Vieze Goesting Rit

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Vieze Goesting Rit

Post by TRooPER »

Tom Thumper wrote: 02 Apr 2017 14:18 Parkeergeklungel? Ik geef toe dat de stijl enigszinds onkonventioneel is maar uiteindelijk kwam het verrassend genoeg eigenlijk nog best goed. :grin:
5moto's op de plaats van één polo, ik vind dat ook ecologisch parkeren :grin:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Vieze Goesting Rit

Post by OzzePaa »

TRooPER wrote: 02 Apr 2017 18:19
Tom Thumper wrote: 02 Apr 2017 14:18 Parkeergeklungel? Ik geef toe dat de stijl enigszinds onkonventioneel is maar uiteindelijk kwam het verrassend genoeg eigenlijk nog best goed. :grin:
5moto's op de plaats van één polo, ik vind dat ook ecologisch parkeren :grin:
Nuget zegt ... de kleine twee menuuten dat het in beslag nam, mag bijna een record genoemd worden :lol: Inacht genomen dat we nog werden ge-ammuzeerd/afgeleid door het opruimen van een mobiel "privat cabinet" :mrgreen:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

diskeletlietje
Posts: 330
Joined: 25 Sep 2014 18:50

Re: Vieze Goesting Rit

Post by diskeletlietje »

dus motorpraat meer dan één keer in de maand opendoen :grin: :grin:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Vieze Goesting Rit

Post by OzzePaa »

diskeletlietje wrote: 03 Apr 2017 20:26 dus motorpraat meer dan één keer in de maand opendoen :grin: :grin:
Ja, doetda ... inplek van heel den tijd de Trut staan te wassen :tongue: ;) :lol:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

diskeletlietje
Posts: 330
Joined: 25 Sep 2014 18:50

Re: Vieze Goesting Rit

Post by diskeletlietje »

OzzePaa wrote: 03 Apr 2017 23:38 Ja, doetda ... inplek van heel den tijd de Trut staan te wassen :tongue: ;) :lol:
ja dat moet rijden ? pinkers en lichten eens afkuisen uit eigen winstbejag mijn Trut moet niet uitblinken , ze doet haar woon werk verkeer , en staat gewoon in orde . ik ben volledig akkoord dat iedereen een mening mag hebben maar Mijn TRuT is wel vet ... #nognooitgewassen :mrgreen:

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Vieze Goesting Rit

Post by F M »

De mijne is al eens gewassen. Vorig jaar ergens...
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Vieze Goesting Rit

Post by F M »

Het is spijtig genoeg weer eens bewezen, het leven is te kort...

Daarom ga ik eindelijk nog eens voldoen aan een vieze goesting. Op Paasdag in Luxemburg eitjes zoeken. We zijn al met 2. Er mogen er meer mee zoeken.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Vieze Goesting Rit

Post by OzzePaa »

F M wrote: 14 Apr 2017 11:17 Het is spijtig genoeg weer eens bewezen, het leven is te kort...
Daarom ga ik eindelijk nog eens voldoen aan een vieze goesting. Op Paasdag in Luxemburg eitjes zoeken. We zijn al met 2. Er mogen er meer mee zoeken.
Veel te dikwijls ister veel te rap mee gedaan, inderdaad, Frans :| ... Maar voor mij zijn de klokken geprogrammeerd om hier op mijn erf de eikes te droppen ;) Have fun :!:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Vieze Goesting Rit

Post by zappa »

vies zal mijn ritje zeker zijn, maandag, den paas-enduro-rit bij grensland, hoop dat ik daarna nog goesting ga hebben, in de aansluitende bbq :lol:

ps Ozzepa ga je naar de Mollenrit ? 10/6 in .... Mol . doe de enduro mee.
sig nature

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Vieze Goesting Rit

Post by F M »

Het is uiteindelijk maar een halve vieze goesting rit geworden. We waren in Esch s Sure net binnen om iets te eten als de hemelsluizen open gingen. En de buienradar toonde dat er nog een reeks buien aan zat te komen. Na het eten hebben we dan maar gewoon de snelste weg naar huis genomen. Kon ik Gilbert nog zien winnen.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Vieze Goesting Rit

Post by OzzePaa »

zappa wrote: 14 Apr 2017 21:29 vies zal mijn ritje zeker zijn, maandag, den paas-enduro-rit bij grensland, hoop dat ik daarna nog goesting ga hebben, in de aansluitende bbq :lol:

ps Ozzepa ga je naar de Mollenrit ? 10/6 in .... Mol . doe de enduro mee.
Da's wel de bedoeling, ja :grin: : de start is zowat in mijnen achterhof 8-) ... tenminste de baanrit als tietofwa weer is hé ;)
Als ik zie wafoor machientjes daar voor de enduro-rit aanschuiven, vrees ik wel dat Gertruud er wat zwaar bij staat ;)
Véééééél plezier morgen :thumbsup: :ricky: ... Woensdag bol ik noggis tot Monthermé peinz'k :rayof:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Vieze Goesting Rit

Post by OzzePaa »

Vant weekend lijken de klimatologische omstandigheden dermate hun best te doen da'k nu reeds een vieze goesting voel opkomen daar op twee wielen van te gaan profeteren :rayof:
Hoe waar en wanneer just zijn nog ongewis, maar dat neemt in de loop der volgende dagen vast euhhh ... vaste vorm aan :grin:
Tenzij er iemand alreeds ook snode plannen in die richting had en alreeds een volledig uitgewerkt plan-van-aanpak op tafel heeft liggen, want daar sluit ik me dan graag - when allowed - bij aan :thumbsup: :headbang:
@Muug : moeter misschien tegen den 1ste eventueel nog iets proefgereden worden :!: :idea:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Vieze Goesting Rit

Post by bompa »

OzzePaa wrote: 18 Sep 2017 20:58 Vant weekend lijken de klimatologische omstandigheden dermate hun best te doen da'k nu reeds een vieze goesting voel opkomen
Ik ga de griffeltoer rijden , die mannen waar ik bij gewerkt heb zijn daar ook elk jaar met de moto , dan zie ik die nog is. Aders had ik graag meegereden , maar nu zal het bij mij de griffeltoer worden.

j@n
Posts: 36
Joined: 09 May 2015 12:30

Re: Vieze Goesting Rit

Post by j@n »

Hier kriebelt het ook serieus als ik een oog werp op de voorspellingen voor zondag. Ik ben er alleen nog niet uit het een overenweertje lux, een ie-es-teke of nog iets anders wordt. :rayof:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Vieze Goesting Rit

Post by OzzePaa »

't Is, eigenlijk zonder da'k zelf een keuze moest maken, beslist :
- morrege mini-Ardennenritje gielegans binnendoor tot Modave waar ne gansen dag voor nodig is :arrow: omdat de Swa dees nog niet gereden had 8-)
- overmorrege beslisten m'n DollemieteMakkers te gaan uitwaaien in Zeeland :sunny:

@Bompa : die Griffelrit is gewoonlijk wel OK dacht ... ik herinner me precies dat gezamelijk uitstapje van in den tijd dagge nog op de GTR rondbolde :thumbsup:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Vieze Goesting Rit

Post by bompa »

OzzePaa wrote: 22 Sep 2017 23:04

@Bompa : die Griffelrit is gewoonlijk wel OK dacht ... ik herinner me precies dat gezamelijk uitstapje van in den tijd dagge nog op de GTR rondbolde :thumbsup:
Ja dat was nog met Anne-Marie als duo in den tijd dacht ik, maar ik rij die Griffelrit normaal elk jaar en dan zie ik gewoonlijk nog is bekende gezichten.

Amuseer je morgen :thumbsup:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Vieze Goesting Rit

Post by OzzePaa »

Alhoewel ze, ondanks het grijze gehemelte, redelijk goed bevredigd is de voorbije maanden, is de mare dat overmorgen, zondag, de zon zo'n zeven uur aan de hemel zal staan, toch weer oorzaak van een niet te houden opstoot aan Vieze Goesting :) :rayof: :ricky:

Ik slurp dus nog een koffieke of warme sjoko zo tegen elven in dit etablissement : http://www.grandcafe-dekroon.nl/ om laatstens een goed halfuur erna Gertruud ingang te stampen voor dit toerke (rechtsklik, link opslaan als).
Inderdaad, nostalgies gewijs noggis het "Landje Apart" gaan bollen in Zeeuws-Vlaanderen leek me wel wat. Na enig duikwerk in de archieven- blijkt dat dit ritteke, destijds inééngestoken door Wegwezen-Lucienne, zo'n 10 jaar geleden het onderwerp was van een redelijk natte M&T-Forumrit en best te pruimen viel.
Weet er trouwens iemand hoe of wat er sindsdien met Lucienne (en haar compagnon Wachteffe geschiedde misschien :?: :dontknow: )

Als er nog ergens bij iemand een vieze goesting borrelt, en die verwaardigt zich in mijn gezelschap gezien te worden : toerke is een kleine 160km, dus dat moet te doen zijn om weer voor den donkere op het thuiserf te zijn ... en anders passen we er wel een mouw aan zekers ;) :grin:
Last edited by OzzePaa on 13 Jan 2018 11:00, edited 3 times in total.
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
toeternietoe
Posts: 233
Joined: 21 Jun 2011 17:35

Re: Vieze Goesting Rit

Post by toeternietoe »

Da's (bijna) in mijnen achtertuin, maar zondagmorgen moet ik in de schietvereniging zijn. Tedju toch :? :(
To ride, shoot straight and speak the truth (+ Jeff Cooper)

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Vieze Goesting Rit

Post by zappa »

Veel plezier zondag, zou wel eens de mooiste dag van 2018 (voorlopig) kunnen worden ;)

Maar ik ga zondag om het op zijn Zeeuws te zeggen "brommers kieken" :grin:
sig nature

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: Vieze Goesting Rit

Post by Davy78 »

Dat is niet ver van mijn deur ...

Uw linkske is trouwens kapot!

Locked