Het grote "we zitten liever op mekaars kap dan dat we samen gezellig gaan rijden" topic

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
User avatar
toeternietoe
Posts: 233
Joined: 21 Jun 2011 17:35

zondag 20 september ardennenrit

Post by toeternietoe »

the riding man wrote:Hoe kan je van een goedbedoeld initiatief om samen gezellig samen te gaan motorrijden, zo snel mogelijk een ruzie in de hand werken,... zo dus :yikes:
............
Door v????l te lange tenen misschien? Je reageert wel heel heftig op een paar goedbedoelde reacties.
To ride, shoot straight and speak the truth (+ Jeff Cooper)

j@n
Posts: 36
Joined: 09 May 2015 12:30

zondag 20 september ardennenrit

Post by j@n »

"zondag 20 september ardennenrit" een veelbelovende titel. :grin:
.
.
.
.
.
Maar na even verder te lezen ...
:lipsrsealed2:

the riding man
Posts: 394
Joined: 28 Jan 2015 17:14

zondag 20 september ardennenrit

Post by the riding man »

Tis duidelijk veel plezanter en amusanter om hier olie op het vuur te blijven gooien en al 2 pagina's vol te zeveren ipv gewoon eens ne moto te pakken en te gaan rijden en het gezellig te maken.
Een gezellig samenzijn met onze gezamelijke hobby --> geen kat die er interesse voor heeft
Op het forum een zakske chips opendoen en op mekaars kap gaan zitten en iedereen vind het leutig :zotteke:
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

zondag 20 september ardennenrit

Post by bompa »

Ik zou zeggen lees uw eigen reacties eens door , en verder veel plezier nog :wink:

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

zondag 20 september ardennenrit

Post by F M »

the riding man wrote:
Een gezellig samenzijn met onze gezamelijke hobby --> geen kat die er interesse voor heeft
Euuhh... Neen! Er werd dadelijk gereageerd door velen, wat bewijst dat er wel interesse is. Maar als de mensen melden dat het niet in hun agenda past, of dat ze nog bekijken of het gaat lukken, dan verbaast het me dat je daar zo gepikeerd op reageert.
I am confused. Oh no, maybe not!

petervdc
Posts: 3459
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Het grote "we zitten liever op mekaars kap dan dat we samen gezellig gaan rijden" topic

Post by petervdc »

Sorry wi Danny, maar je over reageert.
Mensen gaan met plezier mee, maar het moet passen in de agenda etc etc
Ik begrijp wel dat jij in je weinige vrije weekend wil rijden, maar anderen moeten zich kunnen vrijmaken ook...
Keep going

the riding man
Posts: 394
Joined: 28 Jan 2015 17:14

Het grote "we zitten liever op mekaars kap dan dat we samen gezellig gaan rijden" topic

Post by the riding man »

petervdc wrote: maar anderen moeten zich kunnen vrijmaken ook...
Dat moet helemaal niet, er is geen enkele verplichting het is tenslotte helemaal vrijwillig en enkel als je er zin in hebt. Maar moet er dan gezeverd worden over de gramatica wel? niet? wel? niet? of over containers? of dat het de moeite niet eens is om tot daar te rijden? of dat men niet graag in groep rijdt? of wat dan ook dat er al allemaal stond? Nee dat hoeft niet!!! Een topic om een paar motards bijeen te krijgen is geen chatbox, doe dat in het "toogpraat" gedeelte van dit forum. Dit is niet leuk als je een initiatief opzet. En diegene die me kennen, weten dat ik allerminst lange tenen heb, ik ben de eerste om mee te lachen en te zeveren en kan er goed tegen als men met mij lacht ook. Maar doe dat op de juiste moment in de juiste context. Dat kan een enorm verschil maken. Nu is het natuurlijk gemakkelijk he, met z'n allen tegen mij: "the riding man" overreageert en heeft lange tenen, hahaha :lurker:
Oh dat is plezant se, exact wat ik nodig had :confused:
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re:Het grote "we zitten liever op mekaars kap dan dat we samen gezellig gaan rijden" topic

Post by Harald »

@ TRM ik vind uw initiatie tof!
Helaas is augustus de drukste maand op t werk omdat mijn baas en bazin met verlof is, en ik daardoor de leiding overneem en mijn 10 collega's aan t werk zet en de planning etc voor de komende weken op poten zet.
Normaal neem ik de eerste 2 volledige weken van september verlof.
Dit jaar stond er dus een tripje naar Zweden geprogrammeerd, vertrekkend op 6/09 en retour 7 ? 10dg later.
Omdat ik enkele weken geleden een uitnodiging in mijn bus kreeg voor 11/09, heb ik besloten mijn verlof met 1 week te verlaten, dus ook op t werk. Ik vertrek nu op 13/09 en vermoed ten vroegste op 20/09 naar huis te komen.
Dit is voor mij de enige motortrip van meer dan ??n dag dit jaar. Als jij nu zo op uw tenen getrapt voelt dat ik hierdoor niet mee kan, dan vind ik dit zeer jammer.

Ohja, ik vind het gezelliger om met een paar man (2-6man) rond te sjezen dan met een sliert waar andere weggebruikers aan ergeren (ik kan mezelf

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re:Het grote "we zitten liever op mekaars kap dan dat we samen gezellig gaan rijden" topic

Post by Harald »

@bompa, t zit u ni mee h? met die rug. Kin? en veel,rusten helpt bij mij. Nadien oefeningen doen.

ChiChiWaWa
Posts: 201
Joined: 16 Jul 2015 11:45

Re:Het grote "we zitten liever op mekaars kap dan dat we samen gezellig gaan rijden" topic

Post by ChiChiWaWa »

Harald wrote:@bompa, t zit u ni mee h? met die rug. Kin? en veel,rusten helpt bij mij. Nadien oefeningen doen.
Image











:luvjoe:

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re:Het grote "we zitten liever op mekaars kap dan dat we samen gezellig gaan rijden" topic

Post by bompa »

Harald wrote:@bompa, t zit u ni mee h? met die rug. Kin? en veel,rusten helpt bij mij. Nadien oefeningen doen.
Deze keer hebben ze me goed zitten :confused2: ik ben er mee naar den dokter geweest en die zegde voorzichtig wat wandelen rustig wat fietsen en verder wat rusten , pilletjes nemen 4 x per dag insmeren met zalf met kruiden in , het is nu beter maar niet gedaan,maar deze keer ga ik gewoon rustig zijn tot het helemaal beter is .

diskeletloetje
Posts: 652
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Het grote "we zitten liever op mekaars kap dan dat we samen gezellig gaan rijden" topic

Post by diskeletloetje »

Amaai, lange tenen precies....
Niemand zit hier op iemand zijn kap uitgezonderd een persoon misschien, maar alst nu nie past dan past het niet. Is dat nu zo erg? Om dan als een klein kind te trunten omdat de reply's u niet aanstaan, grow up ? zeg... en daarbij, hoelang staat dit topic al online? 2 dagen ochere... Ik beslis dat ook maar enkele dagen op voorhand, afhankelijk van het weer. Geen goesting meer om ne dag in de zeikende regen te rijden, sorry...
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

zwiep
Posts: 108
Joined: 24 Nov 2014 09:08

Het grote "we zitten liever op mekaars kap dan dat we samen gezellig gaan rijden" topic

Post by zwiep »

ik heb het opgegeven af te spreken om ritjes te doen... ik post ze nu en wel maar verwacht geen respons eigenlijk

gelukkig is mijn madam altijd paraat ...
LOF AAN ALLE VROUWEN MET KLEINE BORSTEN

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Het grote "we zitten liever op mekaars kap dan dat we samen gezellig gaan rijden" topic

Post by zappa »

the riding man wrote: Maar moet er dan gezeverd worden over de gramatica wel? niet? wel? niet?
ola ! gramatica :sterrekes: bennekik zelf geen expert zenne, 't was meer met een knipoog naar de georganiseerde ritten van Ozzepaa, die startten ook altijd van een "baan" rit , maar tegen dat het zover is zitten er "detourkes " in, wat ik eerder beetje geniepig deugnietachtig sloeberig stout vind.

Ik denk dat ge met uwen brol zit ? weekje platte rust en dat ga vanzelf over :sweeet:

Het is hier toch een forum met meer een "ontspannen" sfeer, moet toch niet altijd ZO ernstig zijn?
sig nature

Gunter
Posts: 181
Joined: 13 Jan 2013 21:32

Re:Het grote "we zitten liever op mekaars kap dan dat we samen gezellig gaan rijden" topic

Post by Gunter »

Harald wrote:@ TRM ik vind uw initiatie tof!
Helaas is augustus de drukste maand op t werk omdat mijn baas en bazin met verlof is, en ik daardoor de leiding overneem en mijn 10 collega's aan t werk zet en de planning etc voor de komende weken op poten zet.
Normaal neem ik de eerste 2 volledige weken van september verlof.
Dit jaar stond er dus een tripje naar Zweden geprogrammeerd, vertrekkend op 6/09 en retour 7 ? 10dg later.
Omdat ik enkele weken geleden een uitnodiging in mijn bus kreeg voor 11/09, heb ik besloten mijn verlof met 1 week te verlaten, dus ook op t werk. Ik vertrek nu op 13/09 en vermoed ten vroegste op 20/09 naar huis te komen.
Dit is voor mij de enige motortrip van meer dan ??n dag dit jaar. Als jij nu zo op uw tenen getrapt voelt dat ik hierdoor niet mee kan, dan vind ik dit zeer jammer.

Ohja, ik vind het gezelliger om met een paar man (2-6man) rond te sjezen dan met een sliert waar andere weggebruikers aan ergeren (ik kan mezelf
Sorry voor de topicvervuiling...

Harald, ik kom net terug uit Zweden met m'n gezin en als ge er in de buurt moest komen moet ge eens stoppen in Husqvarna, wij vonden dat de moeite.
image_2015-08-21.jpg

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Het grote "we zitten liever op mekaars kap dan dat we samen gezellig gaan rijden" topic

Post by OzzePaa »

zappa wrote:
the riding man wrote: Maar moet er dan gezeverd worden over de gramatica wel? niet? wel? niet?
ola ! gramatica :sterrekes: bennekik zelf geen expert zenne, 't was meer met een knipoog naar de georganiseerde ritten van Ozzepaa, die startten ook altijd van een "baan" rit , maar tegen dat het zover is zitten er "detourkes " in, wat ik eerder beetje geniepig deugnietachtig sloeberig stout vind.

Ik denk dat ge met uwen brol zit ? weekje platte rust en dat ga vanzelf over :sweeet:

Het is hier toch een forum met meer een "ontspannen" sfeer, moet toch niet altijd ZO ernstig zijn?
OK, OK ... I confess, ik beken, ik beken :P ... pesies of dadde gij daar zonen hekel aan hebt :mrgreen: :wink: :lol:
Vandaag trouwens m'n meest recent brouwsel in dat verband gaan afbollen. Toerke van zo'n 230 km van boven Hoegaarden tot Heer-sur-Meuse en, na een rondje tot Durbuy, en veel "eenzame" wegskes :cool:, in Huy eindigt. Alst droog ligt :evil: geknipt voor een TRM-ritje zoals 'em dat bedoelt denk ik :mrgreen: ... snap ook niet juist wat bedoeld werd onder "wat niet" in de openingspost :dontknow: :wink: :thumbsup:

P.S. ... als Loeteke het hierboven heeft over de fun van regenrijden :pijlr: die leute is me vanaf de vroege latere namiddag van Modave tot Mol ook te beurt gevallen en, geloof het of niet, 't enige ambetante is dagge kwaazie geen kl**en meer ziet als "regen" een lichtelijk understatement zoals 't geen er daar naar beneden kwam. :ricky:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Het grote "we zitten liever op mekaars kap dan dat we samen gezellig gaan rijden" topic

Post by bompa »

OzzePaa wrote:
zappa wrote:
the riding man wrote:
ola ! gramatica :sterrekes: bennekik zelf geen expert zenne, 't was meer met een knipoog naar de georganiseerde ritten van Ozzepaa, die startten ook altijd van een "baan" rit , maar tegen dat het zover is zitten er "detourkes " in, wat ik eerder beetje geniepig deugnietachtig sloeberig stout vind.

Ik denk dat ge met uwen brol zit ? weekje platte rust en dat ga vanzelf over :sweeet:

Het is hier toch een forum met meer een "ontspannen" sfeer, moet toch niet altijd ZO ernstig zijn?
OK, OK ... I confess, ik beken, ik beken :P ... pesies of dadde gij daar zonen hekel aan hebt :mrgreen: :wink: :lol:
Vandaag trouwens m'n meest recent brouwsel in dat verband gaan afbollen.

regenrijden :pijlr: die leute is me vanaf de vroege latere namiddag van Modave tot Mol ook te beurt gevallen :
Ja dat doet die ni graag ze zo volgens mij wa detoerkes en wa onverhard :peepwall: :mrgreen: :thumbsup:
Die regen, ik had daar vandaag ook liever ingereden , maar 't ga nog niet :confused2:

Nickel
Posts: 329
Joined: 28 Oct 2009 20:13

Het grote "we zitten liever op mekaars kap dan dat we samen gezellig gaan rijden" topic

Post by Nickel »

zwiep wrote:....

gelukkig is mijn madam altijd paraat ...
Besefte gij wel van hoeveel geluk gij moogt spreken als ge dat kunt zeggen......






Oeps, dat zal er ook weer over zijn waarschijnlijk :peepwall: maar 't was wel een inkopper h? :pom:
If loud pipes save lives, imagine what learning to ride would do :mrgreen: .

zwiep
Posts: 108
Joined: 24 Nov 2014 09:08

Het grote "we zitten liever op mekaars kap dan dat we samen gezellig gaan rijden" topic

Post by zwiep »

:rayof:
LOF AAN ALLE VROUWEN MET KLEINE BORSTEN

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Het grote "we zitten liever op mekaars kap dan dat we samen gezellig gaan rijden" topic

Post by zappa »

OzzePaa wrote:
P.S. ... als Loeteke het hierboven heeft over de fun van regenrijden :pijlr: die leute is me vanaf de vroege latere namiddag van Modave tot Mol ook te beurt gevallen en, geloof het of niet, 't enige ambetante is dagge kwaazie geen kl**en meer ziet als "regen" een lichtelijk understatement zoals 't geen er daar naar beneden kwam. :ricky:

zondag op tijd binnen, alles van en af de moto gehaald, omgekleed en toen.....vielen de wolkjes uit de lucht, van achter mijn living venster vond ik dat helemaal niet erg :mrgreen:
sig nature

Post Reply