dinsdag 10 juli

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Post Reply
Online
User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

dinsdag 10 juli

Post by F M »

Geen voetbal die dag.
Niet moeten werken die dag.
Sinds mijn vakantie in de Pyreneeën enkel nog met de moto op onderhoud geweest.

Ik wil eens zien of ik het nog kan (motorrijden).
Nog iemand die die dag wil rijden?
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: dinsdag 10 juli

Post by OzzePaa »

Willen wel, Frans, maar dan zijn er hier 2 pagadders "op vakantie" en die hebben dus unieke beslaglegging op bompa ... ;) :whistling:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: dinsdag 10 juli

Post by Muug »

OzzePaa wrote: 03 Jul 2018 18:17 Willen wel, Frans, maar dan zijn er hier 2 pagadders "op vakantie" en die hebben dus unieke beslaglegging op bompa ... ;) :whistling:
:thumbsup: hoe oud zijn die pagadders en welk soort bompa zijt ge? Ene die mee ravot ?

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: dinsdag 10 juli

Post by OzzePaa »

Muug wrote: 04 Jul 2018 09:02
OzzePaa wrote: 03 Jul 2018 18:17 Willen wel, Frans, maar dan zijn er hier 2 pagadders "op vakantie" en die hebben dus unieke beslaglegging op bompa ... ;) :whistling:
:thumbsup: hoe oud zijn die pagadders en welk soort bompa zijt ge? Ene die mee ravot ?
Dedees zijn bijna-6 en juist-3 ... en ja, van een dagtoerke met den brommer worde minder moe ;) ... maar : :sweetheart: :smitten:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

vet on wheels
Posts: 367
Joined: 23 Oct 2009 11:09

Re: dinsdag 10 juli

Post by vet on wheels »

F M wrote: 03 Jul 2018 10:57 Geen voetbal die dag.
Niet moeten werken die dag.
Sinds mijn vakantie in de Pyreneeën enkel nog met de moto op onderhoud geweest.

Ik wil eens zien of ik het nog kan (motorrijden).
Nog iemand die die dag wil rijden?
achterhaald .... ;)
ik zou juist gaan rijden omdat het voetbal is : geen kat op de baan!
Wel zien dat ge thuis zijt tegen dat de match gedaan is, want we gaan winnen!! :grin: :lol:

Online
User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: dinsdag 10 juli

Post by F M »

Het gaat een kort ritje worden. Voor geen geld ter wereld wil ik de match om 8 uur missen.
I am confused. Oh no, maybe not!

Drummer
Posts: 673
Joined: 23 Oct 2009 17:11
Location: IN HET BOS

Re: dinsdag 10 juli

Post by Drummer »

8-) 8-) 8-)


Is er een Voetbal Match morgen ????? :twisted: :twisted: :twisted:

Online
User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: dinsdag 10 juli

Post by F M »

Amai, voor het eerst in vele dagen heb ik het nog eens fris gehad. Het laatste uur heb ik zelfs de handvatverwarming opgezet.

Het heeft deugd gedaan. Nu iets eten, en dan stilaan het plaatsje op de zetel voor de TV innemen. 8-)
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: dinsdag 10 juli

Post by zappa »

F M wrote: 10 Jul 2018 16:34 Amai, voor het eerst in vele dagen heb ik het nog eens fris gehad. Het laatste uur heb ik zelfs de handvatverwarming opgezet.
amai nog ni :shock: vanmorgen rond 3:30 pfffff zo warm (in huis) nog niet goed wakker zeker, met mijn leren jasje en mijn doorwaaibroekje.... k was ineens wel goe wakker :roll:

En deze namiddag trakteren ze op 't werk op een ijsje :| nu dat geen 30° is...

Dan met de moto naar de garaaas om ne nieuwe achterband (PR4) en controle dat alles nog vast hangt :mrgreen:
Miljaar die regen door die doorwaaibroek :? ben binnendoor door 't stad gereden ipv de ottostrade.

Ze wisten mij te vertellen dat de ketting (16400 km) zo goed als versleten is, uitgerokken, ze nu deze week geen meer kunnen bestellen, ze volgende 2 weken in verlof zijn en ik vertrek zaterdag voor een toerke... door Frankrijk... :stars: zal maar alvast de dudani garages opschrijven zodat ik hopelijk daar terecht kan? Voor weet ik wat er kan gebeuren???
sig nature

Post Reply