BMB Ronde van Belgi�

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Post Reply
User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

BMB Ronde van Belgi

Post by OzzePaa »

Iemand dees :pijlr: http://www.fmb-bmb.be/nl/touring_event/ ... -1000-km-0 al eens meegereden :?:
Isdadiet :?: Nismes is nog wat verder dan Bierges om 1000km in Dardennen te gaan bollen, dus als die toerkes maar zo-zo zijn, doek liever een ander ritje :dontknow:
Op deMotorsite maken ze er reklam voor, mar dat zegt op zich niks natuurlijk ... Ik heb wel wat tijd nu zaterdag, maar 1000km over wegen zoals de MPR-1 is nu ook weer niet van doen (trouwens ook niet TE doen, wat dat betreft :P ) ... daartegenover staat dat het toch tof zou zijn als er nog iets anders dan N-wegen inzitten :wink: :mrgreen: ...
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

BMB Ronde van Belgi

Post by zappa »

ge kunt ook beginnen met die eerste lus van 320 km en dan nog zien of je die 2de lus d'r bijneemt? en uwen badge verdient :sterrekes:

ronde 2015
sig nature

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

BMB Ronde van Belgi

Post by bompa »

Hier is er schoolfeest waar de kleindochter naar het school gaat , en daar moet ik me zeker laten zien, dus zal er hier niet veel motor gereden worden :grin:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

BMB Ronde van Belgi

Post by OzzePaa »

zappa wrote:ge kunt ook beginnen met die eerste lus van 320 km en dan nog zien of je die 2de lus d'r bijneemt? en uwen badge verdient :sterrekes:
ronde 2015
Die badge krijgde inderdaad blijkbaar al bij de inschrijving v??r dagge ?ne meter gereden hebt van den toer, Zappa :P
Het is niet echt de bedoeling ze ook te "verdienen" :pijlr: de tweede lus loopt zo te lezen via Namen noordwaarts tot "Beneden-Limburg" .... dan zijn ik bijna trug thuis, dus het zal er maar vanaf hangen dat ik dan nog eens opnieuw naar onder op de landkaart ga rijden :icon:
@Bompa : schoolfeesten van kleindochters zijn ondiscutabel prioritair preferabel aan eendert wat, Bompa :headbang: :!:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

BMB Ronde van Belgi

Post by OzzePaa »

Mnjah ... in plek van de Ronde Van Belgi? met de moto, vandaag de Ronde Van Mijnen Hof met de heggeschaar gedaan :ermm:
V??l te laat uit mijne nest en die hagen zaagden al w?ken om gekortwiekt te worden, so : what must be done must be done :P

Maar morrege ist w?l mototime : de RealBikers in Velm houden hun jaarlijkse treffen en alhoewel dat al lang niet meer mijn favoriete evenementen zijn, is deze toch wel te proberen. Vorige maand namelijk de toerrit van een paar jaar geleden van die manne gereden en dat is 100% meegevallen. :headbang:

Nu, als dat toerke na inladen in de Zumo me toch niet echt aanstaat, zet ik Den Blaawe Geschelpte richting Luik om de RBR_2-2015 van M&T af te bollen. Niet dat die veel verassingen in petto heeft : het is zowat het meest standaard toerke dat je kunt bedenken met alle "traditionele" (zei het altijd nog wel plezante) wegen in het noord-oostelijkste stuk van Dardennen. :mrgreen:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

BMB Ronde van Belgi

Post by bompa »

Hier zal het een ritje van de club worden of een in Malle van de brandweer, 'k zou op 2 plaatsen moeten zijn deze keer :confused2:

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

BMB Ronde van Belgi

Post by bompa »

bompa wrote:Hier zal het een ritje van de club worden of een in Malle van de brandweer, 'k zou op 2 plaatsen moeten zijn deze keer :confused2:
Ik heb dan maar gekozen voor het motortreffen van de pompiers van Malle :grin: ik heb de korte route gekozen ( 'k zit nog wa te sukkelen met mijne rug) echt een mooie route ,wegeltjes waar ik ooit lang geleden is gereden heb,of sommige nog nooit ,veel wegeltjes gelijk ik ze graag heb , volgend jaar ben ik daar zeker terug :thumbsup:

User avatar
Bij
Posts: 435
Joined: 01 Mar 2011 09:57
Location: Pallieterland

BMB Ronde van Belgi

Post by Bij »

ikke gisterennaar het oldtimertreffen van de verfrakken geweest.
Tripke van 110 Km (naar wintam en terug over de vlaamse boerenwegels) 't was weer plezant :lol:
nadien den brommer maar thuis afgezet en met de velo terug gegaan want wa te veel bekend volk en dus ook te veel pinten om nog met den brommer naar huis te sukkelen :beer:
Oldtimer BMW fanaat :ricky:

Post Reply