Dagtripfoto.

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Locked
User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Dagtripfoto.

Post by OzzePaa »

Harald wrote: 19 Feb 2018 19:55
Aah, deze is ooit vanuit hetzelfde cafeetje genomen [emoji4]
Image
Aahh jaat :roll: FYI, Harald : gisteren lagen er zo een stuk of vier tegen de grond op dat rondpunt zelve. Maar die hangen aanmekaar met een ketting en gaan er dus niet op hun eigen vandoor als ge zomrijdt :oops: :lol: :lol:

Over solorijden : dat heeft z'n voordelen ... met het grote nadeel dagge idd dus euuh ... solo aant rijden bent :mrgreen:

@FM : 10 points foor the vindingrijkheid, maar toch wat tips :?: ;)
- Knooppunt 59 naar 58 maar dan langs de Nete-met-een-G
- http://routes.wallonie.be/listeFiche.do ... 2&axeSec=5
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Bij
Posts: 435
Joined: 01 Mar 2011 09:57
Location: Pallieterland

Re: Dagtripfoto.

Post by Bij »

Gisteren ook effe solo voor ne km of 30. Het weer was goe en de GS had er ook goesting in. Klein toerke gedaan in de omgeving van zandhoven en pulderbos. Per toeval ook wat verloren gereden in de bossen sommige wegen lagen er toch veel te vettig bij... Ik heb wel niet terug gedraaid maar erdoor geploeterd :mrgreen:
Attachments
IMG_0760.jpg
(768.4 KiB) Downloaded 2545 times
Oldtimer BMW fanaat :ricky:

Drummer
Posts: 673
Joined: 23 Oct 2009 17:11
Location: IN HET BOS

Re: Dagtripfoto.

Post by Drummer »

Muug wrote: 19 Feb 2018 16:16 Dat is dus echt iets dat ik nog moet leren, zo een halve/hele dag alleen gaan rijden. :oops: Maar ik betwijfel het of het mij ooit zal lukken. Dat zit niet echt in mij, zo alleen kilometers malen.
Gisteren vanaf de middag zat ik thuis ook maar wat met mijn vingers te draaien. Deels wel willen gaan rijden, deels niet. Vooral niet weten naar waar. Geen inspiratie.

Ik doe dat ook regelmatig, ik heb ondertussen al een hoop toertjes in de pc opgeslagen, die ik dan wel eens durf te gaan rijden op een vrije dag, of ne zondag.
Koppeke leegmaken, aan niks anders denken dan rijden met de moto. Zalig ind ik dat.
Vorige zomer zelfs een weekje Franse Alpen op mijnen alleen gedaan. Oh ja, en de Noordkaap niet vergeten, was ook alleen ;)
Opstappen en rijden, daar dient die moto toch voor 8-)

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dagtripfoto.

Post by Muug »

Drummer wrote: 19 Feb 2018 21:45 Ik doe dat ook regelmatig,
....
Koppeke leegmaken, aan niks anders denken dan rijden met de moto. Zalig ind ik dat.
.......
Opstappen en rijden, daar dient die moto toch voor 8-)
Alleen rijden heb ik eigenlijk alleen op mijn brommer gedaan. 's avonds als iedereen voor TV naar iets mottigs lag te kijken (aja, de ouders waren baas) dan ging ik met mijn MBX half Oost-Vlaanderen afsjezen. :ricky: Echt mijn kop leegrijden. En in de winter lag ik nadien een uur lang met vervrozen knieën in bed :mrgreen:
Dan nadien per moto heb ik vrij rap een club gezocht met het ideaalbeeld dat ik daar omringd ging zijn door mensen die me veel konden leren. Het wàren ook toffe mensen, maar ik kon er niks van leren. :mrgreen: En toen ze me ne keer in de Limburgse bossen hebben laten staan met mechanische pech, begreep ik dat ik er niks meer te zoeken had. Toen had ik al wat maten om mee te rijden. En dan later mijn madam die toen nog een juffrouw was. :laughing: Dus sindsdien heb ik quasi nooit meer alleen gereden.
Kunde ergens les volgen in alleen rijden? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Dagtripfoto.

Post by TRooPER »


Kunde ergens les volgen in alleen rijden? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Alleen rijden heb ik eigenlijk alleen op mijn brommer gedaan. 's avonds als iedereen voor TV naar iets mottigs lag te kijken

zelfkennis is begin van alle wijsheid
:peepwall:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Dagtripfoto.

Post by OzzePaa »

Gisteren in acute Vieze-Goesting-mode de nieuw Shinkookes nog wat weest inrijden int HageHaspengouwLand ... :ricky: ...
Maar op ne maandag blijkbaar weinig etablissementen die iets willen verdienen aan ne warme choco ;) :whistling:

Image

Image
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Dagtripfoto.

Post by OzzePaa »

Productief dagske vandaag : stofzuiger gaan kopen bij Media Markt Turn'aat, tuin- en andere afval naart containerpark gebracht, garagepoortopener gerepareerd en om 14.30 in een vergeten hoekske nog tijd gevonden om den FJR te gaan tanken :grin: :ricky:

10 points voor wie raad waar ...
Image

Dreigende lochte maar toch hielegaans droog gebleven
Image

En mocht er toch nattigheid vallen : abri's partout :!: :lol:
Image
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Dagtripfoto.

Post by Tom Thumper »

OzzePaa wrote: 01 Apr 2018 00:06 Productief dagske vandaag : stofzuiger gaan kopen bij Media Markt Turn'aat, tuin- en andere afval naart containerpark gebracht, garagepoortopener gerepareerd en om 14.30 in een vergeten hoekske nog tijd gevonden om den FJR te gaan tanken :grin: :ricky:


En mocht er toch nattigheid vallen : abri's partout :!: :lol:
Image
‘Helixagon’ van Frederik Vaes te bewondereren in Linter.
Me gusta la moto, me gustas tu.

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Dagtripfoto.

Post by TRooPER »

Muug wrote: 19 Feb 2018 16:16 Dat is dus echt iets dat ik nog moet leren, zo een halve/hele dag alleen gaan rijden. :oops: Maar ik betwijfel het of het mij ooit zal lukken. Dat zit niet echt in mij, zo alleen kilometers malen.
Gisteren vanaf de middag zat ik thuis ook maar wat met mijn vingers te draaien. Deels wel willen gaan rijden, deels niet. Vooral niet weten naar waar. Geen inspiratie.
daarom dat ik zo 'kheb een vieze goesting' snel naar routeyou ga,
ik pik daar een route, rij die naar mijn goesting, als het niet bevalt, sla ik andere wegjes in.
is het een toffe route, des te makkelijker, bolleke pijlke GAAAAAASSS


sebiet es de ronde na de ronde van vlaanderen gaan rijden, maar dan niet de lusversie in de huidige vorm, nee, de ronde van vlaanderen van 2007 toen het nog 1 ronde was en geen kermiskoers
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
Bij
Posts: 435
Joined: 01 Mar 2011 09:57
Location: Pallieterland

Re: Dagtripfoto.

Post by Bij »

vandaag met wat gelijkgestemde zielen een toerke gedaan in zeeland....
weer 350 km GS plezier gehad :grin: :mrgreen:
Attachments
zeeland1.jpg
(1018.51 KiB) Downloaded 1954 times
Oldtimer BMW fanaat :ricky:

Online
User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Dagtripfoto.

Post by Blackbert »

Ook niet direct ne parking met faciliteiten precies. ;)

der sta wel schoon gerief tussen, zo van ver te zien.
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Bij
Posts: 435
Joined: 01 Mar 2011 09:57
Location: Pallieterland

Re: Dagtripfoto.

Post by Bij »

Was ne parking aan het begin van een wandelgebied.
Er waren genoeg bomen (buiten de foto) om iedereen van zijn overtollig water te verlossen dus in dat opzicht was de accomodatie wel ok :thumbsup:
Oldtimer BMW fanaat :ricky:

Drummer
Posts: 673
Joined: 23 Oct 2009 17:11
Location: IN HET BOS

Re: Dagtripfoto.

Post by Drummer »

Bij wrote: 08 Apr 2018 21:06 vandaag met wat gelijkgestemde zielen een toerke gedaan in zeeland....
weer 350 km GS plezier gehad :grin: :mrgreen:
Tiens, dien eerste van links op uwe foto, is da den Iron Gonzo ?? van wijlen B4B ??

Doe hem de groeten als ge hem nog is zie ;)

User avatar
Bij
Posts: 435
Joined: 01 Mar 2011 09:57
Location: Pallieterland

Re: Dagtripfoto.

Post by Bij »

jawel dat is hem. Naast zijn ouwe getrouwe 60/5.
Hij had den toer uitgestippeld en was de voorrijder :thumbsup:
Oldtimer BMW fanaat :ricky:

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Dagtripfoto.

Post by Stefke »


User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: Dagtripfoto.

Post by Davy78 »

Wadisda?

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Dagtripfoto.

Post by OzzePaa »

Davy78 wrote: 23 Apr 2018 08:21Wadisda?
Hij heeft ne Nine-T Scrambler zijn ding eens laten doen met een Sachske of ne Piaggio :dontknow:

Neenee ... het boekske van M&T met alle brommers erin is nog voor iet goe : FB Mondial Hipster HPS 125/250 :ugeek:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Dagtripfoto.

Post by OzzePaa »

Ook woensdag wast wonderlijk weer ...
Image

Image

Image

Image
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Dagtripfoto.

Post by Stefke »

OzzePaa wrote: 23 Apr 2018 11:34 Ook woensdag wast wonderlijk weer ...
Image
tof plaatje :thumbsup:

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Dagtripfoto.

Post by bompa »

OzzePaa wrote: 23 Apr 2018 11:34 Ook woensdag wast wonderlijk weer ...
Image
Hier zat ik te sukkelen met de voering in mijn handschoen :? :grin: in het naar huis rijden onderweg Geel punt nog is gestopt en er de voering helemaal uitgesneden ,thuisgekomen mijn handschoenen momentelijk in de vuilzak gestoken , maar 't was een mooie rit 8-) :thumbsup:

Locked