OMD-rit

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
User avatar
Muug
Posts: 11762
Joined: 17 Oct 2009 13:04

OMD-rit

Post by Muug »

Maar eigenlijk ook helemaal niet !

OMD = Open Monumenten Dag. Jarenlang was deze dag in beslag genomen door vzw Oude Brouwerij van Zonnegem. Maar sedert vorig jaar is dit een zaterdag waarop ik absoluut NIET op de brouwerij wil zijn. Dus ga ik motorrijden !!!!

Dus : zondag 14 september gaat deze jongen met de moto rijden. Wie gaat mee !? Mogelijks wordt het een ABR-rit of zo, ik heb die nog nooit gedaan. Of een Eifel-ritje van FM of Ozzepaa misschien?

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

OMD-rit

Post by zappa »

Als ik dat weekend niet ergens op kop aan't rijden ben met "das boot" achter me aan, zou ik wel een ritje zien zitten ;-)

Ga het hier in 't oog houden :grin:
sig nature

User avatar
Muug
Posts: 11762
Joined: 17 Oct 2009 13:04

OMD-rit

Post by Muug »

Wete,
ik zal zelf met das boot rijden, en uwe vent mag achterop :mrgreen:

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

OMD-rit

Post by Cotthem »

Een rit met achteraf een rondleiding door jou en een afterparty @ de brouwerij :peepwall:
"...the path is the destination"

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

OMD-rit

Post by laouen »

Cotthem wrote:Een rit met achteraf een rondleiding door jou en een afterparty @ de brouwerij :peepwall:
strak plan! :sweeet:
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
F M
Posts: 5049
Joined: 26 Oct 2009 21:45

OMD-rit

Post by F M »

We hebben net onze vakantie naar Polen geboekt. Daarmee weet ik dat we op 14 september back home zullen zijn. Dus zie ik het ook wel zitten om die dag samen een ritje te doen.

Ik houd me beschikbaar om een ritje Eifel of iets dergelijks te voorzien. Als dat niet te ver is voor al die mensen uit de Westhoek en de net iets oostelijker hoek...
I am confused. Oh no, maybe not!

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

OMD-rit

Post by Tom Thumper »

Jammer, 14/9 al andere plannen. :duimneer:
Me gusta la moto, me gustas tu.

petervdc
Posts: 3451
Joined: 23 Oct 2009 11:45

OMD-rit

Post by petervdc »

F M wrote:Ik houd me beschikbaar om een ritje Eifel of iets dergelijks te voorzien. Als dat niet te ver is voor al die mensen uit de Westhoek en de net iets oostelijker hoek...
Hmm, 250km rijden om een ritje te doen, en nog es 250 terug, dat doe ik ni?t meer...
Keep going

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

OMD-rit

Post by OzzePaa »

petervdc wrote:
F M wrote:Ik houd me beschikbaar om een ritje Eifel of iets dergelijks te voorzien. Als dat niet te ver is voor al die mensen uit de Westhoek en de net iets oostelijker hoek...
Hmm, 250km rijden om een ritje te doen, en nog es 250 terug, dat doe ik ni?t meer...
Er staat geen smiley bij , dus je zult het wel menen, Peter ... maar dat scenario is hetzelfde voor "die van dees kanten" als er een, ikzegmaarwat, Poldertoer of ritje naar De Caps opt program staat h? :ermm: :wink:

Inallegeval heb ik ook al een kleurke in de agenda gezet op de 14/09 :rayof:
Muug, ge zijttoch zeker dat het niet dat "ander" OMD-toerke wordt, want efkes al Talking Loud & Clear vol Electricity tot Orleans bollen voor de Maid en een pakske afleveren in Hiroshima misschien toch ewa veel Locomotion op ??n dag zal zijn :mad:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

OMD-rit

Post by Harald »

Zolang als dat ritje niet "in the Dark" wordt gereden, wil ik ook wel mee.
Weet nog niet of het kan, maar ik hou het in 't oog.
:wink:

petervdc
Posts: 3451
Joined: 23 Oct 2009 11:45

OMD-rit

Post by petervdc »

OzzePaa wrote: Er staat geen smiley bij , dus je zult het wel menen, Peter ... maar dat scenario is hetzelfde voor "die van dees kanten" als er een, ikzegmaarwat, Poldertoer of ritje naar De Caps opt program staat h? :ermm: :wink:
Yep, klopt ook.
Ik hou het hier in het oog, als het past id planning, etc, ga ik wel mee hoor.
Keep going

Tux
Posts: 56
Joined: 30 Jan 2013 20:59

OMD-rit

Post by Tux »

Muug wrote:Mogelijks wordt het een ABR-rit of zo, ik heb die nog nooit gedaan.
Wat is een ABR-rit?
Is het misschien deze ? http://mytracks.me/mytracks/index.php?p ... 512.gpx.gz

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

OMD-rit

Post by OzzePaa »

Tux wrote:
Muug wrote:Mogelijks wordt het een ABR-rit of zo, ik heb die nog nooit gedaan.
Wat is een ABR-rit?
Is het misschien deze ? http://mytracks.me/mytracks/index.php?p ... 512.gpx.gz
Dat is er inderdaad ??n, Tux ... denk dat die pagina destijds op MyTracks erop gezet is door Chichiwawa toen hij 'm eens aan een redelijk "strak-toeristisch" tempo :mrgreen: had afgebonjourd :P
Op "het andere" forum vindt je er alles over :wink:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

OMD-rit

Post by Harald »

OzzePaa wrote: ... denk dat die pagina destijds op MyTracks erop gezet is door Chichiwawa toen hij 'm eens aan een redelijk "strak-toeristisch" tempo :mrgreen: had afgebonjourd :P
:huh:
Ik was daarbij, zo strak zal dat dan wel niet geweest zijn.
Zat toen met pijnlijke-ontstoken knie?n, zo erg eigenlijk dat er een "grote" meneer mij moest helpen mijn moto uit de kiezelparking te trekken.
:oops:

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

OMD-rit

Post by Tom Thumper »

Harald wrote:
OzzePaa wrote: ... denk dat die pagina destijds op MyTracks erop gezet is door Chichiwawa toen hij 'm eens aan een redelijk "strak-toeristisch" tempo :mrgreen: had afgebonjourd :P
:huh:
Ik was daarbij, zo strak zal dat dan wel niet geweest zijn.
Zat toen met pijnlijke-ontstoken knie?n, zo erg eigenlijk dat er een "grote" meneer mij moest helpen mijn moto uit de kiezelparking te trekken.
:oops:
Awel, ik dacht het. En inderdaad, dat was niet zo strak toeristisch maar wel plezant.
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

OMD-rit

Post by Harald »

Tom Thumper wrote:
Harald wrote:
OzzePaa wrote: ... denk dat die pagina destijds op MyTracks erop gezet is door Chichiwawa toen hij 'm eens aan een redelijk "strak-toeristisch" tempo :mrgreen: had afgebonjourd :P
:huh:
Ik was daarbij, zo strak zal dat dan wel niet geweest zijn.
Zat toen met pijnlijke-ontstoken knie?n, zo erg eigenlijk dat er een "grote" meneer mij moest helpen mijn moto uit de kiezelparking te trekken.
:oops:
Awel, ik dacht het. En inderdaad, dat was niet zo strak toeristisch maar wel plezant.
Oe kunt gij dat nu weten :?:
Dat was Tom Triple dat mee was.

:ricky:

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

OMD-rit

Post by Tom Thumper »

Harald wrote: Oe kunt gij dat nu weten :?:
Dat was Tom Triple dat mee was.

:ricky:

Die heeft dat verteld! :blbl:
Me gusta la moto, me gustas tu.

Tom Triple
Posts: 240
Joined: 05 Oct 2010 07:06

OMD-rit

Post by Tom Triple »

Tom Thumper wrote:Die heeft dat verteld! :blbl:
Dat klopt, toen ik thuis kwam, heb ik alles aan Tom Thumper verteld! :angel:
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

OMD-rit

Post by zappa »

:ohmy: :sterrekes: :S
sig nature

User avatar
F M
Posts: 5049
Joined: 26 Oct 2009 21:45

OMD-rit

Post by F M »

En on topic, is Muug nog aanwezig? Of Motorcycle Boy ? of Praatadministrator?

Zijn de plannen al concreter of zijn ze aan het verwateren?
I am confused. Oh no, maybe not!

Post Reply