Het grote "we zitten liever op mekaars kap dan dat we samen gezellig gaan rijden" topic

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
the riding man
Posts: 394
Joined: 28 Jan 2015 17:14

Het grote "we zitten liever op mekaars kap dan dat we samen gezellig gaan rijden" topic

Post by the riding man »

Zondag 20 september ardennenrit[strike] (forumuitstapje).

Waar: gekende benzinestation Bi?rges
Hoe laat: 9u bijeenkomen, 9.15u vertrekken
Wat: toerke in de ardennen natuurlijk of wat dacht ge anders.
wat niet: geen onverhard, enkel schone afsfaltwegen om te sjezen

Exacte route op gps wordt later meegedeeld. In tegenstelling tot wat blijkbaar de gewoonte is, zou ik het liefst als groep samen vertrekken en samen aankomen (snelheid wordt aangepast naar traagste rijder) en ook genoeg gelegenheid om onderweg eens een terraske te doen en eens gewoon een babbelke te doen met elkaar.

gezocht:
- schoon ritje voor op gps te zetten. Niet te lang, iets rond de 200km is meer dan genoeg.
- voorrijder[/strike]

Vergeet al het voorgaande. Ik ga gewoon een toerreke rijden en wie mee wil stuurt me tegen dan maar een pm.
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

zondag 20 september ardennenrit

Post by zappa »

the riding man wrote: wat niet: geen onverhard,
wel ? niet ? wel ? niet ? wel ? :sterrekes:
sig nature

Koeno
Posts: 3204
Joined: 03 Sep 2012 11:01

zondag 20 september ardennenrit

Post by Koeno »

't zal voor mij afhangen...
datum klinkt goed,
locatie klinkt goed,
type wegen klinkt goed,

ik volg ff mee, maar kan nog niets bevestigen vrees ik...

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

zondag 20 september ardennenrit

Post by F M »

De zaterdag gaat mijne moto de container in en de trein op naar Itali?. Zonder moto zal het dus moeilijk worden om mee te rijden... :bleiten:
I am confused. Oh no, maybe not!

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

zondag 20 september ardennenrit

Post by bompa »

Da is zo vroeg ginder vertrekken, ik vertrek gewoonlijk hier thuis maar om 9 uur om een toer in de Ardennen te rijden en dat zijn er gewoonlijk ook zo van 350 a 450 km :mrgreen:

Maar 'kan nog niks zeggen of ik meerij ,'k moet nu mijne rug eerst helemaal laten genezen ,'t is al veel beter,maar nog niet gedaan ,ik heb met mijne baanmoto nog niet echt een toer kunnen rijden, den achterband is nog niet ingereden :confused2: en het begint nu toch zo stilletjes aan terug te kriebelen . :mrgreen:

Nickel
Posts: 329
Joined: 28 Oct 2009 20:13

zondag 20 september ardennenrit

Post by Nickel »

F M wrote:De zaterdag gaat mijne moto de container in en de trein op naar Itali?. Zonder moto zal het dus moeilijk worden om mee te rijden... :bleiten:
Sorry voor de off topic maar steken ze dat nu in een container ? Vroeger werden die in Schaarbeek gewoon tussen de auto's op de auto trein gezet richting Narbonne.
If loud pipes save lives, imagine what learning to ride would do :mrgreen: .

Nickel
Posts: 329
Joined: 28 Oct 2009 20:13

zondag 20 september ardennenrit

Post by Nickel »

zappa wrote:
the riding man wrote: wat niet: geen onverhard,
wel ? niet ? wel ? niet ? wel ? :sterrekes:
:blbl: :blbl: LOL

Maar ik ga dat hier wel volgen maar beloof nikskes hoor.
If loud pipes save lives, imagine what learning to ride would do :mrgreen: .

KlaasN
Posts: 190
Joined: 23 Apr 2015 17:22

zondag 20 september ardennenrit

Post by KlaasN »

Nen trouw

zwiep
Posts: 108
Joined: 24 Nov 2014 09:08

zondag 20 september ardennenrit

Post by zwiep »

zie ik wel zitten, echter 200km is wat kort niet?
heb hier nog een subliem ritje staan van een 300km vanaf nanine, indien ik zondag niet kan , zal het voor volgende week vrijdag worden
LOF AAN ALLE VROUWEN MET KLEINE BORSTEN

zwiep
Posts: 108
Joined: 24 Nov 2014 09:08

zondag 20 september ardennenrit

Post by zwiep »

oeps gemist van maand :-)
LOF AAN ALLE VROUWEN MET KLEINE BORSTEN

ChiChiWaWa
Posts: 201
Joined: 16 Jul 2015 11:45

zondag 20 september ardennenrit

Post by ChiChiWaWa »

Voor 200 km rijd ik niet naar de Ardennen. Dan doe ik bijna evenveel km snelweg van huis naar Bierges en terug dan dat ik er plezier aan beleef ...

Zaterdag de 19de zit ik wss voor 200km op de fiets, dus 't zal hoe dan ook afhangen van hoe ik daar fysiek af kom :lipsrsealed2:

'k was eventueel aan 't denken om zondags hier aan mee te doen : http://www.m-r-v.be/Gratis_MRV_toerrit.html

zwiep
Posts: 108
Joined: 24 Nov 2014 09:08

zondag 20 september ardennenrit

Post by zwiep »

de mooiste wegen die de kempen te bieden heeft ???? :blob1:
LOF AAN ALLE VROUWEN MET KLEINE BORSTEN

ChiChiWaWa
Posts: 201
Joined: 16 Jul 2015 11:45

zondag 20 september ardennenrit

Post by ChiChiWaWa »

zwiep wrote:de mooiste wegen die de kempen te bieden heeft ???? :blob1:
:dontknow:

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

zondag 20 september ardennenrit

Post by F M »

Nickel wrote:
F M wrote:De zaterdag gaat mijne moto de container in en de trein op naar Itali?. Zonder moto zal het dus moeilijk worden om mee te rijden... :bleiten:
Sorry voor de off topic maar steken ze dat nu in een container ? Vroeger werden die in Schaarbeek gewoon tussen de auto's op de auto trein gezet richting Narbonne.
Via connecties kunnen we een container van een bekende transportfirma huren en onze motoren op zelfgebouwde paletten vastgemaakt in de container op de trein naar hun depot in Novarra sturen. Daar halen we ze op nadat we naar Milaan gevlogen zijn.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
toeternietoe
Posts: 233
Joined: 21 Jun 2011 17:35

zondag 20 september ardennenrit

Post by toeternietoe »

Dat interesseert mij wel. 200 km is ideaal. Alleen dat groepsrijden zie ik zo niet zitten.
To ride, shoot straight and speak the truth (+ Jeff Cooper)

the riding man
Posts: 394
Joined: 28 Jan 2015 17:14

zondag 20 september ardennenrit

Post by the riding man »

Man man man, wat ne mens toch allemaal moet doen om nog een paar motorrijders bij elkaar te krijgen om te gaan rijden. Tis te vroeg, tis te laat, tis te kort, den datum past niet, mijne moto zit in ne container, ik wil niet in groep rijden, tis te ver, ik ga met de velo rijden, ik wil liever in de kempen rijden, mijn rug doet zeer, mijn banden zijn nog niet ingereden, ik zit op nen trouw (dat staat er dus allemaal op die paar reactie's tijd, ongelooflijk maar waar)... er was een tijd, lang geleden toen de dieren nog konden spreken, dat motorrijden vooral een samenhorigheidsgevoel met zich meebracht en toen maakte het al niet uit waar en wanneer.

Awel ik zit die dag op mijne moto voor een toeristisch rondritje en de nodige natjes en droogjes. Geen beginpunt of uur om samen te komen meer (dit past toch niet in jullie planning). Ik ga rijden en wie mee wil stuurt daartegen maar ne pm.
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.

ChiChiWaWa
Posts: 201
Joined: 16 Jul 2015 11:45

zondag 20 september ardennenrit

Post by ChiChiWaWa »

tut tut, goed lezen h?, ik ga den dag voordien fietsen ;)

Ik ga da hier wel wa opvolgen ze, als er wa volk bijeen komt en 't ritteke staat mij aan. Maar als ik dan eens een dagske met de moto buiten kan, profiteer ik daar liever maximaal van :D

Nickel
Posts: 329
Joined: 28 Oct 2009 20:13

zondag 20 september ardennenrit

Post by Nickel »

LOL TRM, ge hebt duidelijk nood aan een goed toerke :lol: :cool:
If loud pipes save lives, imagine what learning to ride would do :mrgreen: .

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

zondag 20 september ardennenrit

Post by zappa »

den 20sten.......ik zit de week ervoor den 12den op ne trouw, en ik weet niet of ik dan al bekomen ga zijn :mrgreen:

Als is tegen den 18den ofzo me al beter voel :grin: en ze geven "uitnodigend" weer, en ik heb er dan goesting in, dan stuur ik wel ne pb dinges :thumbsup:

doe gij maar gewoon gelijk of dagge bezig zijt, komt allemaal wel op zijn rubbertjes terecht :cool:
sig nature

the riding man
Posts: 394
Joined: 28 Jan 2015 17:14

zondag 20 september ardennenrit

Post by the riding man »

Nickel wrote:LOL TRM, ge hebt duidelijk nood aan een goed toerke :lol: :cool:
Amai tzal wel zijn. Al zo een schoon weer geweest dit seizoen en nog maar zo weinig kunnen gaan rijden. Nu ja, ik rij eind van deze maand al met onze rappe vrienden mee, 2 september circuit, 10 tem 13 september een mini vakantie naar de Duitse Taunus, en daarop is mijn eerstvolgende vrije zondag den 20ste dus (daarna is het pas eind oktober vooraleer ik nog eens een dag vrij ben en dan kan het weer al helemaal omgeslagen zijn). Dus ja, dat is eigenlijk de afsluiter voor het seizoen voor mij, vandaar had ik heel graag met deze toffe bende er nog eens op uitgetrokken. We delen tenslotte dezelfde hobby.
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.

Post Reply