Dagtripfoto.

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Locked
User avatar
Stefke
Posts: 2867
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Dagtripfoto.

Post by Stefke »

Vroeg mij af of hier al zo een rubriekje bestond. Niet direct gevonden, dus post ik hier maar een prentje van eerder deze week, 't was eens ideaal weer. 8-)

Image

User avatar
Muug
Posts: 11701
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dagtripfoto.

Post by Muug »

goed idee :thumbsup:

ha, je 955 nog eens uit gelaten zie ik. Is dat trouwens diegene die ik jaren terug eens te koop heb zien staan bij Triumph TC te Zaventem? Als het eens uit komt en als het mag van je wil ik daar wel eens mee rijden. :ricky:

User avatar
zappa
Posts: 4496
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Dagtripfoto.

Post by zappa »

Image
sig nature

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Dagtripfoto.

Post by OzzePaa »

:stupid:
Er was ooit ergens een forum waar dan om teerst geraden werd in welk hol van pluto de dagtripper gestopt was om zijn portrettentrekker boven te halen. 8-)
:idea: Weet niet of dat spelletje hier moet geplagiateerd worden :idea: , maar behalve dat er ne velo ipv nen Duc opstaat :
Image
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Cooper
Posts: 63
Joined: 10 Mar 2017 22:35
Location: Nijlen

Re: Dagtripfoto.

Post by Cooper »

OzzePaa wrote: 13 May 2017 20:55 :stupid:
Er was ooit ergens een forum waar dan om teerst geraden werd in welk hol van pluto de dagtripper gestopt was om zijn portrettentrekker boven te halen. 8-)
Iets met een tweede letter van't alfabet en het vierde cijfer ofzoiets was dat geloof ik hé ? En o ja die tweede letter kwam dan terug na dat cijfer ! :P
Once you ride a Wing, you never want another thing !

User avatar
Muug
Posts: 11701
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dagtripfoto.

Post by Muug »

Ewel, waarm niet?

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Dagtripfoto.

Post by bompa »

Stefke wrote: 13 May 2017 11:51 Vroeg mij af of hier al zo een rubriekje bestond. Niet direct gevonden, dus post ik hier maar een prentje van eerder deze week, 't was eens ideaal weer. 8-)

Image
Was dat niet van een foto van iets nemen met je moto erbij op , dat jij toen gestopt hebt met de foto niet goed te keuren ?

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Dagtripfoto.

Post by OzzePaa »

bompa wrote: 14 May 2017 14:50
Stefke wrote: 13 May 2017 11:51 Vroeg mij af of hier al zo een rubriekje bestond. Niet direct gevonden, dus post ik hier maar een prentje van eerder deze week, 't was eens ideaal weer. 8-)

Image
Was dat niet van een foto van iets nemen met je moto erbij op , dat jij toen gestopt hebt met de foto niet goed te keuren ?
Ja ... dat komt me pesies ook bekend voor :whistling: ;)
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Stefke
Posts: 2867
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Dagtripfoto.

Post by Stefke »

bompa wrote: 14 May 2017 14:50 Was dat niet van een foto van iets nemen met je moto erbij op , dat jij toen gestopt hebt met de foto niet goed te keuren ?
Moi?? :? :oops:

karel-p
Posts: 111
Joined: 07 May 2015 09:07

Re: Dagtripfoto.

Post by karel-p »

'the riding game' op motorforum.nl

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Dagtripfoto.

Post by bompa »

Stefke wrote: 14 May 2017 23:40
bompa wrote: 14 May 2017 14:50 Was dat niet van een foto van iets nemen met je moto erbij op , dat jij toen gestopt hebt met de foto niet goed te keuren ?
Moi?? :? :oops:
Ja jij.

User avatar
Stefke
Posts: 2867
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Dagtripfoto.

Post by Stefke »

dat er een internetspelleke stil gevallen is omdat ik een foto niet goedkeurde... :wall: :wall: :wall: ik denk wel dat er beter motieven te bedenken zijn... Gewoon verder doen denk ik dan en daarmee basta... :dontknow:

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Dagtripfoto.

Post by bompa »

Stefke wrote: 16 May 2017 14:27 dat er een internetspelleke stil gevallen is omdat ik een foto niet goedkeurde... :wall: :wall: :wall: ik denk wel dat er beter motieven te bedenken zijn... Gewoon verder doen denk ik dan en daarmee basta... :dontknow:
Niks beter motieven te bedenken 't was zo , 't was zo op het motor en toerisme forum , jij gaf een opdracht om een foto van een hog lid te plaatsen,'k plaats een foto met eentje, er zaten er nog 5 binnen maar eentje was wel in orde dacht ik , jij keurt de foto af want toen moesten het er ineens een stuk of dertig zijn met hun moto er bij, en dan is het stil gevallen , zonder goed keurig van de opdrachtgever kon het toen niet verder ;) , dat jij nu juist terug komt met een internetspelletje komt :roll: .

Koeno
Posts: 3180
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Dagtripfoto.

Post by Koeno »

En omdat op een forum dat al enkele jaren totaal plat ligt, dat gebeurd is,
moet dat hier even kei hard duidelijk gemaakt worden?

Maakt toch totaal niet uit?
Niemand die iemand op i-net (tenzij de administrator) kan tegen houden om het spel verder te zetten.
Alsook Niemand die iemand op i-net (tenzij de administrator) kan tegen houden om het spel te blokkeren.
We zitten dus vast.

tenzij............ we gewoon voortdoen? :p

User avatar
Stefke
Posts: 2867
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Dagtripfoto.

Post by Stefke »

bompa wrote: 16 May 2017 15:58 dat jij nu juist terug komt met een internetspelletje komt :roll: .
ik kom niet aandraven met een internetspelleke, ik heb een toerke gedaan, onderweg een foto gemaakt en gepost. En daarom startte ik dit topic. Niks meer, niks minder...

User avatar
zappa
Posts: 4496
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Dagtripfoto.

Post by zappa »

bompa wrote: 16 May 2017 15:58
Stefke wrote: 16 May 2017 14:27 dat er een internetspelleke stil gevallen is omdat ik een foto niet goedkeurde... :wall: :wall: :wall: ik denk wel dat er beter motieven te bedenken zijn... Gewoon verder doen denk ik dan en daarmee basta... :dontknow:
Niks beter motieven te bedenken 't was zo , 't was zo op het motor en toerisme forum , jij gaf een opdracht om een foto van een hog lid te plaatsen,'k plaats een foto met eentje, er zaten er nog 5 binnen maar eentje was wel in orde dacht ik , jij keurt de foto af want toen moesten het er ineens een stuk of dertig zijn met hun moto er bij, en dan is het stil gevallen , zonder goed keurig van de opdrachtgever kon het toen niet verder ;) , dat jij nu juist terug komt met een internetspelletje komt :roll: .
't word tijd dat er nog eens buiten gekomen wordt om te rijden en d'r eens van te klappen op een terraske, om eventuele plooikes glad te strijken, ouwe koeien terug de gracht in te schoppen, maar vooral genieten van de mooie dingen des levens, zand erover zeker ? :grin:
sig nature

User avatar
Droopy
Posts: 1055
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: Dagtripfoto.

Post by Droopy »

Stefke wrote: 16 May 2017 16:24

ik kom niet aandraven met een internetspelleke, ik heb een toerke gedaan, onderweg een foto gemaakt en gepost. En daarom startte ik dit topic. Niks meer, niks minder...
Top idee Stefke. :thumbsup:
(en een schitterende foto) ;)

j@n
Posts: 36
Joined: 09 May 2015 12:30

Re: Dagtripfoto.

Post by j@n »

'k Zal anders eens het goede voorbeeld geven. Da's nochtans niet van mijn gewoonte. :twisted:

Een paar avondritjesfoto's

Image

Image

En ge moet niet raden waar het is. :lol:
Last edited by j@n on 20 May 2017 16:48, edited 2 times in total.

j@n
Posts: 36
Joined: 09 May 2015 12:30

Re: Dagtripfoto.

Post by j@n »

Hier zijn de koeien al, nu de gracht nog. :P

Image
Last edited by j@n on 16 May 2017 21:51, edited 1 time in total.

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Dagtripfoto.

Post by bompa »

Koeno wrote: 16 May 2017 16:14 En omdat op een forum dat al enkele jaren totaal plat ligt, dat gebeurd is,
moet dat hier even kei hard duidelijk gemaakt worden?

Maakt toch totaal niet uit?
Niemand die iemand op i-net (tenzij de administrator) kan tegen houden om het spel verder te zetten.
Alsook Niemand die iemand op i-net (tenzij de administrator) kan tegen houden om het spel te blokkeren.
We zitten dus vast.

tenzij............ we gewoon voortdoen? :p
Hej ik hou niemand tegen e , maar dit mocht toch wel is gezegd worden vind ik, het is toen wel gebeurd. ;)

Locked