MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by Muug »

Kindjes kindjes,
(zowel die met nog steeds een pamper alsook die met alweer een pamper),

misschien moeten we een apart topicske openen waarin ge elkaars pamper kunt vergelijken? :smash:

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by F M »

Nie vergeten:
F M wrote: 24 Jun 2019 08:47 Zo een bende zeveraars, dat moet wel plezant zijn. :mrgreen:
:lol: :lol: :lol:
I am confused. Oh no, maybe not!

diskeletloetje
Posts: 651
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by diskeletloetje »

Zeg mannekes, wa moeten die toevallige bezoekers van dit forum wel niet peizen met al die bloemekes die hier worden rondgessmeten met de bloempotten er nog aan? Ezo gaan we nooit vers bloed aantrekken he, die mensen durven waarschijnlijk niet meer mee lol.
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

Jopet
Posts: 820
Joined: 22 May 2014 09:27

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by Jopet »

Ewel dat ritteke heeft enorm veel deugd gedaan, was geleden van het Flanders Field rit van de 2 Diskeletten dat ik nog eens in groep gereden had. Blij van oude gezichten weer te zien en nieuwe te mogen aanschouwen. Bedankt aan Muug en Madamme Muug voor de goede ontvangst en de lekkere koeken & koffie. Alleen moet je opletten met die koffie dat er geen ander is die zijn koffie nota bene met melk en suiker drinkt niet toevallig jouw zwarte koffie pakt en probeert op te drinken :wall: . Ook merci Muug om ons te leiden door velden en bossen, een goed tempoke, niet te snel, niet te traag, was dus pure fun :ricky:

I.v.m. Koene's quote
Koeno wrote: 24 Jun 2019 13:23 Waren de pillekes tegen de reuma, artritis & jicht weer op?
Ik ben blij dat er zo'n pilleke bestaat tegen de jicht, zonder kan ik niet meer. In '14 ben ik moeten stoppen met rijden omdat de gewrichten niet meer mee wilden, 6 maanden van het werk thuis gezeten, KTM verkocht en scooter in de plaats in huis gehaald en ik dacht dat het voorgoed voorbij was. Gelukkig met 1 pilleke daags kan de Jopet weer op de moto en kan ik genieten van al dat moois dat motorrijden is :rayof:

Op naar het volgende ritje zou ik zeggen :!:

Groetjes,
Jopet
Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by Davy78 »

Jopet wrote: 24 Jun 2019 19:56 Gelukkig met 1 pilleke daags kan de Jopet weer op de moto en kan ik genieten van al dat moois dat motorrijden is :rayof:
Welk pilleke is dat? :mrgreen:

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by F M »

Geen pillekes, maar een link naar de foto's die mijn kodak op wonderbaarlijke wijze al rijdend gemaakt heeft (en sommige al stilstaand): https://www.dropbox.com/sh/vdnv2njb04qr ... sHN1a?dl=0
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by Muug »

Waar een verkeerde straat moment al niet tot kan leiden 8-)
Ferme foto's! :thumbsup:

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by bompa »

Het was precies een mooi ritje :thumbsup: , maar ik dierf het nog niet riskeren zo een lange rit ,spierscheurtje in dijbeen nog niet helemaal genezen, maar zo te lezen was het plezant rijden 8-)

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by OzzePaa »

bompa wrote: 24 Jun 2019 23:21 Het was precies een mooi ritje :thumbsup: , maar ik dierf het nog niet riskeren zo een lange rit ,spierscheurtje in dijbeen nog niet helemaal genezen, maar zo te lezen was het plezant rijden 8-)
Spijtig om horen dat dat wortelwegske op ons ritje naar Coo vorige maand je toch nog behoorlijk wat last bezorgd, Bompa :(
Hopelijk is de dij nu rap helemaal weer OK en kunnen we uwe nieve eens gaan inrijden :thumbsup: :ricky:

't Was inderdaad een mooi ritje ...
met mooi weer ...
met leuke wegskes ...
met prachtige vergezichten ...
en vooral met allemaal schoon volk als gezelschap ;) :lipsrsealed2: :lol: :mrgreen:

Het tijdsgebrek-imago van de gepensioneerde medemens in stand houdende, pas nu de filmkes van ons uitstapke kunnen bekijken en synthetiseren tot 2 x 2GB die hier en hier voor efkes "getransfereerd" staan.
Zonder toeters & bellen en zelfs zonder muziekske erop, dus het wordt misschien al snel saai, maar als jullie toch wat tijd willen besteden aan hoe een rijtje rijdende forummers er langs achteren uitziet ... :rayof:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

diskeletloetje
Posts: 651
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by diskeletloetje »

Lol... Lietje heeft hier de slappe lach. Da's inderdaad fucking irritant zo een constant oplichtende achterrem. :twisted:
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by bompa »

OzzePaa wrote: 27 Jun 2019 16:58
bompa wrote: 24 Jun 2019 23:21 Het was precies een mooi ritje :thumbsup: , maar ik dierf het nog niet riskeren zo een lange rit ,spierscheurtje in dijbeen nog niet helemaal genezen, maar zo te lezen was het plezant rijden 8-)
Spijtig om horen dat dat wortelwegske op ons ritje naar Coo vorige maand je toch nog behoorlijk wat last bezorgd, Bompa :(
Hopelijk is de dij nu rap helemaal weer OK en kunnen we uwe nieve eens gaan inrijden :thumbsup: :ricky:

't Was inderdaad een mooi ritje ...
met mooi weer ...
met leuke wegskes ...
met prachtige vergezichten ...
en vooral met allemaal schoon volk als gezelschap ;) :lipsrsealed2: :lol: :mrgreen:

Ja ik verschoot er eigenlijk ook van , het dee wa pijn , het trok wa ,ik kon mijn been niet meer plooien en kon niet meer aan de grond om ruskus te plukken in mijne hof :grin: ,en het begon alle kleuren van de regenboog te krijgen :whistling: , maar nu ziet het er terug normaal uit :grin: het trekt nog wat en daarom dierf ik de MPR4 eigenlijk niet goed mee rijden,en ik dacht ik rij maar is naar zeeland, en nu weet ik dat ik de tjoppenbanden er vanaf moet smijten en er iets minder offroad banden op moet leggen ,maar ben er nog niet uit welke :mrgreen: ,maar het komt in orde en dan kunnen we hem is gaan inrijden 8-) :ricky:

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by F M »

OzzePaa wrote: 27 Jun 2019 16:58
Het tijdsgebrek-imago van de gepensioneerde medemens in stand houdende, pas nu de filmkes van ons uitstapke kunnen bekijken en synthetiseren tot 2 x 2GB die hier en hier voor efkes "getransfereerd" staan.
Zonder toeters & bellen en zelfs zonder muziekske erop, dus het wordt misschien al snel saai,
Merci voor de filmpkes. Ik ga voor mezelf de filmpjes nog wat inkorten en er inderdaad een muziekske onder zetten.

Als ik die beelden zie, dan waren vele wegjes nog smaller dan ik me van de live experience herinner. :w00t:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by Muug »

F M wrote: 28 Jun 2019 08:56 Als ik die beelden zie, dan waren vele wegjes nog smaller dan ik me van de live experience herinner. :w00t:
Gij hebt 'm zo geknepen met uw tanker tussen uw billen dat ge puur naar 't achterlicht van uwe voorrijder hebt gekeken :mrgreen:

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by F M »

Muug wrote: 28 Jun 2019 08:57
F M wrote: 28 Jun 2019 08:56 Als ik die beelden zie, dan waren vele wegjes nog smaller dan ik me van de live experience herinner. :w00t:
Gij hebt 'm zo geknepen met uw tanker tussen uw billen dat ge puur naar 't achterlicht van uwe voorrijder hebt gekeken :mrgreen:
Neen, ik was me gewoon niet bewust dat er op sommige plaatsen niet veel plaats was voor mijn zijkoffers. Mijn volgende motor moet toch wat minimalistischer zijn, mijn gedacht.

Hoewel, met de vering in comfortstand voelde ik weinig van de kasseien op de RT. Dan is die vering toch echt wel zacht. Top motor, zo een RT. :thumbsup:

En by the way, het was niet zo zeer het achterlicht, maar wel het remlicht van mijn voorganger waar ik gedurende heel wat kilometers van mocht genieten :lol:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by Muug »

Remlichtlampje was vakkundig doorgebrand. Het was dan ook al vele tienduizenden kms oud. Gelukkig had ik er nog een stuk of vier op reserve.

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by OzzePaa »

Muug wrote: 28 Jun 2019 19:11 Remlichtlampje was vakkundig doorgebrand. Het was dan ook al vele tienduizenden kms oud. Gelukkig had ik er nog een stuk of vier op reserve.
FM doelt denk, opt exemplaar van de Lietekes-KTM, Muug ;) ... maar dat gaat ook niet lang meer meegaan alsem er zo stroboscopisch mee blijft omgaan :whip: :lol:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by Muug »

OzzePaa wrote: 28 Jun 2019 19:23
Muug wrote: 28 Jun 2019 19:11 Remlichtlampje was vakkundig doorgebrand. Het was dan ook al vele tienduizenden kms oud. Gelukkig had ik er nog een stuk of vier op reserve.
FM doelt denk, opt exemplaar van de Lietekes-KTM, Muug ;) ... maar dat gaat ook niet lang meer meegaan alsem er zo stroboscopisch mee blijft omgaan :whip: :lol:
Jaja ik wist da wel, 't is gewoon toevallig dat ik mijn opmerking vlak achter die van FM plaats.

Ten andere, Ozzepa, diep respect voor de naturelle, fluïde wijze waarop je met die FJR rijdt/glijdt. Alsof dat ding een hovercraft is! Zoiets zie ik doorgaans enkel bij de "zwaantjes"! :thumbsup:

diskeletlietje
Posts: 330
Joined: 25 Sep 2014 18:50

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by diskeletlietje »

[/quote]
FM doelt denk, opt exemplaar van de Lietekes-KTM, Muug ;) ... maar dat gaat ook niet lang meer meegaan alsem er zo stroboscopisch mee blijft omgaan :whip: :lol:
[/quote]
Ik moet die 1090 nog gewoon worden , nieuwe bandjes en meer vermogen dan ik gewoon ben en een duo zonder topkoffer. De vorige eigenaar heeft die blijkbaar al eens laten vallen waardoor de het pookje van de achterrem wat naar boven geplooid is wat de stroboscoop verklaard (Ik heb een foto , maar ik ga mij niet bezig houden om uit te vogelen hoe je hier een foto post )

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by zappa »

diskeletlietje wrote: 28 Jun 2019 21:14 het pookje van de achterrem wat naar boven geplooid is
geef maar toe, dat je met met plateau zolen aan't rijden zijt op je "R" :lol: ;)

Of staan de voetsteunen meer naar achter, waardoor ge op uw rempedaal steunt?
sig nature

Jopet
Posts: 820
Joined: 22 May 2014 09:27

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by Jopet »

Davy78 wrote: 24 Jun 2019 20:31
Jopet wrote: 24 Jun 2019 19:56 Gelukkig met 1 pilleke daags kan de Jopet weer op de moto en kan ik genieten van al dat moois dat motorrijden is :rayof:
Welk pilleke is dat? :mrgreen:
Zyloric (Allopurinol) is een geneesmiddel dat de aanmaak van urinezuur tegengaat waardoor er in mijn gewrichten geen kristallisering van het urinezuur meer plaats vind...
Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT

Post Reply