Toerbuffelrit zondag 30/8

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
User avatar
F M
Posts: 5049
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Toerbuffelrit zondag 30/8

Post by F M »

Zijn er nog mensen die zin hebben om de toerbuffelrit naar Luxemburg mee te rijden, nu zondag ?

Zie Facebook, voor wie dat kan zien.
I am confused. Oh no, maybe not!

ChiChiWaWa
Posts: 201
Joined: 16 Jul 2015 11:45

Toerbuffelrit zondag 30/8

Post by ChiChiWaWa »

Willen wel, maar heb helaas reeds andere plannen. Ik hoop in september misschien een dagske verlof te kunnen regelen bij schoon weer om deze te gaan rijden.

Nickel
Posts: 329
Joined: 28 Oct 2009 20:13

Toerbuffelrit zondag 30/8

Post by Nickel »

De doodsteek voor veel fora blijkbaar diene facebook.... maar dit is off topic

Zou er graag bij zijn maar moet zelf nog ritje gaan verkennen voor ons jaarlijks motorweekend in september..... en dat wordt dringend :mrgreen:

Nu niet boos worden h? :furious3: :mrgreen: :mrgreen:
If loud pipes save lives, imagine what learning to ride would do :mrgreen: .

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Toerbuffelrit zondag 30/8

Post by OzzePaa »

Schoon toerke, Frans :ricky: ... edoch zondag famille-BBC ... maar da's ook altij :rayof: :zuipe:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Koeno
Posts: 3199
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Toerbuffelrit zondag 30/8

Post by Koeno »

Ik zit vast zondag, Babysit voor mijn kleine neefje...
Kan ik helaas niet onderuit...

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Toerbuffelrit zondag 30/8

Post by Wipr »

Den dag dat er in de buurt van Antwerpen iets wordt gereden dan rij ik mee. Vorige week 160km autostrade met de 390 en het motortje kan dat met gemak aan, alleen de woesie die er op zit ni. Er 200km mee rijden kan geen probleem zijn maar alstublieft geen autostrade want daarvoor is dat spel niet gemaakt. Achteraf zei ik nog. Wimmeke, doet dat toch ni jong, zo ga je nog een degou krijgen van de 390 en de liefde is nu zo groot. Dus doen we dat niet meer. Spijtig maar met de volgende doe ik dat wel allemaal mee. :mrgreen:

ChiChiWaWa
Posts: 201
Joined: 16 Jul 2015 11:45

Toerbuffelrit zondag 30/8

Post by ChiChiWaWa »

Wipr wrote:Den dag dat er in de buurt van Antwerpen iets wordt gereden dan rij ik mee.
http://www.m-r-v.be/Gratis_MRV_toerrit.html
:peepwall:

petervdc
Posts: 3451
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Toerbuffelrit zondag 30/8

Post by petervdc »

zondag ist de nozems in zwevegem
Keep going

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re:Toerbuffelrit zondag 30/8

Post by Harald »

F M wrote:Zijn er nog mensen die zin hebben om de toerbuffelrit naar Luxemburg mee te rijden, nu zondag ?

Zie Facebook, voor wie dat kan zien.
Misschien wel ja, als ik zaterdag rond kom met de takjes des huizen.

:-s

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re:Toerbuffelrit zondag 30/8

Post by bompa »

Ik zou wel willen maar 't gaat nog ni lukken :confused2:
Op het gemakje een toer met de fiets dat al wel, maar ik ga het nog niet forceren.

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Toerbuffelrit zondag 30/8

Post by Davy78 »

Het plan voor dit weekend was eigenlijk om met de madam samen naar luxemburg te rijden en een nachtje te kamperen. Zondags meerijden had dus perfect gekund. Tot den deze vorige week ineens met een blokkage van de onderrug zat :roll: Ik zou heel graag meerijden, maar het is nog wat te vroeg voor de rug vrees ik.

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Toerbuffelrit zondag 30/8

Post by OzzePaa »

Davy78 wrote:Het plan voor dit weekend was eigenlijk om met de madam samen naar luxemburg te rijden en een nachtje te kamperen. Zondags meerijden had dus perfect gekund. Tot den deze vorige week ineens met een blokkage van de onderrug zat :roll: Ik zou heel graag meerijden, maar het is nog wat te vroeg voor de rug vrees ik.
Bompa, blijft int vervolg es binnen seg :yikes: ... dat is besmettelijk zenne :wink: :lol:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Toerbuffelrit zondag 30/8

Post by bompa »

OzzePaa wrote:
Davy78 wrote:Het plan voor dit weekend was eigenlijk om met de madam samen naar luxemburg te rijden en een nachtje te kamperen. Zondags meerijden had dus perfect gekund. Tot den deze vorige week ineens met een blokkage van de onderrug zat :roll: Ik zou heel graag meerijden, maar het is nog wat te vroeg voor de rug vrees ik.
Bompa, blijft int vervolg es binnen seg :yikes: ... dat is besmettelijk zenne :wink: :lol:
:w00t: Oei ik wist niet da dat besmettelijk was :grin: , ik zou zeggen vandaag dan niet richting Lommel rijden want ik ben daar gisteren gepasseerd met de fiets :mrgreen: :lol:

@Davy78 vlug beterschap :wink:

J2FK
Posts: 135
Joined: 19 May 2015 17:28

Toerbuffelrit zondag 30/8

Post by J2FK »

Awel, precies ook wel een beetje zin. Ff plannen hier :cool:
En FM, als ik het goed voor heb, woont gij maar op een boogscheut bij mij vandaan. Mss kunnen we samen iets... :P

User avatar
F M
Posts: 5049
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Toerbuffelrit zondag 30/8

Post by F M »

Wel, J2FK, sinds het de eerste keer is dat ik iets van u verneem, zou ik begot niet weten of we in de buurt wonen.

Ik zou zeggen, stel u eens voor?
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Toerbuffelrit zondag 30/8

Post by OzzePaa »

Is "John Fitzgerald Kennegedienie den Tweede" mischien een goeie gok naar de full-name van ons nief forumlid :?: :silly: :P
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

J2FK
Posts: 135
Joined: 19 May 2015 17:28

Toerbuffelrit zondag 30/8

Post by J2FK »

Just ja, mee al die forums. en verschillende nicks :lol: excuuuuuuuus me! Ga me vanaf nu een uniforme nick aanmeten, want kan er zelf nie meer aan uit. J2FK (de kenners zullen de link wel door hebben). Ben gene grote schrijver, maar vooral ne lezer.
We hebben al ne keer samen gebold...met een motorumritje. Je bent een vriendje van me op FB :P Maar nu wete nog niks zeker.
Kzal u een paar hints geven :lol: : Faraoqueen - Leen - Jewel en mss nog wel de duidelijkste hint......30 years GS.
:pom:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Toerbuffelrit zondag 30/8

Post by OzzePaa »

J2FK wrote:Just ja, mee al die forums. en verschillende nicks :lol: excuuuuuuuus me! Ga me vanaf nu een uniforme nick aanmeten, want kan er zelf nie meer aan uit. J2FK (de kenners zullen de link wel door hebben). Ben gene grote schrijver, maar vooral ne lezer.
We hebben al ne keer samen gebold...met een motorumritje. Je bent een vriendje van me op FB :P Maar nu wete nog niks zeker.
Kzal u een paar hints geven :lol: : Faraoqueen - Leen - Jewel en mss nog wel de duidelijkste hint......30 years GS.
:pom:
Boink :!: 'em is gevallen, mijne frang :wink: :thumbsup:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

J2FK
Posts: 135
Joined: 19 May 2015 17:28

Toerbuffelrit zondag 30/8

Post by J2FK »

Paa....ik denk dat ik uwe moto nog eens bewaakt hebt toen uwe naftenbak, weer eens, droog stond. :blbl: Gij en FM waren op zoek naar het vloeibaar goud.

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Toerbuffelrit zondag 30/8

Post by OzzePaa »

J2FK wrote:Paa....ik denk dat ik uwe moto nog eens bewaakt hebt toen uwe naftenbak, weer eens, droog stond. :blbl: Gij en FM waren op zoek naar het vloeibaar goud.
Wel ja, 'k zei toch dammenne frank gevallen :P Da was beetje :oops: :oops: :motten: daar in Malmedy :lol: Mijn eeuwige dank hebde h? :wink: ... en FM trouwens ook voor een duo-ritje op nen RT :ricky:
En 't staat (dankzij de Frans) ook nog nekeer te beeld ook :!: :shock:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Post Reply