Woensdag 09/09 (Last Minute goestingske)

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Post Reply
ChiChiWaWa
Posts: 201
Joined: 16 Jul 2015 11:45

Woensdag 09/09 (Last Minute goestingske)

Post by ChiChiWaWa »

Iemand goesting in een ritje richting Ardennen? Eventueel die laatste van de Toerbuffels, 'k kon er toen niet bij zijn.
Of anders een ritje da'k bijeen geschraapt heb van allerlei fietstochten in die contreien van 't jaar.

Andere suggesties ook welkom. 't Zou wa half deftig weer moeten worden en den agenda op 't werk was nog leeg dus een dagske verlof ingepland.

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Woensdag 09/09 (Last Minute goestingske)

Post by TRooPER »

ge zijt er nog vroeg bij om "last minute" te zijn,

bij mij is last minute meestal zo NU ongeveer

hoeveel goesting ik ook mag hebben om mee te rijden, helaas, @work :whistling:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

ChiChiWaWa
Posts: 201
Joined: 16 Jul 2015 11:45

Woensdag 09/09 (Last Minute goestingske)

Post by ChiChiWaWa »

TRooPER wrote:ge zijt er nog vroeg bij om "last minute" te zijn,

bij mij is last minute meestal zo NU ongeveer
Ja maar, dan krijg ik da nie meer op da forum gesmeten om gelijkgestemden te vinden h? :blob1:
En met nen agenda die al tot eind oktober redelijk volgepropt zit, is dees redelijk last minute voor mij :lipsrsealed2:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Woensdag 09/09 (Last Minute goestingske)

Post by OzzePaa »

Oewast :?: :ricky: :cool: :?:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

ChiChiWaWa
Posts: 201
Joined: 16 Jul 2015 11:45

Woensdag 09/09 (Last Minute goestingske)

Post by ChiChiWaWa »

OzzePaa wrote:Oewast :?: :ricky: :cool: :?:
's Ochtends friskes toen ik aan Baraque Fraiteur zowat letterlijk door een wolk reed :blink:

Jammer dat het zo veel snelweg is om ginder te geraken, maar 't blijft schoon rijden in Luxemburg. En kalm dat da ginder was, ganse stukken gereden da'k precies alleen op de wereld was. Zalig rustig rondtuffen.

680 Kilometer op iets meer dan 10u. 'k Was alleen, dus niet te veel of te lang gestopt.

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Woensdag 09/09 (Last Minute goestingske)

Post by OzzePaa »

ChiChiWaWa wrote:
OzzePaa wrote:Oewast :?: :ricky: :cool: :?:
's Ochtends friskes toen ik aan Baraque Fraiteur zowat letterlijk door een wolk reed :blink:

Jammer dat het zo veel snelweg is om ginder te geraken, maar 't blijft schoon rijden in Luxemburg. En kalm dat da ginder was, ganse stukken gereden da'k precies alleen op de wereld was. Zalig[strike] rustig[/strike] rondtuffen.

[strike]680[/strike] 710 Kilometer op iets meer dan 10u. 'k Was alleen, dus niet te veel of te lang gestopt.
Pesies just 't zelfde voorgehad zondag ... maar dan in dander richting, direction Caps :headbang:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Post Reply