1e MotorPraat-rit 28 juni 2015 (ook en zeker voor de meelezers!)

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
the riding man
Posts: 394
Joined: 28 Jan 2015 17:14

1e MotorPraat-rit 28 juni 2015 (ook en zeker voor de meelezers!)

Post by the riding man »

Zeg mannen, ik kan nergens vinden hoe laat we afspreken. Ik dacht dat er 9u ergens geschreven was, maar vind het niet terug.
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

1e MotorPraat-rit 28 juni 2015 (ook en zeker voor de meelezers!)

Post by bompa »

the riding man wrote:Zeg mannen, ik kan nergens vinden hoe laat we afspreken. Ik dacht dat er 9u ergens geschreven was, maar vind het niet terug.
Muug wrote:
bompa wrote:I
:P

@ Ozzepa en iedereen : het vertrekuur is sowieso ten laatste 9u, was dat niet al gezegd? Hopelijk is 't goe weer eh. Lekker warm, zo'n 25 graadjes selsijus. Dan BMW-pakske aan, wat ventilatieritsen open en dan de rest van de dag cruisen. Of rap rijden, gelijk 't ons uitkomt.
Hierboven staat da toch dacht ik :mrgreen: :wink:

User avatar
julien
Posts: 63
Joined: 31 Dec 2012 05:42

1e MotorPraat-rit 28 juni 2015 (ook en zeker voor de meelezers!)

Post by julien »

OzzePaa wrote:Voor de liefhebbers en kurieuzeneuzen en ook een beke voor de luierikken die graag een ritteke zouden rijden zondag, staat hier een gpx-ke volgestouwd met het volgende :

- de originele TRACK van Muug (twee delen : Stav1 & 2)
- de TRACKS van mijn verkenningsrondes m?t d?tourkes
- de (min of meer) originele ROUTE, in twee delen
- de ROUTE met d?tourkes, ook in twee delen
Allemaal in verschillende kleurkes, zodat het makkelijker moet zijn ??n en ander te vergelijken :wink:
Om de keuze te vervolledigen, is een link naar FM z'n "snelle" versie hier al ergens hoger geplaatst.
Dankuwel :thumbsup: , om deze route te delen met een eenzameweekendnachtwerkende medemens , had er zeeer graag bijgeweest maar is niet mogelijk (wegens al te veel gepland verlof in het weekend) k'ga ze wel is rijden in mijne cong

j@n
Posts: 36
Joined: 09 May 2015 12:30

1e MotorPraat-rit 28 juni 2015 (ook en zeker voor de meelezers!)

Post by j@n »

Voila, de beesten zijn van mijn vizier geweekt en de route is op mijne Zumo gezwierd. :grin: Als voorbereidselen voor morgen moet dat volstaan. :rayof:
Als ik niet vergeet om mijne wekker om 8:00 te zetten, moet het wel lukken om tegen 9:00 aan de Lukoil te zijn. :pom:
Aja, voor mij de 'detourkesversie' :grin:

Wannes
Posts: 19
Joined: 25 Apr 2015 08:16

1e MotorPraat-rit 28 juni 2015 (ook en zeker voor de meelezers!)

Post by Wannes »

Ik had er speciaal een account voor aangemaakt.
Als de BMW wil starten, ziet het ernaar uit dat ik er morgen ook zal bij zijn.
Tot dan.

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

1e MotorPraat-rit 28 juni 2015 (ook en zeker voor de meelezers!)

Post by Muug »

j@n wrote:Voila, de beesten zijn van mijn vizier geweekt
miljaar dat moet ik nog doen ! :yikes: Merci om me er aan te herinneren !

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

1e MotorPraat-rit 28 juni 2015 (ook en zeker voor de meelezers!)

Post by Muug »

Wannes wrote:Ik had er speciaal een account voor aangemaakt.
Ha kijk zie, dan toch ?ne mens waar de topic-titel op van toepassing is :bowdown:

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

1e MotorPraat-rit 28 juni 2015 (ook en zeker voor de meelezers!)

Post by zappa »

veel plezier morgen motardjes, zal ne keer aan ulder denken, hopelijk wring ik dan niet de garnalen de nek om ipv te pellen :twisted:

Mochten er mensen zijn die 4en of 5 juli een keertje Offroad willen rijden, op een crossparcours in N Frankrijk, maar er zal voorziening zijn om met zelfs zware allroads daar wat te gaan oefenen. Of wie liever een allroad ritje wil doen, dat zal daar ook wel uit door een of ander geregeld worden, laat eens iets weten via een private message. :wink:
sig nature

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

1e MotorPraat-rit 28 juni 2015 (ook en zeker voor de meelezers!)

Post by OzzePaa »

mmmmm mnjammie ... garnaaltjes :grin: ... voor tomat-krevet :?:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

MG Stelvio
Posts: 3
Joined: 27 Jun 2015 19:23

1e MotorPraat-rit 28 juni 2015 (ook en zeker voor de meelezers!)

Post by MG Stelvio »

Ben hier ook toevallig terecht gekomen, op zoek naar een rit. Ga er morgen ook bij zijn, sluit me wel aan bij een of andere groep.

Greetz,

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

1e MotorPraat-rit 28 juni 2015 (ook en zeker voor de meelezers!)

Post by OzzePaa »

MG Stelvio wrote:Ben hier ook toevallig terecht gekomen, op zoek naar een rit. Ga er morgen ook bij zijn, sluit me wel aan bij een of andere groep.

Greetz,
Ahaaaaa :!: Een Stelvio mee :pom: Eindelijk es iet anders :wink: :thumbsup:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

1e MotorPraat-rit 28 juni 2015 (ook en zeker voor de meelezers!)

Post by bompa »

't amusement morgen . :thumbsup:

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

1e MotorPraat-rit 28 juni 2015 (ook en zeker voor de meelezers!)

Post by fore »

De foremobiel sta gereed ... de'r zit 'iets' in mijn GPS ... tot strak ... :Pyndn:
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

Gunter
Posts: 181
Joined: 13 Jan 2013 21:32

1e MotorPraat-rit 28 juni 2015 (ook en zeker voor de meelezers!)

Post by Gunter »

Ik ga er spijtig genoeg niet geraken, zal voor andere keer zijn...

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

1e MotorPraat-rit 28 juni 2015 (ook en zeker voor de meelezers!)

Post by OzzePaa »

We gaan hier gaan vertrekken ... al wieder nog nie is komt dus later :P
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

1e MotorPraat-rit 28 juni 2015 (ook en zeker voor de meelezers!)

Post by fore »

OzzePaa wrote:We gaan hier gaan vertrekken ... al wieder nog nie is komt dus later :P
Ja seg ... alle begin is moeilijk h? Paa ... :oops:

'k sta die naftpomp in bierges te schilderen tot 10h00 ... om dan nen telefoon te krijgen dat die al in Namen zitten ... :stomstom:

Dan maar een uurtje m'n verbruik de hoogte ingejaagd om die mannen proberen in te halen ... wat dan toch gelukt is ... :Pyndn:

'k heb toch gezegd dat dat allemaal goe komt ... :mrgreen:

Geweldig ritteke trouwens ... da's ne keer iets anders dan hollandus-tempo .. :ricky:

Nu een paar uur filmkes bekijken ... :oogrollen:
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

Wim GS
Posts: 30
Joined: 12 May 2015 18:51

1e MotorPraat-rit 28 juni 2015 (ook en zeker voor de meelezers!)

Post by Wim GS »

Was inderdaad een tof ritje, leuk om nog is bekende, en nieuwe gezichten te zien. Nog choco :-)

j@n
Posts: 36
Joined: 09 May 2015 12:30

1e MotorPraat-rit 28 juni 2015 (ook en zeker voor de meelezers!)

Post by j@n »

Ik ben eigenlijk zo gene schrijver ...en ik ben er zeker van dat OzzePaa hier straks nog een verslagske gaat posten.





Ge moet er niks van geloven ... 't was nog beter. :pom:

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

1e MotorPraat-rit 28 juni 2015 (ook en zeker voor de meelezers!)

Post by Tom Thumper »

Awel, twas dik in orde! En dat systeem met verschillende tracks, ik had ook een beetje mijn twijfels maar dat werkte goed. Nog nooit een forumrit geweten waar er een de aankomst maar mensen waren dan aan de start en onderweg elkaar regelmatig tegengekomen.

Maar ??n ding snap ik niet goed, die van de snelle rit waren later toegekomen dan die van de trage versie... :dontknow:
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

1e MotorPraat-rit 28 juni 2015 (ook en zeker voor de meelezers!)

Post by F M »

Dat is omdat die van de snelle rit genoeg tijd hadden om hier en daar een stoppeke meer in de rit te steken.

Maar inderdaad, ik heb het nog nooit mogen meemaken dat iedereen mekaar zo veel gezien heeft op een forum-rit. :lol:

2 treintjes met een variabel aantal wagonnekes. Kirikoe was toch wel de kampioen hop on- hop off. :mrgreen:
I am confused. Oh no, maybe not!

Post Reply