Verlengd weekend !

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
User avatar
F M
Posts: 5049
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Verlengd weekend !

Post by F M »

Donderdag anderhalf uur en zondag van 14 uur tot aankomst thuis.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11763
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Verlengd weekend !

Post by Muug »

bah
da's te weinig :devil:

kirikoe
Posts: 297
Joined: 23 Oct 2009 13:38

Verlengd weekend !

Post by kirikoe »

F M wrote:Donderdag anderhalf uur en zondag van 14 uur tot aankomst thuis.
Gelukkig maar het zou anders vervelend worden :devil:

diskeletloetje
Posts: 652
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Verlengd weekend !

Post by diskeletloetje »

En Zappaake, heb je je lading foto's al kunnen sorteren? Ik ben eens curieus... :waardeloos:
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Verlengd weekend !

Post by zappa »

diskeletloetje wrote:En Zappaake, heb je je lading foto's al kunnen sorteren? Ik ben eens curieus... :waardeloos:
ik heb ze al naar mijn fotomandje opgeladen, maar hier plakken zal voor morgen zijn :wink:
sig nature

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2914
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Verlengd weekend !

Post by duibhce Kaelann »

zappa wrote:ik heb ze al naar mijn fotomandje opgeladen
schuun foto's :thumbsup: :mrgreen:
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Verlengd weekend !

Post by OzzePaa »

OzzePaa wrote: ...................................
Het bewegend materiaal moet nog wat bewerkt worden , maar zal trachten straks toch een korte impressie te posten.
Als iemand graag weet hoe de laatste 2km van de zoektocht naar die fameuze scheepstunnel eruit zien en evenveel km als ge daar weer daar weer vertrekt :pijlr: ... [hide][url=http://users.telenet.be/OzzePaa/Naar tunnel Seneffe.mp4]watch this[/url[[/hide]
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Verlengd weekend !

Post by OzzePaa »

OzzePaa wrote: ...................................
Het bewegend materiaal moet nog wat bewerkt worden , maar zal trachten straks toch een korte impressie te posten.
Als iemand graag weet hoe de laatste 2km van de zoektocht naar een scheepstunnel eruit zien en de evenveel km als ge daar weer vertrekt :pijlr: ... [hide]http://users.telenet.be/OzzePaa/Naar_tunnel_Seneffe.mp4[/hide] .. mmmm :S ... rechtsklik en "Opslaan als" anders ziede precies just niks :wink: :oops:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Verlengd weekend ! en den Verdun...

Post by zappa »

het mooie maagd luk motopak :thumbsup:

Image

Dat moest toch eens een beetje vuiler worden, "gedoopt" worden... :grin:

Terra&Terra, Trut en Tuur-den-duust :mrgreen: toop op weekend,...

Image


... de mooie route gemaakt door Duibhce, bracht ons oa naast de mooie kronkel wegen, langs nogal bolle smalle kassei wegjes, die ineens onder het maaiveld doken en ??n grote lange plas vettige modder werden.
Nog juist een 20 cm breed bol richeltje met dikke laag vette klei, waarvan je kon vermoeden dat er nog kinderkopjes onder lagen... :shock:

Zag Loetje achterop bij Lietje met haar kont draaien, of was dat de Trut die niet tevree was met haar baan bandje achter? :blink:

Direct warm gekregen, een stop voor een slokje en een pafke om even op temperatuur te komen
Image

rond de middag in Givet een kroket uit de muur gaan trekken, op een terrasje langs de maas,
Image

waar ze een bende gereserveerde motor ongeregelden verwachten, die gelukkig voor ons en de snelheid van bediening, na ons toe kwam. Ze hadden wat vertraging, er zal ergens al een spatje op de chrom? gezeten hebben wat dringend moest afgepoetst worden.

Ondanks het speciaal voorzien vak voor motor - P ging iedereen een beetje voor en na parkeren :dontknow:

Image

nog een koffie pauze, wachtend op Godot, die verkleed als karnavalstoet om het hoekje bleef hangen

Image

toegekomen op de camping, mochten we die aanwezige legertent volledig benutten...

Image

Mijne Tuur mag binnen slapen, en mijn tentje ook :P

Image

De Terra's zijn stoerder, die blijven buiten slapen..

Image

Het avondmaal, iedereen had wat mee gebracht en een schat aan smaken ontrolde zich op de picknick tafel

Image

een nieuwe cocktail is ontstaan, champeter met Ricard :beer:

Hamletiaanse uitspraken borrelden zoals de bubbels in de champcard naar boven.. of was't de ricarva ?

Image

voor :

Image



nog zelf ne selfie nemen : Image

en na ....

Image

gelukkig was niemand echt ziek :kots:

:mrgreen:
sig nature

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2914
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Verlengd weekend ! en den Verdun...

Post by duibhce Kaelann »

zappa wrote:Hamletiaanse uitspraken borrelden zoals de bubbels in de champcard naar boven.. of was't de ricarva ?
"Ricard Royale" voor de snobs :grotelach:
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Verlengd weekend ! in den Verdun...

Post by zappa »

Image

Image

Image

de tunnel was geslossen :confused2: ze willen ons pers? opnieuw naar daar krijgen?

Image

Image

er was daar een put, moeilijk vast te leggen op foto hoeveel put,

Image


tenzij ge figuranten hebt :mrgreen:

Image

op ware grote :

Image

en elk zette zijn eigen weg terug verder

Image

wij zetten ook onze weg verder, langs een heel mooi dorpje,

Image

Image


waar de Trut toch wel wat langer wou blijven?

Image

wat een geluk dat er vakmensen met kennis en kunde aanwezig waren :rayof:

Image

in de ban van de biba :oogrollen:

Image

ondertussen wat foto's nemen van het gebeuren en de omgeving

Image

Image

Image

Image

Image

nog steeds in de ban van den band, ne tweeden deze keer..een zonder gaatje (voorlopig)

Image

We bereiken Verdun, met iets vertraging,

Image

Image

al waar er voor ons al gereserveerde plaatsjes in een Italiaan op ons wachten

heel lekker gegeten

Image

Muug, Muugin en Muuginnetje met de alles-in-huismobiel hadden een goede resto gekozen :thumbsup:


Ikzelf ben dan terug richting Belgi? gereden, nog ne nacht in een tent in een tent zag ik niet zitten :mrgreen:

Langs vele en het begon al erg tegen te steken, geurende koolzaad velden

Image

en nog ergens een citadel ...

Image


Dat gulder aanwezigen, wreed hard bedankt zijt voor dit fijn, geschiedenis- eet- rij-klets-lach-bulderen-proeven-ervaren en cosy weekendje :thumbsup:
sig nature

diskeletloetje
Posts: 652
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Verlengd weekend !

Post by diskeletloetje »

Aiaiaiai... ge hebt mij precies weer van mijn beste kant op de gevoelige plaat vastgelegd...
Ons tentje op de camping : wat langs de kleine kant, maar bon, dat heeft ook zo zijn voordelen... :sweetheart:
Image
Nog een fotooke van de put, maar dan in omgekeerde richting :grin:
Image
Nadat ons Zappa haar neus richting stal had gezet, zette het overgebleven gespuis Grooten OOrlogsgewijs de tocht verder...
Image
Ze hebben daar ook precies een ijzertoren, maar geen Ijzer...
Image
Image
Tegen de avond begonnen de eerste druppels te vallen, en de volgende morgen was het opruimen geblazen, tussen de buien door.
Eens Bouillon voorbij was de regen ons kotsbeu dus kozen we de snelste weg naar huis. Dachten we...
Image
Met ALWEER een platte achterband is het moeilijk rijden tijdens wegwerkzaamheden op een versmalde rijstrook in de tegenovergestelde richting,
met voor u nen bus, achter u een camion, links van u betonblokken en rechts de middenberm... Het gevolg is dit :Image
De nieuwe band is na 1000 km voor de vuilbak, Touring Assistance vliegt buiten, maar gelukkig is er nog onze persoonlijke depannagedienst die ons na ongeveer
4 uur wachten in de zeikende regen, terug heeft thuisgebracht...
Bedankt gespuis voor de fun, het was plezant ondanks de valse noot aan het einde, maar goed, weer een straf verhaal bij voor op een van de volgende edities!
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Verlengd weekend !

Post by OzzePaa »

diskeletloetje wrote:Aiaiaiai... ge hebt mij precies weer van mijn beste kant op de gevoelige plaat vastgelegd...
Oesdah :?: :pijlr: Ge staat er toch goed op :wink: :lol: :?: :P

Dat ziet er idd een bizonder leutig uitstapke te zijn geweest :ricky: :beer: :sideways: :rayof: :sterrekes: :furious3: met alle ingredi?nten van een avontuurlijk oplaad-weekend.

... maar dat tunnelbezoek hedde toch van ons afgekeken :schieten: :twisted: Neh :!: :mrgreen:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
F M
Posts: 5049
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Verlengd weekend !

Post by F M »

En wat was nu de reden van al die platte banden ? Elke keer in een nagel gereden of zo ?
I am confused. Oh no, maybe not!

diskeletlietje
Posts: 330
Joined: 25 Sep 2014 18:50

Verlengd weekend !

Post by diskeletlietje »

F M wrote:En wat was nu de reden van al die platte banden ? Elke keer in een nagel gereden of zo ?
ik weet het niet ... en laat het nu over aan de pro's voor ik mijn eigen subjectieve mening geef :wink:

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2914
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Verlengd weekend !

Post by duibhce Kaelann »

F M wrote:En wat was nu de reden van al die platte banden ? Elke keer in een nagel gereden of zo ?
De eerste keer was het zeker geen nagel, of die moet weer uit de band gesprongen zijn. We hebben de buitenband zeer zorgvuldig onderzocht en het enige dat in de buurt zat van de plaats waar de binnenband lek was, was een klein stickertje. He zou me ten zeerste verbazen moest dat de oorzaak zijn geweest. De tweede keer heb ik geen idee. Maar tegen dan hadden we al behoorlijk wat kilometers afgelegd sinds de eerste platte band.

Dus ik ben ook benieuwd. :dontknow:
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
Muug
Posts: 11763
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Verlengd weekend !

Post by Muug »

Meester, meester, ik weet het !!!!!

Ne scherpe regendruppel...

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Verlengd weekend !

Post by zappa »

Muug wrote:Meester, meester, ik weet het !!!!!

Ne scherpe regendruppel...
ik dacht eerder aan een vogeltje :sterrekes: q
sig nature

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Verlengd weekend !

Post by OzzePaa »

De voornaamste reden dat een band plat staat is dat de lucht eruit is :headbang: :schieten: :motten: :mad: :lol:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Verlengd weekend !

Post by OzzePaa »

Tenandere : tis wel geen verlengd weekend maar wel goed rijweer morgen :pom:
Iemand iets int verschiet om daar van te profitereren :?: :grin: ...
Ik zijn bv dees jaar nog niet in Zeeland geweest :wav:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Post Reply