Vieze Goesting Rit

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Locked
User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Vieze Goesting Rit

Post by OzzePaa »

Mmmm ... net een sjot tegen m'n schenen gekregen van den Blaawe Geschelpte met de vraag wanneer het nog ne keer zijnen toer is om buiten te mogen :smash: :lol: ... Dus de kerk wat in't midden houden lijkt me wel billijk en daarom heb ik hier een derde optie uit e "nog-eens-te-doen-rittekes"-map gehaald. Vorig jaar nl de "Opstart-rit" van GSCVL niet kunnen mee kunnen rijden.
HIER staat een prentje hoe dat toerke er uitziet ... Start en aankomst aan etablissement "de Kaailopers" op de kade in Temse en 270km rondje rond Brussel met diepste punt Pont-a-Celles / Seneffe (in de buurt van diene scheepvaarttunnel dus 8-) )
De link naar een GPX-ke komt hier straks.
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Vieze Goesting Rit

Post by zappa »

O ja Temse das niet zo verweg , goed !
sig nature

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Vieze Goesting Rit

Post by OzzePaa »

zappa wrote: 27 Mar 2017 15:10 O ja Temse das niet zo verweg , goed !
Dan bollen we dus volgens dees plannetje :thumbsup: :ricky: (rechtsklik en "link opslaan als")
Dat etablissement is blijkbaar om 10u open ... Afspraak tegen 9u45 op de kaai ... twee koffiekes later aanzetten :?:
Volgens de track van de routebakker was hij om 9u45 vertrokken en tegen vijven weer terug, stops inbegrepen. Moet te doen zijn :tongue: :Pyndn:
Last edited by OzzePaa on 27 Mar 2017 17:28, edited 1 time in total.
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
julien
Posts: 63
Joined: 31 Dec 2012 05:42

Re: Vieze Goesting Rit

Post by julien »

Link werkt ni , krijg een blanco blad :dontknow:

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Vieze Goesting Rit

Post by Tom Thumper »

julien wrote: 27 Mar 2017 15:44 Link werkt ni , krijg een blanco blad :dontknow:
Inderdaad. Is blijkbaar een .jpg bestand waarnaar gelinkt is. OzzePa, hebde ook een .gpx? Merci, misschien ben ik er morgenvroeg wel, misschien, het valt nog af te wachten...
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Vieze Goesting Rit

Post by OzzePaa »

:oops: :oops: :bash: ... vergeten om er ".gpx" achter te zetten :wall: ... In m' n laatste post hierbovenéé ;)
De eerste link was idd naar een jpg van de route in Mapsource ... om al even een gedacht van het tracé te geven 8-)
Tom ... DEES is dus de gpx met de TRACK met eelveel puntjes :grin:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
julien
Posts: 63
Joined: 31 Dec 2012 05:42

Re: Vieze Goesting Rit

Post by julien »

Veel beter zo , ;)

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Vieze Goesting Rit

Post by Tom Thumper »

OzzePaa wrote: 27 Mar 2017 17:29 :oops: :oops: :bash: ... vergeten om er ".gpx" achter te zetten :wall: ... In m' n laatste post hierbovenéé ;)
De eerste link was idd naar een jpg van de route in Mapsource ... om al even een gedacht van het tracé te geven 8-)
Tom ... DEES is dus de gpx met de TRACK met eelveel puntjes :grin:

Tripy heeft graag puntjes en The Awfully Big Marine Named Camouflage heeft graag wat kleiner wegen. Ik denk dat ze allebei content gaan zijn! :rayof:
Me gusta la moto, me gustas tu.

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Vieze Goesting Rit

Post by TRooPER »

:pom: :ricky: :pom:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Vieze Goesting Rit

Post by OzzePaa »

Tom & Forre ... Als jullie eventueel liever aansluiten een beke dichter bij huis ipv hielegans tot Temse te komen :arrow: bv aan café De Brug in Boortmeerbeek : we zullen daar zo 11u15 arriveren schat ik zo ...
Last edited by OzzePaa on 27 Mar 2017 20:20, edited 1 time in total.
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Vieze Goesting Rit

Post by Tom Thumper »

OzzePaa wrote: 27 Mar 2017 19:25 Tom & Forte ... Als jullie eventueel liever aansluiten een beke dichter bij huis ipv hielegans tot Temse te komen :arrow: bv aan café De Brug in Boortmeerbeek : we zullen daar zo 11u15 arriveren schat ik zo
Awel, dat lijkt me geen slecht idee! Maar dat is dan wel minder rijden. Ik zie morgen wel. Moest ik er niet zijn, moet je niet wachten op mij, dan is het gewoon niet gelukt.
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Vieze Goesting Rit

Post by zappa »

OzzePaa wrote: 27 Mar 2017 15:32
zappa wrote: 27 Mar 2017 15:10 O ja Temse das niet zo verweg , goed !
Dan bollen we dus volgens dees plannetje :thumbsup: :ricky: (rechtsklik en "link opslaan als")
Dat etablissement is blijkbaar om 10u open ... Afspraak tegen 9u45 op de kaai ... twee koffiekes later aanzetten :?:
Volgens de track van de routebakker was hij om 9u45 vertrokken en tegen vijven weer terug, stops inbegrepen. Moet te doen zijn :tongue: :Pyndn:

jaaaaaaaa !! okay ! ga nu proberen die op mijne zumo te knallen, en dan eens kijken hoelang ik naar dat kaaidinges onderweg ben :rayof:
sig nature

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Vieze Goesting Rit

Post by zappa »

kraaaaak mijn schedelpanneke, das een route die uit 3 delen bestaat? Ik heb die samengevoegd in mijne baaskamp, tot één route? Hoop dat die dan wel geen afwijkende trekjes ga vertonen? :?

tot morgen bij de kaailopers. :grin:
sig nature

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Vieze Goesting Rit

Post by OzzePaa »

zappa wrote: 27 Mar 2017 21:35 kraaaaak mijn schedelpanneke, das een route die uit 3 delen bestaat? Ik heb die samengevoegd in mijne baaskamp, tot één route? Hoop dat die dan wel geen afwijkende trekjes ga vertonen? :?
tot morgen bij de kaailopers. :grin:
Zappa, de ROUTE was idd de originele van GSCVL ... die mannen kappen zo'n toerke altijd in stukken : van teen café naar tander :mrgreen: ... download ze nog maar een keer : ik heb die drie stukken tot één schoon stuk aaneengebreid.
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Vieze Goesting Rit

Post by zappa »

KRAAAAK mijne bureau stoel :shock: ook al :stars: Das blijkbaar in dat groen, niet het kleur dat mijn gps apparaten leuk vinden? Maar dat lukt niet, ik ga morgen ochtend die in 3 stukken proberen op mijn zumo zetten.... nu slaapkes doen :sleeping:
sig nature

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Vieze Goesting Rit

Post by OzzePaa »

zappa wrote: 27 Mar 2017 22:45 KRAAAAK mijne bureau stoel :shock: ook al :stars: Das blijkbaar in dat groen, niet het kleur dat mijn gps apparaten leuk vinden? Maar dat lukt niet, ik ga morgen ochtend die in 3 stukken proberen op mijn zumo zetten.... nu slaapkes doen :sleeping:
Origineel vertrekt de rit in Niewerkerken ... diene mens die dat gemaakt heeft woont nl in Sinneklaas. Heb dat eerste stuk eraf gepitst wegens niet te interessant. En de kleur in de download staat nu LILA, Zappa ... misschien lusten jouw apparaten ze zo wel ;) :thumbsup:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Vieze Goesting Rit

Post by OzzePaa »

TRooPER wrote: 27 Mar 2017 19:23 :pom: :ricky: :pom:
Wilt da zeggen dat de klusjes wel zullen wachten :?: ;)
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Vieze Goesting Rit

Post by zappa »

Rijden bochtjes rijden bochten en eerst eten op terrasje :rayof:
sig nature

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Vieze Goesting Rit

Post by F M »

Op bureau zitten, lezen en stikjaloers zijn... :veryangry:
I am confused. Oh no, maybe not!

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Vieze Goesting Rit

Post by bompa »

Ik had gisteren beter nog is komen kijken want ik dacht ze gaan de RoadBookRally Henegouwen rijden, en voor het eerste echte ritje van het jaar zou 500km toch wat ver zijn voor mij dacht ik , en heb gisteren dan maar een paar houten schermen bijgemaakt en een deel van den hof omgespit , en s'avonds een zere rug he :grin: , maar nu zie ik dat het een ander ritje was ,een van 350 km met heen en terug weg bij, dat had wel gegaan , maar te laat gezien , 't zal voor een andere keer zijn.

Locked