Zondag 14 augustus : Fietsen met de Motorfiets

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Zondag 14 augustus : Fietsen met de Motorfiets

Post by fore »

Yamazaki (Paul) komt ook af ...

1. OzzePaa
2. FM
3. Tom Thumper & Co ?
4. Koeno
5. ChiChi &Co ?
6. Julien
7. Drummer
8. Fore
9. J@n
10. yamazaki
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Zondag 14 augustus : Fietsen met de Motorfiets

Post by F M »

fore wrote:
OzzePaa wrote: Nog een mogelijkheid is natuurlijk Achouffe (efkes voor Houffalize) waar het kabouterke ook wel wat lekkers op het bord kan leggen.
Aha ... dan kannek een fles caffee-chouffe gaan sjoppen ... : :friday:
Hedde daar al plaats voor ?
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Bij
Posts: 435
Joined: 01 Mar 2011 09:57
Location: Pallieterland

Re: Zondag 14 augustus : Fietsen met de Motorfiets

Post by Bij »

jongens amuseert ulder.
Ik ga aan ulle denken terwijl ik voor de famille aan het barbesjoen ben.
Ik kijk al uit naar het fotoverslagske :)
Oldtimer BMW fanaat :ricky:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Zondag 14 augustus : Fietsen met de Motorfiets

Post by OzzePaa »

fore wrote: Aha ... dan kannek een fles caffee-chouffe gaan sjoppen ... : :friday:
Ha, Forre ... Benevens uw zelfkennis (zo te zien aan uw nief signatuur), is uw verzamelhobby dus ook nie veranderd :thumbsup: ;) :lol:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Zondag 14 augustus : Fietsen met de Motorfiets

Post by bompa »

Amuseer jullie zondag :thumbsup: , ik ben dan ergens rond en in het Nationaal Park Dwingelderveld in Drenthe aan het fietsen.
Ligt al van februari vast , anders had ik wel meegereden.

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Zondag 14 augustus : Fietsen met de Motorfiets

Post by fore »

F M wrote: Hedde daar al plaats voor ?
:dontknow: ... nog niet. Daarom dat yamazaki meerijd ... die heeft nog nen topkoffer :mrgreen:

Op 't einde van de maand is 'm top-koffer-ready ... en kan ik terug in volle brouwerij-mode gaan toeren ... :ricky:
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

j@n
Posts: 36
Joined: 09 May 2015 12:30

Re: Zondag 14 augustus : Fietsen met de Motorfiets

Post by j@n »

OzzePaa wrote: Nog een mogelijkheid is natuurlijk Achouffe (efkes voor Houffalize) waar het kabouterke ook wel wat lekkers op het bord kan leggen.
T's wel zondag en goe weer, dus mogelijks overal wel ewa drukker als er op of even na de noen een terrasplek om t'eten gezocht wordt .
't Gaat daar volgens mij hééél druk zijn .... Choufferie
;)

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Zondag 14 augustus : Fietsen met de Motorfiets

Post by Koeno »

Net het goede nieuws gekregen dat de varadero klaar is,
straks gaan afhalen, dus kan ik morgen met de grote meneren-motor komen :)
dus lunchpakket is mee te nemen van thuis versta ik het goed?

ChiChiWaWa
Posts: 201
Joined: 16 Jul 2015 11:45

Re: RE: Re: Zondag 14 augustus : Fietsen met de Motorfiets

Post by ChiChiWaWa »

Koeno wrote: dus lunchpakket is mee te nemen van thuis versta ik het goed?
Ik voorzie alleszins iets. Moesten we toch iets vinden om te stoppen kan het nog dienen voor s avonds

Drummer
Posts: 673
Joined: 23 Oct 2009 17:11
Location: IN HET BOS

Re: Zondag 14 augustus : Fietsen met de Motorfiets

Post by Drummer »

8-) 8-) 8-)


Ik hoop wel ergens iets tegen te komen om te eten onderweg, want ik moet al heel de week op't werk lunchpakketje eten. :roll:


We zien wel............

Tot Morgen

Drummer

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Zondag 14 augustus : Fietsen met de Motorfiets

Post by Tom Thumper »

Jep, na het het middelbaar onderwijs waar ik 3 jaar in "de tweede shift" moest eten, dwz dat er al stinkende salami op de grond van de eetzaal lag en die reeds was platgetrapt door puistenpubers, heb ik me voorgenomen om geen bokes in een pakske meer te eten. Ik heb dat vrij goed volgehouden. Vergeef mijn hoogmoed.
Me gusta la moto, me gustas tu.

ChiChiWaWa
Posts: 201
Joined: 16 Jul 2015 11:45

Re: Zondag 14 augustus : Fietsen met de Motorfiets

Post by ChiChiWaWa »

Wij staan in Heverlee maar d'r heeft er ene ne nagel in zijne band, dus wij gaan wat later zijn

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Zondag 14 augustus : Fietsen met de Motorfiets

Post by fore »

't was plezant om 'de ouwe, en nieuwe' rakkers nog eens te ontmoeten en samen te toeren. ...
't was een geweldig rit(je) ... 't staat in de folder ... 'niet wegsmijten' ... 8-)

De foremobiel 3.0 al wat beter onder de knie ... de smile word (nog) groter ... 8-)
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

Yamazaki

Re: Zondag 14 augustus : Fietsen met de Motorfiets

Post by Yamazaki »

Chi, da hedde gij goe gedaan, merci voor de plezante dag.
Het was plezant om eens een aantal "oude" bekenden terug te zien.

ChiChiWaWa
Posts: 201
Joined: 16 Jul 2015 11:45

Re: Zondag 14 augustus : Fietsen met de Motorfiets

Post by ChiChiWaWa »

Awel, ik heb mij beestig goed geamuseerd.

Heel apart om zo eens een dagje op de moto te zitten en op talloze plaatsen terug te denken aan momenten dat ge zat af te zien op de fiets, dat het zweet in uw ogen prikte, dat ge vloekte en sakkerde en u afvroeg wat ge daar eigenlijk zat te doen terwijl de benen op ontploffen stonden. En toch ook een paar keer gedacht 'amai, da blijft hier stijgen' en weten dat ik daar boven ben geraakt, traag maar gestaag, en heel even toch stiekem een beetje fier zijn dat hoe moeizaam ook, het destijds toch maar gelukt is.
En veel mooie uitzichten gezien waarvan ik wist dat ze er zijn, maar waar ik op de fiets, gek genoeg, geen tijd had om er van te genieten. Nog een trap, nog een meter, nog duizend keer van dat.

Ideaal weer, minder ideale baantjes, maar dan zetten we de vering op Soft en gaan we even rechtop staan hé :lol:

Bedankt voor het gezelschap en de goede suggesties qua middag- en tankstop. 't Was een mooie motordag zoals er meer mogen zijn :sunny:

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Zondag 14 augustus : Fietsen met de Motorfiets

Post by Koeno »

Ik heb mij geweldig geamuseerd en de bandjes van de varadero nog eens goed rond gereden :)
héél schone rit, met héél schone omgeving en al bij al nog veel schoon baantjes met al dan niet schonen asfalt :p

merci meneer de vooraan rijder, u hebt dat voortreffelijk gedaan :)
en merci aan de rest van de groep, u was alweer aangenaam gezelschap om in te vertoeven.
Moeten we nog is doen :grin:

Drummer
Posts: 673
Joined: 23 Oct 2009 17:11
Location: IN HET BOS

Re: Zondag 14 augustus : Fietsen met de Motorfiets

Post by Drummer »

8-) 8-) 8-)



Ik ben na 630km gisteren ook goed thuis gekomen na een Super Ritje, mijne CT weer wat beter leren kennen.
Ook weer tof om wat bekende gezichten terug te zien.
Daarnet eens naar de Filmpjes gekeken die mijne camera had opgenomen.
Tis alleszins een ritje dat in nog wel eens een keertje ga doen.

Merci aan de maker en aan de rest merci voor den toffe dag.


Grtz Drummer

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Zondag 14 augustus : Fietsen met de Motorfiets

Post by Koeno »

Drummer wrote: Daarnet eens naar de Filmpjes gekeken die mijne camera had opgenomen.
Zijn die filmkes toevallig voor publiek beschikbaar? :p

Drummer
Posts: 673
Joined: 23 Oct 2009 17:11
Location: IN HET BOS

Re: Zondag 14 augustus : Fietsen met de Motorfiets

Post by Drummer »

8-) 8-) 8-)


Ja hoor, kmoet alleen is uitzoeken hoe ik dat moet bewerken enzo, ga ze alvast efkes op de PC bewaren en proberen om er eens iets van te maken.

De camera is eigenlijk bedoeld als Dashcam, en filmt zowel voor als achteraan.

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Zondag 14 augustus : Fietsen met de Motorfiets

Post by F M »

De dag begon al schitterend met het nieuws dat Thiam goud had gewonnen op de zevenkamp. En dan nog een heel leuke rit met een tof gezelschap. :thumbsup:

Ik heb bewondering voor de vele ChiChi's die deze hellingen met een tweewieler op eigen kracht omhoog rijden. :o Ik was wat blij om over ongeveer 1200 cc te beschikken.

Sorry, Koen, dat ik op het einde zelf in het wiel van Kirsten ben gaan hangen. Op de wat bredere wegen naar het einde is dat wat ik zo graag doe, het tempo volgen van iemand die meer durft dan ik. :dontknow:

Met andere woorden, ook een dikke merci van hier uit.

PS. Ook ik moet tijd zoeken om mijn filmpjes te editen. Koen, je staat er een paar keer van dichtbij op ;)
I am confused. Oh no, maybe not!

Post Reply