Mid zomer rit van endurofun

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Post Reply
huskybregt
Posts: 33
Joined: 26 Sep 2014 20:15

Mid zomer rit van endurofun

Post by huskybregt »

zijn er hier die hier in het verleden al hebben aan deel genomen of die er dit jaar aan deelnemen?

is het de moeite?

http://www.endurofun.be/Endurofun(Allro ... erRit.aspx

TimS
Posts: 169
Joined: 30 Dec 2012 12:17

Mid zomer rit van endurofun

Post by TimS »

Heb al een paar ritten van Endurofun meegedaan; nooit spijt van gehad. Sta nu ook ingeschreven voor deze zaterdag de Midzomerrit mee te pikken
Today is the tomorrow you were promised yesterday.

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Mid zomer rit van endurofun

Post by zappa »

ja hoor, meegereden, ritten zijn ok, ......cursussen... niet beginnen met je motor te laten vallen in 't water :mrgreen: dan kan het veel centjes kosten :wink:
sig nature

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2914
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Mid zomer rit van endurofun

Post by duibhce Kaelann »

Ik ben eerlijk gezegd niet zo'n fan van dat soort evenementen. Te veel volk tegelijkertijd op de weinige baantjes waar het nog mag en die bovendien moeten gedeeld worden met bobo en p?p? die aan het wandelen zijn, marie-louise-h?l?ne op haar paard en gezinnetjes op de fiets.
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
Muug
Posts: 11764
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Mid zomer rit van endurofun

Post by Muug »

duibhce Kaelann wrote:marie-louise-h?l?ne op haar paard
excuseert h?, die heet wel Karinne Terrine Moutarde !

Koeno
Posts: 3199
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Mid zomer rit van endurofun

Post by Koeno »

Muug wrote:
duibhce Kaelann wrote:marie-louise-h?l?ne op haar paard
excuseert h?, die heet wel Karinne Terrine Moutarde !
Sorry, maar Die rijdt op nen ktm

User avatar
Muug
Posts: 11764
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Mid zomer rit van endurofun

Post by Muug »

en op paardjes ook, mijn waarde confrater

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Mid zomer rit van endurofun

Post by bompa »

Ik ben niet echt voorstander van betaalde offroad,enduro ,ritten, gewoonlijk 60 a 70 man en dan zijn er daar gewoonlijk nog bij die denken dat ze competitie aan het rijden zijn :confused2: , en als je bij de laatste vertrekt krijg je onderweg gewoonlijk nog naar je voeten hier en daar van de omwonende omdat eerder voorbijgereden zijn die naar niks kijken , zo heb ik het toch al een paar keer mee gemaakt . Dat er iemand de baan versperde en onmiddellijk uitvloog , (ik stop gewoonlijk om te horen wat er loos is :grin: ) was toen priv?baan ?
en nog zo van die dingen waar je bij de start toch te horen krijgt dat je op al de banen allemaal wettelijk mag rijden , waar ik dan zeker van was als ik er passeerde dat het niet zo was , en ben er dan maar mee gestopt met zo een betaalritten te rijden :grin:

( Ze zijn niet allemaal zo moet ik ook wel zeggen )

petervdc
Posts: 3451
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Mid zomer rit van endurofun

Post by petervdc »

zappa wrote:ja hoor, meegereden, ritten zijn ok, ......cursussen... niet beginnen met je motor te laten vallen in 't water :mrgreen: dan kan het veel centjes kosten :wink:
Klopt.
In dat geval, vooral de onkundige, onzinnige en totaal foute info & raad van de begeleider negeren. Compleet negeren dus. Volledig negeren dus. 100% negeren dus.

:schieten: :schieten: :schieten:
Keep going

Post Reply