Dagtripfoto.

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Locked
petervdc
Posts: 3451
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Dagtripfoto.

Post by petervdc »

De dagtrip foto's van mijn weekend Luxemburg staan op mijne fakeboek..
Keep going

Koeno
Posts: 3200
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Dagtripfoto.

Post by Koeno »

petervdc wrote: 22 Jun 2020 15:37 De dagtrip foto's van mijn weekend Luxemburg staan op mijne fakeboek..
De foto's van mijn dag/avondtrip gisteren staan op mijn harde schijf :dontknow:
ik kijk graag foto's, maar ik heb jou niet op facebook... dus 't zullen wel mooie foto's zijn :mrgreen:

petervdc
Posts: 3451
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Dagtripfoto.

Post by petervdc »

Koeno wrote: 22 Jun 2020 22:28 ik kijk graag foto's, maar ik heb jou niet op facebook... dus 't zullen wel mooie foto's zijn :mrgreen:
Goh ja, de doorsnee foto's van rijden in de bergen, nie écht speciaal dus ;-)
Keep going

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Dagtripfoto.

Post by OzzePaa »

Den Blaawe Geschelpte vandaag efkes buitengelaten om te gaan kijken of het zomerverblijf nog OK is ...

Image

... de figuranten op de voorgrond waren helaas nog tot 15u00 betaald en dus met geen stokken uit beeld te krijgen :mrgreen: :whip:

IEDEREEN zal op dees terras alwellis een Apfelschörle of Kaffee mit Apfelstrudel genuttigd hebben veronderstel ik ;) :tongue:

Image

Deze morgen presies half-oktober op 500m in Dardennen ...

Image

... met ook noggis plots opduikend wild :o :lol:

Image
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11764
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dagtripfoto.

Post by Muug »

Gij zijt met geen stokken van ne moto te krijgen eh :mrgreen:
Weet gij nog hoe Osma er uit ziet eigenlijk? :lol: :lol: :lol:
Ik vind het zalig dat ge zoveel rondkoerst, en altijd weer hier uw toch wel schone foto's plakt. Het houdt mijn herinneringen aan toen ik in de Ardennen ging rijden wakker. :?

Idem voor de foto's van FM zijn reizen trouwens.
Been there, done that, maar allemaal veel te lang geleden.
Zal wel eens terugkomen, op tijd en stond. ;)

DOE ZO VERDER !

User avatar
Muug
Posts: 11764
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dagtripfoto.

Post by Muug »

OzzePaa wrote: 21 Jun 2020 23:39 de gereden track tot de E40 staat hier.
Danke Ozzepa :thumbsup:

User avatar
Stefke
Posts: 2898
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Dagtripfoto.

Post by Stefke »

OzzePaa wrote: 22 Jun 2020 23:55 Den Blaawe Geschelpte vandaag efkes buitengelaten om te gaan kijken of het zomerverblijf nog OK is ...

Image

... de figuranten op de voorgrond waren helaas nog tot 15u00 betaald en dus met geen stokken uit beeld te krijgen :mrgreen: :whip:
uwen Blaawe Geschelpte daar zetten en die gaan wel lopen... 8-)

Image

User avatar
TuttoTerreno
Motorzot
Posts: 1213
Joined: 30 Apr 2019 14:08

Re: Dagtripfoto.

Post by TuttoTerreno »

Ik ken er niks van maar ik had het gevoel dat dit een speciaal brommerke is:

Image


En vermoedelijk ook speciaal geprijsd :whistling:

Jopet
Posts: 823
Joined: 22 May 2014 09:27

Re: Dagtripfoto.

Post by Jopet »

TuttoTerreno wrote: 23 Jun 2020 22:14 Ik ken er niks van maar ik had het gevoel dat dit een speciaal brommerke is:

Image


En vermoedelijk ook speciaal geprijsd :whistling:
Is een Ducati Diavel, is wel een beest (nu 1260 cc met 159 pk) maar niet speciaal duur (nu vanaf 20.000 €), ook niet 2de hands, laten we zeggen de prijzen van een KTM Super Duke of een BMW GS, zowel nieuw als 2de hands, wel heel wat speciale after market spullen beschikbaar.

Groetjes,
Jopet
Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT

Koeno
Posts: 3200
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Dagtripfoto.

Post by Koeno »

Vandaag de pols nog eens grondig getest...
zelf ritje in elkaar geflanst vanuit haaltert, richting deux acren en dan naar ronquieres... enkel het stuk naar huis is plots iets te veel steenweg... dat moet ik verbeteren...

Kortom 150km gereden en enkel de laatste 10km echt zeurende pols...
maar het tempo was vrij rustig nog altijd... zoveel vertrouwen zit er nog niet...

Alleszins, tenzij ik niet meer kan tellen zie ik meer dan 2 akkers in deux acren:
Image
Image

En het hellend vlak ligt er ook nog altijd te hellen:
Image

Note to self: GPS staat vééééls te laag om gemakkelijk te rijden... dat in combinatie met een bluetooth set die niet wou pairen......

User avatar
Muug
Posts: 11764
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dagtripfoto.

Post by Muug »

Koeno wrote: 23 Jun 2020 23:41 Note to self: GPS staat vééééls te laag om gemakkelijk te rijden... dat in combinatie met een bluetooth set die niet wou pairen......
Ja op uw BMW zijt ge dan ook een GPS gewend die bijna tot tegen uw voorhoofd geduwd wordt. :lol:
;)

Koeno
Posts: 3200
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Dagtripfoto.

Post by Koeno »

Kei handig toch, nooit ogen volledig van de weg...
Op CBR zit hij zo laag dat ik echt volledig moet wegkijken van de baan...

beetje naar omhoog zou handiger zijn, maar 'k moet opletten dat hij niet vast komt te zetten tegen kuipruit...

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Dagtripfoto.

Post by OzzePaa »

Koeno wrote: 24 Jun 2020 12:17 Kei handig toch, nooit ogen volledig van de weg...
Op CBR zit hij zo laag dat ik echt volledig moet wegkijken van de baan...

beetje naar omhoog zou handiger zijn, maar 'k moet opletten dat hij niet vast komt te zetten tegen kuipruit...
Bwah ... zoals te zien op de foto's op de vorige pagina, staat op den FJR het wegwijstoestel ook wat lager opgesteld, maar als, alvorens een halve seconde-blik op dat schermpje te werpen, ge voor u kijkt en kunt vaststellen dat de baan bij wijze van spreken van hier tot Scherpenheuvel vrij is, zal dat niet zo'n drama zijn.
Ik heb er inallegeval totaal geen probleem mee. Trouwens, op de GSA staat de nieuwe XT meer aan de linkerkant en veel hoger gemonteerd ; om daar op te kijken moet ik evenzeer m'n blik een seconde-fractie van de weg halen.
Een blik in de spiegels of dashboard moet toch ook kunnen zonder dat die vlak voor uwe neus staan. Zolang de weg nog int perimetrisch zichtveld valt isser natuurlijk helemaal niks aan de hand ...
Want opnieuw focussen moet je toch : of je nu even je starre blik van de weg ver voor je verplaatst naar een GPS en weer terug die vlak voor je boven de klokken hangt, eentje die wat meer opzij of verder naar beneden bevestigd is, die aanpassing over en weer is er sowieso.
Last edited by OzzePaa on 24 Jun 2020 15:27, edited 1 time in total.
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11764
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dagtripfoto.

Post by Muug »

Zonder zeveren, ik versta 'm wel. De GPS op zijn CBR staat op de balhoofdmoer gemonteerd.
Dan moet ge effectief diep naar beneden kijken, uw blik herfocussen, hetgeen ge ziet zien en interpreteren en dan terug naar de weg kijken. Dat duurt te lang. Maar die moto heeft clip-ons, dus er is geen andere plaats voor.

User avatar
Stefke
Posts: 2898
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Dagtripfoto.

Post by Stefke »

TuttoTerreno wrote: 23 Jun 2020 22:14 Ik ken er niks van maar ik had het gevoel dat dit een speciaal brommerke is:
en bovenal een spuuglelijk hok... :mad:

User avatar
TuttoTerreno
Motorzot
Posts: 1213
Joined: 30 Apr 2019 14:08

Re: Dagtripfoto.

Post by TuttoTerreno »

Stefke wrote: 24 Jun 2020 18:42
TuttoTerreno wrote: 23 Jun 2020 22:14 Ik ken er niks van maar ik had het gevoel dat dit een speciaal brommerke is:
en bovenal een spuuglelijk hok... :mad:
dat is een beetje te cryptisch voor mij. Welk hok op de foto bedoel je?

User avatar
Marsman
Posts: 477
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: Dagtripfoto.

Post by Marsman »

Stefke wrote: 24 Jun 2020 18:42
TuttoTerreno wrote: 23 Jun 2020 22:14 Ik ken er niks van maar ik had het gevoel dat dit een speciaal brommerke is:
en bovenal een spuuglelijk hok... :mad:
:stupid: :stupid: :stupid:
lou tems passo
passo lou ben

Boo Ya

sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant

Koeno
Posts: 3200
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Dagtripfoto.

Post by Koeno »

Koeno wrote: 19 Aug 2019 18:17 mijn laatste dagtrip was minder succesvol....
Croix in de regen...

Begonnen met 3 sessies bij groep 4 te rijden...
Darna 2 sessies bij groep 2 en in de 5e sessie 100m voor de bocht na het rechte stuk onderuit.... :peepwall:

Image

@Davy: Sorry......
Ik had het blijkbaar wat verdrongen, maar er zijn zelfs foto's gemaakt als ik daar nog op mijn gat zat naast de baan :peepwall:

Image
Image

't is straks een jaar geleden, en het begint terug te kriebelen om eens op circuit te gaan rijden...
nu wachten tot ons jongste dotje een wat minder jong dotje is :D

deze wou ik toch ook nog ff showen, vond ik best mooie foto op een ietsie pietsie natte baan...
Image

Koeno
Posts: 3200
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Dagtripfoto.

Post by Koeno »

Uitstapje naar het Luxemburgse land om eens te controleren of de bochten daar nog aanwezig waren:
Image

User avatar
zappa
Posts: 4505
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Dagtripfoto.

Post by zappa »

Koeno wrote: 06 Jul 2020 11:18 Uitstapje naar het Luxemburgse land om eens te controleren of de bochten daar nog aanwezig waren:
En die duke heeft een volledige picknick tafel op zijn bagagerekje ? :shock: :o
sig nature

Locked