OMD-rit

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

OMD-rit

Post by petervdc »

Oeps, dubbele boeking, no-go voor het ritje :-(
Keep going

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

OMD-rit

Post by Muug »

zappa wrote:
Muug wrote:Het is zonder moto dus ik mag hier geen foto's posten. :-)
OE ? en uw topic vakje " alternatieve reizen zonder moto" ?
Wel, dat is een vakske voor alternatieve AVONTUURLIJKE reizen. Onze reis was niet avontuurlijk, maar gewoon lekker toeristisch, met hier en daar een leuk wandelavontuur. Tuurlijk, als de foto's geselecteerd zijn wil ik wel ne keer een avondje fotokijken organiseren, maar 't heeft dus echt niks met motorrijden te maken hoor. :wink:

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

OMD-rit

Post by Muug »

ah
de gps werkt terug
de software was blijkbaar corrrupt en ik heb ze opnieuw moeten opladen. Fluitje van een cent gelukkig.

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

OMD-rit

Post by petervdc »

Muug wrote: Wel, dat is een vakske voor alternatieve AVONTUURLIJKE reizen. Onze reis was niet avontuurlijk, maar gewoon lekker toeristisch, met hier en daar een leuk wandelavontuur. Tuurlijk, als de foto's geselecteerd zijn wil ik wel ne keer een avondje fotokijken organiseren, maar 't heeft dus echt niks met motorrijden te maken hoor. :wink:
Leuk !
Keep going

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

OMD-rit ---> IST 5 is het plan

Post by Muug »

Goed, weinig origineel, maar op OMD rij ik dus de IST-5. Heb ik nog niet gedaan, dus voor mij alvast is't ie gloednieuw. Nog gegadigden?

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

OMD-rit ---> IST 5 is het plan

Post by F M »

Ben juist terug van vakantie. De laatste dagen hadden we geen wifi.

Ik heb wel goesting om mee te rijden. IST5, dat is dus beginnen en eindigen in Celles ?
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

OMD-rit

Post by Harald »

Heel veel goesting!
Had niets gepland die dag, speciaal vrij gehouden hiervoor.
Krijgen we toch vanacht 1slapertje en morgen vermoedelijk 2.
En die 2 maakt u enkele keren per nacht wakker tot ze bij in 't bed raakt. :stomstom:

Dus, ik zal waarschijnlijk niet optijd kunnen vertrekken om met jullie mee te kunnen rijden. Ik hoop toch dat ik nog eens op de moto geraak, maar dat zal wss niet dit weekend zijn.
:|

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

OMD-rit

Post by Muug »

@ FM : afspraak ginder om 10u :
Vertrek: Taverne Le Tank in Celles
Da?s op het kruispunt van de N94 met de N910

@ Harald : kijkt eens lief in de ogen van uw vrouwke, streel ze eens, probeer een deal te maken, en tot zondag !

Zappa komt ook. En heel misschien ene van motorforum maar ik hoor er niks meer van.

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re:OMD-rit

Post by Harald »

Ik zal vragen dat ze ook in de logeerkamer slaapt. Dan heb ik mijn nachtrust
:mrgreen:

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re:OMD-rit

Post by F M »

Ja Harald, zorg dat je erbij bent of het zijn alleen maar KTM's... :gieren:

10 uur. I'll be there !
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

OMD-rit

Post by Harald »

Ge hebt wel meer KTM's nodig om concurentieel te zijn met een oerdegelijke Triumph zene :blbl:

:peepwall:

Sebiet de motobandjes eens controleren en 't pak etc klaarhangen in de garage.
En hopen dat ik een betere nachtrust heb, vanacht slechte nachtrust dus rug niet uitgeslapen ... :unsure:

Wacht niet op mij h?, na 10.05 kom ik niet meer opdagen.

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

OMD-rit

Post by Koeno »

Dames en heren,
is er plaats voor nen rode vfr?

Ik ga proberen er tijdig te staan, maar zelfde als hierboven: op nen rode vfr moete ni wachten...
En mocht ik tijdens het rijden merken dat het mijn petje te boven gaat, dan splits ik wel even af...
kweet niet of ik rap/vlot genoeg ben ;)

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

OMD-rit

Post by Muug »

A en de HA !
Dus als jullie op tijd zijn, dan wil dat zeggen dat ik morgen nog ne keer tien kilometer met een VFR ga rijden, en tien km met een nieuwe KTM en tien km met een mastodontoTriompfos. Nice !

En wat het tempo betreft : we zien wel hoe goed we geslapen hebben, hoe de wegen erbij liggen, hoeveel goesting de KTM heeft etc etc , dus ge moet niet van in 't begin gaan veronderstellen dat wij RAP gaan rijden. :wink: En al zeker niet de h?le dag. :oogrollen: Ik kan u wel al meegeven dat mijn lievelingssnelheid 100 km/u is. :gieren: :ricky: :smash:

EDIT : en nu even serieus : ik schik mij meestal naar het tempo van de rustigste rijder :P

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

OMD-rit

Post by zappa »

Geen KTM in panne, maar ikke :confused: :mottig: koorts & co heeft me te pakken :bleiten:
sig nature

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

OMD-rit

Post by Harald »

Reeds thuis en gedouched.
Merci Muug om voor te rijden, 't was nog eens nodig om het stalen ros nog eens uit te laten.
:wink:

Koeno, ik hoop dat ik ni in de weg reed als ik voor je reed :unsure:
FM, volgende keer uw oordoppen indoen van bij het begin h?. Een KTM die een parking langs de snelweg opzoekt ... Ik dacht al dat ik een duo zitter ging hebben :lol:

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

OMD-rit

Post by F M »

Harald wrote:Koeno, ik hoop dat ik ni in de weg reed als ik voor je reed :unsure:
Aha, en voor ne KTM in de weg rijden moet ge u niet excuseren ? Racist ! :lol: :lol: :lol: :wink:

Het was leuk. Koeno leren kennen, Paul en Harald nog eens gezien...

Ik heb de IST5 nu voor de derde keer gereden. Het is en blijft een leuke toer, alleen is er na Bouillon geen terraske meer te vinden langs de weg. :skull:
I am confused. Oh no, maybe not!

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

OMD-rit

Post by Koeno »

F M wrote:
Harald wrote:Koeno, ik hoop dat ik ni in de weg reed als ik voor je reed :unsure:
Aha, en voor ne KTM in de weg rijden moet ge u niet excuseren ? Racist ! :lol: :lol: :lol: :wink:

Het was leuk. Koeno leren kennen, Paul en Harald nog eens gezien...

Ik heb de IST5 nu voor de derde keer gereden. Het is en blijft een leuke toer, alleen is er na Bouillon geen terraske meer te vinden langs de weg. :skull:
Blij dat ik er bij kon zijn,

Oh en Harald, in de weg rijden?? Hoe komde daar bij, 't was aangenaam volgen!

(btw, dat spel op FM zijn helm, was dat aant fimmelen? )
Nen zeer goeie koprijder meneer,
Nen zeer goeie achterrijder meneer,
Twee heel goeie middelrijder meneren

en tenminste 1 deftige moto aanwezig (en twas dan nog nen rode, want dat zijn de rapste)

mijn knietjes voelen het wel, en de pols wilt nu even rust...

Bij een volgende baanrit wil ik er graag weer bij zijn...

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

OMD-rit

Post by Muug »

Fijn dat wie er bij was, er bij was ! :grotelach:

FM : ik dacht dat ge w??r moest pissen. :wink:

En KoenO, ofwel zijt gij nen valsen tragen, of ik ne valsen rappen... :sterrekes:

aja, 'k heb u de laatste keer nog efkes gezien aan 't vierarmenkruispunt, maar daarna waarde verdwenen.

Weerom dikke complimenten aan KTM Oostenrijk, ze maken moto's die u bij elke snelheid 't gevoel geven van op 't gemakske bezig te zijn ! :bowdown:

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

OMD-rit

Post by Koeno »

Muug wrote:Fijn dat wie er bij was, er bij was ! :grotelach:

FM : ik dacht dat ge w??r moest pissen. :wink:

En KoenO, ofwel zijt gij nen valsen tragen, of ik ne valsen rappen... :sterrekes:

aja, 'k heb u de laatste keer nog efkes gezien aan 't vierarmenkruispunt, maar daarna waarde verdwenen.

Weerom dikke complimenten aan KTM Oostenrijk, ze maken moto's die u bij elke snelheid 't gevoel geven van op 't gemakske bezig te zijn ! :bowdown:
Euhm, ik ben gewoon ne valsen? euhm, ik bedoel :newbie:

mjah, kheb daar op een moment in een stuk file vast gezeten achter... geloof het of ni... nen deauville...

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

OMD-rit

Post by Muug »

niks newbie ! Gelijk gij vandaag gereden hebt, zou je denken dat je al vijf jaar en 80.000km met die VFR gereden hebt ! Respect!

Post Reply