MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by F M »

Muug wrote: 18 Jun 2019 07:35
Koeno wrote: 17 Jun 2019 23:07 Oei, zegt muug "té offroad", zegt Ozzepaa dat zijnen FJR dat met 2 vingers in de neus kan?
wie overdrijft er nu?
Niemand, mijn advies is nl voor FM bedoeld. Gij met uw GS kunt dat zeker aan .
Merci. maar... ik heb indertijd op de WC-Rit van Susse wel zijn single track met de RT afgewerkt. Ge moet me ook niet onderschatten, hé :mrgreen:

Maar ik moet erbij zeggen, plezier heb ik daar niet aan gehad :pillepalle: :lipsrsealed2:
I am confused. Oh no, maybe not!

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by bompa »

Voor mij zal het voor een andere keer zijn , want mijn dijbeen is nog niet helemaal hersteld :? , het is wel al een heel stuk beter 8-) , ik voel het nog wel wat trekken, maar 'k ga er toch nog wa voorzichtig mee zijn voor ik lange ritten ga rijden.

robman
Posts: 121
Joined: 02 Apr 2015 19:01

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by robman »

Zucht ..... :cry:

Is het niet het werk dat roet kon gooien ....

Dan is het wel een dubbele boeking van madam ..... :roll: ...in goed en kwade dagen eh :iloveyou: :|

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by F M »

Tja,

een gemeenschappelijke kalender helpt daartegen...
I am confused. Oh no, maybe not!

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by TRooPER »

dus op een goei 4 u kunt ge dat MPR4 ritteke rondbollen,



dan gaan we dat vrijdagavond of zaterdagochtend of zaterdagavond proberen doen.

als er iemand zondag niet kan en ook vrijdag/zaterdag wil rijden, laat maar weten.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by Muug »

Vijf uur zal dichter tegen de waarheid zitten.

User avatar
Marsman
Posts: 477
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by Marsman »

TRooPER wrote: 20 Jun 2019 17:05
als er iemand zondag niet kan en ook vrijdag/zaterdag wil rijden, laat maar weten.
morgen de IST4 nog eens afhaspelen, da's al veel te lang geleden :rayof: :rayof:
lou tems passo
passo lou ben

Boo Ya

sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by Davy78 »

Marsman wrote: 20 Jun 2019 17:37 morgen de IST4 nog eens afhaspelen, da's al veel te lang geleden :rayof: :rayof:
Dat is er eentje die ik al dikwijls gereden heb. Toffe route, alleen wat weinig terraskes.

DE Fluppe
Posts: 47
Joined: 25 Jan 2019 18:00

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by DE Fluppe »

Het gaat warm worden zondag :mad:

User avatar
Marsman
Posts: 477
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by Marsman »

Davy78 wrote: 21 Jun 2019 10:51
Marsman wrote: 20 Jun 2019 17:37 morgen de IST4 nog eens afhaspelen, da's al veel te lang geleden :rayof: :rayof:
Dat is er eentje die ik al dikwijls gereden heb. Toffe route, alleen wat weinig terraskes.
Inderdaad, daar hebt ge gelijk in. Maar ik ben motorrijder, geen wielerterrorist

:lipsrsealed2: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
lou tems passo
passo lou ben

Boo Ya

sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant

User avatar
toeternietoe
Posts: 233
Joined: 21 Jun 2011 17:35

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by toeternietoe »

Ik vrees dat ik er morgen niet zal bij zijn. :(
To ride, shoot straight and speak the truth (+ Jeff Cooper)

Jopet
Posts: 820
Joined: 22 May 2014 09:27

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by Jopet »

Ik zal ook eens langs komen morgen, weet wel niet of ik gans de rit zal mee rijden, maar dat zien we dan wel.

Groetjes,
Jopet
Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by TRooPER »

Awel,

Tis een schoontje


😎
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by OzzePaa »

TRooPER wrote: 23 Jun 2019 00:21 Awel,

Tis een schoontje

😎
:thumbsup: .... zie nu maar dagge weg zijt naar de wei hier !
Sebiet hebde geen plaats meer ;) :mrgreen:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by TRooPER »

OzzePaa wrote: 23 Jun 2019 06:59
TRooPER wrote: 23 Jun 2019 00:21 Awel,

Tis een schoontje

😎
:thumbsup: .... zie nu maar dagge weg zijt naar de wei hier !
Sebiet hebde geen plaats meer ;) :mrgreen:
ik geraak overal tot op de eerste rij, zolang er geen lege 'golden circles' zijn voor verwaande VIPS met Ipad fototoestellen en die na 5min weer weg zijn.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
Marsman
Posts: 477
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by Marsman »

awel, 't was inderdaad een schoon ritteke. Wel redelijk vermoeiend bij deze temperaturen, maar voor die ene keer dat de zon in dees apenland schijnt, gaat ge mij niet horen klagen.
:lol:
Ik blijf erbij: als ge zo'n 220km van die schoon baantjes aan mekaar kunt breien, dan moet ge de streek verdammt noch mal goed kennen. :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
In alle geval: als de volgende zich aandient, dan ben ik er weer bij. Tenminste, als het geen kasseistenen uit de grond vriest.

Bij deze: bedankt meneer en madam muug voor de goede ontvangst, voor de fijne rit en voor het blijde weerzien
:thumbsup:

En aan de rest van de bende: volgende keer doet ge wat meer schmink aan ulle bakkes zodat ge niet zo lelijk meer zijt
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
lou tems passo
passo lou ben

Boo Ya

sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by Koeno »

Het was:

1. Mooi ritteke: Dank aan Muug.
2. Warm & Droog: Dank aan Mr. God, zoals ik verleden week al bevestigde: God is duidelijk ne Motard....
3. Vrij nostalgisch om al die ouwe rukkers verhalen horen op te halen van in den tijd dat ze knap(per), behaarder en minder dementerend waren: Dank aan de Bende.
4. Leuk om te leren dat er mensen zijn die tot 5 kunnen tellen, mensen zijn die tot 10 kunnen tellen en dat Mevr Muug zelfs tot 12 kon tellen (en zich daardoor mocht ontfermen over 'Dé Pot'): Dank aan Mevr. Muug.
5. Lekker eten, ook al is het blijkbaar moeilijk voor zo'n etablissement om meer dan 12 croque's te maken zonder daar een fictie/drama-reeks van te maken.

Bijdankt om dit Jonkie mee te nemen. Ik hoop dat ik de gemiddelde leeftijd genoeg naar beneden heb gehaald en dat ik bij volgende edities nog steeds welkom ben.... ;)

diskeletloetje
Posts: 651
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by diskeletloetje »

Twas de maiden trip van Lietje zijn nieuwe trut. Bandjes moesten nog ingereden worden, er moest nog volop kennisgemaakt worden en ge weet hoe dat gaat bij een eerste afspraakje : elkaar een beetje afsnuffelen, wat onwennig aftasten in het begin, maar tegen het einde was het wel duidelijk dat het is precies wel een goeie trut is.
Over de companie moet zoveel niet gezegd worden : nog altijd even plezant en met nen serieuze hoek af. En een blij weerzien met een paar ouwe getrouwen die echt geen haar veranderd zijn, ook al zijn ze een dagske ouder ondertussen.
Wat hebben we geleerd vandaag? Feitelijk niks :lol: . Snail heeft nog steeds een goeie appetijt, ozzepa kan zijn uitlaten nog steeds laten vonken, en marsman is wie ik dacht dat het was.
Twas plezant. We moeten da meer doen. Ik zal me dan schminken :grin:
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

User avatar
Marsman
Posts: 477
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by Marsman »

diskeletloetje wrote: 23 Jun 2019 21:22 Twas plezant. We moeten da meer doen. Ik zal me dan schminken :grin:
en gaat ge mij dan terug tegen uw gilee trekken :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
lou tems passo
passo lou ben

Boo Ya

sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by zappa »

Wel ik vond het HEEEEEEEL PLEZANT het gezelschap was meer dan aangenaam & vergevingsgezind want de route volgen is niet mijn sterkte punt :mrgreen:

Kakaseien heb ik met hopen getrotseerd, was er eigenlijk ook nog gewone beton of asfalt bij ?

Afentoe een bijna hartstilstand als er zo'n beest van nen trakteur achter den hoek kwam op een baantje even breed als dat spel.

Ook bijna eens mijn heup uit de kom gedraaid ( gewoon een kramp, maar ge kunt daar niet veel aan gaan doen terwijl ge aan 't rijden zijt)

Het laatste stuk, was het duidelijk dat Muug zijn "stal" rook, en ik had waarschijnlijk veel zin in die ijscreem, aangezien ik dat 's middags niet mocht bestellen van den garcon,( er kwam een onweerswolk over getrokken toen ik over een pannenkoek begon, voor tijd te sparen met hun enkel klein croque ijzer :roll: )

Marsman ik had veel smink op, maar door de t° is dat allemaal weg gesmolten :dontknow: Zal mijne helm ophouden volgende keer en een milkshake bestellen met een rietje. :grin:

als 't lukt om ze hier te plaatsen enkele foto's van de weegskes :

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Tot ne volgende keer aub? Merci Muug en Muugin :thumbsup:


edit : die photobucket is ook niet meer wat 't geweest is :evil:
sig nature

Post Reply