IST by African

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Online
User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: IST by African

Post by zappa »

Huy is +- 155km van bij mij vandaan, is ongeveer 1u en 40 minuten. Dan nog een rit rijden, en terug anderhalf uur huiswaarts, en ik moest ten allerlaatste om 18u zomertijd, thuis zijn.... ik zag dat niet zitten :?

Maar het was te schoon weer om niet op de tweewieler te zitten, dus een toerke is er toch van gekomen, beetje heuvelig en fijn klein bebaand, hier en daar een kuddeke wielertoetoe 's, ne galante tractor, kasseikens en de geur van BBQ-en de mensen :grin: :thumbsup:

En verschieten van die eerste beestjes die zich te pletter vliegen tegen je helm, dat was nog even wennen :shock:
sig nature

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: IST by African

Post by F M »

F M wrote: 07 Apr 2018 20:14 Tegenover een paar jaar terug zijn heel wat wegen in een belabberde toestand.
Als illustratie van de staat van de wegen in het Waalse Gewest. Het eerste stuk biljartglad asfalt, maar eens de Ourthe gepasseerd, wordt het abominabel. Putten, scheuren, bulten...
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: IST by African

Post by F M »

En van de ganse rit heb ik ook een filmpje gemaakt. Het valt wat lang uit, want de rit bevat nu eenmaal vele leuke wegen. Maar hier heb ik wel muziek opgezet.

I am confused. Oh no, maybe not!

Drummer
Posts: 673
Joined: 23 Oct 2009 17:11
Location: IN HET BOS

Re: IST by African

Post by Drummer »

8-) 8-) 8-)


Mmm ik heb net eens gezien, en heb deze ook nog op de Pc staan.
De 24ste ben ik een dagje thuis, dus alst goe weer is, zit de kans erin dat ik deze eens ga rijden.

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: IST by African

Post by Davy78 »

Zo te zien een rit met overwegend vloeiende ipv korte technisch baantjes?

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: IST by African

Post by F M »

Neen, het is een combinatie van de 2, maar de vloeiende wegen hebben wel de bovenhand.

Maar ik heb enkel mijn favorieten gefilmd, en je weet dat ik geen liefhebber ben van de kleine wegjes.
I am confused. Oh no, maybe not!

Post Reply