Vieze Goesting Rit

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Locked
Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Vieze Goesting Rit

Post by Tom Thumper »

OzzePaa wrote: 27 Mar 2017 19:25 Tom & Forte ... Als jullie eventueel liever aansluiten een beke dichter bij huis ipv hielegans tot Temse te komen :arrow: bv aan café De Brug in Boortmeerbeek : we zullen daar zo 11u15 arriveren schat ik zo
Awel, dat lijkt me geen slecht idee! Maar dat is dan wel minder rijden. Ik zie morgen wel. Moest ik er niet zijn, moet je niet wachten op mij, dan is het gewoon niet gelukt.
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Vieze Goesting Rit

Post by zappa »

OzzePaa wrote: 27 Mar 2017 15:32
zappa wrote: 27 Mar 2017 15:10 O ja Temse das niet zo verweg , goed !
Dan bollen we dus volgens dees plannetje :thumbsup: :ricky: (rechtsklik en "link opslaan als")
Dat etablissement is blijkbaar om 10u open ... Afspraak tegen 9u45 op de kaai ... twee koffiekes later aanzetten :?:
Volgens de track van de routebakker was hij om 9u45 vertrokken en tegen vijven weer terug, stops inbegrepen. Moet te doen zijn :tongue: :Pyndn:

jaaaaaaaa !! okay ! ga nu proberen die op mijne zumo te knallen, en dan eens kijken hoelang ik naar dat kaaidinges onderweg ben :rayof:
sig nature

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Vieze Goesting Rit

Post by zappa »

kraaaaak mijn schedelpanneke, das een route die uit 3 delen bestaat? Ik heb die samengevoegd in mijne baaskamp, tot één route? Hoop dat die dan wel geen afwijkende trekjes ga vertonen? :?

tot morgen bij de kaailopers. :grin:
sig nature

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Vieze Goesting Rit

Post by OzzePaa »

zappa wrote: 27 Mar 2017 21:35 kraaaaak mijn schedelpanneke, das een route die uit 3 delen bestaat? Ik heb die samengevoegd in mijne baaskamp, tot één route? Hoop dat die dan wel geen afwijkende trekjes ga vertonen? :?
tot morgen bij de kaailopers. :grin:
Zappa, de ROUTE was idd de originele van GSCVL ... die mannen kappen zo'n toerke altijd in stukken : van teen café naar tander :mrgreen: ... download ze nog maar een keer : ik heb die drie stukken tot één schoon stuk aaneengebreid.
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Vieze Goesting Rit

Post by zappa »

KRAAAAK mijne bureau stoel :shock: ook al :stars: Das blijkbaar in dat groen, niet het kleur dat mijn gps apparaten leuk vinden? Maar dat lukt niet, ik ga morgen ochtend die in 3 stukken proberen op mijn zumo zetten.... nu slaapkes doen :sleeping:
sig nature

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Vieze Goesting Rit

Post by OzzePaa »

zappa wrote: 27 Mar 2017 22:45 KRAAAAK mijne bureau stoel :shock: ook al :stars: Das blijkbaar in dat groen, niet het kleur dat mijn gps apparaten leuk vinden? Maar dat lukt niet, ik ga morgen ochtend die in 3 stukken proberen op mijn zumo zetten.... nu slaapkes doen :sleeping:
Origineel vertrekt de rit in Niewerkerken ... diene mens die dat gemaakt heeft woont nl in Sinneklaas. Heb dat eerste stuk eraf gepitst wegens niet te interessant. En de kleur in de download staat nu LILA, Zappa ... misschien lusten jouw apparaten ze zo wel ;) :thumbsup:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Vieze Goesting Rit

Post by OzzePaa »

TRooPER wrote: 27 Mar 2017 19:23 :pom: :ricky: :pom:
Wilt da zeggen dat de klusjes wel zullen wachten :?: ;)
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Vieze Goesting Rit

Post by zappa »

Rijden bochtjes rijden bochten en eerst eten op terrasje :rayof:
sig nature

Online
User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Vieze Goesting Rit

Post by F M »

Op bureau zitten, lezen en stikjaloers zijn... :veryangry:
I am confused. Oh no, maybe not!

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Vieze Goesting Rit

Post by bompa »

Ik had gisteren beter nog is komen kijken want ik dacht ze gaan de RoadBookRally Henegouwen rijden, en voor het eerste echte ritje van het jaar zou 500km toch wat ver zijn voor mij dacht ik , en heb gisteren dan maar een paar houten schermen bijgemaakt en een deel van den hof omgespit , en s'avonds een zere rug he :grin: , maar nu zie ik dat het een ander ritje was ,een van 350 km met heen en terug weg bij, dat had wel gegaan , maar te laat gezien , 't zal voor een andere keer zijn.

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Vieze Goesting Rit

Post by fore »

Helaas ... 'k moest 't destagcafe open houden en bingo spelen met oude madammen. :?

'k zal woensdag een toerke rijden ... 'k peis ergens rond diksmuide ... op een dodengang gemakske ...
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Vieze Goesting Rit

Post by Tom Thumper »

De wisseltruc tijdens de middagstop uitgelegd:

We hadden allemaal een dagschotel genomen waarin een drankje was inbegrepen in de prijs en als extra luxe nog een koffietje achterna gedronken. Iedereen moest dus evenveel betalen. Ik als trotse bezitter van een briefje van 50 euro kan, gelukkig als enige, niet passen voor het middagmaal. Ik ontvang 15 euro p.p. en betaal Madam Van De Café 60 euro. Den overschot steek ik weg, zijnde 2 briefjes van 20 euro en 1 van 10.

:shock: :shock: :shock: Dat is terug 50 euro. Ik vraag nog een keer of iedereen wel degelijk correct had terug gekregen en dat bleek te zijn. Probleem opgelost dus...

Maar nee, we waren met 5 en 60/5 is 12 en niet 15! Dat wil dus zeggen dat jullie allemaal nog 3 euro te goed hebben van mij! Dat zal dan voor de volgende vieze goesting rit zijn of als jullie niet zo lang kunnen wachten wil ik dat ook storten ofzo maar dan moet je wel iets laten weten.
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Vieze Goesting Rit

Post by zappa »

Tom Thumper wrote: 29 Mar 2017 12:38 De wisseltruc tijdens de middagstop uitgelegd:



Maar nee, we waren met 5 en 60/5 is 12 en niet 15!
Geweldig ! Is dat niet niveau eerste leerjaar ?
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

komt wel goed :thumbsup:

Leuke rit, lang, droog tot de laatste km's toen lag het nat, maar toen het begon te druppelen stond ik juist te tanken met scrambo (das een ingebouwde optie, tegen dat het gaat regenen valt hij op reserve :mrgreen: )

Merci OzzePaa voor het organiseren en in goede banen te mikken, ondanks een "nadert" gps :grin:

Merci aan al de andere mederijders, voor mijn geslinger tussen de putten te willen aanzien.

Ook nog 2 ervaringen rijker : scrambo heeft een draaicircel van een bus :? En een regenjasje op dat stukje autostrade aan 120/u is not done, heel dat jasje wappert dat het geen naam heeft, en mijn helm trilt mee :shock: = geen zicht meer op de weg :cry: Dus ofwel de helm met 1 hand vasthouden ofwel 90/u rijden :dontknow:

één fotoke :

Image

o O ! edit : ik hoop dat Trooper de foto nog post, alwaar TomTriple mijn scrambo-tje tussen zijn enkels neemt :mrgreen:
sig nature

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Vieze Goesting Rit

Post by TRooPER »

Image
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Vieze Goesting Rit

Post by TRooPER »

the gathering...... aan het beste café van het dorp zonder openingsuren.... en zonder de Fore....

Image

nog wat extra kwijlen op "scrambo":
Image


ergens na een klein sprintje:
Image

dag Julien :-)
Image


en de wegkapitein zag dat het goed was, op naar de volgende,
Image

effe bij ons buitenverblijf gaan kijken of de tuinman aan het werk was:
Image

Image

Image

Image


Image



ze mag nog vies zijn die goesting.....

op vlak van rit zelf rij ik liever iets minder dorpjes in / out, was enigzins wel te verwachten als je ROND groot Brussel tour gaat doen, dat het een vrij drukke omgeving is. Toch genoten van enkele mooie streken en compagnie . Bedankt !
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Vieze Goesting Rit

Post by OzzePaa »

Afijn ... woensdag kindjesdag, donderdag (nog een) toerkesdag, vrijdag tuindag en vandaag het dinsdagritje noggis overgedaan met bekijken van wat er allemaal op de Drift stond ... de week was pesies weer niks :grin:
De GSClub-mannen hebben het er naar mijn mening niet slecht vanaf gebracht om een "Rondje-Brussel" in mekaar te steken met nog iets anders dan bebouwde kommen en N-wegen. Heb me vree gammezeerd, niet in het minst omwille van het succulente gezelschap :headbang:
Nu het Grote WisselgeldMysterie is opgelost (TT hou dieje pot maar tot een volgende keer ... dat gaat hopelijk niet zo lang duren dattem verdubbeld is door den intrest :!: :lol: :lol:) blijft dus nog slechts het altijd maar "naderen zonder aankomen"*probleem van mijne Zumo :wall: Trouwens, als ge het parkeergeklungel aan de middagstop nog eens bekijkt :Oscar: :ImaPoser: , ist nie moeilijk als dan later ook de hoofdrekencapaciteiten van ons illuster gezelschap bedenkelijk was :whistling: :peepwall: Als ik de filmkes terugkijk heeft (op de allerbescheidenste Juliën na :sweeet: ) iedereen wel zijn deel in koptrekken gedaan hoor Zappa :thumbsup:
't Was plezant ... graag alle volgende vieze goestingen asap melden dus :!:
Hier staat wat pellicule welke enkele (niet noodzakelijk de schoonste) stukskes van het uitstapje in beeld zet.
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
toeternietoe
Posts: 233
Joined: 21 Jun 2011 17:35

Re: Vieze Goesting Rit

Post by toeternietoe »

Pa, 't is niet dat ik zo curieus ben maar ik wat is dat bakske met knoppekes op uwe naftbak waar gij altijd zit mee te foefelen?
To ride, shoot straight and speak the truth (+ Jeff Cooper)

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Vieze Goesting Rit

Post by Stefke »

zappa wrote: 29 Mar 2017 13:22 Image
Ha Chateau de la Rocq! Altijd zeer plezierig daar rijden in de streek. 8-)

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Vieze Goesting Rit

Post by Stefke »

toeternietoe wrote: 02 Apr 2017 13:32 Pa, 't is niet dat ik zo curieus ben maar ik wat is dat bakske met knoppekes op uwe naftbak waar gij altijd zit mee te foefelen?
Ik denk dat dat een bediening van de Go Pro is waarmee je kan taggen.

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Vieze Goesting Rit

Post by Tom Thumper »

Parkeergeklungel? Ik geef toe dat de stijl enigszinds onkonventioneel is maar uiteindelijk kwam het verrassend genoeg eigenlijk nog best goed. :grin:
Me gusta la moto, me gustas tu.

Locked