Het grote "we zitten liever op mekaars kap dan dat we samen gezellig gaan rijden" topic

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
ChiChiWaWa
Posts: 201
Joined: 16 Jul 2015 11:45

zondag 20 september ardennenrit

Post by ChiChiWaWa »

Voor 200 km rijd ik niet naar de Ardennen. Dan doe ik bijna evenveel km snelweg van huis naar Bierges en terug dan dat ik er plezier aan beleef ...

Zaterdag de 19de zit ik wss voor 200km op de fiets, dus 't zal hoe dan ook afhangen van hoe ik daar fysiek af kom :lipsrsealed2:

'k was eventueel aan 't denken om zondags hier aan mee te doen : http://www.m-r-v.be/Gratis_MRV_toerrit.html

zwiep
Posts: 108
Joined: 24 Nov 2014 09:08

zondag 20 september ardennenrit

Post by zwiep »

de mooiste wegen die de kempen te bieden heeft ???? :blob1:
LOF AAN ALLE VROUWEN MET KLEINE BORSTEN

ChiChiWaWa
Posts: 201
Joined: 16 Jul 2015 11:45

zondag 20 september ardennenrit

Post by ChiChiWaWa »

zwiep wrote:de mooiste wegen die de kempen te bieden heeft ???? :blob1:
:dontknow:

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

zondag 20 september ardennenrit

Post by F M »

Nickel wrote:
F M wrote:De zaterdag gaat mijne moto de container in en de trein op naar Itali?. Zonder moto zal het dus moeilijk worden om mee te rijden... :bleiten:
Sorry voor de off topic maar steken ze dat nu in een container ? Vroeger werden die in Schaarbeek gewoon tussen de auto's op de auto trein gezet richting Narbonne.
Via connecties kunnen we een container van een bekende transportfirma huren en onze motoren op zelfgebouwde paletten vastgemaakt in de container op de trein naar hun depot in Novarra sturen. Daar halen we ze op nadat we naar Milaan gevlogen zijn.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
toeternietoe
Posts: 233
Joined: 21 Jun 2011 17:35

zondag 20 september ardennenrit

Post by toeternietoe »

Dat interesseert mij wel. 200 km is ideaal. Alleen dat groepsrijden zie ik zo niet zitten.
To ride, shoot straight and speak the truth (+ Jeff Cooper)

the riding man
Posts: 394
Joined: 28 Jan 2015 17:14

zondag 20 september ardennenrit

Post by the riding man »

Man man man, wat ne mens toch allemaal moet doen om nog een paar motorrijders bij elkaar te krijgen om te gaan rijden. Tis te vroeg, tis te laat, tis te kort, den datum past niet, mijne moto zit in ne container, ik wil niet in groep rijden, tis te ver, ik ga met de velo rijden, ik wil liever in de kempen rijden, mijn rug doet zeer, mijn banden zijn nog niet ingereden, ik zit op nen trouw (dat staat er dus allemaal op die paar reactie's tijd, ongelooflijk maar waar)... er was een tijd, lang geleden toen de dieren nog konden spreken, dat motorrijden vooral een samenhorigheidsgevoel met zich meebracht en toen maakte het al niet uit waar en wanneer.

Awel ik zit die dag op mijne moto voor een toeristisch rondritje en de nodige natjes en droogjes. Geen beginpunt of uur om samen te komen meer (dit past toch niet in jullie planning). Ik ga rijden en wie mee wil stuurt daartegen maar ne pm.
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.

ChiChiWaWa
Posts: 201
Joined: 16 Jul 2015 11:45

zondag 20 september ardennenrit

Post by ChiChiWaWa »

tut tut, goed lezen h?, ik ga den dag voordien fietsen ;)

Ik ga da hier wel wa opvolgen ze, als er wa volk bijeen komt en 't ritteke staat mij aan. Maar als ik dan eens een dagske met de moto buiten kan, profiteer ik daar liever maximaal van :D

Nickel
Posts: 329
Joined: 28 Oct 2009 20:13

zondag 20 september ardennenrit

Post by Nickel »

LOL TRM, ge hebt duidelijk nood aan een goed toerke :lol: :cool:
If loud pipes save lives, imagine what learning to ride would do :mrgreen: .

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

zondag 20 september ardennenrit

Post by zappa »

den 20sten.......ik zit de week ervoor den 12den op ne trouw, en ik weet niet of ik dan al bekomen ga zijn :mrgreen:

Als is tegen den 18den ofzo me al beter voel :grin: en ze geven "uitnodigend" weer, en ik heb er dan goesting in, dan stuur ik wel ne pb dinges :thumbsup:

doe gij maar gewoon gelijk of dagge bezig zijt, komt allemaal wel op zijn rubbertjes terecht :cool:
sig nature

the riding man
Posts: 394
Joined: 28 Jan 2015 17:14

zondag 20 september ardennenrit

Post by the riding man »

Nickel wrote:LOL TRM, ge hebt duidelijk nood aan een goed toerke :lol: :cool:
Amai tzal wel zijn. Al zo een schoon weer geweest dit seizoen en nog maar zo weinig kunnen gaan rijden. Nu ja, ik rij eind van deze maand al met onze rappe vrienden mee, 2 september circuit, 10 tem 13 september een mini vakantie naar de Duitse Taunus, en daarop is mijn eerstvolgende vrije zondag den 20ste dus (daarna is het pas eind oktober vooraleer ik nog eens een dag vrij ben en dan kan het weer al helemaal omgeslagen zijn). Dus ja, dat is eigenlijk de afsluiter voor het seizoen voor mij, vandaar had ik heel graag met deze toffe bende er nog eens op uitgetrokken. We delen tenslotte dezelfde hobby.
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

zondag 20 september ardennenrit

Post by bompa »

ChiChiWaWa wrote:
zwiep wrote:de mooiste wegen die de kempen te bieden heeft ???? :blob1:
:dontknow:
Er zijn in de Kempen inderdaad nog heel mooie wegen met bochten om te rijden :grin: Maar die voorgestelde rit daar weet ik niks over.

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

zondag 20 september ardennenrit

Post by Davy78 »

spijtig, ik ben dan aant jodelen in oostenrijk ...

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

zondag 20 september ardennenrit

Post by bompa »

the riding man wrote:Man man man, mijn rug doet zeer, .
Awel he, ik hoop dat je dat nooit moet meemaken wat ik de laatste anderhalve maand al heb moeten doormaken.
Als ik hier iets typ dan zie je da niet ze, als ik al is fiets zie je da ook niet ,maar wel als ik op en af de fiets stap, en met de moto moet ik al helemaal niet rijden dan .
Dan ben je al zo goed om te laten weten misschien als het beter is,dan is het al 2 maanden deze keer en dan krijg je dat, inderdaad man man man :confused2:

the riding man
Posts: 394
Joined: 28 Jan 2015 17:14

zondag 20 september ardennenrit

Post by the riding man »

Hoe kan je van een goedbedoeld initiatief om samen gezellig samen te gaan motorrijden, zo snel mogelijk een ruzie in de hand werken,... zo dus :yikes:
dat is ook al de laatste keer geweest. :confused:
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.

ChiChiWaWa
Posts: 201
Joined: 16 Jul 2015 11:45

zondag 20 september ardennenrit

Post by ChiChiWaWa »

No offence Riding Man, maar ge reageert zelf ook redelijk impulsief/overdreven h? ...

Iedereen is toch vrij om te melden of het past of niet, of om z'n mening te geven of suggesties te doen?
Moet daarom nie direct alles schrappen.
Mijn mening h?. Slecht voor den tikker om er u allemaal zo druk in te maken.

'k Wou dat ik meer tijd had om te rijden. Anderzijds, de andere dingen waar ik tijd in steek zijn ook uit vrije wil. 't Is soms kiezen en delen.

't Is nog een paar weken, ik bekijk het nog wel tegen dan. Ik heb aleszins 'moto' in mijnen agenda gezet.

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

zondag 20 september ardennenrit

Post by bompa »

the riding man wrote:Hoe kan je van een goedbedoeld initiatief om samen gezellig samen te gaan motorrijden, zo snel mogelijk een ruzie in de hand werken,... zo dus :yikes:
dat is ook al de laatste keer geweest. :confused:
Maar waarom ruzie :?: , Ik heb geen ruzie, maar ik antwoord alleen maar op wat jij plaatst, en wat ik spijtig genoeg voor heb,en als dat niet mag ja se sorie dan , dan lees ik in het vervolg hier nog maar nu en dan is .


Ik had er wel bij gezet misschien. :wink:

petervdc
Posts: 3459
Joined: 23 Oct 2009 11:45

zondag 20 september ardennenrit

Post by petervdc »

Ruzie is dit niet.
Tzou leuker zijn voor je als er direct 10 man "ja" zou reageren, maar iedereen heeft zijn agenda & keuzes h?.
Ik bvb rij zelden nog 250km naar de ardennen om daar een toer te doen van 250km. Dan nog es 250 terug, dat is 750km, en 60 euro benzine.
Vroeger jaren deed ik dat w?l, nu niet meer.

Maar tis een mooi initiatief, dat wel :-)

Wij hebben de 12e al bochtenstage in de ardennen met Vrom, denk niet dat we de week erop terug zullen gaan. Ook al omdat het de week is dat mijn lief haar kleine bij ons is. Dan doen we wel kleine toertjes met hem achterop, maar zoiets niet.

Dus, voel je niet in je gat gebeten h? ;-)
Keep going

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re:zondag 20 september ardennenrit

Post by Harald »

Ik hoop die dag een ritje van een 900km te doen.
Zo van Malm? naar huis.
Ik denk ni dat ik nog een ommetje zal maken over de Ardenne

:-s

zwiep
Posts: 108
Joined: 24 Nov 2014 09:08

zondag 20 september ardennenrit

Post by zwiep »

we kunnen er ook een driedaagse van maken eh :-)
20 sept is het derde weekend van september, en dat staat al sinds jaar en dag voor het lc motortreffen in utscheid, mega ambiance en zelf toerkes uitstippelen, savonds barbecue en live optredens, samenhorigheidsgevoel is er daar met hopen, elk jaar dezelfde gezichten, of veel toch. wie die 200km te kort vind kan altijd met ons mee; ZONDER BEDOELING HET INITIATIEF VAN TRM TE ONDERMIJNEN EH
LOF AAN ALLE VROUWEN MET KLEINE BORSTEN

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

zondag 20 september ardennenrit

Post by TRooPER »

IK WIL MEE
IK WIL MEE
IK WIL MEE

en den 20ste zou (tot nu toe) nog wel es kunnen lukken, als den avond ervoor iedereen op tijd naar huis gaat, en ik dan ook naar huis kan gaan....

(ps: hebt ge daar een GPS/tripy roadboekske van :peepwall: )
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

Post Reply