Het grote "we zitten liever op mekaars kap dan dat we samen gezellig gaan rijden" topic

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
diskeletlietje
Posts: 330
Joined: 25 Sep 2014 18:50

Het grote "we zitten liever op mekaars kap dan dat we samen gezellig gaan rijden" topic

Post by diskeletlietje »

zappa wrote:
OzzePaa wrote:
P.S. ... als Loeteke het hierboven heeft over de fun van regenrijden :pijlr: die leute is me vanaf de vroege latere namiddag van Modave tot Mol ook te beurt gevallen en, geloof het of niet, 't enige ambetante is dagge kwaazie geen kl**en meer ziet als "regen" een lichtelijk understatement zoals 't geen er daar naar beneden kwam. :ricky:

zondag op tijd binnen, alles van en af de moto gehaald, omgekleed en toen.....vielen de wolkjes uit de lucht, van achter mijn living venster vond ik dat helemaal niet erg :mrgreen:
komen thuis inde-n drogen , de toren op mijn topkoferke er af gehaald en naar de nachtwinkel achter iets om de frigo op te vullen . en die is vaneigens nog niet open :blink: zodanig redelijk op tijd thuis ben ik nog nooit tegen gekomen :mrgreen:

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Het grote "we zitten liever op mekaars kap dan dat we samen gezellig gaan rijden" topic

Post by TRooPER »

diskeletlietje wrote:
zappa wrote:
OzzePaa wrote:
P.S. ... als Loeteke het hierboven heeft over de fun van regenrijden :pijlr: die leute is me vanaf de vroege latere namiddag van Modave tot Mol ook te beurt gevallen en, geloof het of niet, 't enige ambetante is dagge kwaazie geen kl**en meer ziet als "regen" een lichtelijk understatement zoals 't geen er daar naar beneden kwam. :ricky:

zondag op tijd binnen, alles van en af de moto gehaald, omgekleed en toen.....vielen de wolkjes uit de lucht, van achter mijn living venster vond ik dat helemaal niet erg :mrgreen:
komen thuis inde-n drogen , de toren op mijn topkoferke er af gehaald en naar de nachtwinkel achter iets om de frigo op te vullen . en die is vaneigens nog niet open :blink: zodanig redelijk op tijd thuis ben ik nog nooit tegen gekomen :mrgreen:

tja zeg , komt dat tegen, dagwinkel toe en nachtwinkel nog niet open. in welk tijdperk leeft gij ........ dan zou er bij mij maar 1 oplossing zijn nog een D- :ricky:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

diskeletlietje
Posts: 330
Joined: 25 Sep 2014 18:50

Het grote "we zitten liever op mekaars kap dan dat we samen gezellig gaan rijden" topic

Post by diskeletlietje »

TRooPER wrote:
diskeletlietje wrote:
zappa wrote:

zondag op tijd binnen, alles van en af de moto gehaald, omgekleed en toen.....vielen de wolkjes uit de lucht, van achter mijn living venster vond ik dat helemaal niet erg :mrgreen:
komen thuis inde-n drogen , de toren op mijn topkoferke er af gehaald en naar de nachtwinkel achter iets om de frigo op te vullen . en die is vaneigens nog niet open :blink: zodanig redelijk op tijd thuis ben ik nog nooit tegen gekomen :mrgreen:

tja zeg , komt dat tegen, dagwinkel toe en nachtwinkel nog niet open. in welk tijdperk leeft gij ........ dan zou er bij mij maar 1 oplossing zijn nog een D- :ricky:
het buurt winkeltje op wandel afstand was open ... ik ben gewoon gaan kijken als de nachtwinkel al open was :dontknow: met de moto zonder bagage en duo rijd dan plots superlicht :mad:

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re:Het grote "we zitten liever op mekaars kap dan dat we samen gezellig gaan rijden" topic

Post by zappa »

Gunter wrote:
image_2015-08-21.jpg

:kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl:
sig nature

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re:Het grote "we zitten liever op mekaars kap dan dat we samen gezellig gaan rijden" topic

Post by bompa »

Gunter wrote:
Harald wrote:.
Sorry voor de topicvervuiling...

Harald, ik kom net terug uit Zweden met m'n gezin en als ge er in de buurt moest komen moet ge eens stoppen in Husqvarna, wij vonden dat de moeite.
image_2015-08-21.jpg

Die modelletjes allemaal 2T in die tijd , die zag je toen veel rijden ,'t zelfde gelijk maico was toen ook nog zo een merkdat je veel zag. :grin:

Gelijk de vierde op de foto heb ik er nog eentje gehad, maar bij mij was er een licht opgezet ,toe kon dat blijkbaar nog :grin:

Post Reply