Sluizenroute, vrijdag 17de

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Post Reply
the riding man
Posts: 394
Joined: 28 Jan 2015 17:14

Sluizenroute, vrijdag 17de

Post by the riding man »

Ik ga de vrijdag een klein ritje rijden. Ik moet in de namiddag ergens zijn, ik heb tijd tot 14u. Daarom mocht de rit niet te lang zijn, maar wel de moeite om te rijden. Daarvoor is de sluizenroute dus ideaal.

Startplaats (anders dan vermeld in het garmin bestand):
- Total benzinestation, Brugsesteenweg 125, 8450 Bredene

bijeenkomen: 8u
vertrek: als onze tas koffie op is

Route zelf is 200km en start in Nieuwpoort. Vanaf het benzinestation tot aan het beginpunt is nog eens dik 15km en daarvoor rijden we een rustig wegje langs het kanaal, een mooie aanloop voor de prachtige route.

Wie graag mee wil laat het maar weten. Wie graag het garmin bestand heeft die geeft me in pm zijn mailadres maar en ik probeer het door te mailen.

Ze geven heel prachtig weer de vrijdag, en zo ook de zaterdag en zondag.

Wie gaat mee?
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.

User avatar
F M
Posts: 5049
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Sluizenroute, vrijdag 17de

Post by F M »

Hoe oud ik er ook uit zie, ik moet nog zeker 10 jaar werken voor ik gepensioneerd ben. Op een vrijdag zit het er dus niet in voor mij. Laat staan dan het ook niet dicht in de buurt is.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11763
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Sluizenroute, vrijdag 17de

Post by Muug »

F M wrote:Hoe oud ik er ook uit zie, ik moet nog zeker 10 jaar werken voor ik gepensioneerd ben.
ROFLMAO !!!! :gieren:

the riding man
Posts: 394
Joined: 28 Jan 2015 17:14

Sluizenroute, vrijdag 17de

Post by the riding man »

Ik heb heel onregelmatige uren en moet ook veel weekends werken. Daarvoor ben in in de plaats al eens een dag in de week thuis. En dan ga ik rijden he, lekker rustig als de anderen op hun werk zijn vant zonneke en van mijne moto genieten. Er zijn nog meer mensen in ploegen, of mensen die cong? hebben, kredieturen nemen, mensen die veel overuren maken en al eens een snipperdag kunnen nemen, of gelijk wat. Dus niet enkel voor gepensioneerden met nen bmw hoor :evil:
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Sluizenroute, vrijdag 17de

Post by zappa »

the riding man wrote: Dus niet enkel voor gepensioneerden met nen bmw hoor :evil:

oesse :shock:
sig nature

petervdc
Posts: 3451
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Sluizenroute, vrijdag 17de

Post by petervdc »

Yep, wij zijn er morgen bij :-)
Keep going

the riding man
Posts: 394
Joined: 28 Jan 2015 17:14

Sluizenroute, vrijdag 17de

Post by the riding man »

In overleg met Peter is de planning wat aangepast.

Startlocatie blijft gelijk.
We komen daar bijeen om 9u.
We rijden tot de middag en zoeken iets om samen te lunchen.
Na het eten rijden we weer huiswaarts.
Tempo wordt aangepast aan een beginnende rijd(st)er.
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Sluizenroute, vrijdag 17de

Post by OzzePaa »

Mmmm .... sorry RidingMan : de kust is me wat ver voor een 200km-ritje :unsure: , en vrijdag is hier tendandere ook nog werkendag :roll: Jullie zullen alwelonderweg zijn, maar veel plezier gewenst inallegeval : toerke op zich zal zeker wel tof zijn :thumbsup:

Als je me toestaat uwen topic efkes in te pikken, kan ik wel melden dat er voor mij morgen, zaterdag, ook wel iet opt program staat, namelijk dees :rayof:

Als er langs deze kant kandidaat-liefhebbers zijn die met mij willen gezien worden, ge zijt welkom h? :wink: :P :ricky:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

petervdc
Posts: 3451
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Sluizenroute, vrijdag 17de

Post by petervdc »

Leuk ritje, thx TRM !
Keep going

the riding man
Posts: 394
Joined: 28 Jan 2015 17:14

Sluizenroute, vrijdag 17de

Post by the riding man »

Was inderdaad zeer geslaagd. Goeie afwisseling van kleine en grote veldwegen met weinig verkeer. Bedankt voor het gezelschap!
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.

Post Reply