Dagtripfoto.

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Locked
bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Dagtripfoto.

Post by bompa »

Stefke wrote: 14 May 2017 23:40
bompa wrote: 14 May 2017 14:50 Was dat niet van een foto van iets nemen met je moto erbij op , dat jij toen gestopt hebt met de foto niet goed te keuren ?
Moi?? :? :oops:
Ja jij.

User avatar
Stefke
Posts: 2868
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Dagtripfoto.

Post by Stefke »

dat er een internetspelleke stil gevallen is omdat ik een foto niet goedkeurde... :wall: :wall: :wall: ik denk wel dat er beter motieven te bedenken zijn... Gewoon verder doen denk ik dan en daarmee basta... :dontknow:

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Dagtripfoto.

Post by bompa »

Stefke wrote: 16 May 2017 14:27 dat er een internetspelleke stil gevallen is omdat ik een foto niet goedkeurde... :wall: :wall: :wall: ik denk wel dat er beter motieven te bedenken zijn... Gewoon verder doen denk ik dan en daarmee basta... :dontknow:
Niks beter motieven te bedenken 't was zo , 't was zo op het motor en toerisme forum , jij gaf een opdracht om een foto van een hog lid te plaatsen,'k plaats een foto met eentje, er zaten er nog 5 binnen maar eentje was wel in orde dacht ik , jij keurt de foto af want toen moesten het er ineens een stuk of dertig zijn met hun moto er bij, en dan is het stil gevallen , zonder goed keurig van de opdrachtgever kon het toen niet verder ;) , dat jij nu juist terug komt met een internetspelletje komt :roll: .

Koeno
Posts: 3180
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Dagtripfoto.

Post by Koeno »

En omdat op een forum dat al enkele jaren totaal plat ligt, dat gebeurd is,
moet dat hier even kei hard duidelijk gemaakt worden?

Maakt toch totaal niet uit?
Niemand die iemand op i-net (tenzij de administrator) kan tegen houden om het spel verder te zetten.
Alsook Niemand die iemand op i-net (tenzij de administrator) kan tegen houden om het spel te blokkeren.
We zitten dus vast.

tenzij............ we gewoon voortdoen? :p

User avatar
Stefke
Posts: 2868
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Dagtripfoto.

Post by Stefke »

bompa wrote: 16 May 2017 15:58 dat jij nu juist terug komt met een internetspelletje komt :roll: .
ik kom niet aandraven met een internetspelleke, ik heb een toerke gedaan, onderweg een foto gemaakt en gepost. En daarom startte ik dit topic. Niks meer, niks minder...

User avatar
zappa
Posts: 4496
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Dagtripfoto.

Post by zappa »

bompa wrote: 16 May 2017 15:58
Stefke wrote: 16 May 2017 14:27 dat er een internetspelleke stil gevallen is omdat ik een foto niet goedkeurde... :wall: :wall: :wall: ik denk wel dat er beter motieven te bedenken zijn... Gewoon verder doen denk ik dan en daarmee basta... :dontknow:
Niks beter motieven te bedenken 't was zo , 't was zo op het motor en toerisme forum , jij gaf een opdracht om een foto van een hog lid te plaatsen,'k plaats een foto met eentje, er zaten er nog 5 binnen maar eentje was wel in orde dacht ik , jij keurt de foto af want toen moesten het er ineens een stuk of dertig zijn met hun moto er bij, en dan is het stil gevallen , zonder goed keurig van de opdrachtgever kon het toen niet verder ;) , dat jij nu juist terug komt met een internetspelletje komt :roll: .
't word tijd dat er nog eens buiten gekomen wordt om te rijden en d'r eens van te klappen op een terraske, om eventuele plooikes glad te strijken, ouwe koeien terug de gracht in te schoppen, maar vooral genieten van de mooie dingen des levens, zand erover zeker ? :grin:
sig nature

User avatar
Droopy
Posts: 1055
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: Dagtripfoto.

Post by Droopy »

Stefke wrote: 16 May 2017 16:24

ik kom niet aandraven met een internetspelleke, ik heb een toerke gedaan, onderweg een foto gemaakt en gepost. En daarom startte ik dit topic. Niks meer, niks minder...
Top idee Stefke. :thumbsup:
(en een schitterende foto) ;)

j@n
Posts: 36
Joined: 09 May 2015 12:30

Re: Dagtripfoto.

Post by j@n »

'k Zal anders eens het goede voorbeeld geven. Da's nochtans niet van mijn gewoonte. :twisted:

Een paar avondritjesfoto's

Image

Image

En ge moet niet raden waar het is. :lol:
Last edited by j@n on 20 May 2017 16:48, edited 2 times in total.

j@n
Posts: 36
Joined: 09 May 2015 12:30

Re: Dagtripfoto.

Post by j@n »

Hier zijn de koeien al, nu de gracht nog. :P

Image
Last edited by j@n on 16 May 2017 21:51, edited 1 time in total.

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Dagtripfoto.

Post by bompa »

Koeno wrote: 16 May 2017 16:14 En omdat op een forum dat al enkele jaren totaal plat ligt, dat gebeurd is,
moet dat hier even kei hard duidelijk gemaakt worden?

Maakt toch totaal niet uit?
Niemand die iemand op i-net (tenzij de administrator) kan tegen houden om het spel verder te zetten.
Alsook Niemand die iemand op i-net (tenzij de administrator) kan tegen houden om het spel te blokkeren.
We zitten dus vast.

tenzij............ we gewoon voortdoen? :p
Hej ik hou niemand tegen e , maar dit mocht toch wel is gezegd worden vind ik, het is toen wel gebeurd. ;)

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Dagtripfoto.

Post by bompa »

zappa wrote: 16 May 2017 18:06
bompa wrote: 16 May 2017 15:58
Stefke wrote: 16 May 2017 14:27 dat er een internetspelleke stil gevallen is omdat ik een foto niet goedkeurde... :wall: :wall: :wall: ik denk wel dat er beter motieven te bedenken zijn... Gewoon verder doen denk ik dan en daarmee basta... :dontknow:
Niks beter motieven te bedenken 't was zo , 't was zo op het motor en toerisme forum , jij gaf een opdracht om een foto van een hog lid te plaatsen,'k plaats een foto met eentje, er zaten er nog 5 binnen maar eentje was wel in orde dacht ik , jij keurt de foto af want toen moesten het er ineens een stuk of dertig zijn met hun moto er bij, en dan is het stil gevallen , zonder goed keurig van de opdrachtgever kon het toen niet verder ;) , dat jij nu juist terug komt met een internetspelletje komt :roll: .
't word tijd dat er nog eens buiten gekomen wordt om te rijden en d'r eens van te klappen op een terraske, om eventuele plooikes glad te strijken, ouwe koeien terug de gracht in te schoppen, maar vooral genieten van de mooie dingen des levens, zand erover zeker ? :grin:
Ik vind dat da wel is mag gezegd zijn , 't was plezant toen en dat dan zo moest stoppen was eigenlijk niet zo goed vond ik ;)

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Dagtripfoto.

Post by bompa »

Stefke wrote: 16 May 2017 16:24
bompa wrote: 16 May 2017 15:58 dat jij nu juist terug komt met een internetspelletje komt :roll: .
ik kom niet aandraven met een internetspelleke, ik heb een toerke gedaan, onderweg een foto gemaakt en gepost. En daarom startte ik dit topic. Niks meer, niks minder...
Even goede vrienden, Ik dacht dat het was van raad is waar het was ,mijn fout :oops: ,en daarom vond ik dat ik dit toch wel mocht plaatsen , maar ik hou er nu over op. ;)

User avatar
zappa
Posts: 4496
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Dagtripfoto.

Post by zappa »

gisteren sinds veeeeeel te lang (gebroken vingers die terug aaneen zijn) nog een piepklein stukje gaan rijden, eindelijk! Maar het voelde gelijk toch wat onwennig :oops:

Ik stamp mijn voeten op de grond gelijk ik nog met Tuur van uit de hoogte de ondergrond moet raken voor de moto begint te kantelen, terwijl ik op den scrambo niet eens mijn benen moet strekken.. :roll:

en ik draai te kort af in bochten?

straks opnieuw


euh google foto's ? werkt dat ? :dontknow:


https://drive.google.com/file/d/0B7H-PC ... sp=sharing
sig nature

User avatar
zappa
Posts: 4496
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Dagtripfoto.

Post by zappa »

En kijk sterrekes in mijn ogen, want nog een onverwacht maar plezant Off Road baantje gevonden! Image


Image
sig nature

User avatar
Stefke
Posts: 2868
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Dagtripfoto.

Post by Stefke »

Image

User avatar
F M
Posts: 5029
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Dagtripfoto.

Post by F M »

Jaloers.

Op Stefke, niet op Zappa ;)
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
zappa
Posts: 4496
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Dagtripfoto.

Post by zappa »

Stefke wrote: 18 May 2017 01:08 Image
is dat in Vianden?
sig nature

User avatar
F M
Posts: 5029
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Dagtripfoto.

Post by F M »

Of course, my lady.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
zappa
Posts: 4496
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Dagtripfoto.

Post by zappa »

F M wrote: 18 May 2017 10:23 Of course, my lady.
Oh, dan ben ik niet jaloers :grin: ik was daar in april al met Trooper ;)

Image
sig nature

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: Dagtripfoto.

Post by Davy78 »

Ik ook ik ook ik ook!

Image

Ik kan niet goed inschatten hoe moeilijk deze is ... tis niet omdat ik daar altijd stop dat andere dat ook doen, maar het ligt alleszins op een weg waar de meesten hier waarschijnlijk al es een keer of 2 gepasseerd zijn

Locked