvangen :mrgreen:
- motard en toebehoren ... kan/moet beter ... kou tenen, en vingers ... :?
Ah, gij waardegij ook van dat gedacht :grin: De voorbije weken ook een paar keer in Olland gaan rondkletsen tot aan (over) "de rivieren". In zuidelijke richting dan weer wat aangemodderd in Vlaams/Waals Brabant ...
Testrapport ongeveer 't zelfde :thumbsup: :ricky: ... (met uitzondering van de ettesoep :mrgreen: )

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Morgen ist trouwens bijna lente en mag den Blaawe Geschelpte eens gaan kijken of er nog water staat in de Maasplassen :rayof:
Last edited by OzzePaa on 13 Feb 2017 14:47, edited 6 times in total.
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Vieze Goesting Rit

Post by Muug »

Amai Ozzepa, dat gaat ginder in Olland van tijd stijl bergop ! :o
Zeg, ondertussen zit Ozzevraa wel hopeloos en bleitend thuis eh, ze dacht dat gij met uw pensioen toch meer dan één uur per dag thuis ging zijn. :laughing: :laughing:

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Vieze Goesting Rit

Post by F M »

Die 3 onderste foto's, toen hadde precies wel de verkeerde moto mee... :lol:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Vieze Goesting Rit

Post by OzzePaa »

F M wrote:Die 3 onderste foto's, toen hadde precies wel de verkeerde moto mee... :lol:
Ge weetetwel hé Frans : 't is een beetje gelijk een madam die als ze naaldhakken aanheeft toch nog ne roostertrap wilt oplopen ;) :pillepalle:
Muug wrote:Amai Ozzepa, dat gaat ginder in Olland van tijd stijl bergop ! :o
Zeg, ondertussen zit Ozzevraa wel hopeloos en bleitend thuis eh, ze dacht dat gij met uw pensioen toch meer dan één uur per dag thuis ging zijn. :laughing: :laughing:
Ja steil in stijl bergop is daar puur oefenen zalle ;) :mrgreen: (ondertussen die f*cking EXIF's aangepast)
Maar wat OsMaa en heur onvervulde verwachtingen betreft hebde maar deels gelijk : bleiten doet ze niet ... alleen van geluk ... azzek weer trug thuis ben van zo'n toerke (NOT) :angel: :sweetheart: :lol: :lol:
Last edited by OzzePaa on 13 Feb 2017 14:49, edited 2 times in total.
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Vieze Goesting Rit

Post by Koeno »

OzzePaa wrote:'t is een beetje gelijk een madam die als ze naaldhakken aanheeft toch nog ne roostertrap wilt oplopen ;) :pillepalle:
Ge hebt de moto moeten dragen??

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Vieze Goesting Rit

Post by OzzePaa »

Koeno wrote:
OzzePaa wrote:'t is een beetje gelijk een madam die als ze naaldhakken aanheeft toch nog ne roostertrap wilt oplopen ;) :pillepalle:
Ge hebt de moto moeten dragen??
Zooooooo galant ben ik nu ook wer niet Koeno :whistling: :lol:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Vieze Goesting Rit

Post by F M »

meteo.be wrote:Zaterdag is het wisselend tot soms zwaarbewolkt maar blijft het droog. De maxima halen 10 graden en er waait een matige zuidenwind.
En ik heb een lege agenda...
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Vieze Goesting Rit

Post by OzzePaa »

F M wrote:
meteo.be wrote:Zaterdag is het wisselend tot soms zwaarbewolkt maar blijft het droog. De maxima halen 10 graden en er waait een matige zuidenwind.
En ik heb een lege agenda...
Maar hebdook goesting ... :?: :-| :mrgreen:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Bij
Posts: 435
Joined: 01 Mar 2011 09:57
Location: Pallieterland

Re: Vieze Goesting Rit

Post by Bij »

Ik heb wel goesting maar geen rijklare brommer :mrgreen:
Oldtimer BMW fanaat :ricky:

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Vieze Goesting Rit

Post by F M »

OzzePaa wrote:
F M wrote:
meteo.be wrote:Zaterdag is het wisselend tot soms zwaarbewolkt maar blijft het droog. De maxima halen 10 graden en er waait een matige zuidenwind.
En ik heb een lege agenda...
Maar hebdook goesting ... :?: :-| :mrgreen:
Awel de zaterdag ineens niemeer, ik voelde me 'muug' :?

Zondag dan maar.
Bij het tanken vergeet ik alles op te schrijven, dus mijn vrouw slecht gezind.
Bij het wegrijden van het tankstation alles moeten toegooien omdat een automobilist de weg oprijdt zonder zelfs maar één keer naar links te kijken. :shock: :evil: Al een geluk dat ik hem goed in het oog had, en zag dat hij niet keek.
Bij de eerste stop opmerken dat ik de sluiting van de helm vergeten was vast te maken... :roll:
Bij de tweede stop nonchalant vertrekken, koppeling te ver intrekken terwijl de moto naar links gekanteld is, geen tractie meer en de motor op zijn zij... :oops: :evil: :evil: :evil: :evil: Ik heb elke moto minstens één keer laten omvallen, tot nu toe altijd beperkt tot schrammen. Bij den deze echter een heel stuk plastic gescheurd en afgebroken... Kosten dus. Mijn vrouw nog slechter gezind.

En toch heb ik me geamuseerd.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Vieze Goesting Rit

Post by OzzePaa »

Donderdag :sunny: lentegevoel :sunny: , zoveel is zeker :rayof: En vermits hier ten huize tijd tegenwoordig (meestal dan toch :lipsrsealed2: ) geen issue meer is :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: : toerke doen dan :!: :ricky:
Gelijk gewoonlijk wel l'embarras du choix natuurlijk :? Keus genoeg, daarnievan, moet alleen nog kiezen dus :tongue:

Dat toerke-Pajottenland van Zappa da'k in "muug" gezelschap vorig jaar reed heeft bv nog een "versie 2" die wel eens zou in aanmerking komen ... :headbang: ...
De "Opstartrit 2016" van de GSCLV heb ik ook nog niet gereden en dat ziet er ook zeer njammie uit :drif: ...
of diezelfde manne hun "Najaarsrit 2016" : daar is zelfs een gravel- en asfaltversie van :Pyndn:
of ...

Moest er onverhoopt eventueel uitzonderlijk op nen donderdag nog ander volk geen ander verplichtingen hebben én ook nog eens vieze-goesting hebben én zich verwaardigen in mijner (onbesproken trouwens) gezelschap gezien te willen worden, dan mogen die zich vanzelfsprekend in groten getale melden abaja :wellcome:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Vieze Goesting Rit

Post by Tom Thumper »

Bij deze wens ik mij officieel aan te melden als zijnde kandidaat om achter uw gat te rijden. :ricky:
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Vieze Goesting Rit

Post by Muug »

Tom Thumper wrote:Bij deze wens ik mij officieel aan te melden als zijnde kandidaat om achter uw gat te rijden. :ricky:
eila eila zijt gij zo goed aan de beterhand? ! YES ! :rayof:

Locked