Het grote "we zitten liever op mekaars kap dan dat we samen gezellig gaan rijden" topic

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

zondag 20 september ardennenrit

Post by bompa »

ChiChiWaWa wrote:
zwiep wrote:de mooiste wegen die de kempen te bieden heeft ???? :blob1:
:dontknow:
Er zijn in de Kempen inderdaad nog heel mooie wegen met bochten om te rijden :grin: Maar die voorgestelde rit daar weet ik niks over.

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

zondag 20 september ardennenrit

Post by Davy78 »

spijtig, ik ben dan aant jodelen in oostenrijk ...

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

zondag 20 september ardennenrit

Post by bompa »

the riding man wrote:Man man man, mijn rug doet zeer, .
Awel he, ik hoop dat je dat nooit moet meemaken wat ik de laatste anderhalve maand al heb moeten doormaken.
Als ik hier iets typ dan zie je da niet ze, als ik al is fiets zie je da ook niet ,maar wel als ik op en af de fiets stap, en met de moto moet ik al helemaal niet rijden dan .
Dan ben je al zo goed om te laten weten misschien als het beter is,dan is het al 2 maanden deze keer en dan krijg je dat, inderdaad man man man :confused2:

the riding man
Posts: 394
Joined: 28 Jan 2015 17:14

zondag 20 september ardennenrit

Post by the riding man »

Hoe kan je van een goedbedoeld initiatief om samen gezellig samen te gaan motorrijden, zo snel mogelijk een ruzie in de hand werken,... zo dus :yikes:
dat is ook al de laatste keer geweest. :confused:
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.

ChiChiWaWa
Posts: 201
Joined: 16 Jul 2015 11:45

zondag 20 september ardennenrit

Post by ChiChiWaWa »

No offence Riding Man, maar ge reageert zelf ook redelijk impulsief/overdreven h? ...

Iedereen is toch vrij om te melden of het past of niet, of om z'n mening te geven of suggesties te doen?
Moet daarom nie direct alles schrappen.
Mijn mening h?. Slecht voor den tikker om er u allemaal zo druk in te maken.

'k Wou dat ik meer tijd had om te rijden. Anderzijds, de andere dingen waar ik tijd in steek zijn ook uit vrije wil. 't Is soms kiezen en delen.

't Is nog een paar weken, ik bekijk het nog wel tegen dan. Ik heb aleszins 'moto' in mijnen agenda gezet.

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

zondag 20 september ardennenrit

Post by bompa »

the riding man wrote:Hoe kan je van een goedbedoeld initiatief om samen gezellig samen te gaan motorrijden, zo snel mogelijk een ruzie in de hand werken,... zo dus :yikes:
dat is ook al de laatste keer geweest. :confused:
Maar waarom ruzie :?: , Ik heb geen ruzie, maar ik antwoord alleen maar op wat jij plaatst, en wat ik spijtig genoeg voor heb,en als dat niet mag ja se sorie dan , dan lees ik in het vervolg hier nog maar nu en dan is .


Ik had er wel bij gezet misschien. :wink:

petervdc
Posts: 3451
Joined: 23 Oct 2009 11:45

zondag 20 september ardennenrit

Post by petervdc »

Ruzie is dit niet.
Tzou leuker zijn voor je als er direct 10 man "ja" zou reageren, maar iedereen heeft zijn agenda & keuzes h?.
Ik bvb rij zelden nog 250km naar de ardennen om daar een toer te doen van 250km. Dan nog es 250 terug, dat is 750km, en 60 euro benzine.
Vroeger jaren deed ik dat w?l, nu niet meer.

Maar tis een mooi initiatief, dat wel :-)

Wij hebben de 12e al bochtenstage in de ardennen met Vrom, denk niet dat we de week erop terug zullen gaan. Ook al omdat het de week is dat mijn lief haar kleine bij ons is. Dan doen we wel kleine toertjes met hem achterop, maar zoiets niet.

Dus, voel je niet in je gat gebeten h? ;-)
Keep going

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re:zondag 20 september ardennenrit

Post by Harald »

Ik hoop die dag een ritje van een 900km te doen.
Zo van Malm? naar huis.
Ik denk ni dat ik nog een ommetje zal maken over de Ardenne

:-s

zwiep
Posts: 108
Joined: 24 Nov 2014 09:08

zondag 20 september ardennenrit

Post by zwiep »

we kunnen er ook een driedaagse van maken eh :-)
20 sept is het derde weekend van september, en dat staat al sinds jaar en dag voor het lc motortreffen in utscheid, mega ambiance en zelf toerkes uitstippelen, savonds barbecue en live optredens, samenhorigheidsgevoel is er daar met hopen, elk jaar dezelfde gezichten, of veel toch. wie die 200km te kort vind kan altijd met ons mee; ZONDER BEDOELING HET INITIATIEF VAN TRM TE ONDERMIJNEN EH
LOF AAN ALLE VROUWEN MET KLEINE BORSTEN

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

zondag 20 september ardennenrit

Post by TRooPER »

IK WIL MEE
IK WIL MEE
IK WIL MEE

en den 20ste zou (tot nu toe) nog wel es kunnen lukken, als den avond ervoor iedereen op tijd naar huis gaat, en ik dan ook naar huis kan gaan....

(ps: hebt ge daar een GPS/tripy roadboekske van :peepwall: )
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
toeternietoe
Posts: 233
Joined: 21 Jun 2011 17:35

zondag 20 september ardennenrit

Post by toeternietoe »

the riding man wrote:Hoe kan je van een goedbedoeld initiatief om samen gezellig samen te gaan motorrijden, zo snel mogelijk een ruzie in de hand werken,... zo dus :yikes:
............
Door v????l te lange tenen misschien? Je reageert wel heel heftig op een paar goedbedoelde reacties.
To ride, shoot straight and speak the truth (+ Jeff Cooper)

j@n
Posts: 36
Joined: 09 May 2015 12:30

zondag 20 september ardennenrit

Post by j@n »

"zondag 20 september ardennenrit" een veelbelovende titel. :grin:
.
.
.
.
.
Maar na even verder te lezen ...
:lipsrsealed2:

the riding man
Posts: 394
Joined: 28 Jan 2015 17:14

zondag 20 september ardennenrit

Post by the riding man »

Tis duidelijk veel plezanter en amusanter om hier olie op het vuur te blijven gooien en al 2 pagina's vol te zeveren ipv gewoon eens ne moto te pakken en te gaan rijden en het gezellig te maken.
Een gezellig samenzijn met onze gezamelijke hobby --> geen kat die er interesse voor heeft
Op het forum een zakske chips opendoen en op mekaars kap gaan zitten en iedereen vind het leutig :zotteke:
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

zondag 20 september ardennenrit

Post by bompa »

Ik zou zeggen lees uw eigen reacties eens door , en verder veel plezier nog :wink:

User avatar
F M
Posts: 5049
Joined: 26 Oct 2009 21:45

zondag 20 september ardennenrit

Post by F M »

the riding man wrote:
Een gezellig samenzijn met onze gezamelijke hobby --> geen kat die er interesse voor heeft
Euuhh... Neen! Er werd dadelijk gereageerd door velen, wat bewijst dat er wel interesse is. Maar als de mensen melden dat het niet in hun agenda past, of dat ze nog bekijken of het gaat lukken, dan verbaast het me dat je daar zo gepikeerd op reageert.
I am confused. Oh no, maybe not!

petervdc
Posts: 3451
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Het grote "we zitten liever op mekaars kap dan dat we samen gezellig gaan rijden" topic

Post by petervdc »

Sorry wi Danny, maar je over reageert.
Mensen gaan met plezier mee, maar het moet passen in de agenda etc etc
Ik begrijp wel dat jij in je weinige vrije weekend wil rijden, maar anderen moeten zich kunnen vrijmaken ook...
Keep going

the riding man
Posts: 394
Joined: 28 Jan 2015 17:14

Het grote "we zitten liever op mekaars kap dan dat we samen gezellig gaan rijden" topic

Post by the riding man »

petervdc wrote: maar anderen moeten zich kunnen vrijmaken ook...
Dat moet helemaal niet, er is geen enkele verplichting het is tenslotte helemaal vrijwillig en enkel als je er zin in hebt. Maar moet er dan gezeverd worden over de gramatica wel? niet? wel? niet? of over containers? of dat het de moeite niet eens is om tot daar te rijden? of dat men niet graag in groep rijdt? of wat dan ook dat er al allemaal stond? Nee dat hoeft niet!!! Een topic om een paar motards bijeen te krijgen is geen chatbox, doe dat in het "toogpraat" gedeelte van dit forum. Dit is niet leuk als je een initiatief opzet. En diegene die me kennen, weten dat ik allerminst lange tenen heb, ik ben de eerste om mee te lachen en te zeveren en kan er goed tegen als men met mij lacht ook. Maar doe dat op de juiste moment in de juiste context. Dat kan een enorm verschil maken. Nu is het natuurlijk gemakkelijk he, met z'n allen tegen mij: "the riding man" overreageert en heeft lange tenen, hahaha :lurker:
Oh dat is plezant se, exact wat ik nodig had :confused:
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re:Het grote "we zitten liever op mekaars kap dan dat we samen gezellig gaan rijden" topic

Post by Harald »

@ TRM ik vind uw initiatie tof!
Helaas is augustus de drukste maand op t werk omdat mijn baas en bazin met verlof is, en ik daardoor de leiding overneem en mijn 10 collega's aan t werk zet en de planning etc voor de komende weken op poten zet.
Normaal neem ik de eerste 2 volledige weken van september verlof.
Dit jaar stond er dus een tripje naar Zweden geprogrammeerd, vertrekkend op 6/09 en retour 7 ? 10dg later.
Omdat ik enkele weken geleden een uitnodiging in mijn bus kreeg voor 11/09, heb ik besloten mijn verlof met 1 week te verlaten, dus ook op t werk. Ik vertrek nu op 13/09 en vermoed ten vroegste op 20/09 naar huis te komen.
Dit is voor mij de enige motortrip van meer dan ??n dag dit jaar. Als jij nu zo op uw tenen getrapt voelt dat ik hierdoor niet mee kan, dan vind ik dit zeer jammer.

Ohja, ik vind het gezelliger om met een paar man (2-6man) rond te sjezen dan met een sliert waar andere weggebruikers aan ergeren (ik kan mezelf

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re:Het grote "we zitten liever op mekaars kap dan dat we samen gezellig gaan rijden" topic

Post by Harald »

@bompa, t zit u ni mee h? met die rug. Kin? en veel,rusten helpt bij mij. Nadien oefeningen doen.

ChiChiWaWa
Posts: 201
Joined: 16 Jul 2015 11:45

Re:Het grote "we zitten liever op mekaars kap dan dat we samen gezellig gaan rijden" topic

Post by ChiChiWaWa »

Harald wrote:@bompa, t zit u ni mee h? met die rug. Kin? en veel,rusten helpt bij mij. Nadien oefeningen doen.
Image











:luvjoe:

Post Reply