Verlengd weekend !

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Verlengd weekend !

Post by OzzePaa »

Allez voor sommigen dan toch :wink: Omdat voor die gelukkigen op de Dag van de Arbeid arbeid blijkbaar niet hoort, en den 28ste nog zo ver is :pijlr: iemand ??n van dees een toerke opt oog :?: :ricky:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2910
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Chapel-of-the-Well
Contact:

Re:Verlengd weekend !

Post by duibhce Kaelann »

OzzePaa wrote:iemand ??n van dees een toerke opt oog :?: :ricky:
uiteraard niet. stel u voor dat we in groep moeten gaan rijden. Met jonge gasten die te dom zijn om het te horen donderen en ouderen die niet kunnen rijden...
Ik blijf gewoon veilig thuis. En dat is dit weekend toevallig waar mijn tent staat. :lol:
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

kirikoe
Posts: 297
Joined: 23 Oct 2009 13:38

Verlengd weekend !

Post by kirikoe »

Wanneer zaterdag ?

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Verlengd weekend !

Post by OzzePaa »

Zaterdag lijkt de beste dag ... edje 'n ideetjen, Kirikoe :grin: :?:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

kirikoe
Posts: 297
Joined: 23 Oct 2009 13:38

Verlengd weekend !

Post by kirikoe »

Niet direct . Ik hou van verrassingen :grin:

Ik ben niet zo een kenner van leuke wegen in Belgie

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Verlengd weekend !

Post by OzzePaa »

Bedenk me just, Kirikoe, dat wij samen eigenlijk-feitelijk nog een toerke tegoed hebben :!:
Herinner je je nog, ergens begin 2011, de intentie om zowat binnendoor eens tot Rongy te rijden :?:
Zomaar om een "doel" te hebben ... naar het dorpje dat destijds bekroond werd met de titel van "meest veilige plek in Bellege bij een kernramp" :P
Helaas heb je dat ritje toen op uwen alleen moeten afhaspelen, want bibi was in ultimo instanza verhinderd :oops:

Geen verassing dus voor jou :blbl: , maar je bestempelde het toen toch niet echt als "da trekt op niks" en ik ben wel curieus naar dat ondergrondse scheepvaartkanaal in Seneffe :book: :wink:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

kirikoe
Posts: 297
Joined: 23 Oct 2009 13:38

Verlengd weekend !

Post by kirikoe »

OK voor mij waar en wanneer spreken we af

nog liefhebbers

Kan je die rit nog eens doorsturen

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Verlengd weekend !

Post by OzzePaa »

Net even opgesnord "op-dat-andere-forum" : je bent toen om 10u aant rond punt op de N42 over de E40 vertrokken en om plusminus 12u00 in Rongy ... en dan, ipv de route verder te volgen, de steven van den "Ten" richting Celles gezet om via de Collines weer huiswaarts te keren.
Voor mij ist toch zo'n 2 uurkes tot Wetteren, dus ik zou het rendez-vous uur en plek behouden :thumbsup:

De route staat :pijlr: HIER
Eventuele andere liefhebbers zijn natuuuuuurlijk ook welkom :headbang: ... tenzij ze te jong of te oud zijn en geen 150 doen op dottostraat :devil: :wink: :lol:
Oh ja : 'k zal een kodakske meebrengen :wink: ... natuurlijk ook om een fottoke van uw nief Brits gerief te trekken :blob1:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

kirikoe
Posts: 297
Joined: 23 Oct 2009 13:38

Verlengd weekend !

Post by kirikoe »

Ok ontvangen . Ik weet wel niet of ik helemaal tot in Mol ga terug rijden . "Tot Tienen " . Om 10 uur in Wetteren voorbij het rondpunt richting Oosterzele heb je een parking.

Wannes
Posts: 19
Joined: 25 Apr 2015 08:16

Verlengd weekend !

Post by Wannes »

Laat ik op zaterdag net tussen twee feesten zitten en dus vrij ben.
Moet wel rond 17:00 thuis zijn, maar ik ga toch mee vertrekken.

@OzzePaa: langs waar rijd jij naar Wetteren?

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Verlengd weekend !

Post by OzzePaa »

@Kirikoe : je ziet maar, Koen ... na Seneffe bv. kun je in Pont-a-Celles ook al "the fast way home" nemen. Maar ge moogt natuurlijk ook mee tot in Mol rijden ... tis hier zaterdags frittendag :wink: :P :lol:

@Johan : ik dacht zo ongeveer volgens DEES binnendoor tot Wetteren te rijden. We kunnen bv ergens beneden Bevel, of in Berlaar mekaar vinden ... maar ik kan misschien evengoed over Nijlen-Lier-Duffel komen ... kies maar :wink:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Wannes
Posts: 19
Joined: 25 Apr 2015 08:16

Verlengd weekend !

Post by Wannes »

Als jij het niet erg vind om via Nijlen en Lier naar Duffel te rijden, dan stuur ik u per mail mijn adres door.
Laat dan maar via mail weten wanneer je hier een tas koffie komt drinken morgenvroeg.

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Verlengd weekend !

Post by OzzePaa »

Vlak bij Rongy staat er blijkbaar een niet-te-missen motards-caf? "La Cloute" .... als we daar dan toch in de buurt zijn gaan we er maar even de blijkbaar super-authentieke sfeer opsnuiven :beer: :zuipe: ... en een kaffeke drinken zeker :?: :headbang:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

kirikoe
Posts: 297
Joined: 23 Oct 2009 13:38

Verlengd weekend !

Post by kirikoe »

Het was goed vandaag

We hebben weer wat geleerd vandaag

- Als ze binnendoor van Mol komen kunnen ze 45 minuten te laat komen
- De tiger heeft off road kwaliteiten
- Ook al zit er geen meter onverhard in het roadbook als je met onze pa op de baan zijt vergeet het maar.
- Een echte motarcafe is alleen open op vrijdag, zaterdag en zondag vanaf 16 uur

Wannes
Posts: 19
Joined: 25 Apr 2015 08:16

Verlengd weekend !

Post by Wannes »

kirikoe wrote:Het was goed vandaag
Het is ondertussen gisteren maar dat kan ik alleen maar beamen.
kirikoe wrote: - Als ze binnendoor van Mol komen kunnen ze 45 minuten te laat komen
Ozzepaa is blijkbaar grote fan van de 'lokale' ronde. Ik hoorde hem achter mijnen hof doorrijden, maar hij had toch nog een kwartier nodig om den oprit te vinden. En neen, ik woon niet in een kasteel. Hij was al in het volgende dorp voor hij doorhad dat hij mijn huis voorbij gereden was.
In Wetteren waren we maar 15 min te laat, maar dan is hij even de snelweg opgereden voor een kleine de-tour.

kirikoe wrote: - Ook al zit er geen meter onverhard in het roadbook als je met onze pa op de baan zijt vergeet het maar.
Toen de wegenwerken te lang uitbleven, nam hij zelf maar een shortcut door gras/gravel.
kirikoe wrote:
- Een echte motarcafe is alleen open op vrijdag, zaterdag en zondag vanaf 16 uur
Het bezoek is dan ook beperkt tot een fotoshoot voor/door de venster.

In alle geval, het was plezant. Bedankt voor de route en het gezelschap. Spijtig dat ik niet tot het einde meekon. Ik was nog net op tijd thuis.

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Verlengd weekend !

Post by OzzePaa »

kirikoe wrote:Het was goed vandaag

We hebben weer wat geleerd vandaag

- Als ze binnendoor van Mol komen kunnen ze 45 minuten te laat komen
- De tiger heeft off road kwaliteiten
- Ook al zit er geen meter onverhard in het roadbook als je met onze pa op de baan zijt vergeet het maar.
- Een echte motarcafe is alleen open op vrijdag, zaterdag en zondag vanaf 16 uur
Allemaal volledig volgens waarheid ... :headbang: .... Ook wat Wannes hierboven just nog aan toevoegt :lol: :lol:

Ik zweer op alles wat ge u kunt verdenken dat ik nooit of vazeleven nog "binnendoor" van de Keimpe naar de Vlaanders rij, zo een beetje tussen Antwerpen en Brussel door :yikes: Wa is da zeg ... en dan was het nog zaterdagmorgen :!:
'k Wil nie weten hoe het er door de week daar aan toegaat :zotteke:

Met het koffieke en de hartelijke ontvangst ten huize Wannes (na er 10 minuten vantevoren al een keer plomp te zijn voorbijgesjeesd) bijgeteld, waren we dus al rap verzekerd te laat te zullen arriveren in Wetteren.
Moet wel gezegd zijn dat de laatste 20 minuten retard puur aan de stommiteit lag om 500m voor de parking waar Kirikoe (al een halfuur :oops: ) ongeduldig stond sigaretten paffen :wink: den deze, een rechte lijn op de Zumo volgend, patat dottostraat op reed :motten: ... en bij de eerste afrit dan ook nog eens vergat dat "Autobahns vermijden" aanstond om de weg terug te berekenen, en Wannes en ik zodoende lekker nog een kwartierke binnedoor kropen ipv 5 minuten naar het rendez-vouspunt :lipsrsealed2:

Maar voorts dus een (bijna) foutloos parcours (als ge de zoektocht naar iets eetbaars zo tegen de Franse grens aan niet meetelt ) dat, zo dacht ik, schoon op de Mio Dashcam ging staan om er een paar jaloers te maken met alle schitterende stuurwegskes, landschappen en vergezichten. Maar helaas geldt op een 32Gig kaartje ook de FiFo-wet, zodat daar niet veel meer opstaat dan het vinden van de scheepstunnel en my ride home :roll:
Gelukkig was de GSM opgeladen :mrgreen: en zijn er nog wat statische momenten vastgelegd.

Dat er af en toe toch wat wegen/wegskes inzaten die de naam "verhard" niet echt waard waren, lag edoch niet altijd geheel en alleen bij mij h? gasten :pijlr: welke wegbeheerder ('k-weet-niet-meer-juist-waar) legt nu ook de helft van alle gemeentewegen in ??n keer open :P maar voor de rest pleit ik schuldig :blbl: :grin:

Kirikoe en Wannes, merci om jullie te verwaardigen in mijn gezelschap te worden gezien en bovendien zo gedwee heel de tijd in het zog van Gertruud haar bevalligen derri?re hebt willen volgen. Het was me ook nu weer een genoegen :thumbsup:

P.S. wat ik op mijn communiezieltje ook nooit meer doe is na Jodoigne via St-Remy-Geest naar Hoegaarden te bollen : dikke 5km kasseiweg is on the way home niet echt meer waar je zit op te wachten ... :silly:

In premi?re :!: Kirikoe zijn nief Brits gerief :grin:
Uitgerust met WP-stuff om af en toe er eens naast rijden :P
Onwezenlijk veilig gevoel in het veiligste in-geval-van-kernramp plekje van Belgi?
La Cloute : al motocaf? sinds 45 jaar ... :pijlr: :pijlr: :pijlr: Official site :!:
Het intererieur zag er (door de ramen turend) absoluut authentiek uit
Hier komen we toch nog eens terug ... alst open is :mrgreen:
Wegens ... euuuhh ... geen kl*te te frette in La Cloute : culinair festijn op de rug van Ann :P
De auto-moto-[strike]brommer[/strike] paardekar symbolen op de verbodsplaat waren doorstreept, dus ... :icon:
Even verder zag het er zo uit ... dus maar te voet verder ...
Tadaaaa ... gevonden :!:
Zelfs Kirikoe kon de dichtgelaste poort niet forceren ...
Een onwezenlijke aanblik ...
Ver weg, achteraan, "het licht aan het einde van de tunnel" :mrgreen:

Het bewegend materiaal moet nog wat bewerkt worden , maar zal trachten straks toch een korte impressie te posten.
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Verlengd weekend !

Post by petervdc »

Mooi verslagske & foto's !
Mooi machien, die Tiger !
Ben benieuwd om die live te zien...
Keep going

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Verlengd weekend !

Post by OzzePaa »

OzzePaa wrote:
kirikoe wrote:Het was goed vandaag

We hebben weer wat geleerd vandaag

- Als ze binnendoor van Mol komen kunnen ze 45 minuten te laat komen
- De tiger heeft off road kwaliteiten
- Ook al zit er geen meter onverhard in het roadbook als je met onze pa op de baan zijt vergeet het maar.
- Een echte motarcafe is alleen open op vrijdag, zaterdag en zondag vanaf 16 uur
Allemaal volledig volgens waarheid ... :headbang: .... Ook wat Wannes hierboven just nog aan toevoegt :lol: :lol:

Ik zweer op alles wat ge u kunt verdenken dat ik nooit of vazeleven nog "binnendoor" van de Keimpe naar de Vlaanders rij, zo een beetje tussen Antwerpen en Brussel door :yikes: Wa is da zeg ... en dan was het nog zaterdagmorgen :!:
'k Wil nie weten hoe het er door de week daar aan toegaat :zotteke:

Met het koffieke en de hartelijke ontvangst ten huize Wannes (na er 10 minuten vantevoren al een keer plomp te zijn voorbijgesjeesd) bijgeteld, waren we dus al rap verzekerd te laat te zullen arriveren in Wetteren.
Moet wel gezegd zijn dat de laatste 20 minuten retard puur aan de stommiteit lag om 500m voor de parking waar Kirikoe (al een halfuur :oops: ) ongeduldig stond sigaretten paffen :wink: den deze, een rechte lijn op de Zumo volgend, patat dottostraat op reed :motten: ... en bij de eerste afrit dan ook nog eens vergat dat "Autobahns vermijden" aanstond om de weg terug te berekenen, en Wannes en ik zodoende lekker nog een kwartierke binnedoor kropen ipv 5 minuten naar het rendez-vouspunt :lipsrsealed2:

Maar voorts dus een (bijna) foutloos parcours (als ge de zoektocht naar iets eetbaars zo tegen de Franse grens aan niet meetelt ) dat, zo dacht ik, schoon op de Mio Dashcam ging staan om er een paar jaloers te maken met alle schitterende stuurwegskes, landschappen en vergezichten. Maar helaas geldt op een 32Gig kaartje ook de FiFo-wet, zodat daar niet veel meer opstaat dan het vinden van de scheepstunnel en my ride home :roll:
Gelukkig was de GSM opgeladen :mrgreen: en zijn er nog wat statische momenten vastgelegd.

Dat er af en toe toch wat wegen/wegskes inzaten die de naam "verhard" niet echt waard waren, lag edoch niet altijd geheel en alleen bij mij h? gasten :pijlr: welke wegbeheerder ('k-weet-niet-meer-juist-waar) legt nu ook de helft van alle gemeentewegen in ??n keer open :P maar voor de rest pleit ik schuldig :blbl: :grin:

Kirikoe en Wannes, merci om jullie te verwaardigen in mijn gezelschap te worden gezien en bovendien zo gedwee heel de tijd in het zog van Gertruud haar bevalligen derri?re hebt willen volgen. Het was me ook nu weer een genoegen :thumbsup:

P.S. wat ik op mijn communiezieltje ook nooit meer doe is na Jodoigne via St-Remy-Geest naar Hoegaarden te bollen : dikke 5km kasseiweg is on the way home niet echt meer waar je zit op te wachten ... :silly:

In premi?re :!: Kirikoe zijn nief Brits gerief :grin:
Uitgerust met WP-stuff om af en toe er eens naast rijden :P
Onwezenlijk veilig gevoel in het veiligste in-geval-van-kernramp plekje van Belgi?
La Cloute : al motocaf? sinds 45 jaar ... :pijlr: :pijlr: :pijlr: Official site :!:
Het intererieur zag er (door de ramen turend) absoluut authentiek uit
Hier komen we toch nog eens terug ... alst open is :mrgreen:
Wegens ... euuhhgeen ... kl*te te frette in La Cloute :pijlr: culinair festijn op de rug van Ann :P
De auto-moto-brommer symbolen op de verbodsplaat waren doorstreept, dus ... :icon:
Even verder zag het er zo uit ... dus maar te voet verder ...
Tadaaaa ... gevonden :!:
Zelfs Kirikoe kon de dichtgelaste poort niet forceren ...
Een onwezenlijke aanblik ...
Ver weg, achteraan, "het licht aan het einde van de tunnel" :mrgreen:

Het bewegend materiaal moet nog wat bewerkt worden , maar zal trachten straks toch een korte impressie te posten.
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Verlengd weekend !

Post by laouen »

Verlengd weekend met T, T, T? en support crew :ricky:

't was een beetje nat, 't was gezellig en 't was vooral heel plezant :grin:
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Verlengd weekend !

Post by zappa »

laouen wrote:Verlengd weekend met T, T, T? en support crew :ricky:

't was een beetje nat, 't was gezellig en 't was vooral heel plezant :grin:
Trut,Tuur en Terra? ? en een merc bezemwagen? :mrgreen:

Foto's ..... :shock: ben al blij dat ik maar enen avond & ochtend fotokes genomen heb :lol:

zal ze straks eens laden zie, die beeldekens :mrgreen:

Dat het plezant was, das een feit, dat er nog zulke mooie dorpkes op de aardkorst liggen, dat als je in Frankrijk zijt, ge zeker kaas met brood/boter ricardmetbubbels en Ierse Whiskey moet consumeren, want dat hoort daar gewoon bij. :thumbsup:
sig nature

Post Reply