1e MotorPraat-rit 28 juni 2015 (ook en zeker voor de meelezers!)

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
F M

Post by F M » 30 Jun 2015 11:36

j@n wrote: ...en ik ben er zeker van dat OzzePaa hier straks nog een verslagske gaat posten.
Hmmmm.... Is Ozzepaa wel goed thuis geraakt ? We horen niets van hem ? :unsure:
I am confused. Oh no, maybe not!

the riding man

Post by the riding man » 30 Jun 2015 12:37

F M wrote:
j@n wrote: ...en ik ben er zeker van dat OzzePaa hier straks nog een verslagske gaat posten.
Hmmmm.... Is Ozzepaa wel goed thuis geraakt ? We horen niets van hem ? :unsure:
Hij is al online geweest vandaag, dus ik neem aan dat alles oke is.
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.

bompa

Post by bompa » 30 Jun 2015 16:27

F M wrote:
Davy78 wrote:ik heb geen spijt dat ik er niet bij was ...
ik heb geen spijt dat ik er niet bij was ...
ik heb geen spijt dat ik er niet bij was ...
...
:blbl:
Ik wel ik had liever meegereden , nu heb ik voor het kaske zitten kijken naar de koers ,waar geen kl.t.n aan te zien was :confused2:
gisteren was het dan een stuk beter en ben gaan Mtb ,met het gevolg 'k zit terug te sukkelen ,nu doe ik niks meer voor het helemaal beter is.

Koeno

Post by Koeno » 30 Jun 2015 16:31

bompa wrote:
Ik wel ik had liever meegereden , nu heb ik voor het kaske zitten kijken naar de koers ,waar geen kl.t.n aan te zien was :confused2:
gisteren was het dan een stuk beter en ben gaan Mtb ,met het gevolg 'k zit terug te sukkelen ,nu doe ik niks meer voor het helemaal beter is.
Als uw rug ni optimaal is, zou het dan ni beter zijn om gewoon op de baan met nen baanfiets te rijden?
MTB is natuurlijk wel wat belastende zitpositie zeker als ge dan nog is in de veldbanen duikt...

Maar 't is geen slecht plan om nu eerst terug te wachten tot het weer in zijnen haak zit zekerst....
It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

bompa

Post by bompa » 30 Jun 2015 16:57

Koeno wrote:
bompa wrote:
Als uw rug ni optimaal is, zou het dan ni beter zijn om gewoon op de baan met nen baanfiets te rijden?
MTB is natuurlijk wel wat belastende zitpositie zeker als ge dan nog is in de veldbanen duikt...

Maar 't is geen slecht plan om nu eerst terug te wachten tot het weer in zijnen haak zit zekerst....
Ja ik weet het wel, maar 't was een heel stuk beter, en dacht op het gemakje samen met mijne broer te gaan Mtb gelijk normaal elke week, het eerste bergske voelde ik het al :confused2: , en heb dan verder alle bergjes vermeden ,maar 't was al weer te laat .

Maar deze keer doe ik niks meer voor het echt beter is.

MG Stelvio

Post by MG Stelvio » 30 Jun 2015 20:35

Het was voor mij een heel fijne dag. Hele fijne route, en ik voelde me idd. meteen thuis. Kan ook moeilijk anders met zo een fijne bende. I'll be back. :kouvanu:

Droopy

Post by Droopy » 01 Jul 2015 11:17

bompa wrote: Ja ik weet het wel, maar 't was een heel stuk beter, en dacht op het gemakje samen met mijne broer te gaan Mtb gelijk normaal elke week, het eerste bergske voelde ik het al :confused2: , en heb dan verder alle bergjes vermeden ,maar 't was al weer te laat .

Maar deze keer doe ik niks meer voor het echt beter is.
'k Ken dat verhaal, waarom denk je dat mijn (reeds aangepaste) koersfiets te koop staat en ik een gewone fiets met voorvering heb gekocht. Met pijn in het hart :bleiten: maar fietsen is wel terug een plezier. :grin:

't Is trouwens plezant om hier alle commentaren te lezen over de forumrit maar ik wacht gdvd op ozzepa zijn commentaarstukje. :book:
Meestal is dat een zalig proza voorzien van prachtige foto's. :grin: (beetje druk op de ketel zetten). :sweeet:

Muug

Post by Muug » 01 Jul 2015 12:32

Ja maar Droopy, hij heeft al 2 of 3x een verslag en foto's gepost!

the riding man

Post by the riding man » 01 Jul 2015 12:49

Zouden diegene die foto's hebben genomen van de rit mij die willen bezorgen? Diegene die op mijn facebook zitten mogen dat langs die weg doen, of anders via mail wagemans.danny@gmail.com waarvoor alvast bedankt.
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.

Droopy

Post by Droopy » 01 Jul 2015 21:42

Muug wrote:Ja maar Droopy, hij heeft al 2 of 3x een verslag en foto's gepost!
:oops: 't Is weer 6-dagen week, 'k zal mij eens op 't gemak zetten en rustig heel de topic bekijken. :lurker:

Edit : dit is de laatste post van Ozzepa die ik in deze topic kan lezen (pag 10)
OzzePaa wrote:We gaan hier gaan vertrekken ... al wieder nog nie is komt dus later :P
Ofwel moet ik mijn ogen nog eens uitmeten (zal 'k wel zelf doen) :P ofwel klopt er hier iets niet aan deze topic. :dontknow:

Post Reply