Dagtripfoto.

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Locked
User avatar
Blackbert
Posts: 3431
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Dagtripfoto.

Post by Blackbert »

Muug wrote: 24 Nov 2020 14:25
Koeno wrote: 24 Nov 2020 14:20

Flauw :!: :thumbsdown: :thumbsdown:
:lol: :lol: :lol: nee 't was best gezellig. Ik laat het op hun bakkes gaan met de mond vol modder en de kont in de struiken liever aan anderen over. Altijd zo geweest.
Maar niet altijd zo gegaan. :mrgreen: :peepwall:
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Muug
Posts: 11753
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dagtripfoto.

Post by Muug »

:lol:
En het was nog leutig ook!

User avatar
zappa
Posts: 4501
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Dagtripfoto.

Post by zappa »

en nog een dagtripfoto :grin: het wordt een verslaving zo met de moto gaan rijden :mrgreen:

Image

Image
sig nature

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Dagtripfoto.

Post by Tom Thumper »

zappa wrote: 24 Nov 2020 20:08 en nog een dagtripfoto :grin: het wordt een verslaving zo met de moto gaan rijden :mrgreen:
Ik denk dat dit zo ongeveer mijn derde rit in Nederland was en deze keer viel het mee. Mooie landschappen enzo maar op den duur toch een beetje saai, al dat plat en al die rechte wegen. Gelukkig was er geen koffie. En geen witte wijn. En ik heb ook al betere kibbeling gegeten én betere ravigottesaus. Maar het gezelschap was uitmuntend!
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Dagtripfoto.

Post by OzzePaa »

Tom Thumper wrote: 25 Nov 2020 11:00
zappa wrote: 24 Nov 2020 20:08 en nog een dagtripfoto :grin: het wordt een verslaving zo met de moto gaan rijden :mrgreen:
Ik denk dat dit zo ongeveer mijn derde rit in Nederland was en deze keer viel het mee. Mooie landschappen enzo maar op den duur toch een beetje saai, al dat plat en al die rechte wegen. Gelukkig was er geen koffie. En geen witte wijn. En ik heb ook al betere kibbeling gegeten én betere ravigottesaus. Maar het gezelschap was uitmuntend!
En, Tom : aan het moleke gedraaid :?: ;) :grin:
Ja, Holland (of tis Nederland zekers :lipsrsealed2: ) is natuurlijk niet alleen Zeeland/Zeeuws-Vlaanderen :mrgreen: en je kan er wel wat interessante toerkes verzinnen, maar méér dan een keer of drie is voor mij ook inderdaad wel genoeg ... (per jaar ;) )
Gisteren de steven pal zuidwaarts gezet om via variëerende wegen maar dikwijls met :sunny: "smack-in-the-face", de dwarrelende blaadjes en kleurige herfstkleurtjes bewonderend, wat gekende plekjes bezocht en gaan draaien in Hastière. Al was het niet in even succulent gezelschap ;) :thumbsup:

Image

Image

Image
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2914
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: Dagtripfoto.

Post by duibhce Kaelann »

Voorbijsteken over de volle witte lijn! :ricky:
Ofwel een auto die u binnendoor voorbijstak, dat kan ook. Ik weet niet welke interpretatie je verkiest :lol:
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Dagtripfoto.

Post by OzzePaa »

duibhce Kaelann wrote: 25 Nov 2020 15:00 Voorbijsteken over de volle witte lijn! :ricky:
Ofwel een auto die u binnendoor voorbijstak, dat kan ook. Ik weet niet welke interpretatie je verkiest :lol:
Het manouevre was ingezet alvorens er geen openingen meer in de streep waren ;) :sweeet: :angel: :whistling:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11753
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dagtripfoto.

Post by Muug »

Tom Thumper wrote: 25 Nov 2020 11:00
zappa wrote: 24 Nov 2020 20:08 en nog een dagtripfoto :grin: het wordt een verslaving zo met de moto gaan rijden :mrgreen:
Maar het gezelschap was uitmuntend!
Tom! Ge moogt die niet opeten! :o

Koeno
Posts: 3197
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Dagtripfoto.

Post by Koeno »

Vandaag nog eens kunnen ontsnappen aan het gezinsleven...
Tochtje begonnen richting Vloerbergen, maar op een moment toch ipv GPS, mijne neus beginnen volgen...
in't begin nog enkele veldbaantjes genegeerd met het idee "niet de juisten band" & "De moto is nu just gewassen"...
Dat resulteerde in fijne betonbaantjes met mooie zichtjes :)

Image

Na een tijdje toch het gevoel dat ik wat avontuur miste, dus een veldbaan in gedoken...
Ook daar was het best een schoon zicht zenne...
Image

Maar na een tijdje vond de GSa het tijd voor een mini dutjes...
Image

Doordat ik alles pokke traag deed kon ik hem met beleid neerleggen, en met evenveel rust en gemak hem terug recht zetten...
maar in vergelijking met vorige vettige baantjes deze keer alles mooi rechstaand kunnen doen, zonder voetjes boven de grond te laten zweven... Maar alles traag & beheerst... zoals ik het graag heb :)

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Dagtripfoto.

Post by Tom Thumper »

Koeno wrote: 20 Dec 2020 13:26 Image
Maar de wereld is gekanteld, de gs staat nog recht!
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Stefke
Posts: 2896
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Dagtripfoto.

Post by Stefke »

Koeno wrote: 20 Dec 2020 13:26 ...richting Vloerbergen...
euh...? :dontknow:

Koeno
Posts: 3197
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Dagtripfoto.

Post by Koeno »

Stefke wrote: 20 Dec 2020 14:27
Koeno wrote: 20 Dec 2020 13:26 ...richting Vloerbergen...
euh...? :dontknow:
Ik ben hardleers... vloesberg / flobecq... maar Ik blij steeds vloerbergen typen...

User avatar
Muug
Posts: 11753
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dagtripfoto.

Post by Muug »

Tom Thumper wrote: 20 Dec 2020 14:09
Koeno wrote: 20 Dec 2020 13:26 Image
Maar de wereld is gekanteld, de gs staat nog recht!
Was ook mijn idee. De motor staat recht, het landschap is eraan blijven kleven :w00t:

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2914
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: Dagtripfoto.

Post by duibhce Kaelann »

Tom Thumper wrote: 20 Dec 2020 14:09 Maar de wereld is gekanteld, de gs staat nog recht!
da's met dat het midwinter is, hé. De aardas is op z'n strafst gekanteld, dan kan da ne keer gebeuren.
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
Blackbert
Posts: 3431
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Dagtripfoto.

Post by Blackbert »

Als ge dat prentje kantelt, ziet er ideaal uit om eens een abs in gang te doen schieten ... :peepwall:
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: Dagtripfoto.

Post by Raketman »

Ik vraag mij nog altijd af waarom mensen blijven denken dat een GS geschikt is voor dit soort wegen...

:peepwall:

:mrgreen:
Nil volentibus arduum

Koeno
Posts: 3197
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Dagtripfoto.

Post by Koeno »

Raketman wrote: 20 Dec 2020 23:12 Ik vraag mij nog altijd af waarom mensen blijven denken dat een GS geschikt is voor dit soort wegen...

:peepwall:

:mrgreen:
Steek mij een offroad motor onder mijn gat ik zal het waarschijnlijk nog voor hebben... ;-)
Als ik mijn rijden vergelijk op dit baantje, met mijn ervaring 2 jaar geleden... dan was dit bijna professioneel...
2 jaar geleden zou ik dat baantje doen met mijn 2 voeten zwevend boven de grond en zo bang als iets..
Nu "mooi" rechtop, gecontroleerd en zelfs tijdens het omver glijden vrij gecontroleerd hem neer gelegd...
Misschien met een iets groffere band dat het beter zou gaan zelfs :)

Zou een GS hier echt niet voor dienen? 't was uiteindelijk een simpel veldbaantje met beeeetje modder....

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: Dagtripfoto.

Post by Raketman »

Het probleem hier is redelijk duidelijk : ne zware ketel op 100% baanbanden + slijk. Alles wat ge dan rapper rijdt dan stapvoets wordt gewoon puur geluk of ge op uwen donder gaat of niet...Met deze setup maakt het zelfs niet uit van welk merk die zware ketel is.
Nil volentibus arduum

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Dagtripfoto.

Post by Tom Thumper »

Koeno wrote: 20 Dec 2020 23:29
Steek mij een offroad motor onder mijn gat ik zal het waarschijnlijk nog voor hebben... ;-)
Als ik mijn rijden vergelijk op dit baantje, met mijn ervaring 2 jaar geleden... dan was dit bijna professioneel...
2 jaar geleden zou ik dat baantje doen met mijn 2 voeten zwevend boven de grond en zo bang als iets..
Nu "mooi" rechtop, gecontroleerd en zelfs tijdens het omver glijden vrij gecontroleerd hem neer gelegd...
Misschien met een iets groffere band dat het beter zou gaan zelfs :)

Zou een GS hier echt niet voor dienen? 't was uiteindelijk een simpel veldbaantje met beeeetje modder....
Of je nu bijna professioneel, mooi rechtop gecontroleerd op uw bakkes gaat of met uw voeten zwevend over de grond op uw bakkes gaat, het blijft op uw bakkes gaan.
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
den Bullet
Posts: 1475
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Dagtripfoto.

Post by den Bullet »

Raketman wrote: 20 Dec 2020 23:12 Ik vraag mij nog altijd af waarom mensen blijven denken dat een GS geschikt is voor dit soort wegen...

:peepwall:

:mrgreen:
Bwoa, kweeni ...

Image

Locked