Ideaal weertje ...

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Post Reply
User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Ideaal weertje ...

Post by OzzePaa »

Zondag en maandag inderdaad nog suuuuuperschoon weertje om een uitgebreid toerke te gaan doen :rayof: .... Iemand al snode plannen in die richting :?: Den Blaawe Geschelpte is net terug van een midweekske Romantische Rijn en zou daar nog graag een vervolg aan breien :ricky: waarazo weetem nog nie, maar bollen doen we één van dees :!: :sunny: :sunny: :sunny:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Wannes
Posts: 19
Joined: 25 Apr 2015 08:16

Re: Ideaal weertje ...

Post by Wannes »

Maandag is opnieuw werkendag, maar morgen kan ik wel mee.

Johan

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Ideaal weertje ...

Post by TRooPER »

zondag kan ik misschien ook nog, tenzij vrouwke ondertussen andere plannen in het hoofd heeft die minstens even verleidelijk zijn :grin:

dus laat hier maar weten wat de motorplannen zijn: startplaats uur, en ik zie vannacht wel wat er nog kan.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Ideaal weertje ...

Post by OzzePaa »

Wegens vanavond genen tijd, derjust al efkes keuze gemaakt : 'k gaan eens kijken tot waar La France zo onbeschaamd diep in ons Belgiekske doordringt :arrow: Givet dus.
Daar in de buurt staat een kasteelke met een schoon terras aan de Maas. En als we daar dan toch zijn, en niet te lang op bewust terras blijven hangen, kronkelen we nog een stukske zuidwaarts tot Bouillon om dan de steven weer naar het noorden te richten.
Dat zou zo ongeveer volgens DEES plannetje (klikkerdeklik voor GPX)

Hoegaarden lijkt me een goed meeting-point en ik zal daar dan ook rond 9u00 à 9u15 ergens aan de kerk op één of anders caféterras trachten ze zijn ...
Wannes als je vroeger wil aanpikken, kunnen we misschien best afspreken aan de afrit Geel-Oost (24) van de E313 ... zo tegen 8u15 :?:
Last edited by OzzePaa on 08 May 2016 07:48, edited 1 time in total.
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

tarn
Posts: 76
Joined: 19 Oct 2015 11:34

Re: Ideaal weertje ...

Post by tarn »

OzzePaa wrote: Dat zou zo ongeveer volgens DEES plannetje (klikkerdeklik voor GPX)
link werkt niet.

wordt vanaf Hoegaarden langs namen gereden :?:

Wannes
Posts: 19
Joined: 25 Apr 2015 08:16

Re: Ideaal weertje ...

Post by Wannes »

tarn wrote:
OzzePaa wrote: Dat zou zo ongeveer volgens DEES plannetje (klikkerdeklik voor GPX)
link zou nu wel moeten werken.

Ik heb de route nog niet bekeken, dus ik weet (nog) niet of Namen op de route ligt.

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Ideaal weertje ...

Post by OzzePaa »

tarn wrote:
OzzePaa wrote: Dat zou zo ongeveer volgens DEES plannetje (klikkerdeklik voor GPX)
link werkt niet.

wordt vanaf Hoegaarden langs namen gereden :?:
Raar ... rechts-klik en kiezen voor "opslaan als" marsjeert hier gewoon ...
Route komt niet langs Namen b.t.w.
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: Ideaal weertje ...

Post by Davy78 »

OzzePaa wrote:Raar ... rechts-klik en kiezen voor "opslaan als" marsjeert hier gewoon ...
Dat is straf, want er zit wel degelijk een foutje in de link:

usres.telenet.be

Deze zou moeten werken:
http://users.telenet.be/OzzePaa/Toerke% ... s_PLUS.gpx

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Ideaal weertje ...

Post by OzzePaa »

Oopssss :oops: Davy, Tarn ... jullie zijn juist : stond idd die tipfout in de link :thumbsdown: Bedankt om 'm aan te passen.
Toen ik 'm testte, niet goed gekeken en "LINK opslaan als" geklikt ... ja, da werkt natuurlijk altijd :wall: :mrgreen:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Post Reply