Geuze & Druuge Wusten
Posted: 11 Oct 2015 13:32
Het was de juiste off-road reflex: when in doubt, use the throttle!F M wrote:Ik weet niet meer wat ik gedaan heb, maar ik ben toch niet omver gegaan...
Het was de juiste off-road reflex: when in doubt, use the throttle!F M wrote:Ik weet niet meer wat ik gedaan heb, maar ik ben toch niet omver gegaan...
Awel, toen ik daar alleen voor stond, wist ik ook niet goed hoe het best aan te pakken...F M wrote: Ja, op dat moment ging de tikker al wat omhoog; "Hoe rijd ik daar het best over ?"
Da moe'k ook nog lerenduibhce Kaelann wrote:Het was de juiste off-road reflex: when in doubt, use the throttle!F M wrote:Ik weet niet meer wat ik gedaan heb, maar ik ben toch niet omver gegaan...
Na den 31ste gaat dat al veel makkelijker zijn .ChiChiWaWa wrote:Da moe'k ook nog lerenduibhce Kaelann wrote:Het was de juiste off-road reflex: when in doubt, use the throttle!F M wrote:Ik weet niet meer wat ik gedaan heb, maar ik ben toch niet omver gegaan...
Da zag er inderdaad simpel genoeg uit, maar da was toch hoger om op te rijden dan wa'k gewend ben
Die terra's doen blijkbaar af en toe aan partnerruilF M wrote:Zijn die twee Terra's ook getrouwd ?
Da's niet met dat wheelkeHarald wrote:Ik heb namelijk geen roterende schakelaar waar in Enduro modus kan op selecteren en zo alles iets bewegelijker maakt :grijns:
Helaas, de naaldlagers hadden voorrang :icon:OzzePaa wrote:...
x) Den Bullet (komt er ene geven bij Mong Blok zo rond een uur of 4- halfvijf )
...
Ahvwala ... daarmee dattergeen Van-Vanneke te bespeuren was optterras van Mong Blok ... prioriteiten hebben uiteraard euuhhh ... voorrang, h? Bulletden Bullet wrote: Helaas, de naaldlagers hadden voorrang :icon:
Het is een 'gewone' HD Ghost. Ik rijd niet in de vrieskou, dat spul is dus nog nooit bevroren.OzzePaa wrote:En Frans : is jouwe een "S" of nog een "gewone" Ghost ? Heeft die last van "bevriezen" zoals ik her en der lees
OzzePaa wrote:Bij de eerste foto van Duib doet het onderschrift de waarheid wat oneer aan, want het zij geweten dat ik daar als laatste toekwam terwijl de hele bende zich al warmkes gezeten en aan warme drankjes genoegdoende in het voorgeborgte had ge?nstalleerd.
Jups, een Virb Elite. Geen Drift meer omdat Drift mij duidelijk niet moet hebben, zie de commentaar van Frans hieronder. Waarom wel een Virb en geen GoPro dan? De 2 belangrijkste redenen zijn gebruiksgemak (die gigantische schuifknop is supergemakkelijk, ook met dikke winterhandschoenen) en de batterij, die exact dezelfde is als van mijn Garmin Monterra. Zo kan ik een lege Virb batterij opladen in de Monterra terwijl ik rijd en de volle Monterra batterij in de Virb steken.OzzePaa wrote:Speaking of :pijlr: Duib, je hebt een Garmin Virb h? ? Enige doorslaggevend reden waarom je die koos boven een GoPro of een Drift
tut, tut. Dat ding is duidelijk niet voorzien op avontuurlijk reizen. 1 keer laten vallen op een camping onderweg naar Oekra?ne en het scherm is geperforeerd, de behuizing niet meer waterdicht en de elektronica naar de zak :bleiten:F M wrote:Ik had gehoopt mijn vorige eens terug te lenen van Jo, om te zien of het aan de Drift ligt, maar die gast draagt geen zorg voor zijn helmcamera's. Hij laat die vliegen of op de grond kapot vallen... :motten: