Vrijdag den dettiende

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Post Reply
User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Vrijdag den dettiende

Post by OzzePaa »

Alvorens we volgende week met den otto in Bretagne gaan rondsjezen - en bijgeloof dient getart - wil ik dat toch eerst noggis op twee wielen doen. Niet op Bretoense wegskes, maar die van Noord-Zeeland.
Zo tegen 10u15 Gertruud nog voorzien van een volle lading peut aan de Total, efkes rechts van afrit1 van de E19 in Meer, en een uurke later, op het terras van Brasserie De Kaai aan de Steenbergse haven, mijzelve van een potje leut.
Mocht er eventueel iemand ook juist op dat moment toevallig daar verzeild zijn, dan is die van harte welkom dees toerke :arrow: plannetje geheel ofte gedeeltelijk mee af te werken.
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Vrijdag den dettiende

Post by Muug »

ah.
Ik moet ons dochter entertainen. Met de moto wellicht, maar zo een toer gaat nog een pak te ver zijn.

Online
User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Vrijdag den dettiende

Post by F M »

Ik heb net mijn 3e vakantie dit jaar achter de rug. Het schijnt dat ik ook nog moet werken. Geen rit dus op een vrijdag.
I am confused. Oh no, maybe not!

Online
User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Vrijdag den dettiende

Post by F M »

Zeg Marc, dat is een routeke van meer dan 400 KM ??? En over de kleine weggetjes en door vele kleine dorpjes ???
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Vrijdag den dettiende

Post by OzzePaa »

F M wrote: 12 Jul 2018 13:16 Zeg Marc, dat is een routeke van meer dan 400 KM ??? En over de kleine weggetjes en door vele kleine dorpjes ???
390 op de kop, ja 8-) En met niet te veel N-wegen (of op z'n Ollands "Provinciale Weg") inderdaad, want dat is geen spek voor de bek van Gertruud ;) :lol:
Zumo zegt zo'n zesuur en half ... Ik tel daar dan pakweg 1,5u stoppen-om-allerlei-redenen bij :arrow: goei 8u dus :ricky:
Wilde eerst noggis naar de Caps rijden, da's dan zo'n 700km. Al een keer of drie-vier gedaan : rond 7u00 vertrekken en tegen negen weer thuis :thumbsup: Dan wel inclusief plusminus 200km ottostraat en exclusief urenlang terrasgepalaver hé ;) :lol:
Maar kmoet tegen zeven weerom zijn wegens avondlijke afspraken :roll:

Tenandere : gij al 3 vakanties dees jaar :o Die werkende mensen hebben nogal tijd seg ... ikke nog geeneenekeernie van huis geweest :o ;) :mrgreen:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Online
User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Vrijdag den dettiende

Post by F M »

Ik heb nog getwijfeld of ik nog een dagske vakantie zou pakken. Maar mijne chef keek heel raar als ik dat voorzichtig opperde, en SommigenhunnePaa kennende gaan er iets te veel piepkleine baantjes naar mijn honderdpercentgoesting tussen zitten. Ik zal dus toch maar gaan werken, en uitkijken naar mijn volgende 2 vakanties dit jaar. :mrgreen:

Ammuzeerdu morgen !
I am confused. Oh no, maybe not!

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Vrijdag den dettiende

Post by bompa »

OzzePaa wrote: 12 Jul 2018 00:15
Mocht er eventueel iemand ook juist op dat moment toevallig daar verzeild zijn, dan is die van harte welkom dees toerke :arrow: plannetje geheel ofte gedeeltelijk mee af te werken.
Nu juist gezien spijtig genoeg,het verschot in mijne rug is al een heel stuk aan't beteren, en iets pijn mag het hebben :grin: ,'k moet toch is terug meer komen kijken of er nu en dan iets te rijden valt .

Post Reply