Rap rijden

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Post Reply
User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Rap rijden

Post by Muug »

awel

morgen zie

'k heb al twee dagen zenuwen, gisteren was 't ?cht erg, mor wa wilde, 't zal bekanst tien jaar geleden zijn

deze middag mijn zwart beest nog eens starten om een uurke te testen of alles nog marcheert

maar morgen dus

belachelijk vroeg opstaan, want om 8u15 is de technische keuring gedaan en 't is anderhalf uur rijden...

Regenpakske aantrekken tegen de kou. Winterhandschoenen aandoen. Zonnevizier en zonnebril meenemen. Racehandschoenen meenemen.

Naar ginder rijden. Saai saai saai.

Wat luisteren.

En om 9u40 heb ik mijn eerste sessie op 't circuit van Mettet.
:blob1:

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Rap rijden

Post by Stefke »

En hopen dat ge geen stukken rijdt want anders staat ge daar... :lol:

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Rap rijden

Post by Muug »

jep
beetje voorzichtig zijn eh
't is niet de bedoeling dat ik de beker win...

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Rap rijden

Post by zappa »

tes paeschen en we moen ons ei kwijt :mrgreen:

ik ga nog eens zand gaan verplaatsen :grin:
sig nature

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Rap rijden

Post by TRooPER »

circuitrijden is iets wat ik nog nooit heb gedaan met de motor (ooit eens met de fiets :ricky: op zolder 1 tourke gedaan en amai dat duurde lang)

en ik ga dat ook zo houden, of tis nog een microbe dat gaat zitten kriebelen



maar ik wens u veel en veilig plezier !!!
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

the riding man
Posts: 394
Joined: 28 Jan 2015 17:14

Rap rijden

Post by the riding man »

Ik ga in mei, juni en september. Eerste 2 keren bij de beginners met instructeur. Derde keer voorlopig ingeschreven bij de rookie's met de afspraak dat ik die dag nog mag aansluiten bij de beginners als ik me nog niet zeker genoeg voel. Met de Duke, de bmw wil ik daar niet op riskeren. Niet dat ik de ktm naar de knoppen wil rijden, kga dat allemaal zo voorzichtig mogelijk doen. Maar moest het noodlot toch toeslaan, heb ik liefst een crash met ne moto van 5000? dan met ene van het 4voudige :unsure:
Ook op Mettet, en met anderhalf uur rijden kom ik niet eens toe, zal eerder tegen de 2uren aanzitten
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.

the riding man
Posts: 394
Joined: 28 Jan 2015 17:14

Rap rijden

Post by the riding man »

Awel, en hoe wast gisteren?
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Rap rijden

Post by F M »

Hij heeft precies niet rap gereden... :peepwall:
I am confused. Oh no, maybe not!

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Rap rijden

Post by Wipr »

Goe, hij moet enkel een andere bril hebben dacht ik :mrgreen:

the riding man
Posts: 394
Joined: 28 Jan 2015 17:14

Rap rijden

Post by the riding man »

Hij schrijft nu ook al zo rap dat wij het niet meer kunnen lezen
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Rap rijden

Post by zappa »

:grin: of hij zoekt zijn pul WD40 om de vastgeroeste spiertjes terug los te krijgen? :mrgreen:

Ik voel het ook nog van maandag, vond dat eigenlijk toch ook rap rijden, om 10u vertrokken, klein uurtje pauze met soep op de middag, en om 15u terug binnen 160 km offroad :sterrekes: niet echt technische stukken, maar wel redelijk wat modder, plassen en sporen.
sig nature

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Rap rijden

Post by petervdc »

zappa wrote:Ik voel het ook nog van maandag, vond dat eigenlijk toch ook rap rijden, om 10u vertrokken, klein uurtje pauze met soep op de middag, en om 15u terug binnen 160 km offroad :sterrekes: niet echt technische stukken, maar wel redelijk wat modder, plassen en sporen.
Euh, lijkt me ferm doorrijden, toch ?
Keep going

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Rap rijden

Post by petervdc »

the riding man wrote:Hij schrijft nu ook al zo rap dat wij het niet meer kunnen lezen
hmm, moeten wij dan een bril ??
Keep going

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Rap rijden

Post by Muug »

Wat hebben we de maandag geleerd:
- dat ik niet plat op ne racer kan liggen met de helm tegen de tank omdat ik dan boven mijn bril kijk, en da's geen goed idee aan 200 per uur.
- dat ik niet ook wat minder plat op ne racer kan liggen omdat ik dan tegen de bovenste rand van mijn pinlock kijk.
- dat ik niet ook n?g wat minder plat op ne racer kan liggen omdat ik dan tegen de bovenste kant van mijn bril kijk.
- dat ik ??k niet plat op ne racer kan liggen omdat mijn leren pak tegenwerkt....het trekt enorm tegen aan mijn gat en mijn schouders. Logisch ook, 't is een toersportpak. Nu snap ik ook waarom bij racepakken dat "gat" zo enorom afhangt.
- dat ik dus eigenlijk alleen maar wat sportief kan zitten op ne racer, niet liggen. :konijnetand

Oja, heb ik ook geleerd : dat ik ga moeten terugkeren want ik moet nog veel leren. :sweetheart:

Maar eerst nen anderen bril en ne race-overall kopen. :devil:

Gunter
Posts: 181
Joined: 13 Jan 2013 21:32

Rap rijden

Post by Gunter »

zappa wrote::grin: of hij zoekt zijn pul WD40 om de vastgeroeste spiertjes terug los te krijgen? :mrgreen:

Ik voel het ook nog van maandag, vond dat eigenlijk toch ook rap rijden, om 10u vertrokken, klein uurtje pauze met soep op de middag, en om 15u terug binnen 160 km offroad :sterrekes: niet echt technische stukken, maar wel redelijk wat modder, plassen en sporen.
Ha das straf ik ook met de wr, heel kort gestopt aan de soep en direct verder gereden, tegen 13h30 terug binnen eigenlijk om het minste risico te lopen op zever met omwonenden maar dat viel mee, er waren idd wel giga plassen bij :grin:
Dan nog een paar toertjes op de special gedaan om wat te oefenen op die sporen maar dat viel lelijk tegen :oops:

grts
Gunter

Marreke
Posts: 107
Joined: 07 Mar 2015 15:46

Rap rijden

Post by Marreke »

Muug wrote:Wat hebben we de maandag geleerd:
- dat ik ??k niet plat op ne racer kan liggen omdat mijn leren pak tegenwerkt....het trekt enorm tegen aan mijn gat en mijn schouders. Logisch ook, 't is een toersportpak. Nu snap ik ook waarom bij racepakken dat "gat" zo enorom afhangt.
Of uwen gat is te dik! Ik heb een toersportpak maar dat wringt niet tegen op mijn racer.
Goddome, misschien is mijn gat wel te plat :ohmy:

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2910
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Chapel-of-the-Well
Contact:

Rap rijden

Post by duibhce Kaelann »

Muug wrote:Maar eerst nen anderen bril en ne race-overall kopen. :devil:
Awel, mijn eendelig racepak zit superveel comfortabeler dan lijn leren toerpak ooit heeft gezeten. Tenminste op de TRX. Maar als ik in dat eendelig pak gewoon recht sta dan ... euh ... "trekt" dat wel een beetje vooraan. En aan het gat is dat dan inderdaad nogal ne pamper. Maar tijdens het circuitrijden is dat perfect op de zithouding gesneden als je plat op de tank of ergens naast de tank hangt.
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Rap rijden

Post by Muug »

ik heb al een okkozje op 't oog, Dainese Kirishima R, voor 300 ?. :sweetheart:
In dees kleurkes:
Image

Post Reply