Vieze Goesting Rit

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Vieze Goesting Rit

Post by OzzePaa »

Geire genoeg Troop, maar het 4de verjaardagsfeest van OzzeGust stelt vandaag alles in de schaduw :mrgreen: ... Morgen edoch : :ricky: :Pyndn: :blob1: :rayof:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Vieze Goesting Rit

Post by zappa »

TRooPER wrote:Tis weer zover,
Vuile vuile vuile vieze goesting


Dus deze late namiddag ergens toerke gaan doen...
Tis droog, tis zalig warm voor vanavond

Wie wil ermee.

Goesting in ardennen scheurbochtjes.....suggesties?
gij hebt zooooooveeeeel vieze goesting, dat ik zelfs niet zou durven mee rijden met u :lol:

moet ge een roeteke hebben? zal u eentje door mailen? veel plezier en op tijd stoppen voor een ijscremeke hé :thumbsup:
sig nature

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2914
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: Vieze Goesting Rit

Post by duibhce Kaelann »

De ardennen waren wat ver, maar het sauerland was de moeite deze namiddag :ricky: :thumbsup:
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Vieze Goesting Rit

Post by bompa »

Het is en blijft toch een mooie streek daar aan de posbank
https://lh3.googleusercontent.com/Tupz- ... 08-h681-no

https://lh3.googleusercontent.com/2PyYd ... 08-h681-no

https://lh3.googleusercontent.com/Zz2-p ... 08-h681-no

https://lh3.googleusercontent.com/BZ7cH ... 08-h681-no

https://lh3.googleusercontent.com/FuVq9 ... 08-h681-no

Het is wel redelijk ver rijden maar toch wel is de moeite vind ik om daar is te toeren , de heide was bijna uitgebloeid
Gelukkig was de brug in Deventer terug open, al was het maar aan elke kant een rijvak en zo konden we onze route gewoon verder rijden, 't was mooi daar en warm vandaag. :grin:

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Vieze Goesting Rit

Post by TRooPER »

ik ben gestart met 3 routes van routeyou te downloaden:

"Vlaamse Ardennen offroad"
"Les Collines"
en
"Keimpe-rit1"

wegens een afvaloverschot http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... rden.dhtml

dan toch maar die ferme stinkring vermeden, dus de Keimpe rit zal voor een andere keer zijn.

klein D-tourke om te gaan tanken en dan gestart met die "Vlaamse Ardennen offroad" track (zogezegd ideaal voor GS- offroadrijders......)
ik ga hier kort over zijn: begin er niet aan :-),
de eerste track in oudenaarde was al verboden gebied voor gemotoriseerd verkeer, een gans stuk naast de schelde.
Dus retour en volgende stuk offroad was al 15km verder, amper offroad naam waardig.
Enige leuke en nog legale stuk offroad dat ik van deze rit heb gereden is het stukje bos aan de vierschaar in kluisbergen.

laatste stukje was ook leuk:
Image
Image

Vanaf daar had ik opgevat om verder de route de collines te rijden. En het kwam mij beter uit om deze in omgekeerde richting te rijden.
Dat blijft een leuk ritje en niet ver van de deur.

nog steeds een grote put in de weg :
Image

de zon zien zakken
Image

en de maan zien schijnen
Image
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Vieze Goesting Rit

Post by bompa »

Op sommige baantjes was het beter om je snelheid wat aan te passen ginder in de veluwe,want zo te zien zaten er soms toch wat wilde zwijnen aan hun gewroet naast de weg te zien, en je weet nooit wanneer er eentje tevoorschijn komt .soms was dat omgewroet zand naast de weg zolang die weg lang was .

https://lh3.googleusercontent.com/BMVe8 ... 08-h681-no

https://lh3.googleusercontent.com/XF0BQ ... 08-h681-no

https://lh3.googleusercontent.com/ZvE6E ... 08-h681-no

Tegen avond zagen we nog een vos lopen , maar daar heb ik geen foto van , mijne gopro zijn batterij was plat

User avatar
F M
Posts: 5049
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Vieze Goesting Rit

Post by F M »

Ipv motormuug, misschien toch iemand met vieze goesting?

Zondag geven ze goed weer. Ik heb niets gepland. Waarschijnlijk ben ik tegen dan genoeg genezen om de binnenkant van mijn vizier proper te kunnen houden.

Ik zou de Waypoint-rit van 2 oktober willen rijden. De on road versie vanzelfsprekend. Zijn er nog mensen die het zien zitten om tegen 9 uur te vertrekken in Kessel-Lo ?
I am confused. Oh no, maybe not!

Wim GS
Posts: 30
Joined: 12 May 2015 18:51

Re: Vieze Goesting Rit

Post by Wim GS »

F M wrote:Ipv motormuug, misschien toch iemand met vieze goesting?

Zondag geven ze goed weer. Ik heb niets gepland. Waarschijnlijk ben ik tegen dan genoeg genezen om de binnenkant van mijn vizier proper te kunnen houden.

Ik zou de Waypoint-rit van 2 oktober willen rijden. De on road versie vanzelfsprekend. Zijn er nog mensen die het zien zitten om tegen 9 uur te vertrekken in Kessel-Lo ?
ikke :rayof:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Vieze Goesting Rit

Post by OzzePaa »

F M wrote: ...
Zondag geven ze goed weer. ....
Ik zou de Waypoint-rit van 2 oktober willen rijden. De on road versie vanzelfsprekend. Zijn er nog mensen die het zien zitten om tegen 9 uur te vertrekken in Kessel-Lo ?
Maar allez, Frans ... geen détourkes :?: :shock: :mrgreen: ;) :lol:
Als de kids zondag nu niet op bezoek kwamen, had ik graag braaf gevolgd ;) want het is een schoon tof leuk toerke, de WPL 2016 ...
Ik weet dat, want de nog plezantere "lichtjes-aanpaste" versie heb ik immers op 15 september al gaan verkennen :grin: :ricky:

Veel plezier :!:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

J2FK
Posts: 135
Joined: 19 May 2015 17:28

Re: Vieze Goesting Rit

Post by J2FK »

F M wrote:Ipv motormuug, misschien toch iemand met vieze goesting?

Zondag geven ze goed weer. Ik heb niets gepland. Waarschijnlijk ben ik tegen dan genoeg genezen om de binnenkant van mijn vizier proper te kunnen houden.

Ik zou de Waypoint-rit van 2 oktober willen rijden. De on road versie vanzelfsprekend. Zijn er nog mensen die het zien zitten om tegen 9 uur te vertrekken in Kessel-Lo ?
Awel se...Denk denk...waar in kessel-lo juist?

OK, rit gevonden. Ga het nog ff bekijken, als ik mee ga, post ik nog iets of ga ik zeker op tijd daar zijn. :grin:

User avatar
F M
Posts: 5049
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Vieze Goesting Rit

Post by F M »

Je bent heel welkom, Joel. Maar laat idd liefst nog iet weten want als het enkel Wim en ik zou zijn, dan vertrekken we waarschijnlijk bij mij thuis.
I am confused. Oh no, maybe not!

J2FK
Posts: 135
Joined: 19 May 2015 17:28

Re: Vieze Goesting Rit

Post by J2FK »

Frans, stuur anders via peebee je adres en uur van vertrek, als ik mee kan kom ik tot bij je thuis, op de koffie, :lol: :lol:.
Ben ik er niet op tijd... dan is da pech voor mij en goed voor jullie :whistling: Eerst nog ff rap een en tander regelen.

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Vieze Goesting Rit

Post by zappa »

had echt wel vieze goesting, maar zal het hier op een ritje rond de kerktoren houden, ik heb spijtig genoeg niet heel de dag, mijne plicht ligt nog te roepen :mrgreen: Een andere keer misschien, amuseerdulder :thumbsup:
sig nature

User avatar
F M
Posts: 5049
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Vieze Goesting Rit

Post by F M »

Joel was er uiteindelijk niet bij. Maar om 8u40 kreeg ik een sms van Ozzepaa dat hij om 9u45 aan het 2e rondpunt na de afrit van de snelweg zou komen. Oeps, normaal gezien zouden Wim , zijn oudste zoon en ik daar dan al voorbij zijn. Maar omdat ze toch nog moesten tanken, en we daarop beslisten om de route toch volledig van het begin te rijden ipv gewoon de snelweg te nemen tot die afrit, kwamen wij keurig om 9u45 bij Ozzepaa aan. Hij moest echter op tijd terug thuis zijn, zodat hij uiteindelijk maar tot net voor Huy bij ons gebleven is.

Volgende keer wat langer, hee Paa !

Het weer was bijna ideaal. Enkel de lage zon maakte het voor de middag wat moeilijker op sommige plaatsen. Ons voorbeeld werd trouwens door heel veel andere motards gevolgd.

We hebben 360km bijgezet op de teller. Ik was er begot muug van. Maar het doet toch goed. :ricky:
I am confused. Oh no, maybe not!

J2FK
Posts: 135
Joined: 19 May 2015 17:28

Re: Vieze Goesting Rit

Post by J2FK »

Ah nee ik was er nie bij...ge hebt me uw adres nie doorgespeeld :?
Ik was nochtans van plan maar 1taske koffie te drinken hoor :grin: :grin:

User avatar
F M
Posts: 5049
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Vieze Goesting Rit

Post by F M »

Oei, Joel, ik heb nochtans geprobeerd een PM te sturen. Ik moet nu zeggen "geprobeerd", want ik zie inderdaad niets in de sent items of de outbox. :oops: Ik heb het dus weer verneukt...

1000 keer sorry, want het was echt leuk geweest met jou erbij. Ik was eigenlijk teleurgesteld toen je niet kwam opdagen. Mea culpa dus.
I am confused. Oh no, maybe not!

J2FK
Posts: 135
Joined: 19 May 2015 17:28

Re: Vieze Goesting Rit

Post by J2FK »

1000 keer is een beetje overdreven Frans,...999 keer was ook al goed :lol: .
Mijn banden waren nochtans ook opgepompt, niet echt nodig, maar das meer uit gewoonte. Nee, alle gekheid op en stokje, ik had mss ook nog ne keer moeten peebeejen, maar dacht...de Frans zal zeker nie willen laten zien in welk kasteel hij woont. :shock:
Volgende keer onze date beter organiseren.

De dochter vond het nie zo erg, samen moto 3 -2 en GP kijken, gevolgd door de superbike. Daarna brommer FS1 les voor haar gevolgd door autorijles. Tussendoor rap ff op mijn 30years gesprongen voor een ommetje, aja, mijn banden waren opgepomt en zij stond te trappelen gelijk een jong veulen. Thuis gekomen, de GS binnen gestoempt en op de zoon zijne supermotard gesprongen (afgekeken van de motoGP mannen, die springen ook van den ene op den andere) om diene nog ff te gaan mishandelen. Om de dag af te sluiten nog een avond loopsessie met de dochter.
Nee, al bij al was het ook een vruchtbare dag. ;)

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Vieze Goesting Rit

Post by OzzePaa »

fore wrote:Moto ... en toebehoren ne keer getest in 'barre' toestanden.

toereke gedaan naar Zaltbommel (NL) ... erwtensoep gaan eten ... wat gaan dijkje-rijden en bootje varen (veerpontjes) ...

testrapport:
- moto .. geslaagd
- erwtensoep, geslaagd
- dijkje rijden, bootje varen: geslaagd ... 't was zo koud, dat zelfs de ontvanger niet uit z'n cabine kwam om tolgeld te ontvangen :mrgreen:
- motard en toebehoren ... kan/moet beter ... kou tenen, en vingers ... :?
Ah, gij waardegij ook van dat gedacht :grin: De voorbije weken ook een paar keer in Olland gaan rondkletsen tot aan (over) "de rivieren". In zuidelijke richting dan weer wat aangemodderd in Vlaams/Waals Brabant ...
Testrapport ongeveer 't zelfde :thumbsup: :ricky: ... (met uitzondering van de ettesoep :mrgreen: )

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Morgen ist trouwens bijna lente en mag den Blaawe Geschelpte eens gaan kijken of er nog water staat in de Maasplassen :rayof:
Last edited by OzzePaa on 13 Feb 2017 14:47, edited 6 times in total.
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11762
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Vieze Goesting Rit

Post by Muug »

Amai Ozzepa, dat gaat ginder in Olland van tijd stijl bergop ! :o
Zeg, ondertussen zit Ozzevraa wel hopeloos en bleitend thuis eh, ze dacht dat gij met uw pensioen toch meer dan één uur per dag thuis ging zijn. :laughing: :laughing:

User avatar
F M
Posts: 5049
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Vieze Goesting Rit

Post by F M »

Die 3 onderste foto's, toen hadde precies wel de verkeerde moto mee... :lol:
I am confused. Oh no, maybe not!

Locked