Whoesie Adventurers.

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: Whoesie Adventurers.

Post by Cotthem »

diskeletloetje wrote:Hoe zit het hier eigenlijk met dat verslag van deze legendarische tocht? Ik zit hier wel te wachten hoor... :)

Wel, eigenlijk geen tijd om een verslag te schrijven. Dus een korte resumé.

Het was veel te kort zoals deze resumé dus, maar het was ongelooflijk plezant. Het kopke was terug leeg.
Ging het feilloos? ....bah nee ....tzijn ktm's he.

Op deze foto zie je Pepijn het volledige driedelige verslag schrijven. Binnenkort verschijnt dat online.

Image

De ketting van Pepijn zijn trut rammelde langs alle kanten en mijn achterrem, alsook die van Pepijn had er soms een andere benadering van vertraging. Zijnde, dat ge in uwen helm luidkeels SHIT en neeeeeejeeee....roept en plots het leven in slowmotion ziet. Blijkbaar remolie oververhit waardoor we in luchtbellen zaten te pompen met onze tere rechtervoet. Gelukkig kwamen we watervalletjes tegen met fris water om een geinproviseerde waterkoeling te fabriceren op de achterrem.
Ongelooflijk hoe de zwaartekracht in de Alpen aan uwe moto trekt.....

Pepino doet pipi

Image

Pepino's Zumo deed al raar met zijn touchscreen en den mijne plots ook. Dus we gaan nekeer dat touchscreen moeten checkken. Blijkbaar is hier op dat forum nen topic die daar over gaat en zijn er al ervaringsdeskundigen...dus binnenkort torpedeer ik jullie met vragen daarover.

deze foto is getrokken in de bergen

Image


Het eten, ah das altijd lekker in Frankrijk, de campings waren schandalig goedkoop. Gaande van 5 euro tot 17 euro.

deze driecilinder had minder geluk. De bestuurder was de dag ervoor helaas omgekomen. Was toch efkes slikken

Image

Hoogtepunt van de reis...2997m, laagtepunt van de reis, Genève mijden en toch pal in het centrum komen.
Het weer. 1 dag regen 7 dagen knallende zon.

Dit is een dam denk ik....

Image


Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Er moest ook gewerkt worden, schapen hoeden dus....Als we kunnen helpen, zijn we der altijd....
Image

Na een een ganse dag schapen hoeden, tijd voor een marlborocigaret en wat filosofische gesprekken over waarom mannen zich aangetrokken voelen tot tettn...wadisdanu toch....afin, we zijn er nog altijd niet aan uit. Onderzoek volgt later....
Image

Image

stof vreten met kleine kiezelsteentjes
Image

Pepino testarossa, ah ja, want we zaten in Italië
Image

Pepino als voorpagina op een motormagazine...het zou niet mistaan.
Image

ah, een liefelijk brugje...
Image

Pepino Alpino moest bijna surplacen, want mijne kodak was niet snel genoeg
Image

Op deze foto zie je links een berg en in het midden ook een berg en dan ook nog es rechts een berg. Achter ons waren er ook bergen, maar die zie je niet op de foto...
Image

Effe de koeien begeleiden gelijk echte cowboys. Best romantisch azo ons eigen "brokeback mountain" verhaal....
Image

Image

gaaaazzzzz. We zagen op deze piste zowel veel te trage 4x4's, veel te snelle quads, ne gs met koffers en duo en ne zotte zwitser op nen brommer...
Image

Ok, tijd voor een cigaret en de discussie over de tettn verder te zetten
Image

We hadden veel bekijks eigenlijk. Elk met zo'n karaktervolle uberktm. Iedereen dacht dat we broers waren....van heinde en verre kwamen schappenhoeders ons bekijken, werden dochters en bruidschatten geschonken en betaalden we ons eigen bier
Image

Image

Neh, direct dan maar een stukje professionalisme plakken over die amateuristische stickers.
Image

filmset MADMAX
Image

Image

Nog tal van klassiekers beplakt. Mensen gingen in rijen staan om te poseren voor de sticker....daar hebben we ook foto's van, maar die staan momenteel niet online.....dit om de hype wat te counteren. We willen immers geen slachtoffer zijn van ons eigen succes....stickers hadden we zelf ontworpen en gemaakt (lees: gepikt op het net, paint gewijs aangepast en printen op kosten van het werk). Stickers leek ons iets properder dan overal een piske tegen te doen als vorm van terrein afbakening.....
Image


We hebben geen ruzie gemaakt, bijlange niet. Het gezelschap was fijn, maar het feit dat we elkaar al lang kennen helpt natuurlijk ook. De
Voor herhaling vatbaar, we blijven whoesies.

Image

Bergen en Tettn....het heeft iets gemeenschappelijks....misschien moeten we in die richting verder onderzoeken Pepino. Volgend jaar ofzo...

Hier waren de stickers op
Image

Route des collines is voor een andere keer. Dit zou te heftig geweest zijn. Voor we terug thuis waren eerst nog effe gestopt in een bedevaartsoord om de heilige Zappa te aanbidden, helaas, ze was weer niet in haar grot.... :grin:
"...the path is the destination"

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Whoesie Adventurers.

Post by OzzePaa »

Ik hem zo een gedacht da gelle elle vrie goe gammezeerd het ;) :thumbsup: :grin:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Whoesie Adventurers.

Post by Muug »

Het hoogstaand commentaar ! :w00t:
Op deze foto zie je links een berg en in het midden ook een berg en dan ook nog es rechts een berg. Achter ons waren er ook bergen, maar die zie je niet op de foto...

diskeletlietje
Posts: 330
Joined: 25 Sep 2014 18:50

Re: Whoesie Adventurers.

Post by diskeletlietje »

Muug wrote:Het hoogstaand commentaar ! :w00t:
Op deze foto zie je links een berg en in het midden ook een berg en dan ook nog es rechts een berg. Achter ons waren er ook bergen, maar die zie je niet op de foto...
YUP :lipsrsealed2:

Online
User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Whoesie Adventurers.

Post by Blackbert »

Wa moete doen om zo'n afplakker te bekomen? :thumbsup:
grease up your baby for a ball on the hill

Nickel
Posts: 329
Joined: 28 Oct 2009 20:13

Re: Whoesie Adventurers.

Post by Nickel »

Cotthem wrote:
Pepino's Zumo deed al raar met zijn touchscreen en den mijne plots ook. Dus we gaan nekeer dat touchscreen moeten checkken. Blijkbaar is hier op dat forum nen topic die daar over gaat en zijn er al ervaringsdeskundigen...dus binnenkort torpedeer ik jullie met vragen daarover.
Ge hebt precies een leuke tijd achter de rug en nog "naplezier" van :lol:

Je touchscreen vervangen van je zumo is pies of ceek. Heb het ook net moeten doen, werkt weer perfect, lijk nief. Ondertussen ook de knoppen aan de binnenkant behandeld met Seam Grip want er begonnen er een paar scheurtjes te vertonen (en enen helemaal los al).
Dus voor quasi 25 euro weer back in business....het moeilijkste is wachten tot dat dat schermke van China of Hong Kong tot hier geraakt hoewel dat eigenlijk ook goed meegevallen is, een goeie twee weken dacht ik.
If loud pipes save lives, imagine what learning to ride would do :mrgreen: .

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Whoesie Adventurers.

Post by petervdc »

Schitterend :-)
Mag ik mee volgende keer...
Keep going

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Whoesie Adventurers.

Post by Muug »

petervdc wrote:Mag ik mee volgende keer...
Mja Peter, als twee érg goeie frientjes met elkaar op reis gaan, tja, dan is elke man extra ene te veel eh :whip: :lol:

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Whoesie Adventurers.

Post by petervdc »

Muug wrote:
petervdc wrote:Mag ik mee volgende keer...
Mja Peter, als twee érg goeie frientjes met elkaar op reis gaan, tja, dan is elke man extra ene te veel eh :whip: :lol:
Kweetet
Keep going

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Whoesie Adventurers.

Post by Muug »

en voor alle duidelijkheid : da's gene kritiek naar V&P toe natuurlijk, mijn opmerking was gewoon om te lachen :grin:

diskeletlietje
Posts: 330
Joined: 25 Sep 2014 18:50

Re: Whoesie Adventurers.

Post by diskeletlietje »

Muug wrote:en voor alle duidelijkheid : da's gene kritiek naar V&P toe natuurlijk, mijn opmerking was gewoon om te lachen :grin:
ja maar wat bedoel je nu feitelijk :twisted: ?

diskeletlietje
Posts: 330
Joined: 25 Sep 2014 18:50

Re: Whoesie Adventurers.

Post by diskeletlietje »

Blackbert wrote:Wa moete doen om zo'n afplakker te bekomen? :thumbsup:
die foto kopiëren en afdrukken op stikker papier ? whoesie adventurers maken het gemakkelijk voor de fans :grin:

diskeletlietje
Posts: 330
Joined: 25 Sep 2014 18:50

Re: Whoesie Adventurers.

Post by diskeletlietje »

Cotthem wrote:
Effe de koeien begeleiden gelijk echte cowboys. Best romantisch azo ons eigen "brokeback mountain" verhaal....
Image
ja ik zat eerst op mijn huk in het midden van dat baantje , toen de alfa koe eens kwam kijken wat ik daar aan het doen was ik was gewoon gelijk een whoesie achter mijn moto gekropen , vandaar het givi rekje in de foto ... moest die foto nu wat breder zijn dan zag je dat enorm beest (nu ja wel er is nog de schaduw er van ) :shock:

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Whoesie Adventurers.

Post by zappa »

diskeletlietje wrote:
Muug wrote:en voor alle duidelijkheid : da's gene kritiek naar V&P toe natuurlijk, mijn opmerking was gewoon om te lachen :grin:
ja maar wat bedoel je nu feitelijk :twisted: ?

Image :mrgreen: :mrgreen:
sig nature

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Whoesie Adventurers.

Post by Muug »

diskeletlietje wrote:
Muug wrote:en voor alle duidelijkheid : da's gene kritiek naar V&P toe natuurlijk, mijn opmerking was gewoon om te lachen :grin:
ja maar wat bedoel je nu feitelijk :twisted: ?
ik wou eerst zeggen "niks" maar dat zou ook maar de halve waarheid zijn. Vandaar het volgende antwoord:
"Eigenlijk dit : er zijn al momenten geweest dat er hier mensen van 't forum machtige reizen maakten en dat ik een beetje jaloers en afgunstig was dat ik niet mee was gevraagd. Maar in dit geval dus niet. ik slaag erin om, totaal onthecht van alle mogelijke vormen van jaloezie en afgunst, veel plezier te hebben met het verslag van jullie avontuur. Het moet zijn dat ik in de loop der jaren toch weer een heel klein beetje wijzer ben geworden :ugeek: :angel: "
Olé 8-)

diskeletlietje
Posts: 330
Joined: 25 Sep 2014 18:50

Re: Whoesie Adventurers.

Post by diskeletlietje »

Muug wrote:
diskeletlietje wrote:
Muug wrote:en voor alle duidelijkheid : da's gene kritiek naar V&P toe natuurlijk, mijn opmerking was gewoon om te lachen :grin:
ja maar wat bedoel je nu feitelijk :twisted: ?
ik wou eerst zeggen "niks" maar dat zou ook maar de halve waarheid zijn. Vandaar het volgende antwoord:
"Eigenlijk dit : er zijn al momenten geweest dat er hier mensen van 't forum machtige reizen maakten en dat ik een beetje jaloers en afgunstig was dat ik niet mee was gevraagd. Maar in dit geval dus niet. ik slaag erin om, totaal onthecht van alle mogelijke vormen van jaloezie en afgunst, veel plezier te hebben met het verslag van jullie avontuur. Het moet zijn dat ik in de loop der jaren toch weer een heel klein beetje wijzer ben geworden :ugeek: :angel: "
Olé 8-)
ik vind het erger als je meegevraagd bent en je hebt veel goesting maar het gaat niet ,omdat je heel belangrijk bent op het werk (lees doe eens de ploegbaas zij werk want die is in verlof ) :dontknow: maar eens het school begonnen is gaat dat wat vlotter om verlof te krijgen :rayof:

Post Reply