Keimpe rit

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
the riding man
Posts: 394
Joined: 28 Jan 2015 17:14

Keimpe rit

Post by the riding man »

Als je daar wettelijk mag rijden, dan staan die paaltjes ferm in de weg. Ik zal eens met mijne stalen bumper passeren en plaats maken voor de rest van de groep :beer:
:mrgreen:
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Keimpe rit

Post by bompa »

the riding man wrote:Als je daar wettelijk mag rijden, dan staan die paaltjes ferm in de weg. Ik zal eens met mijne stalen bumper passeren en plaats maken voor de rest van de groep :beer:
:mrgreen:
De rest van de moto's kan daar genoeg door dat is geen probleem , daar moeten die paaltjes niet voor uit , en na die dag zou ik daar nog moeten kunnen rijden zonder dat ze nadien daar en verbodsplaat plaatsen want ik passeer daar nogal regelmatig. :grin:

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Keimpe rit

Post by bompa »

Nu zaterdag ga ik dat ritteke dan toch nog is verkennen , 'k ben benieuwd of het er droog of nat zal bijliggen NU, maar ik rij ze vooral moest het nat liggen dat ik er nog wegeltjes kan insteken om langs sommige stukken langs te kunnen :grin:

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Keimpe rit

Post by Koeno »

Hoe lang zou het ritteke ongeveer duren?

ik peis dat de kans groot is dat ik wat vroeger rechtsomkeer zal moeten maken...
vrouwkelief heeft besloten dat er den 31ste s'avonds volk komt... :p

Al zal voor mij nog veel van het weer afhangen,
vant weekend ffkes in paar veldbaantjes gedoken die ietske te vettig lagen, en dat bijna 300kilo wegende monster was duchtig heen en weer aan het schuiven... en met mijn zeer gelimiteerde ervaring was dat euhm indrukwekkend te noemen....

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Keimpe rit

Post by bompa »

Koeno wrote:Hoe lang zou het ritteke ongeveer duren?

ik peis dat de kans groot is dat ik wat vroeger rechtsomkeer zal moeten maken...
vrouwkelief heeft besloten dat er den 31ste s'avonds volk komt... :p

.

Hoe lang het zal duren dat kan ik niet zeggen , het eerste stuk is 87 km en het 2 stuk is zo iets van een 100km maar daar zitten wel meer verharde stukken in , dan in het eerste stuk , en je bent altijd redelijk in de omgeving van de E34 , moest je rechts omkeer maken ben je rap aan de snelweg.
Koeno wrote:
Al zal voor mij nog veel van het weer afhangen,
vant weekend ffkes in paar veldbaantjes gedoken die ietske te vettig lagen, en dat bijna 300kilo wegende monster was duchtig heen en weer aan het schuiven... en met mijn zeer gelimiteerde ervaring was dat euhm indrukwekkend te noemen....
Ja ik kan me dat daar wel iets bij voorstellen , en als de ondergrond dan nog wat leem is .

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Keimpe rit

Post by zappa »

In principe als het niet te hard gaat regenen zou ik ook wel afkomen, met Tuur en een gebuur uit het ietsje meer Noorden, en heel misschien komt zijn vriendin ook mee.
sig nature

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Keimpe rit

Post by bompa »

zappa wrote:In principe als het niet te hard gaat regenen zou ik ook wel afkomen, met Tuur en een gebuur uit het ietsje meer Noorden, en heel misschien komt zijn vriendin ook mee.
:thumbsup: heel goed .

Vertrekadres , is niet ver van bij mij.
Vertrekplaats is makkelijk te vinden , is gelijk vorige keer .
Schlagercaf? De Kroon
Dorp 15
2275 Poederlee
http://www.opcafegaan.be/googlesv/0x380 ... -0x380.jpg

Vertrekuur plaatsen we nog wel.

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Keimpe rit

Post by bompa »

Lijstje ,Keimperitje

1 bompa .
2 zappa + 2 pers ....................... bij redelijk weer .

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Keimpe rit

Post by Harald »

:w00t:
Zappa komt ook ?! nu durf ik ni meer
:denk:
Of jawel, altijd leuk om blije gezichten terug te zien, als ik maar kan rijden.
:rayof:

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Keimpe rit

Post by Harald »

Lijstje ,Keimperitje

1 bompa .
2 zappa + 2 pers ....................... bij redelijk weer .
3 Harald (als het niet te slijk is)

ChiChiWaWa
Posts: 201
Joined: 16 Jul 2015 11:45

Keimpe rit

Post by ChiChiWaWa »

Lijstje ,Keimperitje

1 bompa .
2 zappa + 2 pers ....................... bij redelijk weer .
3 Harald (als het niet te slijk is)
4. ChiChiWaWa (op de laatste beetjes vn zijn Anakee 3 achterband)

ChiChiWaWa
Posts: 201
Joined: 16 Jul 2015 11:45

Keimpe rit

Post by ChiChiWaWa »

Harald wrote::w00t:
Zappa komt ook ?! nu durf ik ni meer
:denk:
Of jawel, altijd leuk om blije gezichten terug te zien, als ik maar kan rijden.
:rayof:
We kunnen er maar wat van opsteken, Harald :w00t:

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Keimpe rit

Post by zappa »

ChiChiWaWa wrote: We kunnen er maar wat van opsteken, Harald :w00t:

Opsteken ? mijne moto? :mrgreen:
sig nature

ChiChiWaWa
Posts: 201
Joined: 16 Jul 2015 11:45

Keimpe rit

Post by ChiChiWaWa »

zappa wrote:
ChiChiWaWa wrote: We kunnen er maar wat van opsteken, Harald :w00t:

Opsteken ? mijne moto? :mrgreen:
Sure, ik wil daar mijn been wel eens overzwaaien :P

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Keimpe rit

Post by zappa »

ChiChiWaWa wrote:
zappa wrote:
ChiChiWaWa wrote: We kunnen er maar wat van opsteken, Harald :w00t:

Opsteken ? mijne moto? :mrgreen:
Sure, ik wil daar mijn been wel eens overzwaaien :P
als't maar overzwaaien is :thumbsup:

en anders ik weet een 950 op noppenbanden te koop, van iemand die graag iedere maand iets anders in zijn garage staan heeft :wink:
sig nature

ChiChiWaWa
Posts: 201
Joined: 16 Jul 2015 11:45

Keimpe rit

Post by ChiChiWaWa »

zappa wrote: en anders ik weet een 950 op noppenbanden te koop, van iemand die graag iedere maand iets anders in zijn garage staan heeft :wink:
Geld is op, 'k heb juist ne nieuwen
(En mijn garage is te klein)

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Keimpe rit

Post by bompa »

Ik heb me vandaag zeer goed geamuseerd :grin: ik heb het kempenritje is gaan rijden,
soms spontaan gestopt om naar de natuur te kijken :grin: , die is deze tijd van het jaar toch wel mooi
vind ik , heb wat foto's genomen

https://lh3.googleusercontent.com/-xeuO ... .jpg?gl=BE

https://lh3.googleusercontent.com/-nXZo ... .jpg?gl=BE

https://lh3.googleusercontent.com/-flLn ... .jpg?gl=BE

Ik was nu toch maar alleen onderweg ,en waar kan je dan beter picknicken dan in de natuur :grin:

https://lh3.googleusercontent.com/-6Ojn ... .jpg?gl=BE

https://lh3.googleusercontent.com/-xiXg ... .jpg?gl=BE

En zo zag mijne moto er uit bij de aankomst , ik zal hem morgen maar is kuisen.

https://lh3.googleusercontent.com/-GGCu ... .jpg?gl=BE


Ik kom misschien nog op Google Earth wie weet :grin:
Allee als hij zijn machien had opstaan toch want ik ben hem voorbij gestoken .

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Keimpe rit

Post by zappa »

[quote="bompa"]I
Ik kom misschien nog op Google Earth wie weet :grin:
Allee als hij zijn machien had opstaan toch want ik ben hem voorbij gestoken .[/quote

mooie foto's :thumbsup:

Weet je waar precies, je die google camera toren voorbij stak, dat zal een stuk schelen in later ( zal wel een tijdje duren tegen het op 't net staat?) opzoeken?
sig nature

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Keimpe rit

Post by bompa »

zappa wrote:
bompa wrote:I
Ik kom misschien nog op Google Earth wie weet :grin:
Allee als hij zijn machien had opstaan toch want ik ben hem voorbij gestoken .
mooie foto's :thumbsup:

Weet je waar precies, je die google camera toren voorbij stak, dat zal een stuk schelen in later ( zal wel een tijdje duren tegen het op 't net staat?) opzoeken?

Ik heb iets van een 300 foto's denk ik en heb er maar een paar geplaatst, anders weten jullie al wat je gaat tegenkomen :mrgreen:
't was mooi rijden nu .

Ik kwam die ergens in Postel tegen,bijna aan het gedenkteken van de bemanning van een vliegtuig uit den oorlog http://static.panoramio.com/photos/large/42175543.jpg
Hij zag me en liet me door met op de beton te rijden en kon ik gewoon rechtdoor blijven rijden :grin:
https://lh3.googleusercontent.com/-U2KA ... .jpg?gl=BE

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Keimpe rit

Post by OzzePaa »

Allez vooruit : uwe rug heeft het gehouden dus, Bompa :thumbsup: Da's goe nieuws :!: In de toekomst gade nu denkelijk wel een beke oppassen met stoer en/of heftige bewegingen ... want zo elke vijf voet daar mee zitten is denk ik niet wat ge wilt :wink:
Tja, 'k had graag mee de Keimprit verkent, maar de nawee?n van mijn "uitzwaaifeestje" opt werk waren pas tegoei na de middag wat uitgewerkt :beer: :zuipe: :cool: :grin: ... maar twas plezant, en ik heb toch gene Drift Ghost-S kadoo g'had zekers :rayof:

Als ik dat ding onder de knie krijg gaat de Keimperit dus op pelicule vastgelegd worden :P

De (voor het overgrote deel) droge weersvooruitzichten gaan tegen zaterdag het parcours er denkelijk ideaal doen bijliggen.
Een extra argument om ieder die omwille van die onzekerheid over de streep te trekken : komt zaterdag allen in grote getale naar De Stille Kempen : ge gaat u verwonderen watter hier allemaal van schoons is om te rijden :ricky:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Post Reply