Toerbuffelrit zondag 30/8

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Toerbuffelrit zondag 30/8

Post by Davy78 »

Het plan voor dit weekend was eigenlijk om met de madam samen naar luxemburg te rijden en een nachtje te kamperen. Zondags meerijden had dus perfect gekund. Tot den deze vorige week ineens met een blokkage van de onderrug zat :roll: Ik zou heel graag meerijden, maar het is nog wat te vroeg voor de rug vrees ik.

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Toerbuffelrit zondag 30/8

Post by OzzePaa »

Davy78 wrote:Het plan voor dit weekend was eigenlijk om met de madam samen naar luxemburg te rijden en een nachtje te kamperen. Zondags meerijden had dus perfect gekund. Tot den deze vorige week ineens met een blokkage van de onderrug zat :roll: Ik zou heel graag meerijden, maar het is nog wat te vroeg voor de rug vrees ik.
Bompa, blijft int vervolg es binnen seg :yikes: ... dat is besmettelijk zenne :wink: :lol:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Toerbuffelrit zondag 30/8

Post by bompa »

OzzePaa wrote:
Davy78 wrote:Het plan voor dit weekend was eigenlijk om met de madam samen naar luxemburg te rijden en een nachtje te kamperen. Zondags meerijden had dus perfect gekund. Tot den deze vorige week ineens met een blokkage van de onderrug zat :roll: Ik zou heel graag meerijden, maar het is nog wat te vroeg voor de rug vrees ik.
Bompa, blijft int vervolg es binnen seg :yikes: ... dat is besmettelijk zenne :wink: :lol:
:w00t: Oei ik wist niet da dat besmettelijk was :grin: , ik zou zeggen vandaag dan niet richting Lommel rijden want ik ben daar gisteren gepasseerd met de fiets :mrgreen: :lol:

@Davy78 vlug beterschap :wink:

J2FK
Posts: 134
Joined: 19 May 2015 17:28

Toerbuffelrit zondag 30/8

Post by J2FK »

Awel, precies ook wel een beetje zin. Ff plannen hier :cool:
En FM, als ik het goed voor heb, woont gij maar op een boogscheut bij mij vandaan. Mss kunnen we samen iets... :P

User avatar
F M
Posts: 5046
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Toerbuffelrit zondag 30/8

Post by F M »

Wel, J2FK, sinds het de eerste keer is dat ik iets van u verneem, zou ik begot niet weten of we in de buurt wonen.

Ik zou zeggen, stel u eens voor?
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Toerbuffelrit zondag 30/8

Post by OzzePaa »

Is "John Fitzgerald Kennegedienie den Tweede" mischien een goeie gok naar de full-name van ons nief forumlid :?: :silly: :P
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

J2FK
Posts: 134
Joined: 19 May 2015 17:28

Toerbuffelrit zondag 30/8

Post by J2FK »

Just ja, mee al die forums. en verschillende nicks :lol: excuuuuuuuus me! Ga me vanaf nu een uniforme nick aanmeten, want kan er zelf nie meer aan uit. J2FK (de kenners zullen de link wel door hebben). Ben gene grote schrijver, maar vooral ne lezer.
We hebben al ne keer samen gebold...met een motorumritje. Je bent een vriendje van me op FB :P Maar nu wete nog niks zeker.
Kzal u een paar hints geven :lol: : Faraoqueen - Leen - Jewel en mss nog wel de duidelijkste hint......30 years GS.
:pom:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Toerbuffelrit zondag 30/8

Post by OzzePaa »

J2FK wrote:Just ja, mee al die forums. en verschillende nicks :lol: excuuuuuuuus me! Ga me vanaf nu een uniforme nick aanmeten, want kan er zelf nie meer aan uit. J2FK (de kenners zullen de link wel door hebben). Ben gene grote schrijver, maar vooral ne lezer.
We hebben al ne keer samen gebold...met een motorumritje. Je bent een vriendje van me op FB :P Maar nu wete nog niks zeker.
Kzal u een paar hints geven :lol: : Faraoqueen - Leen - Jewel en mss nog wel de duidelijkste hint......30 years GS.
:pom:
Boink :!: 'em is gevallen, mijne frang :wink: :thumbsup:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

J2FK
Posts: 134
Joined: 19 May 2015 17:28

Toerbuffelrit zondag 30/8

Post by J2FK »

Paa....ik denk dat ik uwe moto nog eens bewaakt hebt toen uwe naftenbak, weer eens, droog stond. :blbl: Gij en FM waren op zoek naar het vloeibaar goud.

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Toerbuffelrit zondag 30/8

Post by OzzePaa »

J2FK wrote:Paa....ik denk dat ik uwe moto nog eens bewaakt hebt toen uwe naftenbak, weer eens, droog stond. :blbl: Gij en FM waren op zoek naar het vloeibaar goud.
Wel ja, 'k zei toch dammenne frank gevallen :P Da was beetje :oops: :oops: :motten: daar in Malmedy :lol: Mijn eeuwige dank hebde h? :wink: ... en FM trouwens ook voor een duo-ritje op nen RT :ricky:
En 't staat (dankzij de Frans) ook nog nekeer te beeld ook :!: :shock:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re:Toerbuffelrit zondag 30/8

Post by Harald »

En ik was daar ook bij :-)

User avatar
F M
Posts: 5046
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re:Toerbuffelrit zondag 30/8

Post by F M »

Aha, die JK! Met de net aangepaste profielfoto op FB.

Very welgekomen, en zeker om mee te rijden. Als Harald nu ook nog eens definitief beslist om mee te rijden, dan beginnen we al een clubke te vormen. :cool:

Mogelijks zou Wim [strike]Pan[/strike] GS ook nog mee rijden, maar die zou dan zijn broer ook nog meebrengen.
I am confused. Oh no, maybe not!

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re:Toerbuffelrit zondag 30/8

Post by Tom Thumper »

Awel, hoe laat waar vertrekken? Zo een pre-start in het Leuvense?
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Muug
Posts: 11759
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Toerbuffelrit zondag 30/8

Post by Muug »

J2FK wrote:Just ja, mee al die forums. en verschillende nicks :lol: excuuuuuuuus me! Ga me vanaf nu een uniforme nick aanmeten, want kan er zelf nie meer aan uit. J2FK (de kenners zullen de link wel door hebben). Ben gene grote schrijver, maar vooral ne lezer.
We hebben al ne keer samen gebold...met een motorumritje. Je bent een vriendje van me op FB :P Maar nu wete nog niks zeker.
Kzal u een paar hints geven :lol: : Faraoqueen - Leen - Jewel en mss nog wel de duidelijkste hint......30 years GS.
:pom:
:dontknow:

User avatar
F M
Posts: 5046
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re:Toerbuffelrit zondag 30/8

Post by F M »

Aha, ??n van de Tommekes wil ook mee! Join the club.

Als Harald en Jo?l mee willen, is het dan niet logischer om in Aarschot samen te komen? Bv ergens aan het station? Van daaruit is het ca anderhalf uur rijden tot in Houffalize. Wat betekent: tegen 8 uur vertrekken in Aarschot.

Ofwel toch naar Leuven, bv op het de Becker R?myplein. Van daar is het via de E40 ook anderhalf uur rijden.
I am confused. Oh no, maybe not!

J2FK
Posts: 134
Joined: 19 May 2015 17:28

Toerbuffelrit zondag 30/8

Post by J2FK »

Mijne halve trouwboek is ne keer bij u op ne cursus geweest met de rode vfr, maar wel heeeeeeeeeeeeel lang geleden. Maar daarom kende gij mij nog niet h?. Alhoewel...was je er niet bij op ??n van die knie?nritjes hier thuis??

J2FK
Posts: 134
Joined: 19 May 2015 17:28

Toerbuffelrit zondag 30/8

Post by J2FK »

Muug wrote:
J2FK wrote:Just ja, mee al die forums. en verschillende nicks :lol: excuuuuuuuus me! Ga me vanaf nu een uniforme nick aanmeten, want kan er zelf nie meer aan uit. J2FK (de kenners zullen de link wel door hebben). Ben gene grote schrijver, maar vooral ne lezer.
We hebben al ne keer samen gebold...met een motorumritje. Je bent een vriendje van me op FB :P Maar nu wete nog niks zeker.
Kzal u een paar hints geven :lol: : Faraoqueen - Leen - Jewel en mss nog wel de duidelijkste hint......30 years GS.
:pom:
:dontknow:

Mijne halve trouwboek is ne keer bij u op ne cursus geweest met de rode vfr, maar wel heeeeeeeeeeeeel lang geleden. Maar daarom kende gij mij nog niet h?. Alhoewel...was je er niet bij op ??n van die knie?nritjes hier thuis??

J2FK
Posts: 134
Joined: 19 May 2015 17:28

Toerbuffelrit zondag 30/8

Post by J2FK »

Count me in FM. RV punt is gelijk voor mij, station Aarschot is mijne habitat, daar kunnen we wel nog rap ne koffie slurpen voor 40 cent. Wel uit een ne automaat, maar tis goeie. Maar zoals ik reeds zei, Leuven ook ok?. Ik lees het wel.

User avatar
F M
Posts: 5046
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Toerbuffelrit zondag 30/8

Post by F M »

Als ik goed begrijp heb je het over het stationsbuffet ? 7u45 ?

Tom en Harald, laten jullie nog iets weten?

Of misschien iemand bezwaar tegen het vroege uur?

Op de facebookpagina van de toerbuffels zou vandaag of morgen de route beschikbaar moeten komen.
I am confused. Oh no, maybe not!

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Toerbuffelrit zondag 30/8

Post by Tom Thumper »

F M wrote:Als ik goed begrijp heb je het over het stationsbuffet ? 7u45 ?

Tom en Harald, laten jullie nog iets weten?

Of misschien iemand bezwaar tegen het vroege uur?

Op de facebookpagina van de toerbuffels zou vandaag of morgen de route beschikbaar moeten komen.
Bij deze! 7u45 (in elke geval voor 8u00) station Aarschot. :deal:
En ja, ik heb iets tegen het vroege uur, echt goed gezind ga ik dan nog niet zijn.
Me gusta la moto, me gustas tu.

Post Reply