Cruisen naar Coo

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Cruisen naar Coo

Post by OzzePaa »

bompa wrote: 28 Apr 2019 22:30 Mijne XT660Z heeft dacht ik 48 pk en meer moet dat voor mij niet zijn ,ik heb nog geen enkele pk gemist van mijn vorige moto's, die XTZ doet dat goed ?en doet voor wat hij gemaakt is, zeer tevreden over.
Hieseh :thumbsup: goe te horen datter nog leven is in Lille ;) Hebde geen goesting om die 48pk woensdag opt gemakske over wat klein wegskes richting Coo te sturen :?:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Cruisen naar Coo

Post by bompa »

OzzePaa wrote: 28 Apr 2019 23:09
bompa wrote: 28 Apr 2019 22:30 Mijne XT660Z heeft dacht ik 48 pk en meer moet dat voor mij niet zijn ,ik heb nog geen enkele pk gemist van mijn vorige moto's, die XTZ doet dat goed ?en doet voor wat hij gemaakt is, zeer tevreden over.
Hieseh :thumbsup: goe te horen datter nog leven is in Lille ;) Hebde geen goesting om die 48pk woensdag opt gemakske over wat klein wegskes richting Coo te sturen :?:
Ja Ja er is nog leven in lille :grin: maar ik ben dit jaar nog niet ver weg geweest, ik had me voorgenomen dit jaar zeker elke week een rit te gaan rijden ,maar 't is er nog niet van gekomen :( maar bij deze gaat daar verandering in komen, dus ik wil woensdag zeker meerijden richting Coo .Seffes den XTZ is klaarmaken alles is nazien en smeren. Dus laat maar weten waar en hoe laat we vertrekken, tot woensdag :thumbsup: :ricky:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Onzichtbaar geworden: de XT660R

Post by OzzePaa »

bompa wrote: 29 Apr 2019 13:18
OzzePaa wrote: 28 Apr 2019 23:09
Hieseh :thumbsup: goe te horen datter nog leven is in Lille ;) Hebde geen goesting om die 48pk woensdag opt gemakske over wat klein wegskes richting Coo te sturen :?:
Ja Ja er is nog leven in lille :grin: maar ik ben dit jaar nog niet ver weg geweest, ik had me voorgenomen dit jaar zeker elke week een rit te gaan rijden ,maar 't is er nog niet van gekomen :( maar bij deze gaat daar verandering in komen, dus ik wil woensdag zeker meerijden richting Coo .Seffes den XTZ is klaarmaken alles is nazien en smeren. Dus laat maar weten waar en hoe laat we vertrekken, tot woensdag :thumbsup: :ricky:
Da's tof :!: Ik rij het Toerke Coo dat we samen ooit eens gedaan hebben, maar dan in de omgekeerde richting. Er rijden nog twee sjarlewieters uit Olmen mee (GS800 en Suzuki V-Strom), met wie ik tegen 9u heb afgesproken op de markt daar ... Lukt het voor jou tegen 8u45 op de parking van Alma/Carrefour aan de Kruisven (aan het TISP Technische School dus) :?: We nemen bokes mee voor onderweg.

:foutje: Ohja, en P.S. @ Muug : sorry voor het contamineren van uwe topic hé :peepwall:

==> mobaneent maaneke : ik heb efkes mijn super powers toegepast en zo is alles weer properkes. :thumbsup:
Attachments
Toerke Coo.gpx
(326.51 KiB) Downloaded 252 times
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Onzichtbaar geworden: de XT660R

Post by bompa »

OzzePaa wrote: 29 Apr 2019 13:49
bompa wrote: 29 Apr 2019 13:18
Da's tof :!: Ik rij het Toerke Coo dat we samen ooit eens gedaan hebben, maar dan in de omgekeerde richting. Er rijden nog twee sjarlewieters uit Olmen mee (GS800 en Suzuki V-Strom), met wie ik tegen 9u heb afgesproken op de markt daar ... Lukt het voor jou tegen 8u45 op de parking van Alma/Carrefour aan de Kruisven (aan het TISP Technische School dus) :?: We nemen bokes mee voor onderweg.

:foutje: Ohja, en P.S. @ Muug : sorry voor het contamineren van uwe topic hé :peepwall:
Ik zal daar zijn aan den Alma/Carrefour aan de Kruisven om 8u45,van Mol komende de ring oversteken richting Balen tot aan het eerste licht en daar naar rechts dacht ik ,'k ga daar zijn met mijne XT660Z :thumbsup:

Wannes
Posts: 19
Joined: 25 Apr 2015 08:16

Re: Onzichtbaar geworden: de XT660R

Post by Wannes »

bompa wrote: 29 Apr 2019 18:29
OzzePaa wrote: 29 Apr 2019 13:49
Da's tof :!: Ik rij het Toerke Coo dat we samen ooit eens gedaan hebben, maar dan in de omgekeerde richting. Er rijden nog twee sjarlewieters uit Olmen mee (GS800 en Suzuki V-Strom), met wie ik tegen 9u heb afgesproken op de markt daar ... Lukt het voor jou tegen 8u45 op de parking van Alma/Carrefour aan de Kruisven (aan het TISP Technische School dus) :?: We nemen bokes mee voor onderweg.

:foutje: Ohja, en P.S. @ Muug : sorry voor het contamineren van uwe topic hé :peepwall:
Ik zal daar zijn aan den Alma/Carrefour aan de Kruisven om 8u45,van Mol komende de ring oversteken richting Balen tot aan het eerste licht en daar naar rechts dacht ik ,'k ga daar zijn met mijne XT660Z :thumbsup:
Normaal had ik morgen een toerke gaan doen met ne maat, maar die kan nu plots niet. Iets op tegen dat ik woensdag mee aansluit?

Wannes

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Onzichtbaar geworden: de XT660R

Post by OzzePaa »

Inderdaad, Bompa : daar moete zijn :thumbsup:
En Wannes : ma niejet gij ;) :ricky:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Wannes
Posts: 19
Joined: 25 Apr 2015 08:16

Re: Onzichtbaar geworden: de XT660R

Post by Wannes »

OzzePaa wrote: 29 Apr 2019 20:55 Inderdaad, Bompa : daar moete zijn :thumbsup:
En Wannes : ma niejet gij ;) :ricky:
Toerke zit in de GPS. Ik denk te snappen waar ik morgen om 8:45 moet zijn, dus tot dan!

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Onzichtbaar geworden: de XT660R

Post by bompa »

Wannes wrote: 30 Apr 2019 15:36
OzzePaa wrote: 29 Apr 2019 20:55 Inderdaad, Bompa : daar moete zijn :thumbsup:
En Wannes : ma niejet gij ;) :ricky:
Toerke zit in de GPS. Ik denk te snappen waar ik morgen om 8:45 moet zijn, dus tot dan!
Dat is lang geleden ,ik heb het juist ook ingeladen. :ricky:

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Cruisen naar Coo

Post by bompa »

Het was vandaag weer een mooi ritje met dank aan OzzePaa, en Wannes en de maat van ozzePaa wie me de naam nu eventjes ontgaat , ik kan hier geen foto's zetten met mijn oude laptop, ik was om 20 u thuis ,ik had onderweg de moto laten omvallen in die diepe gaten met wortels er boven op ,(ik kon met mijn voeten niet aan de grond in dat gat :grin: )en met de moto proberen tegen te houden schoot er iets in mijn dijbeen, ik denk een klein spierscheurtje , of in ieder geval toch serieus verzeerd ,de laatste kmters zag ik het niet echt meer zitten , pijn in de rug en pijn in de bil , maar alst genezen is zeker voor herhaling vatbaar.

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Cruisen naar Coo

Post by OzzePaa »

bompa wrote: 01 May 2019 23:04 Het was vandaag weer een mooi ritje met dank aan OzzePaa, en Wannes en de maat van ozzePaa wie me de naam nu eventjes ontgaat , ik kan hier geen foto's zetten met mijn oude laptop, ik was om 20 u thuis ,ik had onderweg de moto laten omvallen in die diepe gaten met wortels er boven op ,(ik kon met mijn voeten niet aan de grond in dat gat :grin: )en met de moto proberen tegen te houden schoot er iets in mijn dijbeen, ik denk een klein spierscheurtje , of in ieder geval toch serieus verzeerd ,de laatste kmters zag ik het niet echt meer zitten , pijn in de rug en pijn in de bil , maar alst genezen is zeker voor herhaling vatbaar.
Mea culpa, voor die laatste kilometers Bompa ... :oops: dat had beter gekund dan er zo vandoor te gaan als paarden die de stal ruiken :bash:
Maar het was potverdekke wel ne plezante dag ;) :!: :ricky:
picnic.jpg
(626.86 KiB) Downloaded 717 times
Ook aan Wannes hartelijk dank voort gezelschap en een ganse dag Gertruud te volgen in haar voorziene en onvoorziene strapatsen :mrgreen:
wannes.jpg
(541.22 KiB) Downloaded 717 times
Dat we er geweest zijn, in Coo, zo blijkt hieronder :
Coo.jpg
(653.88 KiB) Downloaded 717 times
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Cruisen naar Coo

Post by OzzePaa »

Bompa, hopelijk is die zere dij weer snel de oude en is dat smalle weipad boven de Côte-de-la-Redoute met die verdomde wortels-en-putten gewoon iets dat een mens deed voor z'n plezier ;) :lol: :pillepalle:
wortel0.jpg
(902.44 KiB) Downloaded 783 times
wortel6.jpg
(806.99 KiB) Downloaded 783 times
wortel4.jpg
(937.11 KiB) Downloaded 783 times
Last edited by OzzePaa on 03 May 2019 00:02, edited 2 times in total.
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Cruisen naar Coo

Post by OzzePaa »

Jaren niet geweten waar dit doorwaadbare plekje juist was ...
houyoux1.jpg
(606.54 KiB) Downloaded 781 times
Helaas geen beeldmateriaal van, maar Gertruud is er (met een behoorlijke dosis geluk :whistling: ) door gezwommen met haar tieten onder water. :tongue:
Mensen met meer verstand onder de helm kozen het 65cm brede betonnen bruggetje 8-)
Lucbrug.jpg
(604.09 KiB) Downloaded 778 times
stafbrug.jpg
(561.53 KiB) Downloaded 781 times
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Cruisen naar Coo

Post by bompa »

OzzePaa wrote: 02 May 2019 22:44 Bompa, hopelijk is die zere dij weer snel de oude en is dat smalle weipad boven de Côte-de-la-Redoutemet die verdomde wortels-en-putten gewoon iets dat een mens deed voor z'n plezier ;) :lol: :pillepalle:
wortel0.jpg
Het is al wat beter, maar het meeste last heb ik er van als ik op een stoel of in een zetel of op de wc ga zitten :grin: , dan komt dat einde van de zit juist op die zere plaats of die bril van die wc komt ook juist op die plaats :? , dus heb ik vandaag maar wat rond gelopen,ik denk niet dat het een spierscheurtje is maar wel een verrekking denk ik, maar 't was een mooi ritje, dat wortel en putten wegeltje was wel lastig met mijn korte benen maar mag wel, terug veel oefenen en dan komt dat goed denk ik, maar met naar Coo te rijden verleden keer zijn we dacht ik de Côte-de-la-Redoute opgereden , maar dan hadden we met die wielertoeristen gezeten, ik zal morgen is proberen met die andere laptop of ik hier geen foto's kan plaatsen. 8-)

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Cruisen naar Coo

Post by bompa »

OzzePaa wrote: 02 May 2019 23:01 Jaren niet geweten waar dit doorwaadbare plekje juist was ...
houyoux1.jpg

Helaas geen beeldmateriaal van, maar Gertruud is er (met een behoorlijke dosis geluk :whistling: ) door gezwommen met haar tieten onder water. :tongue:
Mensen met meer verstand onder de helm kozen het 65cm brede betonnen bruggetje 8-)
Spijtig dat mijn batterij van mijne gopro daar op was, ik had er laatst wel twee bijbesteld maar was die vergeten ,ja die schuine inrit naast dat bruggetje had beter geweest denk ik ,en zo schuin naar de uitrit.

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Cruisen naar Coo

Post by OzzePaa »

wannesbrug.jpg
(766.66 KiB) Downloaded 777 times
Een mens heeft niet veel nodig om blij van te worden, en alhoewel leute ten over werd er wijselijk besloten dit niet noggis te herhalen in tegenovergestelde richting :mrgreen: :sweeet:
houyoux2.jpg
(643.51 KiB) Downloaded 777 times
Eventjes is hiervan ook nog wat bewegend beeld te vinden ...
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Cruisen naar Coo

Post by OzzePaa »

bompa wrote: 02 May 2019 23:07 ....... maar met naar Coo te rijden verleden keer zijn we dacht ik de Côte-de-la-Redoute opgereden , maar dan hadden we met die wielertoeristen gezeten, ..... 8-)
Gelukkig kwamen ze nu van den andere kant, ja ;) :lol:
Clipboard14.jpg
(383.63 KiB) Downloaded 776 times
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
julien
Posts: 63
Joined: 31 Dec 2012 05:42

Re: Cruisen naar Coo

Post by julien »

tejuu toch , weer iets mooi s gemist :( , zeeeer spijtig :wall: ,maar er waren al plannen gesmeed voor den eerste mei :dontknow:

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Cruisen naar Coo

Post by bompa »

Ergens op een mooi plekje eventjes gestopt om te eten
Image
Last edited by bompa on 04 May 2019 18:44, edited 1 time in total.

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Cruisen naar Coo

Post by zappa »

bompa wrote: 03 May 2019 22:44 Ergens op een mooi plekje eventjes gestopt om te eten

En nog een schoon bad om pootje te baden, als het te warm werd in de motor botten :grin:
sig nature

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Cruisen naar Coo

Post by bompa »

Eventjes boven Coo

Image
Last edited by bompa on 04 May 2019 18:52, edited 1 time in total.

Post Reply