Dagtripfoto.

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Locked
User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2915
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: Dagtripfoto.

Post by duibhce Kaelann »

Ik vond dat ook wel een tof baantje, zelfs op de Versys :ricky:
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
F M
Posts: 5049
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Dagtripfoto.

Post by F M »

Ja, Paa, verderop was er toch geen sprake meer van doorlopend asfalt. Toch geen baantje voor een RT.

Och ja, ik heb geen RT meer 🤪
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11764
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dagtripfoto.

Post by Muug »

F M wrote: 02 Jun 2020 00:18 Ja, Paa, verderop was er toch geen sprake meer van doorlopend asfalt.
Ook geen stilstaand?

User avatar
Muug
Posts: 11764
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dagtripfoto.

Post by Muug »

OzzePaa wrote: 15 Mar 2020 22:54 Gisteren, zaterdag, starte Den Blaawe Geschelpte dus wel en heeft hij tot een stuk voorbij Dinant toch ook weer wat moeten ondergaan wat oneigenlijk gebruik betreft :tongue: Zalig rijden was het :ricky: :Pyndn: :sweetheart: : geen kat (of enig ander al dan niet mechanisch schepsel) op de baan en de 3 kwartier dat ik op een bankske de noodrantsoen-bokes heb opgegeten gewoon weer ingehaald, zodat ik ecxact op de door de Zumo bij vertrek aangekondigde ETA weer op m'n erf stond :!:
Paa, ik heb dat ook regelmatig, die goesting om schone foto's te schieten als ik onderweg ben. Maar ik schiet daar dan altijd in volle vitesse bij en dan is 't gepasseerd natuurlijk.
Dus ik wil dat gij één uwer geheimen deelt: hoe slaagt gij erin om enerzijds zo snel te rijden en om anderzijds toch overal schoon op tijd stil te staan om schone plaatjes te schieten? :dontknow: 't kan toch niet anders of gij moet dan toch regelmatig een noodstop doen, uw kar keren want ge zijt er natuurlijk voorbij geknald, stoppen om de foto te nemen en dan weer voort jakkeren?

User avatar
zappa
Posts: 4505
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Dagtripfoto.

Post by zappa »

E I N D E L I J K !!! heb ik (buiten wat woon - zwerk verkeer en eens een ritje staren naar de leeglopende achterband van een goldwing :roll: ) een motor ritje gedaan.

Eindelijk - zucht- eindelijk.

Het was de route die we normaal gingen rijden mocht er geen pietenhol in de achterband van de goldwing gezeten hebben..... nog een geluk dat er een gat in zat... 'k zou wat te horen gekregen hebben via de intercom... :mrgreen:


Image


Blijkbaar een romeinse heerweg :thumbsup:
sig nature

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Dagtripfoto.

Post by OzzePaa »

PRRAAAAAAAAAAACHTIGGGGGG :!: 8-) :grin: :rayof: :ricky: ...

En tof trug van jou iets te horen hier, Zappa :thumbsup:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Dagtripfoto.

Post by OzzePaa »

Vermits vandaag de laatste goe-weer-dag van de week ging zijn, maar efkes een fottoke van Frahan gaan trekken :ricky:

Image
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
TuttoTerreno
Motorzot
Posts: 1213
Joined: 30 Apr 2019 14:08

Re: Dagtripfoto.

Post by TuttoTerreno »

Image


Oostenrijk

Op weg naar Namlos.

En de Hahntenjoch

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Dagtripfoto.

Post by OzzePaa »

TuttoTerreno wrote: 13 Jun 2020 13:41 Image


Oostenrijk

Op weg naar Namlos.

En de Hahntenjoch
Prachtig plezante pas :ricky: :thumbsup: Vorig jaar 2 keer op en 2 keer af gereden ... In allerlei weersomstandigheden :mrgreen:
... Maar tis wel het Hahtenjoch hé Tutto ;)
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
TuttoTerreno
Motorzot
Posts: 1213
Joined: 30 Apr 2019 14:08

Re: Dagtripfoto.

Post by TuttoTerreno »

Zeer veel polizei in de buurt vh Lechtal.

De loud pipes worden eruit gevist...

User avatar
TuttoTerreno
Motorzot
Posts: 1213
Joined: 30 Apr 2019 14:08

Re: Dagtripfoto.

Post by TuttoTerreno »

OzzePaa wrote: 13 Jun 2020 13:46
TuttoTerreno wrote: 13 Jun 2020 13:41 Image


Oostenrijk

Op weg naar Namlos.

En de Hahntenjoch
Prachtig plezante pas :ricky: :thumbsup: Vorig jaar 2 keer op en 2 keer af gereden ... In allerlei weersomstandigheden :mrgreen:
... Maar tis wel het Hahtenjoch hé Tutto ;)
Bijna correct, tis blijkbaar het Hahntennjoch (met 3x "n")

Teruggekeerd via de Haimingerberg en de Kühtai, waar het dit keer vol loslopende paarden liep.

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Dagtripfoto.

Post by OzzePaa »

Toegegeven : de panorama's zijn hier natuurlijk niet van de grootsheid van die op de Monte Baldo, de bedevaartsoorden wat minder spectaculair dan Madonna della Corona en de gravel- en andere plezante wegskes niet van het dat-blijft-maar-duren-Monte Peller-allure, maar ik heb me gisteren toch ook rot gammuzeerd op 510km uitgeplozen hemelse Ardennenwegels ... en er zijn mottiger plaatskes om uw boterhammen op te eten dan op een stapel balken met view op Het Graf van de Reus 8-) :rayof:

Image

Image
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Marsman
Posts: 477
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: Dagtripfoto.

Post by Marsman »

OzzePaa wrote: 20 Jun 2020 17:50 Het Graf van de Reus :rayof:
heb daar vorige maandag ook nog staan kijken met mon compagnon de route :mrgreen: :thumbsup:
lou tems passo
passo lou ben

Boo Ya

sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Dagtripfoto.

Post by OzzePaa »

Marsman wrote: 20 Jun 2020 20:29
OzzePaa wrote: 20 Jun 2020 17:50 Het Graf van de Reus :rayof:
heb daar vorige maandag ook nog staan kijken met mon compagnon de route :mrgreen: :thumbsup:
Een schoon plekske om tijdens mensenluwe dagen wat staan of zitten te mediteren bv. :headbang: :lol:
Het cabanneke van uwe namgenoot ligt er helaas nogal verloederd en vooral gesloten bij :( :roll: ... Hopelijk wordt dat ook "opgewaardeerd" zoals men nu doende is met de parking, aanplanting, verharding enz ...

Zijn jullie ook via de "route forestier" verder naar beneden gereden langs "Le Moulin du Rivage" en de Semois-oever :?: Een vree plezant schoon stuk datte tot de "Belvédère" d'Auclin", en dan steil afzakken tot in Bouillon-centrum :ricky: :drif:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11764
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dagtripfoto.

Post by Muug »

Zeg pa laat dat toch ne keer op voorhand weten man :!: :?: :mrgreen:
Dan had ik mijn deur wel eerder deze week geschilderd. :laughing:
Prachtige foto's, bij de weg, en ook van de weg. Wat ik mij af vraag : rijdt ge dat eerst veel te rap voorbij, waarop ge dan moet terugkeren voor die foto? :mrgreen:

User avatar
TuttoTerreno
Motorzot
Posts: 1213
Joined: 30 Apr 2019 14:08

Re: Dagtripfoto.

Post by TuttoTerreno »

Dat beetje sneeuw dat nog overschiet, wou per sé op de foto met moto's.

Image

User avatar
F M
Posts: 5049
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Dagtripfoto.

Post by F M »

Dit blijft toch een mooi fotoplekje
Image
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Dagtripfoto.

Post by OzzePaa »

Muug wrote: 21 Jun 2020 09:18 Zeg pa laat dat toch ne keer op voorhand weten man :!: :?: :mrgreen:
Dan had ik mijn deur wel eerder deze week geschilderd. :laughing:
Prachtige foto's, bij de weg, en ook van de weg. Wat ik mij af vraag : rijdt ge dat eerst veel te rap voorbij, waarop ge dan moet terugkeren voor die foto? :mrgreen:
Gebeurt raar of zelden : heb nogal rap in de mot dat hetgeen zich voor mijne neus ontrolt, misschien wel een proper prentje kan opleveren ;)

Tjah ... deze Vieze Goesting is echter echt vies laat opgekomen om ze nog van de daken te schreeuwen :mrgreen:
Maar da loopt daar allemaal niet weg hé Muug ... en nu staat uw deur tenminste int nief :thumbsup: :lol:

Een ietwat geciviliseerdere versie reed ik allis met Wannes tig jaren terug, maar die ging in tegenovergestelde zin en niet langs het reuzengraf.
Tis een gevarieerde rit die vanalleswat onder de wielen schuift : van ongebreideld sjezen tot kalmkesaan "evolueren"
Moestu niet kunnen houden : de gereden track tot de E40 staat hier.
Uwen TomTom gaat op sommige plaatsen wel wat de kluts kwijt raken vrees ik ;) :stars:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Dagtripfoto.

Post by OzzePaa »

F M wrote: 21 Jun 2020 23:17 Dit blijft toch een mooi fotoplekje
Image
Daar zou ik dus ook direct mijn boterhammen wel willen opeten ;) :thumbsup: 8-)
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11764
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dagtripfoto.

Post by Muug »

OzzePaa wrote: 21 Jun 2020 23:39 en nu staat uw deur tenminste int nief :thumbsup: :lol:
Moestu niet kunnen houden : de gereden track tot de E40 staat hier.
Uwen TomTom gaat op sommige plaatsen wel wat de kluts kwijt raken vrees ik ;) :stars:
Ja die deur is schoon wit en de regen parelt er mooi op. Hopelijk blijft dat nu 20 jaar goed. :lipsrsealed2:
Ik heb hier nog een Garmin Oregon die wel niet kan praten, maar die perfect zijn weg weet als de weg weg is. :laughing: :thumbsup:
Of we lanceren een nieuw concept: de ModderPraat-ritten. :mrgreen:
En gij wordt dan de modderator. :lol:

Locked