inschrijven WhatsApp MP Vieze Goesting

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Post Reply
TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

inschrijven WhatsApp MP Vieze Goesting

Post by TRooPER »

naar aanleiding van dees topic:
http://motorpraat.be/viewtopic.php?f=39&t=6340

mensen die zich willen inschrijven in het MP 'vieze goesting' whatsapp groep,
gelieve een pb te sturen met uw naam en gsm nummer naar mij (TR :shock: :shock: PER) en naar Muug.
(ik moet deze eerst zelf in mijn gsm stockeren en dan groepje aanmaken)




We proberen de whatsapp groep nuttig te gebruiken om 'vieze goesting' ook last minute aan alle geïnteresseerden kenbaar te maken.

Voor degenen die whatsapp nog niet kennen, de meldingen kunnen voor deze groep in de app uitgeschakeld worden om zo minder berichten te ontvangen. Dit kan voor een korte periode of permanent.

Iedereen die zich laat toevoegen , kan zelf een 'vieze goesting' kenbaar maken.

Deze groep mag ons niet weerhouden om toch uw vieze goesting ook op dit no nonsense forum te plaatsen zodat iedereen kan volgen.

De whatsapp is enkel een hulpmiddel voor die 'last minute' vieze goestingskes'
Last edited by TRooPER on 26 Jun 2019 06:28, edited 4 times in total.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: inschrijven WhatsApp MP Vieze Goesting

Post by Muug »

ikke nog Whatsapp newbie zijn, ikke nog nikse kennen :oops:
ikke da juist geïnstalleerd hebben :|

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: inschrijven WhatsApp MP Vieze Goesting

Post by zappa »

Muug wrote: 09 May 2019 16:52 ikke nog Whatsapp newbie zijn, ikke nog nikse kennen :oops:
ikke da juist geïnstalleerd hebben :|
komt goed komt goed, ik kan dat :mrgreen:
sig nature

User avatar
Marsman
Posts: 477
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: inschrijven WhatsApp MP Vieze Goesting

Post by Marsman »

TRooPER wrote: 09 May 2019 15:45 Of deze link volgen :
https://chat.whatsapp.com/J9siHHOjyO63QSbkaEnP4n
Euhhh, link werkt hier niet :oops:
lou tems passo
passo lou ben

Boo Ya

sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant

User avatar
Marsman
Posts: 477
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: inschrijven WhatsApp MP Vieze Goesting

Post by Marsman »

krijg dit te zien:

Het adres werd niet begrepen

Firefox weet niet hoe het dit adres moet openen, omdat een van de volgende protocollen (whatsapp) met geen enkel programma is verbonden of in deze context niet is toegestaan.

Misschien moet u andere software installeren om dit adres te openen.


:krabje: :krabje: :krabje: :help:
lou tems passo
passo lou ben

Boo Ya

sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant

User avatar
Marsman
Posts: 477
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: inschrijven WhatsApp MP Vieze Goesting

Post by Marsman »

maar ondertussen al een PM gestuurd naar Trooper en Muug

:thumbsup: :thumbsup:
lou tems passo
passo lou ben

Boo Ya

sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: inschrijven WhatsApp MP Vieze Goesting

Post by TRooPER »

Marsman wrote: 09 May 2019 23:10
TRooPER wrote: 09 May 2019 15:45 Of deze link volgen :
https://chat.whatsapp.com/J9siHHOjyO63QSbkaEnP4n
Euhhh, link werkt hier niet :oops:


Dat is eerste keer dat ik via een link werk, wist nog niet dat dit bestond.

Ziet er naar uit dat dit van toepassing is voor de 'smartphones' met toegang tot whatsapp
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: inschrijven WhatsApp MP Vieze Goesting

Post by Muug »

Bij mij ging die link wel.
Anders was ik er zelf nog niet bij geraakt. :oops:

User avatar
Marsman
Posts: 477
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: inschrijven WhatsApp MP Vieze Goesting

Post by Marsman »

euhhh, mogen die rittekes ook in een andere buurt dan Oost-Vlaanderen? :peepwall:
lou tems passo
passo lou ben

Boo Ya

sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: inschrijven WhatsApp MP Vieze Goesting

Post by Muug »

Jazeker!
Overal in het land mag iedereen die dat wilt via die groep ritten organiseren. Dat moet niet alleen 's avonds zijn en enkel in de hoek waar ik woon. Integendeel, die groep is er voor elke vieze goesting die u gelijk waar overvalt.
Als het maar met motorrijden te maken heeft. 8-)

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: inschrijven WhatsApp MP Vieze Goesting

Post by OzzePaa »

Mmm .. Trooper gaf het al even aan in z'n openingpost, maar hopelijk zal dit (Fees boek-gewijs) niet ook weer een beetje knabbelen aan het méér informeren van minder personen.
Amoonavis is zo'n super-direct communicatiemiddel als een WhatsApp-groep enkel handig/het enige (behalve tien telefoontjes misschien :mrgreen: ) middel als je in "short notice" nog een ritteke wil gaan doen en daarop eventueel wel gezelschap apprecieert, als die vieze goesting ook echt zeer-zeer acuut is. Echt "last-minute" zoals Trooper aangeeft dus. En dan nog alleen voor aspirant-deelnemers die in beperkte perimeter rond de initiatiefnemer verblijven.

Ik wijs ineerste instantie naar mezelf, maar een bv de avond vantevoren aangekondigde vieze goesting is evengoed nog op klassieke wijze publiek te maken. 'k Zal niet zeggen dat middels omzendbrieven er dan ook nog tijd genoeg is, maar een forumpost lijkt me op dat moment toch niet ongeschikt. Er is dan trouwens ook voor mensen die wat langer onderweg zijn naar het feestje eventueel nog tijd om te beslissen of ze al dan niet komen meevieren.

Maar voor de rest : in beheerste controle meegaan mee uwen tijd is geen zonde, en daarom proficiat Muug met uw ge-update status van "I'm now using WhatsApp" ;) :thumbsup:

Ik zal trouwens seffes ook wel op het knoppeke drukken :headbang: :tongue:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: inschrijven WhatsApp MP Vieze Goesting

Post by Muug »

Volledig akkoord, Pa.
in feite is zo'n watsap-groepje enkel nuttig voor mensen die in min of meer dezelfde bubbel wonen.
Wat in feite zo'n beetje het geval is voor Diskeletloetje, Cotthem, Trooper, mezelf, Koeno en, misschien wel nog anderen. Wij wonen op max. tiein minuten rijden van elkaar. Dus ipv 5-6 smsjes te sturen, smijt je nu gewoon effe iets in die groep.
Keerzijde van de medaille: als die gasten niet online zijn, werkt het ook niet natuurlijk. :laugh3:

Het forum blijft zeker zijn bestaansrecht behouden :thumbsup:

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: inschrijven WhatsApp MP Vieze Goesting

Post by Koeno »

Ik wist niet eens dat er zoveel volk in mijn geburen woonde... lol

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: inschrijven WhatsApp MP Vieze Goesting

Post by TRooPER »

als die last-minute rit nu in leuven zou gestart worden en tussen aankondiging en start is nog een paar uur,
dan kan ik alsnog gaan aansluiten ginder (belgie is niet groot) , maar op die paar uur is de kans klein dat ik op Het motorforum met een hoek af , toch nog dat bericht met een 'vieze goesting' ga zien.
Dus beperken tot een bepaalde perimeter zou ik niet doen. Denk dat iedereen groot genoeg is om zelf te kiezen om die berichten te ontvangen of niet en uit te maken of het dan de moeite is. Hoe groter de groep, hoe meer leden, hoe dichter iedereen bij elkaar woont :grin:


Afin, we begrijpen elkaar welk denk ik. Deze opstart heeft de bedoeling een hulpmiddel te zijn om meer samen te rijden met 'vieze goesting'.
En , zoals Ozzepaa duidelijk weet te formuleren: Vieze goestingen die al langere tijd opspelen verwachten we zeker hier op dit forum.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: inschrijven WhatsApp MP Vieze Goesting

Post by bompa »

Voor mij persoonlijk ga ik zeer weinig ritten op tijd zien zo , soms heb ik een whats app bericht en zie ik het bericht 's anderendaags pas :oops: , ik heb mijne gsm maar zelden bij mij als ik thuis rondloop, die ligt gewoonlijk wel hier of daar ergens in huis, alleen als ik ergens heen rij heb ik hem bij mij , ja vroeger met de gewone gsm hing die aan mijne riem, nu met die smartfoon of hoe heet zo een ding geraakte da nergens nog fatsoenlijk kwijt ,alleen ergens in huis op tafel of zo :grin:

Post Reply