Luxemburg 15 april 2018

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Post Reply
User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Luxemburg 15 april 2018

Post by F M »

Het was inderdaad geen vieze, maar een heel propere goesting, dus hier even nog verder:
Ik las vandaag op FB bij GPS motorritten en motorvrienden dat er in Luxemburg van't weekend controle van motoren, op banden, uitlaten,papieren,helmen en goedgekeurde kleren zou plaatsvinden.maar wat er van waar is en hoe ze aan die informatie komen ?
Op één plaats (boven Vianden) dacht ik even, "hier staan ze".
Maar neen. Zwaailichten, brandweer, politie, helikopter. En een motorfiets die onder een auto stak. :(
Dat zag er helemaal niet goed uit. :?
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Luxemburg 15 april 2018

Post by F M »

Zelf zijn WimRT -alias WimwasiknogmaarGS - en ik heelhuids terug geraakt. Ook al was het even nipt voor WimdienogmoetwennenaanzijnRT.

Wat is het asfalt in Luxemburg toch van goede kwaliteit. Ze hebben daar echt kaas gegeten van effen asfalt te leggen. Van wegen recht trekken hebben ze gelukkig geen verstand. :mrgreen:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Luxemburg 15 april 2018

Post by Muug »

F M wrote: 15 Apr 2018 21:44 Wat is het asfalt in Luxemburg toch van goede kwaliteit.
En in Nederland, en in Engeland, en in Frankrijk, én in Duitsland, én in Spanje... :devil:
Tot op heden heb ik enkel in Roemenië wegen gevonden die even slecht zijn als hier. :devil:

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2910
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Chapel-of-the-Well
Contact:

Re: Luxemburg 15 april 2018

Post by duibhce Kaelann »

Muug wrote: 16 Apr 2018 10:31 En in Nederland, en in Engeland, en in Frankrijk, én in Duitsland, én in Spanje... :devil:
Tot op heden heb ik enkel in Roemenië wegen gevonden die even slecht zijn als hier. :devil:
probeer eens in Ukraine te geraken, of beter nog, Armenië :ricky:
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Luxemburg 15 april 2018

Post by F M »

Of in Zuid-Afrika, de Panoramaroute nabij het Kruger Park. Meer potholes dan asfalt. :mrgreen:
I am confused. Oh no, maybe not!

Post Reply