Limburger zoekt

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Post Reply
Xjr
Posts: 2
Joined: 05 Apr 2015 22:36

Limburger zoekt

Post by Xjr »

Hallo mede fanaten, wie zoekt zoals ik een paar mede motards om in het weekend dagtrips te maken? Ben zelf 56 jaar en rij op een xjr 1200. Ben van limburg . door het drukke werk enkel in de weekends tijd en die moet ik dan nog delen tussen gezin, en motor. Tot .....eerste rit.

Bas
Posts: 234
Joined: 01 Mar 2015 17:41

Limburger zoekt

Post by Bas »

Als je nu een VFR (of racer) zou hebben, dan graag, maar sorry met een naakte gaat het mij te traag om effe naar Spa te vliegen. :ricky:

Xjr
Posts: 2
Joined: 05 Apr 2015 22:36

Limburger zoekt

Post by Xjr »

Hallo Bas,
Mensen denken misschien dat Limburgers wat traag zijn, maar dan ken je ons niet goed. Motorfiets was naked, maar is nu een beetje anders. ik kan begrijpen dat je niet graag afgaat met jouw fiets, en met rode kaken moet toegeven dat er toch pit zit in die XJR. Met vriendelijke groet en probeer veilig te rijden.

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Limburger zoekt

Post by OzzePaa »

Tja Bas zit nu zelf ook wel (zei het justekes) "in de Limburg" maar hij vergist zich gewoon in het feit dat hetgeen onder het gat zit niet noodzakelijkerwijs bepaalt hoe vlot dat gat gaat. :wink:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11762
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Limburger zoekt

Post by Muug »

Jongens,
ik weet dat het "bon ton" is om dergelijke topics wat te bevuilen, maar laten we dat op dit forum niet doen, OK?

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Limburger zoekt

Post by zappa »

Muug wrote:Jongens,
, OK?
meiskes mogen dat dus wel ? :mrgreen:
sig nature

User avatar
Muug
Posts: 11762
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Limburger zoekt

Post by Muug »

zappa wrote:
Muug wrote:Jongens,
, OK?
meiskes mogen dat dus wel ? :mrgreen:
Kom hier, dat ik u :whip: !

Bas
Posts: 234
Joined: 01 Mar 2015 17:41

Limburger zoekt

Post by Bas »

Ik ben ook van Limburg.
Maar nu wordt ik nieuwsgierig, wat heb je eraan gedaan dat het geen naked meer is? Foto's!!!

En ik denk dat je me een beetje verkeerd begrepen hebt, ik rij niet hard buiten de autostrade.

Maar als je "effe" een toertje in bv Spa wilt doen, dan vlam ik toch wel over de E313 die kant op en dat aan een snelheid waar je zonder bescherming niet vrolijk van wordt.

Marreke
Posts: 107
Joined: 07 Mar 2015 15:46

Limburger zoekt

Post by Marreke »

Ik ben een echte in de week-rijder. Ik werk veel weekends, sowieso elk ander weekend maar vaak meer.
Maar eventueel zou ik eens een weekend vrij kunnen maken hoor. Tot en met 17 mei zit het er sowieso al niet in en hoe mijn kalender er daarna uitziet is een groot vraagteken. Dan begint zo'n beetje de vakantie en zeker in de vakanties werk ik bijna elk weekend.
Wat als ik gewoon een seintje geef als ik een weekend vrij heb? Ben ondertussen wel benieuwd naar die XJR.

Post Reply